Maxicosi i Mc claren???

Més qüestions.
Laetitia
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Maxicosi i Mc claren???

EntradaAutor: Laetitia » dl. nov. 28, 2011 8:01 pm

Hola,

tinc una amiga que té bessons d'un mes. Ara per ara per dur-lus de casa al metge utilitzen els maxicosi i tenen un carro de bessons mc claren per quan siguin més grans ja que a sobre de només tenir un mes, són prematurs.
La pregunta és... hi ha algun xasis per maxicosi o cotxet barato senzill per posar el maxicosi? tot i que siguin dos carros per separat perquè portar els dos maxicosi a mà pesa i és complicat.

Com ho farieu? sabeu en quins carros podrien adaptar els maxicosi? ho si trobeu alguna altre sol·lució?

gràcies
ImatgeImatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Maxicosi i Mc claren???

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 28, 2011 8:43 pm

Saps quin model de Maclaren té? és que jo tinc un Techno XLR que es pot posar el maxicosi, pero també tinc el Quest (més lleuger) i en aquest no es pot posar, però és clar, tots dos són individuals, no sé si en els de bessons és el mateix o només hi ha un model.
Laetitia
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dl. nov. 28, 2011 9:19 pm

ups doncs no ho sé, li pregunto el módel i et dic :ok:
ImatgeImatge
nacom
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 5:04 pm

EntradaAutor: nacom » dt. nov. 29, 2011 8:07 am

En general, crec, que els Mclaren van amb la marca Recaro (que és el mateix que la maxicosi però una altra marca), Però en els cotxets Mclaren de bessons no hi ha cap cosa semblant a maxicosi que hi càpiga pel tema mides. Així que la meva amiga va amb el cotxet doble de Mclaren pel carrer i al cotxe hi tindrà sempre les Maxicosi que li han deixat. Això és le jo tinc entès..
Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dt. nov. 29, 2011 9:53 am

Takita ha escrit:Saps quin model de Maclaren té? és que jo tinc un Techno XLR que es pot posar el maxicosi, pero també tinc el Quest (més lleuger) i en aquest no es pot posar, però és clar, tots dos són individuals, no sé si en els de bessons és el mateix o només hi ha un model.

Hola Takita, m'interessa aixo que dius. Com poses el maxi cosi al techno XLR, amb uns adaptadors? es que m'estava plantejant de vendre'm el quest i comprar un XLR pero quan em van dir que no es podia posar el maxi-cosi ho vaig descartar. Com ho fas tu?
gracies
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 29, 2011 3:32 pm

Irina ha escrit:Hola Takita, m'interessa aixo que dius. Com poses el maxi cosi al techno XLR, amb uns adaptadors? es que m'estava plantejant de vendre'm el quest i comprar un XLR pero quan em van dir que no es podia posar el maxi-cosi ho vaig descartar. Com ho fas tu?
gracies

Doncs t'explico: nosaltres volíem un cotxet lleuger des del naixement, així que ens vam informar i ens vam decidir pel Maclaren Techno XLR, perquè es podia fer servir des dels 0 mesos i perquè portava uns adaptadors per posar-hi la maxicosi. Com bé diu la nacom, no és de la marca Maxicosi, sinó de la Recaro; el que no et puc dir és si només s'adapta aquesta marca o també la maxicosi, seria qüestió de preguntar-ho.
A nosaltres ens va anar molt bé; després, uns amics ens van regalar el Quest i és el que fem servir des de fa temps, perquè encara és més lleuger, però quan arribi la nena, el tornarem a fer servir.
Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dc. nov. 30, 2011 7:51 pm

Ah! moltes gracies!
Es que a mi m'encanta el maclaren per lo lleuger que es, pero com be dius tu, el Quest es a partir de 3 mesos i ara no tinc cotxet per nadons... per aixo em mirava el maclaren XLR...
Ja preguntare si els adaptadors pel XLR son compatibles amb el Maxi-cosi. Moltissimes gracies!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::