PARIR PER MÚTUA AL PILAR O SS A VIC?

Experiències i pors del moment més desitjat.

OlgaiMarc
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. des. 03, 2011 11:52 am

PARIR PER MÚTUA AL PILAR O SS A VIC?

EntradaAutor: OlgaiMarc » ds. gen. 07, 2012 12:10 pm

Bon dia, wapes!
Estic feta realment un embolic! Estic de 27 setmanes i he de començar a decidir on parir.
Per una part la llevadora em recomana l'hospital general de VIc, que és el que em toca, per tenir un part més natural... Em diu que a Vic està molt bé tota la part de parts i que per res, vagi a Barcelona.
Per l'altra banda, la gine em comenta que a Vic et deixen molt de la mà de Déu, que et fan patir més del compte i que total, al final, igual t'acaben posant l'oxitocina tres hores més tard. Ella m'atendria al PIlar, a Barcelona, i tindria uan llevadora per mi sola però la veritat és que no he sentit res gaire bo d'aquesta clínica...
I jo que no sé què fer! Confio amb la gine (Dra. Merced, a agú li ha atès ella el part?) però no amb la Clínica. I d'altra banda parir a Barcelona em fa mooooooolt pal!!!!
I a Vic... ja n'he passat alguna de grossa (però m'isisteixen en que paritoris no tenen res a veure amb urgències ni els incompatents que em van atendre ara fa dos anys i quasi m'hi quedo...!). M'agradaria un part el més natural possible però, no ens enganyem, és el primer i ja veurem com haurà d'acabar sent segons com vagi tot...
Ah! I per acabar-ho d'adobar el meu home no vol que pareixi a Vic després del que vam passar i està molt pesat amb el tema...
Però aquesta decisió l'he de prendre jo! I necessito ajuda perquè sinó al final, ja em veig acabar parint a casa mentre decideixo on anar...!
Sandie74
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

Re: PARIR PER MÚTUA AL PILAR O SS A VIC?

EntradaAutor: Sandie74 » ds. gen. 07, 2012 1:04 pm

Olgaimarc,

jo no et puc ajudar en la presa de decisions pq no tinc referències de la SS a Vic. Ara, el que sí que et puc dir que la clínica del Pilar és un lloc amb una grandíssima experiència en parts i m´extranya que no hagis sentit res de bó. Pensa que mitja Barcelona ha nascut al Pilar. Suposo que és com tot, si vols un part natural, potser el Pilar no sigui el lloc més adequat ( i ho dic sense saber-ho del cert, que quedi clar!!), però és una clínica de referència i de tota la vida amb un llarguíssim historial en parts.
A veure si algú més et pot donar la seva opinió.
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: jorlu » ds. gen. 07, 2012 2:07 pm

Hola Olga imarc

Sobre el Pilar no t'en puc dir res però de l'hospital de Vic sí. Vaig tenir els meus dos fills allà i et puc dir que un 10 les dues vegades. El tracta excel.lent i no et deixen de la mà de Déu. També s'ha de dir que els meus dos parts no van ser gens complicats i molt fàcils. No em van haver de posar oxcitocina ni res. Només vaig demanar l'epidural i molt bé. Et respecten moltíssim com vols tenir el nen, ja que en el segon part hagués pogut parir sense anestèsia ja que vaig arribar a l'hospital de 7 cm i em van demanar què volia fer, però per poder estar més tranquil.la i disfrutar-ho més vaig decidir que em possessin anestèsia. En els dos casos el meu marit va estar en tot momemt amb mi i et posen el nen a sobre de seguida i te'l deixen uns quants minuts abans de netejar-lo. Un cop net amb tu altra vegada i al pit. Això sí que insisteixen. De seguida al pit i t'ajuden a trobar una bona posició. Un cop a planta també molt bé. Amb els segon part vaig demanar l'alta voluntària després de la primer nit i no m'hi van posar inconvenient. Jo també hagués pogut anar a Barcelona però em feia molta mandra i et puc dir que amb el segon part crec que no hagués arribat a temps. Només et puc dir que has d'estar convençuda del que vols fer ja que sinó tot seran pegues.
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » ds. gen. 07, 2012 5:13 pm

Hola!!
Segur que en troves varius post que parlin sobre aquesta clínica, pero jo et puc parlar una mica de la meva experiència directa.
No és exactament pel tema del part, pero al meu fill aquest estiu el van operar de una hèrnia inguinal a aquesta clínica, i el cirurgià molt bé, pero per la resta, no en vull sentir parlar mai més de aquesta clínica. El tracte i les cures de les infermeres/auxiliars de planta van brillar per la seva absència, i ho dic jo que tambè sóc infermera i sé com hem de treballar,....
Menosmal que jo era infermera i vaig cuidar del meu fill, pero les infermeres de la planta no van tenir cap mena de cura pel meu fill, un desastre,...
De fet, volia posar una queixa quan ens van donar de alta, pero tenia més ganes de marxar cap a casa que un altre cosa i al final no em vaig parar a fer-la,...
Espero, que sigui on sigui, tinguis molta sort i tot et vagi estupendament!!!
ImatgeImatge
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » ds. gen. 07, 2012 6:30 pm

hola guapi, jo no puc opinar de l'hospital de Vic, pero sí de la Clinica del Pilar.

Jo vaig parir allà perque la meva gine fa parts en aquesta clinica i dir que un 10 en tot, l'edifici es antic però amb mi tot el personal ho va fer molt i molt bé. Desde la meva gine fins el personal de quiròfan, infermeres i fins i tot personal de neteja!!

Un 10 per la clinica del pilar.

A més jo anava amb molta por, perque tot el que sentia d'aquesta clinica era dolent, però una vegada allà tot va sortir perfecte!!
Imatge

Imatge
aire
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

EntradaAutor: aire » ds. gen. 07, 2012 8:54 pm

Hola wapa,
Jo com tu tambè tenia aquesta indecisió, fins fa poc anava amb la llevadora per la ss i amb la Dra.Merced per mutua. Jo no volia parir a Barcelona, per la llunyania, me mare no te carnet de conduir i no volia ni q ella ni els demes s'haguessin de fer la ruta en caotxe, nosaltres inclosos. Per problemes amb l'embaraç, ara la Dra Merced tambè em porta a Vall d'Hebron, i em va dir que si em posava de part abans de la setmana 37 millor que paris allà. O sigui que ja no tinc dilema, si aguanto fins les 37 parire a Vic, perque tot i que em varen fer a la Clinica del Pilar, i amb a Dra Merced una histeroscopia i bueno, les instal·lacions son antigues pero el tracte majoritàriament va ser bo..Un dels temes a tenir en compte es que aquesta clinica es al mig de Barcelona, i aixo et suposa deixar el cotxe en un parking privat, que ja se que no es important pero tb s'ha de tenir en compte.
Totes les meves cunyades han parit a Vic i no han tingut problemes, tb t'haig de dir que experirencies bones i dolentes en trobaràs a tot arreu, fins i tot al millor hospital de Catalunya.
Molta sort i ja ens explicaràs que heu decidit!
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » ds. gen. 07, 2012 10:03 pm

Hola Olgai marc!
doncs jo et dic exactament el mateix:
jorlu ha escrit:obre el Pilar no t'en puc dir res però de l'hospital de Vic sí. Vaig tenir els meus dos fills allà i et puc dir que un 10 les dues vegades. El tracta excel.lent i no et deixen de la mà de Déu. També s'ha de dir que els meus dos parts no van ser gens complicats i molt fàcils.

tots dos parts amb llevadores diferents que no em van deixar en cap moment, el ginecòleg no va fer ni falta. Tú ets la que vas a parir, si elles et donen suport i et deixen fer lliurement fins on tot va bé, tot és molt més fàcil. Per mi parir és 50% físic i 50% mental...
He tingut 2 parts sense anestèssia, i en tinc molt bon record, un tracte inmillorable. Amb la segona a les 24 hores ja varem poder anar a casa.
Jo també et dic que un 10!
que et vagi molt bé allà on us decidiu tenir al vostre fill/a :love:
Imatge
Imatge
Martineta26
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » ds. gen. 07, 2012 11:05 pm

Doncs jo no et puc parlar gaire bé de l'hospital general de vic, suposo que si tens un part fàcil i ràpid molt bé, però a mi que me'l van haver d'induir ja et dic jo que em van fer patir fins al punt que els hi vaig dir que marxava d'allà i llavors em van fer una mica de cas, però fins aquell moment vaig estar tota la nit passadís amunt i avall amb uns dolors terribles però clar has d'esperar perquè ells volen que sigui lo més natural possible i total l'endemà vaig acabar amb oxcitocina i esperant moltes hores fins que hi hagués un paritori lliure per poder entrar perquè només n'hi ha 2 i aquell dia hi havia 4 parts, així que... Jo vaig trigar 36 hores des de que vaig ingressar perquè m'induissin el part fins que va nèixer el nen.

Suposo que és com tot si tens una bona experiència en parlaràs bé i sinó no. Molta sort decideixis el que decideixis!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dg. gen. 08, 2012 8:48 pm

Jo vaig tenir a la gran fa 4 anys al Pilar i tot molt bé però al parir se'n van endur la nena, des de la 1 de la matinada més o menys, i no me la van portar fins les 5 del matí, jo allà a l'habitació esperant, i fins que vam insistir més no la van portar. Ho feien perquè la mare "descansés"! imagineu-vos si vaig descansar esperant a la meva nena. Sabia que tot havia anat bé, però em van dir ara us la portarem, la netejem, etc... 4 hores. La segona nena no la vaig voler tenir allà pel "trauma" de que ens separessin.
la meva germana va tenir la nena el desembre de 2010 i no ho van fer, la nena la va tenir en tot moment. Una de dos, o han canviat el protocol i estanmés al dia o és algo que depen del metge o llevadora. En definitiva, que crec que ara això ja no ho fan. Pregunta-ho si t'interessa anar al Pilar.
De totes maneres, penso que si et poses de part, amb el mal que fan les contraccions, jo particularment si em pogués evitar un viatge d'una hora en cotxe... crec que optaria per quedar-me prop de casa.
Imatge

Imatge
fox
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dl. gen. 09, 2012 2:59 pm

Trobaràs experiencies bones i dolentes a tots els hospitals però crec que tu en el fons vols parir a Vic perquè dius que et fa molt pal anar a Barcelona, pensa-hi, tria on creguis que estaràs més comode.

Jo no volia parir al Pilar pel tema monjes, però ja no hi són, almenys no vaig veure cap, el meu fill va neixer per cesàrea urgent i no tinc cap queixa, nomès una infermera una mica estupida però com a tot arreu.

Sort
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
OlgaiMarc
Entrades: 23
Membre des de: ds. des. 03, 2011 11:52 am

EntradaAutor: OlgaiMarc » dj. gen. 12, 2012 12:15 pm

Moltes gràcies a totes precioses!
Sóc conscinet de que hi ha de tot a tot arreu, però sempre reconforta sentir diferents opinions...
La veritat és que, com diueun, cada part és un món i l'experiència que t'emportes depèn molt com vingui...
De totes maneres havia sentit comentar això de les infermes que comenteu Irene2006 i Mirjan i ja sé que no són el metge, però ajuda aque siguin persones agradables i competents..
Aire, quina sort que tens! Almenys això ja ho han decidit per tu i sabent que és le millor tot això que t'estalvies...!
Jorlu, Sherinne, Eva, Martineta... suposo que si tens la sort de parir un dia que no hi hagi gaires parts i que tot vagi de cara, Vic és genial perquè pel que comenteu, si alguna cosa fan, és respectart-te...
NO sé, la veritat és que segueixo liada però potser cada vegada hi ha més coses que em tiren cap a Vic... Ja us aniré comentant!
kilauea
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: kilauea » dl. gen. 16, 2012 7:51 pm

hola!!

jo vaig parir aquest setembre a la clínica del pilar i tot molt bé. Vaig demanar part natural si era possible, i si, van respectar la meva decisió i em van recolzar en tot moment. Tambñe em bvan ajudar molt en la lactància.

L'habitació molt còmoda i el menú per a les mamas molt bo (que també és important, perquè hem de recuperar forces!!)

Jo en vaig sortir molt contenta, sobretot perquè havia sentit que anàven molt a saco i de seguida et fèien cessària si la cosa es complicava una mica, però en el meu cas van ser molt professionals i em van respectar en tot moment. He de dir que anava amb el meu ginecòleg i ja sabia el que volia, però les llevadores d'allí molt bé, i la nursery també molt bé. LA nena va estar al meu costat tota l'estona, excepte 10 minutets cada matí que se l'emportaven a canviar-la de roba, bolquers i netejar-la.

espero haver ajudat! Molta sort i bon part!
url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url]

Imatge

Imatge
gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dt. gen. 31, 2012 8:20 pm

Aqui una altre mami que fa 9 mesos va parir al Pilar i n'està molt contenta. Ens van tractar a tots 3 molt bé, em van ajudar molt amb el tema de la lactància (que era una cosa que em preocupava) i no tinc cap queixa. Les instalacions són velletes però el tracte, ajuda, servei... tota la resta: un 10.
Imatge

Imatge
Maber
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. des. 18, 2011 11:12 am

EntradaAutor: Maber » dc. feb. 01, 2012 9:37 pm

Moooltes gràcies noies per les vostres opinions de la Clinica del Pilar, nosaltres tb tindrem el nostre petit/a allà, i al principi la veritat és que dubtavem amb la Quirón, però ara ja ho tenim clarissim i el tindrem allà :))

Per cert, allà us donen algo? bolquers? o ho hem de portar tot nosaltres?

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::