*GrAfiQuEreS dE DeSemBRe, les últimes panxus de l'any!!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
kuchi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dv. set. 02, 2011 8:51 am

Re: *GrAfiQuEreS dE DeSemBRe, les últimes panxus de l'any!!!!

EntradaAutor: kuchi » dj. des. 01, 2011 6:49 pm

Mimi perdona ara mateix em poso la grafica sense negreta, seré burra!!! però no us preocupeu q ja està solucionat, tot i q la meva tempe sembla que s'ha tornat una mica boja... un di altissima i al següent em puja... a veure si puc veure bé quan ovulo... xq el tema de la claraweb em té una mica mosca, tot i que vaig veure x la tempe i pel TO q estava ovulant no vaig tenir claraweb i jo ja m'imagino que com la claraweb es té per ajudar als ..::·· a fer diana si no vaig tenir doncs normal que no fes diana, aquest mes estaré molt molt atenta i a veure si veig mes claraweb!
Tot i q parlant amb el kucho ja em decidit que aquest mes des d'ahir que vam<començar farem dia si dia no de deures i a veure si així fem diana!!!
*CangrePacte De Panxulines: Brisi, Kukilus, Piru-leta, Bruixeta85, Adg, Kuchi, Eni*
VIRGINPACTE de panxolines: Laia29, Nina79, Isabcn, Greysy, Kuchi

http://www.fertilityfriend.com/home/38f537

Imatge
Ariadniita27
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. des. 01, 2011 7:45 pm

Giss, una pregunteta, la semi en el paper que te donen posa abstinencia de 2 a 7 dies, el meu marit quan porti la proba dissabte portarem 10 dies de abstinencia, no sera massa? es que hem estat els dos malalts ell amb la boca i jo amb l´estomac aixi ...q no hi ha hagut tema..després ha vingut la warry..tu saps si porto als 10 dies baixa la movilitat?? es que no se si hara esperar o portar-lo..Al final la farem dilluns si es pot...pero amb abstinencia de 4 dies...sino ja pasarem a dissabte q bé..amb un termini medi normal...no tant..ho varem decidir anit..perque he llegit que amb 10 dies la movilitat disminueix...creix el numero de espermas pero la movilitat disminueix..aixi q paciencia i esperarem :ok:
Ariadniita27 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 02, 2011 5:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
ishtar
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dj. set. 27, 2007 8:36 pm
Ubicació: Jönköping (Suecia)

EntradaAutor: ishtar » dj. des. 01, 2011 8:24 pm

Bona nit guapes!!
mimi quin post tant preciòs t'ha quedat!!
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-()) -Ishtar :-()) -Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
ishtar
Entrades: 635
Membre des de: dj. set. 27, 2007 8:36 pm
Ubicació: Jönköping (Suecia)

EntradaAutor: ishtar » dj. des. 01, 2011 8:38 pm

haig de posar-me al dia total amb el tema gràfiques!! vaig a veure les gràfiques de les noies que ja s'han quedat :-())
Molts petons a totes!!! :-()-)
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-()) -Ishtar :-()) -Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
bruixeta85
:: pantera
Entrades: 888
Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm

EntradaAutor: bruixeta85 » dj. des. 01, 2011 8:44 pm

a veure noies us he fet cas i me fet la grafica del ff, em podeu mirar si surt bé??? es que no se si el link le penjat bé!! jejejeje
Imatge
Laia29
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dj. des. 01, 2011 8:45 pm

Mimi t'ha quedat molt guai el post de desembre, l'últim de grafiqueres de l'any!
Nenes! m'he fet un TO i ha sortit negatiu. aixì que crec que m'uniré a vosaltres (ho he provat perquè com que diuen que si estàs embarassada els TO també surten ++)

La meva intenció és fer-me un TE el dilluns si el cap de setmana no em baixa la warry.

us mantinc informades :-()-)
Imatge

Imatge
Laia29
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dj. des. 01, 2011 8:46 pm

bruixeta85 ha escrit:a veure noies us he fet cas i me fet la grafica del ff, em podeu mirar si surt bé??? es que no se si el link le penjat bé!! jejejeje

Bruixeta, ho has fet pefecte... si que es veu el link de la gràfica!
Imatge

Imatge
bruixeta85

EntradaAutor: bruixeta85 » dj. des. 01, 2011 8:49 pm

gracies laia!! i una altra cosa ara ja nomes taco una miqueta que he de posar: LIGHT O SPOTTING?? es que si poso spotting em surt un *
Imatge
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dj. des. 01, 2011 8:58 pm

bruixeta, jo l'últim dia, que gairebe ja no tacava ja vaig posar spotting. Jo posaria això, però a veure si alguna experta diu alguna cosa més, no sigui que després tingui algo a veure amb alguna interpretació del FF, que suposo que no! jejejej

me'n alegro que al final t'hagis decidit a fer la gràfica!!
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dj. des. 01, 2011 9:00 pm

Zoui!!! em sap greu lo de la substitució!!! Estic ja de les retallades.... :ufs: :ufs:
molts ànims i espero que aviat et tornin a donar alguna cosa!!! :-()-) :-()-) :-()-)
bruixeta85

EntradaAutor: bruixeta85 » dj. des. 01, 2011 9:02 pm

gracies naral! doncs ara ho canvio perquè realment avui ja no tinc gairebé res!!! doncs a veure si així em puc començar a coneixer una mica i se quan ovulo o no perquè el cicle passat vaig tenir dos cops claraweb i hem vaig perdre bastant!!
Imatge
ikebana
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dj. des. 01, 2011 9:47 pm

Bona nit!!

Zoui, esperem que ben aviat et truquin per que tens alguna altre substitució, o algu!!

Que guay que hagis ovulat no???? a veure que passa els propers dies del cicle...
Ya anireu a fer un semio al Zouiman?? No deies que feia poc que buscaveu.. més o menys sobre 4 o 5 mesos com nosaltres?
Bueno... Nosaltres encara ens esperarem una mica més a fer tot això..
Anims per això de la feina!! Un petonàs
merisc
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dj. des. 01, 2011 10:03 pm

Bona nit grafiqueres, ja tenim el desembre aqui, tant de bo ens porti un munt de panxones!!!!!!!
Imatge

Imatge
Imatge
zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dj. des. 01, 2011 10:16 pm

Merci pels ànims Naral i Ikebana!!, doncs sí, espero que després de festes torni a treballar... jo crec que sí!!! però de moment... doncs.. vacancetes...

Ikebana no, de moment no farem proves, perquè realment penso que portem pocs mesos així en serio, ha estat el gine que m'ha dit que si volia que ens ho fessim.
Prefereixo esperar... a vere...

Això sí! m'he quedat més tranquila quan m'ha dit ell que sí que he ovulat!!! Ha estat la bona notícia del dia!!!! :p-) :p-) :p-)

A vere si aquest mes ho faig igual de bé!!! que ja s'acosta la ovulació i amb ella la SEXY WEEK!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
a FER PASSAR LES PENES!!! JEJEJE

>.-<: >.-<: >.-<:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
Ariadniita27
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. des. 02, 2011 5:51 am

Bon dia floretes!!!!!

Guapis que faig descarto la tempe de 36,5 de dimarts i dimecres??
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
ikebana
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dv. des. 02, 2011 6:05 am

zoui81 ha escrit:Merci pels ànims Naral i Ikebana!!, doncs sí, espero que després de festes torni a treballar... jo crec que sí!!! però de moment... doncs.. vacancetes...

Ikebana no, de moment no farem proves, perquè realment penso que portem pocs mesos així en serio, ha estat el gine que m'ha dit que si volia que ens ho fessim.
Prefereixo esperar... a vere...

Això sí! m'he quedat més tranquila quan m'ha dit ell que sí que he ovulat!!! Ha estat la bona notícia del dia!!!! :p-) :p-) :p-)

A vere si aquest mes ho faig igual de bé!!! que ja s'acosta la ovulació i amb ella la SEXY WEEK!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
a FER PASSAR LES PENES!!! JEJEJE

>.-<: >.-<: >.-<:

Ok Zoui,

Ya veuras com si .... despres de festes segur que hi ha alguna passa o alguna cosa.. que hi haurà més d'un profe malalt jejejeje
Jo ara també faig muntanyes russes... com tu!
i amb la pujada d'avui, el Ff posa alguna cosa aixi com DPO ( que no tinc ni idea de que pot significar) Si alguna experta pot interpretar una mica la gràfica.... em faria un favor!

Be noies.. d'aqui una estona vaig a treballar... ens veiem al migdia!
Petons
piru-leta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 900
Membre des de: dt. set. 13, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: piru-leta » dv. des. 02, 2011 6:33 am

Bruixeta! què contenta estic que t'hagis animat a fer grafis i que estiguis per aquí! de moment, tota una champions! ho has fet perfecte!!
ara, a esperar que pugi la tempe i sabràs que has ovulat! ja veuràs què bé va fer grafiques!!!!

jo continuo amb la tempe altaaaa! yuuhu! a veure si es manté així quatre o cinc dies més!!!!!!!
bruixeta85

EntradaAutor: bruixeta85 » dv. des. 02, 2011 7:26 am

gracies piruleta!! jeje encara vaig una mica perduda pero men vaig sortint!! men alegro que tinguis la tempe alta a veure si aquest mes és el teu definitiu!!
Imatge
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dv. des. 02, 2011 8:04 am

DiA 2

Aqui una cançoneta de Nadal molt tendra i significativa, espero que us agradi!!! :***: :***:

Ja estem a 2 de desembre, comença el compte endarrera per la pluja de positius!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Al post de cercadores ja tenen el la 1ra :-()) , a veure si ens ho copiem!!! :love: :love:

Vaig a posar-me al dia!! :ok:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dv. des. 02, 2011 8:34 am

Bon dia ladies!!!

Ariadniita27, guapa, pel que dius d’aquestes dos tempes tan baixes jo posaria al FF que has estat malalta... segurament les descarti :ok:
Sobre el seminograma... 10 dies em sembla molt Ariadnita... a nosaltres ens van dir de 5 a 7 i vam deixar 6... però 10 jo crec que són masses dies eh? Jo m’esperaria i no ho faria demà.

Estrellapolar5, això que preguntes d’ovular dues vegades... en principi crec que no pot ser eh? El que si pot passar és expulsar 2 òvuls en comptes d’un, o en tot cas no ovular... però fer-ho dos vegades en un mateix cicle crec que no pot passar. Així que tranqui, veiem què va fent la teva gràfica i en el cas de que no ovulis doncs ho detectarem i podràs anar al gine amb la gràfica per a que et receptin alguna cosa per ovular. Tu ves fent deures per si un cas abans de que marxi l’estrello! :ok:

Ikebana, ahir no feies l’entrevista de feina? com va anar???
Per cert, lo de DPO vol dir "després de la ovulació", és el dia de la fase lutea en el que et trobes.

Maneta, doncs si... el primer dia sense jefatura va ser extrany... és veritat que és com si et faltés alguna cosa!!! Jijiji però Bueno, la mimi ho està fent genial! I jo també aniré aportant cosetes...
Sobre les teves tetorres... nena... tingues fe dona... que encara hi ha possibilitats! A veure si no es desunflen! :-()-)

Mimi82, a mi també m’agrada molt el grup “Gossos”!!! la meva cançó preferida d’ells és “Corren”... em posa els pels de punta! Va ser la cançó que vaig escollir per finalitzar la meva boda, la última cançó de la nit! Tothom va fer un cercle al nostre voltant i nosaltres al mig.
P.D. A que costa personalitzar? Jijiji jo també em tirava hora, hora i mitja per personalitzar i posar-me al dia! Però tranquil·la que si tens feina i algun dia no ho fas no passa res dona!
Gràcies per la Nadala... a veure quan li podem cantar al nostre petitó/petitona! >.-<:

Naral, tranquil·la per la tempe, no té pq ser baixa, cada dona té una temperatura basal diferent... mentres estigui per damunt de la línia vermella és bona senyal! :ok:

Piru-leta, la grafi pinta molt bé!!! Molta sort guapa! :-()-)

Vesnà, m’alegra llegir-te! Ja veig que tot bé... així que ànims i molta sort! A veure si ens dones una gran alegria! :-()-)

Zoui81, reina, sento molt lo de la feina! A veure si hi ha sort i et surt una altra substitució... mentres ja saps... a matar el temps fent molts de deures!
Sobre el gine m’alegro de que hagués anat bé, el que no entenc és que et digui que has ovulat... quin dia t’ha dit que ho has fet? El FF no ho detecta... de fet no hi ha cap pujada heavy de temperatura no? O et refereixes al mes passat?

Atreb, mi amol!!!! Una nena!!!! :cnena: Això és genial!!! Enhorabona my ladie! Veus com tot està bé? Ja veuràs quina princeseta tan guapa que tindràs a casa! Tan guapa com sa mare! Ay carinyet, m’en alegro tant! Un petonet per tu i per l’atrebita! Jijiji
P.D. El meu somni també és tenir una nena, com la zoui

Bruixeta
i Yuyu, benvinguda al mon de les grafiqueres!!! Ja veureu que bé que s'està per aqui!
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 02, 2011 12:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 197 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::