Sortir a passejar?
Sortir a passejar?
Hola!
Bon dia a totes, tinc un dubte ara que s'acosta el fred de debò! La meva idea era sortir a passejar sempre que el temps em deixés. Ben abrigat, amb el sac i el plàstic del cotxet creia que li aniria bé. Però em trobo gent que em diu que amb el fred millor no treure'l. La setmana que ve ja farà 3 mesos, però em diuen que encara és molt petit!
Què feu vosaltres?
Tot i que no sóc mare primerenca ho semblo ben bé!! El gran va néixer a la primavera i no vaig tenir aquests dubtes!
Gràcies!!
Bon dia a totes, tinc un dubte ara que s'acosta el fred de debò! La meva idea era sortir a passejar sempre que el temps em deixés. Ben abrigat, amb el sac i el plàstic del cotxet creia que li aniria bé. Però em trobo gent que em diu que amb el fred millor no treure'l. La setmana que ve ja farà 3 mesos, però em diuen que encara és molt petit!
Què feu vosaltres?
Tot i que no sóc mare primerenca ho semblo ben bé!! El gran va néixer a la primavera i no vaig tenir aquests dubtes!
Gràcies!!
Re: Sortir a passejar?
La meva filla va neixer al novembre i visc en un lloc on fa força fred i la veritat és que sortia cada dia a passejar amb el cotxet i el saquet. I si feia molt fred i aire li posava el plàstic i ale!!!
La gent té moltes ganes d´opinar. A veure si hivernarem a casa fins la primavera perquè els nens no es posin malalts!!! NO FACIS MAI CAS A LA GENT. és el meu consell
La gent té moltes ganes d´opinar. A veure si hivernarem a casa fins la primavera perquè els nens no es posin malalts!!! NO FACIS MAI CAS A LA GENT. és el meu consell
El meu fill va néixer el mes de febrer i vam sortir sempre que ho vam necessitar, dins el cotxet i amb el sac, ells van calentosn i bé, el plàstic només el vaig utilizar en cas de vent. La meva filla que ara té 4 mesos surt més, ja que el gran no el puc tancar a casa, sempre dins el sac i ben agrigadeta, el plàstic de moment no l'hem utilizat. JO penso que s'ha de fer servir el sentit comú, si està malalt ja no els treus i si es surt ja es va preparat.
Jo també sortia cada dia, ben abrigat i amb el sac. El plàstic només quan feia molt vent o plovia. Coi, que respirar aire fred no és dolent, no? I si algún dia feia molt molt fred (en Pol va neixer al novembre del 2009 que va fer molt fred i va fer la gran nevada al març) anava a passejar a un centre comercial. Es que a casa la que es floria era jo. Això si, de normal soritem al matí o a primera hora de la tarda que sino la que es congelava era jo.
Jo crec que els hi va bé sortira pendre la fresca, sino els fem viure en bombolles i tampoc és això.
Jo crec que els hi va bé sortira pendre la fresca, sino els fem viure en bombolles i tampoc és això.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
I tant que pots sortir a passejar!!! El meu fill va néixer el 4 de gener, i als 4 dies d'estar a casa ja estàvem de passeig. Ben tapats no hi ha cap problema, i si veus que fa molt fred o vent, doncs li poses el plàstic i ja està.
Tota la meva baixa va ser a l'hivern, vivim al Pirineu i tret d'un dia que nevava i l'endemà que estava tot glaçat vam sortir cada dia. Algun dia que feia mooolt fred li posava el plàstic, hem vaig trobar a la llevador per el carrer i hem va dir que ni parlar-ne, que li ha de donar l'aire!! a part de que amb el sol el plàstic pot cremar.
I la veritat es que li anava bé, tot el dia a casa, amb la calefacció crec que encara es pitjor, i com et diuen les marones, si has de fer cas a la gent pararàs boja, sense anar més lluny el dissabte passat que portava la nena a casa ma mare per anar a treballar, a quarts de nou del matí, una dona (que ni conec), em va abroncar que faria gelar la nena ( que anava ven abrigada ), li vaig contestar que si li semblava millor que la deixes sola a casa!!
I la veritat es que li anava bé, tot el dia a casa, amb la calefacció crec que encara es pitjor, i com et diuen les marones, si has de fer cas a la gent pararàs boja, sense anar més lluny el dissabte passat que portava la nena a casa ma mare per anar a treballar, a quarts de nou del matí, una dona (que ni conec), em va abroncar que faria gelar la nena ( que anava ven abrigada ), li vaig contestar que si li semblava millor que la deixes sola a casa!!
Seguint aquesta lògica, a països com Canadà o Suècia, els nens no sortirien de casa des d'octubre fins al maig!
El meu fill ha sortit i surt de casa cada dia de l'any, faci el temps que faci (entre altres coses perquè si ens passem tot el dia a casa acabem bojos els dos, je je)
I l'hivern passat, que tenia entre 4 i 7 mesos, també! Bones passejades que ens fèiem.
Com et diuen jo crec que els va molt bé que els toqui l'aire una mica, i si van abrigadets no cal patir.
Sobre utilitzar el plàstic, jo no en sóc massa partidària (excepte si plou o potser un dia de MOLT vent). Crec que allà dins sense ventilar encara és pitjor...
El meu fill ha sortit i surt de casa cada dia de l'any, faci el temps que faci (entre altres coses perquè si ens passem tot el dia a casa acabem bojos els dos, je je)
I l'hivern passat, que tenia entre 4 i 7 mesos, també! Bones passejades que ens fèiem.
Com et diuen jo crec que els va molt bé que els toqui l'aire una mica, i si van abrigadets no cal patir.
Sobre utilitzar el plàstic, jo no en sóc massa partidària (excepte si plou o potser un dia de MOLT vent). Crec que allà dins sense ventilar encara és pitjor...
Ponioleta ha escrit:El meu fill ha sortit i surt de casa cada dia de l'any, faci el temps que faci (entre altres coses perquè si ens passem tot el dia a casa acabem bojos els dos, je je)
Exacte! No puc estar més d'acord!!! Els nens han de sortir, que els doni l'aire!! Jo vaig passar casi tota la meva baixa durant l'hivern i sortiem cada dia.
La nena ben abrigadeta (i la mama també) i au...a prendre la fresca!
Hi ha molts opinadors professionals...tu ni cas!!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
"Hem vaig trobar a la llevador per el carrer i hem va dir que ni parlar-ne, que li ha de donar l'aire!! a part de que amb el sol el plàstic pot cremar.
Sí! jo quan el meu era petit (va néixer a l'octubre) vaig llegir que no era bo posar el plàstic encara que fes fred. El plàstic per si plou. Amb un gorret i una bufanda molt millor!
la meva filla va néixer al gener i passat els primers dies sortíem cada dia, l'única cosa que em va dir la pediatra és que si m'anava bé per horaris millor que evités sortir les hores més fredes (a primera hora del matí darrera del vespre) però vaja que és de sentit comú que si surts a passejar surts a mig matí o mitja tarda 
Totalment d'acord amb totes les respostes
. L'Arnau va néixer a finals de desembre i hi sortíem cada dia una estoneta, intentant, això sí, evitar les hores de més fred.
Noia,estic d´acord amb totes les respostes.Als nens el carrer,l´aire i el solet els senta de meravella,així com a les mares.El meu petit va nèixer al gener,i des del dia 5 de vida ( fins llavors vam ser a l´hospital perquè va ser cesàrea ) que surt al carrer,ben tapat i amb el saquet ( el plàstic no l´he utilitzat,ja que si plovia no sortíem ).
D'acord amb totes! que els hi toqui l'aire i el solet!
Moltes gràcies noies!!
Ja pot venir el fred!!!

Ja pot venir el fred!!!

Nosaltres les traiem a passejar des del primer dia que van sortir de la UCI de nounats!! Clar que el primer dia era agost
Ara seriosament, ara tenen 4 mesos i seguim sortint cada dia, i elles s'ho passen fantàsticament. Si anem amb el vampir amb el foular i la motxilla arribem a casa tots suats tot i el fred, i si surto sola, la que va al cotxet ben abrigada amb el saquet. I ben abrigada vull dir amb un jerseiet amb caputxa, que veus nens per Barcelona que sembla que hagin anat a la muntanya a jugar amb la neu, amb anorac, bufanda, guants, el saquet, mantes... pobrets, només veure'ls m'agafa calor!
Això sí, abans sortíem matí i tarda i ara portem uns dies que només a la tarda, ja que han canviat l'horari i a les 10, que és quan ens hem acabat d'arreglar totes, s'adormen! I és clar, no les despertaré per passejar!
Ara seriosament, ara tenen 4 mesos i seguim sortint cada dia, i elles s'ho passen fantàsticament. Si anem amb el vampir amb el foular i la motxilla arribem a casa tots suats tot i el fred, i si surto sola, la que va al cotxet ben abrigada amb el saquet. I ben abrigada vull dir amb un jerseiet amb caputxa, que veus nens per Barcelona que sembla que hagin anat a la muntanya a jugar amb la neu, amb anorac, bufanda, guants, el saquet, mantes... pobrets, només veure'ls m'agafa calor!
Això sí, abans sortíem matí i tarda i ara portem uns dies que només a la tarda, ja que han canviat l'horari i a les 10, que és quan ens hem acabat d'arreglar totes, s'adormen! I és clar, no les despertaré per passejar!
Oi tant que sí!!
Nosaltres vivim a Alemanya a una zona on fa molta fred. Ara ja tenim un paisatge ben enfarinat!!
L´Ona fa avui un mes (i a més va nèixer 20 dies abans del previst) i desde el primer dia que em sortit a passejar cada dia. De fet la hebamme ens ho va recomanar.
Si fa molta, molta fred només mitja horeta, amb el sac, el plastic i la petita ben abrigadeta!
Una miqueta d´aire fresc els hi va molt bé! Si no pobres de nosaltres que estariem tancats a casa de novembre a marc!!
Tu no facis cas pq opinar, tothom dira que si ase que si bèstia, tu fes la teva, el que creguis bo per el teu bebe i si tens dubtes pregunta a la comadrona o al pediatre pq a vegades la gent es pensen que son autoritats o metges i que poden opinar sobre el que fan o deixen de fer els altres amb els seus fills!
Nosaltres vivim a Alemanya a una zona on fa molta fred. Ara ja tenim un paisatge ben enfarinat!!
L´Ona fa avui un mes (i a més va nèixer 20 dies abans del previst) i desde el primer dia que em sortit a passejar cada dia. De fet la hebamme ens ho va recomanar.
Si fa molta, molta fred només mitja horeta, amb el sac, el plastic i la petita ben abrigadeta!
Una miqueta d´aire fresc els hi va molt bé! Si no pobres de nosaltres que estariem tancats a casa de novembre a marc!!
Tu no facis cas pq opinar, tothom dira que si ase que si bèstia, tu fes la teva, el que creguis bo per el teu bebe i si tens dubtes pregunta a la comadrona o al pediatre pq a vegades la gent es pensen que son autoritats o metges i que poden opinar sobre el que fan o deixen de fer els altres amb els seus fills!
Jo tinc un dubte, però, sota el sac què els poseu als bebès? vull dir, que van amb el bodi, el pijamet, gorro i manoples, però abans de posar-los al cotxet els poseu algun "abric" més? És que tinc dubtes pq. la meva gran va neixer el maig i això no em va preocupar, però ara no sé com ho he de fer. Merci!
Iea, depèn una mica on visquis... nosaltres a Barcelona li posem body i jersei amb caputxa. Ni guants, ni bufanda, ni res! Si van al cotxet el saquet, i si van a la motxilla la nostra calor. I van perfectes! Avui ho em comentat al pediatra i ha dit que no necessiten res més, que els hem de vestir com nosaltres (i pensar que ells porten el saquet i nosaltres no!)
Jo tambe el trec a passejar cada dia sense plastic a menys que faci molt d'aire o estigio plovent
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |