**GRAFIQUERES!!... Aquest GENER, florirem com l’ametller!!**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Abril78
:: pantera
:: pantera
Entrades: 811
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:47 pm

Re: **GRAFIQUERES!!... Aquest GENER, florirem com l’ametller!!**

EntradaAutor: Abril78 » dg. gen. 01, 2012 8:59 pm

MOLT BON ANY!!!!!!!!!!

VENTURETA, t'ha quedat xulissim!!!! Enhorabona!!

Aquests dies casi no us he pogut seguir. Mirare de posar-me al dia.

Ventureta, normalment la clara d'ou normalment surt abans d'ovular. No perdis l'esperanca!!

Nosaltres ja estem a punt de comencar la sexy week. A veure si aconsegueixo agafar-m'ho amb mes tranquilitat aquest mes. Que porto uns mesos que tot el dia penso en el mateix.
Morty
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dg. gen. 01, 2012 9:47 pm

Ei Sandruky!!

Compi cercadora i grafiquera!! Jo també ja he afegit el nostre pacte a la signatura!! Ja veuràs com ens va de conya!!

Petons!!
Imatge
Imatge
zoui81
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dg. gen. 01, 2012 10:02 pm

Vesnà ha escrit:Ventureta! M'encanta!

Em dóna molt bones vibracions!!!

Si ahir vas beure una mica, avui la temperatura no és gaire de fiar. A mi l'endemà de les festes, amb ressaca o sense, sempre em surt la temperatura alta. O sigui que tu vés fent deures!

Nosaltres hem començat l'any forts :love: però ara aflacarem fins per Reis. Que s'acumulin els ..::··

BON ANY A TOTES!

Vesnà aquest és el teu pla? aguantar fins al dia de reis per acumular soldaditos??' ..::·· ..::·· ..::·· és que jo no sé que fer... si na fent un dia si un dia no, o fer el mateix que tu! estic indecisa... aix.. ja veurem.... :love: :love:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dg. gen. 01, 2012 10:22 pm

Ventureta... que l'ENI ja ha confirmat el seu POSITIVAZO!!!! EN EL POST DE CERCADORES DE DESEMBRE!!!! UEHHHH!!! PER FI!!! MOLTES FELICITATS ENI!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
Ventureta
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dg. gen. 01, 2012 10:45 pm

F :p-) E :p-) L :p-) I :p-) C :p-) I :p-) T :p-) A :p-) T :p-) S

E :p-) N :p-) I

Guapa, això teu estava cantadíssim!!! Me n'alegro moooooooolt!!! Però com aquest positiu és tècnicament de desembre és la Mimi a qui li toca cantar-lo... Mimi, reina, has fet història en el món grafiquer, no crec que cap jefa cantés tants positius com tu!!!! Enhorabona guapa!!!!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
eni
:: tigre
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » dg. gen. 01, 2012 10:56 pm

ventureta!! moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssimes gràcies per totes les felicitacions, per estar preguntant per mi, per per tot!! seràs una jefa genial i espero que cantis moooooooooooooooooolts positius inclos el teu!!!!! :ok:
laia, zoui gràcies!!!!!!!!!!!!
OSTRES JO CREC QUE EL SP ES EL RACÓ D'INTERNET AMB GENT MÉS MACA PER BYTE AL QUADRAT! Quina sort el dia que us vaig trobar.
MOLTA, MOTLA SORT A TOTES!!!! I ja sabeu al ataquerrrrrrrrr :miko:
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dl. gen. 02, 2012 7:00 am

Eeeeeeiiiii!!!! que faltava joooo!!!!!!

VENTURETA, carinyet, em sap greu no haver pogut entrar abans... però ja saps, cap d'any i any nou... de festes amb la family i currant de nits! he anat de cul!
M'encanta el post!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: OLE, OLE I OLEEEEE!!! ets una crack! ho faràs tan bé... ojalà a més de fer-ho tan bé aconsegueixis la teva panxona...

Jo aquest mes no crec que l'encertem... estem molt relaxats i una mica "desconnecting"... només fem deures quan ve de gust, pq tenim comprovat que fer-ho per "obligació" porta a problemes: pressió, malestar, por, inseguretat... i la veritat és que necessitem que la cosa canvïi. De moment, a dia 13 de cicle només ho hem fet 2 vegades... i porto 4 dies amb una quantitat bestial de claraweb que no veas! avui faré TO i aposto per un +... ja veurem com va... però vamos, que ja no tinc gaires esperances.
Avui el Gisso comença amb l'antibiòtic. Ara a passar el mes el millor que puguem i esperar... no podem fer res més.

Ariadnita... ja portes moltes tempes altes eh? i a dia 30 i pico de cicle aquestes tempes huelen a "panxu"... ja sé que et vas fer un TE de tira, però... potser no et va detectar? és raro pq a tu sempre et baixa la tempe quan toca... encara ens donaràs una sorpresa! pq no fas un clearblue?

I per últim... ENI, MOLTES FELICITATS!!! lo teu estava cantat! les tempes parlen per si soles! Enhorabona... quin començament d'any tan especial! t'envejo... a disfrutar-ho guapa!

A les demés perdoneu que no persnalitzi, però acabo d'arriba de treballar i m'en vaig al llit!!! però volia passar-me a veure el post de la Ventureta! de la meva madam dubtes que ja és tota una experta! Mil petonets my ladie! i per totes les meves floretes també! muuuuuuuaks!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. gen. 02, 2012 7:49 am

Bon dia cuques!!!

Que tal l'inici del nou any???? Jo una mica tristota pq aquest matí se m'ha ocurrit fer un TE i blanc com la neu x*x*x .

Però bé, mentre no hagi warry... i si te que venir que ho faci ja!!!

Fins després reines!!!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Vesnà
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dl. gen. 02, 2012 8:20 am

Bon dia!!

ENI, enhorabona!! Espero que tinguis un embaràs perfecte.
Mimi, no t'atabalis, DPO11 és molt d'hora per un test... Encara hi ha esperança.
Ventureta, puja la temperatura o no?
Zoui, jo, de tu, no faria abstinència i feinejaria cada 48 hores. Perquè no pots saber quan ovularàs. Jo demà tinc ecografia de control. Mirarem mida dels fol·lis i si n'hi ha algun de formós i rodonet, punxarem Ovitrelle per provocar l'ovulació i programarem l'hora perfecta (que romàntic, eh!?). Per això m'arrisco!
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dl. gen. 02, 2012 9:15 am

Bon dia!!

Eni!! ja t'ho vaig dir a l'altre post però....ENHORABONA!!!!!!!!!

Zouiiiii!! com va aanar el musical??? avui ja marxes??? jo faria com t'ha dit la Vesnà, dia si dia no!

mimi!! potser encara és aviat! mentre no vingui...ja saps que hi ha esperança!!!
Naral

EntradaAutor: Naral » dl. gen. 02, 2012 9:18 am

Ventureta!!! que ha fet avui la temperatura?!
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dl. gen. 02, 2012 9:45 am

BON DIA GUAPIS!!!!!
Entro ràpid un momentet, per dir-vos que estic a punt de marxar a Carcassonne!!! :ok: :p-) :p-) :p-)

Naral el musical és unA PASSADA!!! a l'alçada dels de Londres!!! unes veus espectaculars!!! la orquestra... l'escenografia... INCREIBLE!!!! a vere si et surt ja l'ovulet mandros!!!!

Vesnà d'acord doncs feinejaré cada 48h!!! et faré cas!!!

eni FELICITATS ALTRE COP!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes! intentaré seguirvos desde el wifi de l'hotel!!! ja us niré dient cosetes!!! Ostres!!! que em deixo el termometre!!! JAJAJA, ara mateix el poso dins la maleta!!!!!!!!!!!!!!
:love: :love: :love: :love: :love:
Imatge
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dl. gen. 02, 2012 9:59 am

Avui Dia 02 ens encomanem a la ...............

........ **D e e s s a ** A s t e c a ** C O A T L I C U E**........

................. perquè en aquest dia la seva màgia ens protegeixi...

COATLICUE, també coneguda com Teteoinan, "La Mare dels Déus", és la deessa Asteca que va donar a llum a la lluna, a les estrelles i a Huitzilopochtli, el déu del sol i la guerra. També és coneguda com "la deessa Mare de la Terra que dóna a llum a totes les coses celestials", "Deessa del Foc i la Fertilitat", "Deessa de la Vida, la Mort i el Renaixement" i "Mare de les estrelles del Sud". Es representa com una dona que porta una faldilla de serps i un collaret fet de cors, mans i cranis humans. Els seus peus i mans estan adornats amb urpes i els seus pits pengen flàccids. El seu cap es forma amb dues serps enfrontades que simbolitzen la dualitat, un concepte bàsic en les civilitzacions precolombines, i el seu sacrifici durant l'inici de la creació.

Aquesta és una de les seves estàtues més famoses. Es conserva en el Museu Nacional d'Antropología de Mèxic.

Imatge
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dl. gen. 02, 2012 10:01 am

Grafiqueretes guapes... Ja us vaig dir fa no gaire que no us havieu de preocupar tant pel tema d'enviar la carta als reis... I és que la Super jefassa de cercadores, la Crisàlide, i jo ens hem reunit per escriure aquesta carta. I us faig saber que ja l'hem enviada!!!!! Ara només queda esperar a que arribi el regalet!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
Imatge
Naral

EntradaAutor: Naral » dl. gen. 02, 2012 10:18 am

0o0o0o que be!!!!!! moltes gràcies jefes!!!
Vesnà
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dl. gen. 02, 2012 10:27 am

Ventureta i Crisàlide, sou les reines!!!!
Genial la carta!

Per cert, Ventureta, he vist que la temperatura ha baixat. Bones notícies, oi? A l'ataaaaac!!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. gen. 02, 2012 10:40 am

Ventureta ha escrit:Grafiqueretes guapes... Ja us vaig dir fa no gaire que no us havieu de preocupar tant pel tema d'enviar la carta als reis... I és que la Super jefassa de cercadores, la Crisàlide, i jo ens hem reunit per escriure aquesta carta. I us faig saber que ja l'hem enviada!!!!! Ara només queda esperar a que arribi el regalet!!! >.-<: >.-<: >.-<:

[img]http://i40.tinypic.com/fkcrb5.gif]

Serà q estic pre-warri però m'he emocionat i molt... Uff! No em feu això que estic de llàgrima fàcil... ;-) :love: :love: :love:

Mimi, no et desesperis per aquest TE-, i mentres no hi ha warri hi ha esperança. Tens algun símptoma?

Jo a part que estic molt bleda, res de res... Aquest mes ni tan sols se m'han inflat els pits després d'ovular... Per mi que aquest mes ha estat anovulatori...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. gen. 02, 2012 10:49 am

Ventureta i Crisàlide, quin detallasssooooo més maaaacooooo!!!! Sou unes CRACKS!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Vesnà, Naral, , merci pels ànims!!!
Me quedat una mica xof pq jo segueixo pensant que vaig ovular a CD16 no a CD18 i llavors ja estem parlant d'una DPO13, però.... pq si realment vaig ovular CD18, vam fer deures el CD15 i el CD20, així que ho dono per perdut del tot...
No se, suposo que entre avui i demà tindria que començar a tacar, pq si algo tinc de bó esque la :sogra: es puntual com un rellotge!!! Sinò doncs esperarem que la carta de les super jefes faci efecte i el dia de reis tingui un :ok: (abans no em faré cap TE ni de conya!!! :love: :love: )

PetitPrincep, que casi ens creuem!!! Doncs la veritat es que porto desde la setmana passada amb malestar a la panxa, nausees després de menjar, però també podria ser dels excessos de menjar d'aquest dies... i desde ahir o així, els pits com durs i res de mal d'ovaris desde fa uns 4 o 5 dies...(igual que el cicle passat, vaig començar a tenir mal d'ovaris desde poc abans d'ovular i es va mantenir fins fa 4 o 5 dies) però no vull fer cas de símptomes pq en 9 mesos de cerca, n'he tingut de tots colors!!!! L'únic que em dona esperança es la tempe, que normalment a DPO11 ja em baixa, tot i que una l'altra gràfica de 29 dies que vaig fer a l'aagost/setembre, la tempe es va mantenir alteta fins l'ultim dia CD29, així que demà sortirem una mica més de dubtes, si baixa tempe i si baixa warry!!! :love: (vaia rollaso us ha caigut!! :content: )

Merci nenetes!!!!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Morty
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dl. gen. 02, 2012 10:54 am

Ooooooo!!
Ventureta i crisàlide!! Jo no ho hauria pogut demanar millor!! Segur que els Reis ens portaran el cigronet desitjat!!!
Moltes gràcies!!

Petons!!
Imatge
Imatge
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dl. gen. 02, 2012 11:18 am

:love: BON DIA PRINCESES!!! :love:

QUè bé que us hagi agradat!!!!! Sols espero que aquests reis ens facin cas!!!!!

Queralbert, Lluneta2011, Vesnà, Giss i Zoui: M'ha semblat que ja teniem els motors prou escalfats i us he canviat (a mi també) a Sesiwik!!!! >.-<: AIxí anem provant les posturetes de la taula!! :sex-|:

Vesnà Gràcies per preguntar! Doncs sí, la meva tempe ha tornat a la normalitat. AL final podrem cavalgar plegades per reis... >.-<: >.-<: Bueno, això espero, pq amb les rareses que fa la meva gràfica... Potser aquest mes ni ovulo...

Petitpríncep boniqueta!!!! No m'agrada veure't tan xof... I no vull que pensis que està tot perdut... Pensament positiu, ok!!

Naral Gràcies per preguntar a tu també!!! Doncs ja veus, cap abaix un altre cop. A veure si encara podré enganxar l'ovulet aquest mes!! I tu què? Encara no t'ha marcat l'ovulació el FF, no? Ostres... Tu no deixis de practicar, eh!!

Giss: T'agraeixo les teves paraules milady!!!! Ets un solete :***: . I no vull que llencis la tovallola, eh! SI dius que tens claraweb, doncs a cavalgar s'ha dit, com tots els mesos. Que diuen que el mes que menys hi estàs a sobre, patapám, panxeta al canto. Ànims! xxkiss::

Zoui: QUé guai que t'agradés Los miserables!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Espero que us ho passeu molt rebé a Carcassone, i que cavalgueu de valent!!! :content: Estic amb la Vesnà, 48h millor, així els soldaditos estaran més formats i guapos.

Mimi: Ostres... QUin pal!!! De totes maneres crec que t'has precipitat, encara falten 4 dies per la falta... Va, Mimi, una mica més de paciència! :ok: Que el dia de reis vull cantar el teu positiu!!! :love:

Ariadniita: Que t'has tornat a fer un TE? No sé, jo no és per donar-te falces esperances però aquestes tempes es segueixen mantenint altes... Ja ens informaràs guapa!

Un petonàs per totes!!! Me'n vaig a fer unes compretes de reis!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 81 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::