comencem el deslletament nocturn!!!

Els bolquers, el xumet..

lupitafriend
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dt. des. 13, 2011 8:08 am

hola marones!
aquest post es per explicar la meva experiencia per desfogar-me, comentar dubtes, rebre aportacions i també per quan ho hagi aconseguit (espero que si!) poder mirar enrere i veure que tot ha valgut la pena! i tambe per si pot servir d'ajuda a algu altre, totes les experiencies seran ben rebudes!

us explico una mica: soc mare d'una nena de 22 mesos que encara fem teti. ara ja nomes fem teti per la nit pero jo vaig moooooooolt cansada, el cos m'ha avisat de que m'estic passant i hem pensat en deslletar definitivament. pppppeeeeeeeeeeeerrrooooooooo... ens fa molta pena, sobretot a mi, i al final hem decidit deslletar a la nit, per tant NOMES mantenir la toma d'alla les 8-9 del vespre, despres de sopar, per anar a dormir.

I AVUI HA ESTAT LA PRIMERA NIT!
despres de sopar li vaig explicar a l'elna que aquesta nit quan es despertes la mama no li donaria el pit, i ho va entendre pero per res del mon ho compartia, semblava que s'ho prengues a broma pobreta.
a les 9 s'adorm al pit i la deixo al llitet en sidecar que tenim a la nostra habitació.
en lupito passara aquests dies dormint al niu de l'habitació de la nena i nosaltres dues al llit dels papes!
a les 11 i pico s'ha despertat plorant desesperadament, cridant, li he explicat, estava moooooooolt enfadada! em pegava, es pegava... hem estat una mitja horeta crec, potser una mica mes, ara m'adormo... ara ploro... ara torno a dormir... finalment s'ha adormit!
a les 4 i pico s'ha tornat a despertar pq ha caigut del llit!!!!!!!! feia mooooooolt que no ens passava!!! suposo q pq ha dormit nerviosa. i un altre cop el mateix xou. aquest cop ha durat menys. tb ha vingut el papa a veure'ns. finalment ella mateixa ha dit: bona nit teta!! i s'ha tapat i s'ha adormit!!!
a les 6 i pico s'ha despertat, m'ha demanat les sabates i els mitjons i s'ha tornat a adormir fent el mateix: bona nit teta!! i s'ha tapat, i jo tb m'he adormit! pq m'ha despertat al cap de poc un altre cop!!!!
aqui ja ens hem despertat del tot, eren casi les 7 del mati.
s'ha despertat contenta, feliç i riallera com sempre.
durant la nit li he consentit tot, menys el pit, ja veieu, ha dormit fins i tot una estona amb les sabatilles dins el llit!!!! li he fet moltes abraçades, cantat, petons....
resum: tres despertars nocturns....
aquesta nit mes...
gracies per "escoltar-me"
Imatge

Imatge

Imatge
MARUXA
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: MARUXA » dt. des. 13, 2011 12:17 pm

Hola Lupita!
Et seguiré de ben a prop :ok: :ok: :ok: jo havia pensat en començar també a deslletar a la nit... és que també estic esgotada!! zz:-) zz:-)

Enhorabona per aquesta primera nit!! només 3 despertars???? jo ja firmaria!! ja aniràs explicant com van aquestes nits!! :ok:

Edito, per desitjar-te molta sort!, molts ànims!! >.-<:
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
gege
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dt. des. 13, 2011 1:15 pm

Molts ànims guapa!! Per ser la primera nit ha anat molt bé no???

Petonets a les dues que ja sabem que és un pas molt dur ;)
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dt. des. 13, 2011 1:45 pm

Ànims,Lupita!! Veig que ha anat força bé la primera nit,no? A veure com va avui.
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. des. 13, 2011 3:12 pm

Ostres guapa, jo m'estic plantejant el mateix! El Bernat farà 18 mesos en breu, pel que és més petit, i de fet durant el dia encara mama unes quantes vegades. Jo em plantejava donar-li teta al posar-lo a dormir, i ja fins al matí. I durant el dia també que faci el que vulgui! :ok: Però m'esperaré una mica per començar perquè estem passant unes nits molt mogudes, amb molts despertars, i prefereixo esperar-me a que es tornin a "normalitzar" les nits (si considerem que les nits "normals" són les que es desperta poc, que a aquestes alçades ja no sé què dir-vos, je je xxcool )

Lupita, tinc una amiga que va destetar a la nit el seu fill més o menys també als 22 mesos i la primera nit va tenir crits i plors i de tot, i prou. A veure com segueix. T'aniré llegint, perquè m'interessa molt xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dt. des. 13, 2011 3:51 pm

merci noies pels vostres anims!
avui tinc força son pero anem fent!
l'elna ha estat be a la llar, i quan l'hem anat a buscar be tb!
a veure què tal aquesta nit...
gracies a totes!
Imatge

Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. des. 13, 2011 5:33 pm

Molta sort per aquesta nit. Espero que sigui menys dura que l'anterior.
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dc. des. 14, 2011 7:40 am

SEGONA NIT!!!!!
jo intuia lo pitjor, ja que normalment les segones vegades són mes xungues pq "ja saben lo que passara", pero....

vam banyar, vam sopar... i molt fluixet va dir: "tetones?????" i jo: "si, ara anem a posar el pijama de la mama i tu ves preparant els coixins..."
ja apunt diu bona nit al papa i molt fluixet que costava sentir: "tetones????"
pobreta.. crec que no sabia ben be què passava, si li'n donaria o no...
li vaig tornar a explicar que li donava pero que ja els hi digues bona nit perque a la nit quan es despertés les tetones havien de dormir pq no tenien prou suc i no n'hi donaria. (tipic recurs de les tetones han de dormir!!! gracies a totes les que l'heu utilitzat i ho heu explicat! va molt be!!! :ok: )
bona nit a tothom i de seguida dormida.
a les 10 de la nit ja dormia al llitet sidecar. vam repetir l'operació d'ahir, nosaltres dues al llit gran i en lupito al niu.
no sabria dir-vos a quina hora s'ha despertat, plorant super fort com sempre i remenant-me el pijama. li he explicat que no podia ser, li he ofert aigua i patam! s'ha clapat a l'instant!! no crec ni que haguem estat 5 minuts despertes!!!!!!!!!!! :b-))) :b-)))
s'ha tornat a despertat a les 6.45 pero no ha dit ni mu, be si: "bona nit tetones" i m'ha abraçat. se n'ha anat al seu llitet sidecar "a dormir l'elna!!!" i s'ha tapat, pero ja estava en lupito despert i ens hem aixecat. tampoc crec que haguessim dormit mes.
resum: 1 SOL DESPERTAT DE POCS MINUTS!!!! ha sigut igual que els que feia abans amb la diferencia que no ha pres teti i s'ha tornat a dormir de seguida.
aquesta nit nomes ha demanat un cop i s'ha conformat de seguida. zz:-) zz:-)
entenc que potser nomes es un miratge, per aixo continuarem unes quantes nits mes a l'expectativa i amb en lupito al niu.
consell per a qui pensi en deslletar aixi: al llit no us poseu un pijama de lactancia o "facil acces"!
moltes gracies per escoltar-me!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. des. 14, 2011 8:00 am

Molt bé, molt bé!!! Penso que és tot un èxit!! Com et vaig comentar jo vaig tenir entremig alguna nit més dura, i alguna va caure algun xupito... però cada vegada anaven millor les nits i cada cop tenia més assumit que enlloc de teta hi havia aigua.

Les que us ho estigueu plantejant, ja no recordo si ho he explicat en algun post o no, però jo ho havia provat vàries vegades des de l'any (tampoc gaires i amb poc convenciment... :P) i quan va sortir bé va ser quan la meva nena ja "parlava" i "entenia" més o menys, cap als 19-20 mesos.

Ànims!!
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dc. des. 14, 2011 8:06 am

es que va molt be que t'entengui i que parli pq aixi ella tb et pot dir el què vol :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
MARUXA

EntradaAutor: MARUXA » dc. des. 14, 2011 9:14 am

Caram!!! Espectaculaaaaaar, molt bé!! >.-<: >.-<:
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. des. 14, 2011 10:32 am

me n'alegro lupita que hagi anat tant be!!! de vegades ens sembla que serà tot un drama, però si els hi expliquem les decisions que prenens i ens mantenims fermes elss ho capten de seguida.

Molta sort per aquesta nit.
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 14, 2011 10:44 am

Molt bé, nena! A veure com van les properes nits!!! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dc. des. 14, 2011 12:17 pm

ei, tot un èxit! >.-<: a veure si la tercera nit va pel mateix camí!! i si no, ànims i paciència que ella ja va entenent que les tetones han de dormir i d'aquí a no res ho teniu fet :ok:
(quina gràcia que m'ha fet quan t'ha dit "bona nit tetones" i t'ha abraçat :love: )
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dc. des. 14, 2011 1:42 pm

Ostres,Lupita,què bé!!! Un fort >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: per l´Elna!!!
gege
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dc. des. 14, 2011 9:54 pm

Molt bé!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Ja explicaràs com va aquesta nit, em sembla que l'Elna ho ha entès molt ràpid!!
Londonbaby
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dc. des. 14, 2011 11:03 pm

MOlts ànims, la veritat és que a nosaltres ens ha funcionat. Han estat 22 mesos sense dormir més de 2 hores seguides, alguns dies més de 15 despertars que semblo exagerada però qui ens coneix ja sap el que hi ha...totes les proves, tots els metges que he recorregut. Val a dir que es continua despertant i per això li faran la prova de les apnees, però res a veure!!! 2 vegades, 1, 3 beu aigua, o li diem: shhhh els papes són aquí, estem dormim i s'adorm.

Jo ho veia ben ben negre i magre.
Totes les assessores i les mares alletadores amb les que parlava em deien que en 2-3 dies ho havien aconseguit però nosaltre vem estar més d'una setmana. Vam establir una nova rutina, el papa també ve al llit i és li que canta mentre prenem pit, quan arriba un cert temps les tetites estan mooolt cansades i volen dormir. Al principi els mateixos despertars i jo em sentia com si li estiguen fent l'Estivill però al seu costat, em pegava, em mossegava, no volia cap contacte meu.
Ens va servir també que el pare es poses enmig dels 2, i poc a poc sembla que ho va acceptar. La veritat que en 1 mes ens ha canviat totalment la vida...però es fa força dur en aquells moments. La idea de que vingui el papa a la rutina de dormir, és per quan "intentem" que s'adormi sense pit, però això ho veig molt lluny.

També el que vem recalcar i recalquem molt és que de dia les tetites estan despertes i de nit no, fins i tot algun dia hem sortit al balcó per veure que no hi ha sol i per tant és de nit.

Però bé, sembla que ja ho tens rodat :ok: :ok:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dj. des. 15, 2011 8:15 am

TERCERA NIT....

TA-XAN!!!!!!!

CAP DESPERTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:b-))) :b-))) :b-)))
:miko: :miko:

(On és l'emoticona de la conga???????jejejejeje)

si nenes si!!!!
a les 10 de la nit es va adormir al pit al sofa, la vaig deixar al sidecar i fins a les 6.45!!!!!!
zz:-) zz:-) zz:-)
jo m'he despertat a les 3 i algo per defecte professional suposo, o potser ha remugat ella, no se, pero rian de rian!!!!!
a les 6.45 quan s'ha despertat ha remenat la samarreta i ha somicat, pero ha fet el seu: "bona nit tetones"! (que ara ha agafat la costum de fer-ho a totes hores...) i vinga abraçades!!!
tot i que despres ja aixecades ha muntat un sarau de mamitis: "a coll! mama! cole no!" i aquestes coses, pero ja se li ha passat.
ahir a la nit vam seguir el nou "ritual" que es explicar-li que quan es desperti a la nit les tetones dormirien i ja esta!
no canto pas victoria! estarem forces dies mes a l'expectativa.
el pla es aquesta nit el mateix i si va igual (s'accepta un o dos despertars curtets...) demà que ja vingui el papa.
i a partir de dilluns, vagi com vagi pq ja se m'hauran acabat els dies de festa, tornarem a fer la primera part de la nit al seu bressol, i esperem que aquest pas TOTA LA NIT!

no se noies! estic euforica!!!!!! descansada!!! aniré a posar un ciri pq aixo continui aixi!!
gracies per escoltar-me!
Imatge

Imatge

Imatge
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dj. des. 15, 2011 8:24 am

LONDONBABY: gracies per la teva aportació i explicar-nos la teva experiencia.
la veritat es q jo em vaig animar a seguir aquesta "metode" pq una altra SPetitona amb un nen teta-adicte em va dir que ho havia aconseguit aixi, i que amb 1 setmana dormia seguit al sidecar.
jo es una desició a contra cor, ho he fet per la meva salut fisica, i no em veia en cor de deslletar-la del tot, sabia que d'aixo no en seria capaç i decauria. pero al explicar-me aquesta altra opció m'hi he tirat de cap!
jo estava preparada per forces nits com la primera, de fet encara contemplo la possibilitat de tornar-hi a passar. i si, tens la sensació de fer-li un ME en directe, pero jo crec q no es tan bestia, estas amb ella, li expliques, li cantes cançons, l'abraces... oi que si et munta una rebequeria al super pq vol xocolata no cedeixes??? li expliques fins que ho enten; doncs jo aixo ho trobo igual. no li estas dient que "no pq no, pq ho dic jo" i passant d'ella com faries amb el ME, sino que li dones unes explicacions i estas al seu costat.
Imatge

Imatge

Imatge
MARUXA

EntradaAutor: MARUXA » dj. des. 15, 2011 9:09 am

Oooooooooooooooooh!!!!!!

>.-<: :p-) >.-<: :p-) L´ENORABONA!!!!!!!!!!! >.-<: :p-) >.-<: :p-)

Prenc molt bona nota!!
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::