posar arrecades a lleida
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
posar arrecades a lleida
Bones, voldria saber si alguna lleidatana em pot dir on anar a posar les arrecades a la meva peque. Tenia entès que a les farmàcies, però a les que he preguntat m'han dit que no en posen.
Sabeu d'alguna farmàcia en concret on n'hi posin?
gràcies!!!
Sabeu d'alguna farmàcia en concret on n'hi posin?
gràcies!!!
Re: posar arrecades a lleida
Hola,
nosaltres els les vam posar tots just néixer a l'Aliança, però per un problema li vam haver de tornar a fer els forats al cap de 15 dies i la llevadora que en aquell moment hi havia no va tenir-hi cap inconvenient. Podries preguntar-ho on et van assistir al part.
nosaltres els les vam posar tots just néixer a l'Aliança, però per un problema li vam haver de tornar a fer els forats al cap de 15 dies i la llevadora que en aquell moment hi havia no va tenir-hi cap inconvenient. Podries preguntar-ho on et van assistir al part.
- tardibelle
- :: formigueta

- Entrades: 58
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm
Hola,
La meva filla li vaig posar les arracades a la Farmàcia Isanta de Lleida, Avinguda Alcalde Porqueres ,76 .
Jo vaig preguntar a la meva llevadora si en posaven i em vadir que no, la meva filla va néixer a l'Arnau pero he sentit a alguna noia que ha tingut el part a la privada que les hi han posat.
Per cert si no recordo malament em van dir que la nena havia de tenir un mes a la farmàcia.
La meva filla li vaig posar les arracades a la Farmàcia Isanta de Lleida, Avinguda Alcalde Porqueres ,76 .
Jo vaig preguntar a la meva llevadora si en posaven i em vadir que no, la meva filla va néixer a l'Arnau pero he sentit a alguna noia que ha tingut el part a la privada que les hi han posat.
Per cert si no recordo malament em van dir que la nena havia de tenir un mes a la farmàcia.
La llevadora que em feia les classes de preparació al part té una consulta privada i en posa:
CENTRE MAGNA MATER
Adreça CANONGE BRUGULAT, 28 Baixos
Població 25003 - LLEIDA
Telèfon 973281577
CENTRE MAGNA MATER
Adreça CANONGE BRUGULAT, 28 Baixos
Població 25003 - LLEIDA
Telèfon 973281577
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Moltíssimes gràcies noies, jo vaig tenir la nena a l'Arnau i allà no em van dir res.
Miraré primer a la farmàcia i si no trucaré a la llevadora!
Ja em pensava que no trobaríem cap lloc on li posessin. Merci!!!!

Miraré primer a la farmàcia i si no trucaré a la llevadora!
Ja em pensava que no trobaríem cap lloc on li posessin. Merci!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |