comencem el deslletament nocturn!!!

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Ponioleta » dj. des. 15, 2011 9:24 am

Lupita, que bé!!!! Com tu dius, a veure com van les properes nits, però de moment pinta molt bé! M'anima molt veure la teva experiència per fer-ho jo en breu...


En el meu cas fa molta teta a la nit però l'adorm el papa :ok: Ho vam començar a fer ja fa temps... anem els tres al llit, primer fa teta i després marxo jo i es queda amb el papa. A vegades rondina una mica en el moment que marxo, però de seguida es queda tranquil i és molt xulo la relació, les conyes etc que s'han establert entre el papa i ell. Li explica contes, li canta, es tapen amb el llençol fins al cap i fan una mica el burro i després poc a poc es va adormint. I jo aquest ratet l'aprofito per dutxar-me, endreçar la cuina... El Bernat diu que faig "coses" xx:-D La veritat és que va ser un canvi prou fàcil però potser és perquè de ben petit el meu company va començar a adormir-lo ell (no totes les vegades, clar, però quan ell hi era hi havia vegades que el posava ell a dormir, tant de migdiades com de nit). De fet hem arribat al punt que si em toca posar-lo a dormir a mi em costa mooooooolt. No aconsegueixo que es relaxi, que es queid estirat... O xerra, o s'asseu o es posa a fer teta però canviant de teta a teta i tal i no hi ha manera.
De fet ahir em va passar que el seu pare va arribar molt tard a casa i vaig anar jo a posar-lo a dormir i no hi havia manera i em vaig enrecordar del post i li vaig dir que les tetes estaven molt cansades i volien dormir i em mirava amb cara estranya i ho anava repetint, je je. Al final, per sort, va arribar el papa i el va adormir ell.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dj. des. 15, 2011 9:43 am

PINIOLETA! moltes gracties tb per la teva experiencia.
jo aixo de que l'adormi el papa ja ho deixo pel segon pq ara ho veig impossible! quan era molt bebe ho vam intentar pero en lupito no tenia paciencia i jo de sentir-la plorar tampoc, aixi q ho vaig fer jo sempre, i ara fa molt q hem agafat la costum de dormir-se al sofa fent teti.
vaig estar un temps q volia dormir-la a l'habitacio, de fet em vaig comprar una cadira i tot, pero llavors com q trigava molt ens passava q quan ja dormia tenia tb en lupito dormint al sofa, el sopar sense fer i jo tb mig adormida d'estar alla a les fosques...i casi no "veia" al meu marit. per aqt motiu tb de moment descartem el dormir-la sense pit, pq les vegades q ho he intentat quan acabo em trobo aquest panorama.
ara al adormir-se al sofa cau de seguida i nostres dos xerrem o mirem la tv pero estem junts.

el tema de dir-li q les tetones dormen potser en bernat encara es petit. ja se q nomes son 5 mesos de diferencia amb la meva pero a aquesta edat et fan un tomb cada mes, o cada setmana!! aprenen a marxes forçades. si vols preparar el camí jo li aniria dient de tant en tant pq ho entengues. aixi ho hem fet nosaltres. si q recorodo q em mirava raro els primers cops q li vaig dir... jejejejeje! crec que deuria pensar: "què diu ara aquesta boja????" pero ara les ha personalitzat força, els hi diu t'estimo, els hi fa abraçades... crec q es força normal en nens q fan LM perllongada.

MARUXA: si t'animes aqui estarem!
jo encara en tinc per dies i us ho anire explicant!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Ponioleta » dj. des. 15, 2011 10:05 am

Lupita, sí, em vull esperar una mica. Com tu dius, que passin alguns mesos més i que ja ho pugui entendre més. Tot i que ahir em feia "shhhh!" per no fer soroll i despertar les tetones xx:-D xx:-D
Per cert, m'ha fet gràcia el que comentes del teu marit dormint al sofà. A mi el que em passa és que s'adorm amb el Bernat. Per sort nosaltres sopem junts i per tant no cal fer el sopar, però sí deixar el dinar de l'endemà fet, recollir etc, i això em toca fer-ho a mi la majoria dels dies.

i sobre l'adormir-se sense teta, jo crec que nosaltres ho hem pogut fer perquè ho vam fer així casi des del principi, però que ara ho veuria missió impossible directament. Com tu dius, pel proper fill! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Tara » dj. des. 15, 2011 2:13 pm

>.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: ametista » dj. des. 15, 2011 2:24 pm

molt bé!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: ninoneta » dj. des. 15, 2011 3:29 pm

>.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :content: :content: :content: :ok: :ok: :ok:

Molt bé!!!!!!! jo fa temps qeu m'ho plantejo, però encara veig que és petita, perquè en els tímids intents que hem fet, com a molt he aconseguit que s'adormís algun dia, després d'1 hora, sense teta, bé, havent mamat però sense la teta a la boca, però en quant es despertava a la nit... tornem-hi, res la calmava... suposo que ens caldrà esperar un temps a que entengui i parli més...

Espero que continueu així de bé i ja ens continuaràs explicant!!!
Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dv. des. 16, 2011 2:08 pm

TERCERA NIT!!

ha dormit d'11 de la nit a 8 del mati al sidecar.
va costar que s'adormis!!!

s'ha despertat 2 cops plorant, pero de no gaire estona, minuts. un ben enrabiada!!! pobreta!!

aquesta nit tornarem a a dormir els papes separats a veure com acaba d'anar, pero crec q no aconseguirem pas q no es desperti gens, potser amb el temps. jo ja firmo si es desperta i plora una miqueta pero ja està!
zz:-) zz:-)

gracies per escoltar-me!
fins dema!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Tara » dv. des. 16, 2011 2:25 pm

Molt bé,no? I tu com estàs? Et notes més descansada?
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dv. des. 16, 2011 2:32 pm

vaig be tara, tb es nota q aquesta setmana tinc festa.. a veure la que ve que a mes vaig de matins... pero si mes no ja no agafo males postures dormint amb la nena al pit!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: entrerius » dv. des. 16, 2011 4:05 pm

Lupita, tranquil.la que aneu be :ok: els despertars fins que no siguin més grans no ens els treu ningú.....fred, calor, dents, constipats, somnis, dia intens..... la qüestió és que tornin a dormir sense problemes.

Bon cap de setmana.
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: gege » dv. des. 16, 2011 8:44 pm

Lupita jo crec que lo dels despertars és molt difícil.. èn guiu ha passat èpoques de tot i cada nit és una sorpresa ;) Però jo crec que si es desperta tan poca estona i tenint-la al costat podràs descansar molt bé i ho notaràs molt!!

Molts ànims guapa!
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » ds. des. 17, 2011 11:38 am

QUARTA NIT!

hola noies, avui puc dir q no se si s'ha despertat 2 o 3 cops... (bona senyal no????) un dels cops li he dit q no i s'ha girat i tant panxa! un altre cop ja li ha costat mes pero se li ha acabat passant.
jo la veritat es q tb intento no desvetllar-me gaire. zz:-)

aquesta nit provarem q vingui el papa, pero crec q ja no evolucionarem mes fins d'aqui a un temps...

el q si q he notat es q em fa moltes mes abraçades dormint, vull dir que s'adorm agafant-me, em busca, em toca la cara, m'agafa el braç pq l'abraci... suposo q abans no ho feia pq buscava aquesta ració de mimos amb la teta.
aixo m'agrada!!!! es molt agradable!!! :ok:

a veure com va aquesta nit amb el papa al llit!

gracies per escoltar-me!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Tara » ds. des. 17, 2011 1:40 pm

Tens raó,és genial quan et fan mimitos ells a tu :love: !
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: gege » ds. des. 17, 2011 8:49 pm

En Guiu tampoc para d'abraçar i fe petons abans d'adormir-se i ens encanta jeje és que te'ls menjaries quan són tan dolços ;)
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: MARUXA » dl. des. 19, 2011 11:04 am

Oooooooh!! qué bé noia!! això ja està fet!! segur que descanses molt i molt més que abans eh?
De eritat que me n´alegro moltíssim de llegir el teu èxit i m´anima a provar-ho. La setmana que vé tinc festa... a veure si m´hi poso!!
Per cert, què bonica la teva nineta amb els mimitos... Són el millor els nostres tresors!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Ponioleta » dl. des. 19, 2011 11:35 am

Ostres, que bé!!! En pocs dies la cosa va molt bé, no? Si ja no evoluciona més, com dius, jo ja firmaria, eh?! I segur que en un temps acaba dormint les nits senceres :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dl. des. 19, 2011 2:04 pm

hola marones!!! ahir em vaig agafar el dia de festa!

CINQUENA NIT: continuem en la linea, un parell o tres de despertars i es calma de seguida!

SISENA NIT: aquesta nit ha dormit seguit!!!!! tot i que he de reconeixer q li va costar moooooolt adormir-se, q li sol passar els findes, suposo pel canvi de rutines.


aixi que noies, donem el deslletament nocturn per acabat!

conclusions: jo crec q amb 2 nits ja va fer el canvi, aixi que ha valgut moooooolt la pena, jo dormo mes tranquila i mes comode!! zz:-) i a mes hem augmentat de mimos! :ok:

deixo el post obert a totes les que volgueu explicar la vostra experiencia porque pugui servir per a altres mares!

gracies a totes per llegir-me aquests dies!!! tb m'ha ajudat a ser mes concient dels avenços!
bona nit a tothom!!!!! zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Ponioleta » dl. des. 19, 2011 2:26 pm

Ostres guapa, que bé!!!
Veig que la teva filla té 22 mesos... el Bernat just en farà 18 per cap d'any... m'esperaré una miqueta més, potser fins als 20, i si puc aprofitant algun pont o dies de festa, o sinó començant el divendres, i també m'hi posaré... Ja us explicaré, però m'anima molt veure com us ha anat a vosaltres!!!
Jo de moment ja he aconseguit que no s'adormi amb la teta sinó amb son pare, que no sé si pot ajudar però és possible que sí, quan es desperti a mitjanit i vulgui teta per tornar-se a adormir... ja veurem... :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dl. des. 19, 2011 4:12 pm

MARUXA ha escrit:Oooooooh!! qué bé noia!! això ja està fet!! segur que descanses molt i molt més que abans eh?
De eritat que me n´alegro moltíssim de llegir el teu èxit i m´anima a provar-ho. La setmana que vé tinc festa... a veure si m´hi poso!!
Per cert, què bonica la teva nineta amb els mimitos... Són el millor els nostres tresors!



doncs maruixa, ja saps! nosaltres fa molt q hi donavem voltes i tb va ser gracies a l'experiencia d'una altra spetitona q em vaig anirmad.
si vols explica'ns la teva experiencia aqui!
Imatge

Imatge



Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: lupitafriend » dl. des. 19, 2011 4:17 pm

pinioleta, jo crec q tens ja de guanyat amb q el pugui dormir son pare, sempre pots utilizar el recurs de que dormi ell al mig, a fins i tot fer al reves de com ho hem fet nosaltres, es a dir, q sigui ell qui li faci els destete. tot i q crec q millor tu porque aixi ho entendra millor.

tb el fet de tenir festa a mi m'ha anat molt be porque estava ja mes concienciada de q si havia d'estar la nit desperta doncs durant el dia podria dormir. aixo fa q els despertars tb tinguis mes paciencia i de seguida et desvetlles, almenys a mi em va passar.

ah! i una altra cosa q no he comentat: els dos primers dies les tetones estaven a punt de rebentar!!!!! jajajajaaja! pobretes! ara ja o porto millor!
Imatge

Imatge



Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::