SOS conillet d'IKEA!!!

Més qüestions.
Laetitia
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

SOS conillet d'IKEA!!!

EntradaAutor: Laetitia » dg. gen. 01, 2012 9:48 am

La meva filla té un conillet de drap d'IKEA que utilitza des de que va neixer per dormir, jugar, passejar... per TOT! si no el té el reclama. quan tenia uns 5 o 6 mesos vem anar a IKEA i el va agafar ella sola sense que la veiessim i quan ens vem adonar vem pensar en comprar-li ja que és molt barato doncs va ser amor a primera vista i des de llavors no se'n separa. Jo com a mare previsora en vaig comprar uns quants que tenia amagats per si els perdia i a cada conillet li posava el nom i telèfon per si es perdia al parc o al carrer. doncs entre cangurs, el pare, l'àvia, tietes, etc. han anat perdent conillets i ara la nena té gairebé 2 anys i continua demanant-lo sobretot per dormir ja que té problemes de son i només ens en queda un!!!! i a IKEA la descatalogat!

Si algú el va comprar en el seu dia i el seu fill/a no hi juga potser me'l podria vendre si us plau???

gràcies
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

Re: SOS conillet d'IKEA!!!

EntradaAutor: Churrito » dg. gen. 01, 2012 11:36 am

Hola Laetitia,

quan la meva filla gran tenia 9 mesos va perdre el seu nino de dormir, era un mickie mouse d'edició limitada que em vaig tornar boja per trobar-lo....de fet,vaig trobar una noia a Bilbao que el tenia,però no me'l va voler vendre (després d'explicar-li tota la història) per que era del seu marit ?-)

T'explico tot aquest rotllo perque m'he sentit molt identificada amb la teva crida. I dir-te que jo tinc aquest conillet, per nosaltres no significa res,un nino més dins un armari....i, en canvi, per la Júlia significa molt.
T'el guardo, ja és teu,però no t'el vendré pas.

T'envio un MP, quedem i te'l dono.
Bon any!
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dg. gen. 01, 2012 8:38 pm

Això sí que és generositat!!!

Aquest any, aquest favor, segur que et tornarà multiplicat per 10, i quan menys t'ho pensis!!!!

Siau.
Imatge
Laetitia
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dl. gen. 02, 2012 9:00 am

Churrito ens has fet el millor regal de papa noël, Tió, reis, nou any i TOT!!!! no et pots imaginar el que significa! moltissimes gràcies!!!! t'he enviat un privat.
ImatgeImatge
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dc. gen. 04, 2012 8:55 pm

Fa poc demanava un kaloo que tampoc trobava enlloc. Cap particular volia vendre-me'l, pel que sigui. Tampoc donar-lo. Vaig trobar-lo a una pagina web francesa que em va passar una usuaria del SP i vaig pagar-ne més del doble essent de segona mà. Cap problema per part meva, perquè estava disposada a pagar, dins del que creia "normal", el que fos. Sé el què és que el teu fill perdi allò que més el consola i troba a faltar.. per tant..

Churrita, chapeau. :ok:
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
piru-leta
Entrades: 900
Membre des de: dt. set. 13, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: piru-leta » dv. gen. 06, 2012 12:45 pm

Hola noies, estic embarassada i he llegit el post i realment m'heu fet emocionar! Estic plorant com una bleda! Què maco tot! El que és capaç de fer una mare per un fill/a, i l'empatia d'una altra que se sap posar en el lloc de l'altre i fa un gest tan bonic!
Ole ole i ole per totes dues! >.-<:
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dv. gen. 06, 2012 12:53 pm

Churrito ha escrit:
T'explico tot aquest rotllo perque m'he sentit molt identificada amb la teva crida. I dir-te que jo tinc aquest conillet, per nosaltres no significa res,un nino més dins un armari....i, en canvi, per la Júlia significa molt.

Que bé Churrito!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Liti
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Liti » dg. gen. 08, 2012 6:37 pm

Churrito ha escrit:Hola Laetitia,

quan la meva filla gran tenia 9 mesos va perdre el seu nino de dormir, era un mickie mouse d'edició limitada que em vaig tornar boja per trobar-lo....de fet,vaig trobar una noia a Bilbao que el tenia,però no me'l va voler vendre (després d'explicar-li tota la història) per que era del seu marit ?-)

Bon any!

Oleeeeeee tuuuuuuuuuu churritoooooooooooooooo :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dc. gen. 11, 2012 1:29 pm

Churrito ha escrit:Hola Laetitia,

Bon any!

Es que ets un solet!!! GUAPA!!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::