Recomanació ginecòleg Hospital Quiron

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mar36
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

Recomanació ginecòleg Hospital Quiron

EntradaAutor: mar36 » dc. nov. 30, 2011 3:07 pm

Bona tarda,
Actualment estic en tratament de Reproducció assistida, encara que falta una miqueta per aconseguir el Positiu, m'agradaria saber si em podeu aconsellar un bon Gine de la Quiron , preferentement Dona (encara que després de passar per milers de mans en el tratament ja he perdut la vergonya!!) i també si em podeu dir la vostra opinió sobre la Quiron, pq he escoltat diverses opinions tan bones com dolentes!!.

Moltes gràcies!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 4:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
miriam&sergio
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

Re: Recomanació ginecòleg Hospital Quiron

EntradaAutor: miriam&sergio » dc. nov. 30, 2011 6:07 pm

Hola!

Jo tinc la MAria Cabero i n'estic encantadaaaaaaa,pero no se si porta el tema de reproduccio assitida...tot seria preguntar-ho!

De moment,de l'hospital nomes puc parlar coses bones,pero suposu que com tots tindra de tot!

Molts sort i espero que aconseguixis aviat el teu positiu!
Imatge
trish
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dc. nov. 30, 2011 6:09 pm

Hola jo et recomano a la meva es la doctora Maria Cabero és molt maca, jo he començat ara amb l´acid folic, abans de començar a buscar m´ha fet analisis hormonals i lo típic i la veritat és que estic contenta abans hem visitava a la dexeus pero cada vegada que anava hem canviaven de metge i aixó no hem va agradar, la meva cunyada va tenir a la quiron al nen i tot molt bé.
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dc. nov. 30, 2011 8:59 pm

Hola!
Jo tampoc puc parlar de tractaments de fertilitat, però com a ginecòloga també et recomano la Maria Cabero. Però crec que són molt bons tan ella com el seu germà Guillem Cabero, i el millor (cap de servei d'allà i també de la Vall d'Hebron), el seu pare, el Lluís Cabero, tot i que ell no va per mútua sinó només per privat.

De la Quiron, jo de moment tinc molt bona experiència amb els metges, les infermeres molt dolces, però sí que hi ha un pèl de caos pel que fa a temes administratius, de vegades et donen una hora de visita i resulta que el metge t'esperava un dia abans, o el que sigui. Tot i que sempre m'han atès el dia que hi he anat.

Espero que tinguis sort i aconsegueixis el teu embaràs ben aviat!
Imatge
Imatge
mar36

EntradaAutor: mar36 » dc. nov. 30, 2011 10:17 pm

Hola,

Totes em recomeneu la Dra Cabero. Pren nota,En general l'equip del dr. Cabero, esta be oi?. També havia vist l'equip de la Dra. Oliver i estava dubtant, no trobo referencies d'ella.

El tratament RA mho faig en un altre lloc, el que passa que quan aconsegueixes el positiu i tot esta ok, has de buscarte un gine, i jo ja vaig mirant.

Moltes gracies noies
Imatge
cosi10
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 2:05 pm

EntradaAutor: cosi10 » dc. nov. 30, 2011 11:59 pm

Hola!
Jo, com tu, vaig passar per una R.A. que finalment va ser positiva a la segona i després em vaig haver de buscar gine i hospital per tenir el meu peque. Al final em vaig decidir per Quirón i com a ginecòleg vaig tenir el Dr. Hernández i la veritat és que vaig quedar encantada.
A mi em passava com a tu, al pricipi preferia una ginecòloga però després de tantes proves i tractaments ja m'era igual que fos home o dona. El dr. Hernández t'explica les coses súper bé i quan vas a visita no te pressa. I pel que fa a l'hospital...no t'ho pensis ni un moment: el tracte boníssim i l'habitació una passada (la nostra era tipus suite).
Si et puc ajudar en alguna cosa més...ja diràs.
abm79
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:26 pm

EntradaAutor: abm79 » dj. des. 01, 2011 8:05 am

Hola,

dons jo et recomano al 100% la doctora Raquel Ferrer!!! n'estoc encantada i durant tot el procès de l'embaràs, part, hopspitalització, etc em va tractar uper be i com una amiga1!!!

l'hospital esta be, i lo comode es que totes les proves de les fan alla, no has d'anar canviant!!! l'unic contra que hi vaig trobar va ser el pediatre que em va atendre despres del part... anava passant visites sense saber de quin nen parlava, com si fos una fabrica. (a mi em va començar a parlar d'un altre nen i li vaig dir que s'estava confunent). pero pel reste be!!!!

molta sort!!!!!
se12
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

EntradaAutor: se12 » dl. des. 05, 2011 4:15 pm

Pedisteis cita con el ginecologo de la quiron antes de quedaros embarazadas o una vez os quedasteis??
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

EntradaAutor: Jaleturu » dt. des. 06, 2011 10:38 pm

Hola,

jo he tingut a la Dra Bombí de l'equip de la Dra. Oliver i super bé! durant tot l'embaràs molt bé, i en el nostre cas vam necessitar opinió externa per tema de creixement del nen i ens va aconsellar anar a la pública i dp vam tornar amb ella i tot genial.

I la Quiron super bé, les infermeres, la nursery, urgències...tot genial. Nosaltres tb vam tenir la sort d'estar a una suite pq n'hi havia de lliures.

espero us serveixi d'ajut!

*jale*
Imatge

Imatge
se12
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

EntradaAutor: se12 » dl. gen. 02, 2012 11:38 am

La Maria Cabero fa una ecgrafia a cadascuna de les visites que es fan??? Cada quant es fa visita?? T'imprimeixen la ecografia de totes les que fan???

Si podeu explicar com treballa, seria de molta ajuda! Gracies!
llumat
:: conillet
Entrades: 384
Membre des de: dt. des. 13, 2011 7:14 pm

EntradaAutor: llumat » dl. gen. 02, 2012 6:25 pm

Hola noies!
Gràcies a les bones recomanacions de l'equip Corbero, he agafat dia i hora a la Quiron el dia 11 de gener. Ja us explicaré quan sorti de la clínica.jejeje
Imatge

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
llumat

EntradaAutor: llumat » dl. gen. 02, 2012 6:29 pm

Perdoneu l'error de l'equip, és diu Cristina Cabero. M'han dit que es diu així...???
Si algú ha anat amb la Cristina que m'ho faci saber porfi, com és? és atenta, carinyosa?
Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
llunetallunetona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 7:54 am

EntradaAutor: llunetallunetona » dt. gen. 03, 2012 3:53 pm

se12 ha escrit:La Maria Cabero fa una ecgrafia a cadascuna de les visites que es fan??? Cada quant es fa visita?? T'imprimeixen la ecografia de totes les que fan???

Si podeu explicar com treballa, seria de molta ajuda! Gracies!

pujo el tema... jo tinc el doctor martin espinoza y no m'agrada gens...hem va dir q fins q no portes 18 mesos buscant no hem faria cap prova així q vull canviar de ginecoleg i estic pensant tb en maria cabero.. si us plasu si alguna companya la te i ens pot dir com treballa.. si fa ecos, si es amable, o si et despatxa en cada visita en 1 minut i amb presses.. com el q jo tinc ara :ufs:
GRACIEEES
mar36

EntradaAutor: mar36 » dc. gen. 04, 2012 10:49 pm

Hola chicas

yo continuo en tratmiento pero me ha quedado claro que del equipo de Dr. cabero la Dra. maria.
Ya diras que tal Cristina Cabero.

Estoy entre Dra. Maria Cabero y del equipo Catalian Oliver , la Dra. bombi.
Cuando llege el momento decidire!!

Pero creo que estaria bien, que vayais poniendo vuestras opiniones

gracias
Imatge
llumat

EntradaAutor: llumat » dc. gen. 11, 2012 9:46 pm

Noies! Genial Cristina Cabero de la quiron!!
Imatge

Imatge
verobdn81
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 15, 2012 7:21 pm

EntradaAutor: verobdn81 » dt. gen. 17, 2012 12:27 pm

Buenos dias,
Queremos empezar a buscar para dentro de unos meses, pero este mes me toca revisión anual, y me gustar´´ia ir ya al ginecologo elegido para el seguimiento de embarazo posterior. Hemos decidido la Quiron, en vez de la teknon y la Dexeus, buena opcion?
De la Quiron, estoy entre la Cristina Cabero y la Maria Cabero. Con cual de las dos pido cita?
Ya me contais cual os gusta más¿
Gracias
llumat

EntradaAutor: llumat » dt. gen. 17, 2012 4:56 pm

Hola verobdn81, jo vaig conèixer fa una setmaneta la cristina i és genial...atenta, dona, metge, pacient, i sobretot t'escolta.jejeje
Voto per la cristina.
Molta sort bonica!
verobdn81
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 15, 2012 7:21 pm

EntradaAutor: verobdn81 » dj. gen. 19, 2012 8:23 am

Hola totes,
Al final tinc hora per revisió ginecologica el proper dia 28/02 amb la Maria Cabero. Farem revisió i ja li comentarem que volvem començar a buscar aquest any.. a veure que tal...
trish
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dj. gen. 19, 2012 9:05 am

Ja veuras que anira molt bé és una dona encantadora jo el dia que vaig anar a ferme la revosió ja li vaig dir lo del baby i hem va dir que tenia que fer peró encar no m´he possat per tema treball ja que vaig fer com unes oposicions i les viag passar i estic esperant que hem truquin per començar a treballar cap el març i no és plan d´anar dient estic embarassada, la doctora em va dir que a la proxima visita volia ja la panxa hem toca per l´agost a veura si tindra raó.
tartadefresa
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 9:48 pm

EntradaAutor: tartadefresa » dj. feb. 09, 2012 10:29 pm

Hola noies!!

la meva parella i jo no trigarem massa en posar-nos a buscar, ara em toca la visita rutinaria i m'agradaria que si tot va bé fos la mateixa persona qui em portes el tema de l'embaras.

Porto dies donant voltes per decidir clinica i ginecòleg i finalment m'he decidit per la Quiron.
M'han donat hora per finals de mes amb la dra.Laura Perdomo, en teniu referències??
M'agradaria que a part de ser bona professional, fos bastant partidaria d'un part tan natural com fos possible.

gràcies i sort a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::