URGENT SOBRE TREURE EL XUMET
URGENT SOBRE TREURE EL XUMET
Hola!!
Tinc un dubte molt gros sobre el tema.
El Guiu està engaxadíssim al xumet, no només per al nit; si fos per ell, tot el dia el duria. El que passa és que per la nit encara es desperta 3 vegades o més i encara que està mig adormit demana la pipa i si no la trobem ràpid comença a plorar sense consol.
I fa setmanes que li diem que els Reis s'enduran la pipa i li portaran reglas i no li feia gràcia. Fins el punt que no vol que vinguin els Reis, ni vol regals, ni res de res.
Com que és aquesta nit, estem una mica indecissos i m'agrdarai saber si algú s'ha trobat en la metixa situació.
Gràcies!!
Amaiam
Tinc un dubte molt gros sobre el tema.
El Guiu està engaxadíssim al xumet, no només per al nit; si fos per ell, tot el dia el duria. El que passa és que per la nit encara es desperta 3 vegades o més i encara que està mig adormit demana la pipa i si no la trobem ràpid comença a plorar sense consol.
I fa setmanes que li diem que els Reis s'enduran la pipa i li portaran reglas i no li feia gràcia. Fins el punt que no vol que vinguin els Reis, ni vol regals, ni res de res.
Com que és aquesta nit, estem una mica indecissos i m'agrdarai saber si algú s'ha trobat en la metixa situació.
Gràcies!!
Amaiam
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
Re: URGENT SOBRE TREURE EL XUMET
noslatres estem exactament igual vaia que sembla que o hagues escrit jo,tambe la duria tot el dia tambe diu que no li donara als reis (abans deia que si) i tampoc se que fer,el que esta clar es que si li donem no hi ahuran mes pipas i si es desperta i no la te o pitjor si no sadorm de casualitat no ho fara sense la pipa i si es desperta la liara parda (ja ens ho va fer un dia que varem probar) total que no se encara que farem 

Jo crec que un nen ha d'estar preparat per fer qualsevol canvi i si veieu que no n'està preparat no el feu. Espereu fins més endavant.
Nosaltres ho vam fer pel seu aniversari, quan va complir els tres anys, amb uns quants mesos de preparació prèvia.
Mira't aquest post que també en parla:
viewtopic.php?f=24&t=26496
Vagi molt bé!
Nosaltres ho vam fer pel seu aniversari, quan va complir els tres anys, amb uns quants mesos de preparació prèvia.
Mira't aquest post que també en parla:
viewtopic.php?f=24&t=26496
Vagi molt bé!
- techary

- Contacta:
amb l·aaron va ser bufar i fer ampolles pero aquets va cami dels 3 ja!
Doncs nosaltres estem igual!!! pero als reis va ser que noooooo!!!! jejej no esta preparat, el que si faig es dir-li que la pipa o el pete com diu ell, nomes e s per dormir......ho anem aconseguint mica en mica.....pero ell tambe la necessita per calmar-se!!
de moment anirem fent fins l'estiu.....viam que passa! 
de moment anirem fent fins l'estiu.....viam que passa! 
Nosaltres donem aquesta nit els xumets pero ell esta super convençut sino no ho fariem, sino esta preparat deixa-ho per més endevant.
Ja explicaras que has decidit al final.
Ja explicaras que has decidit al final.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
jo tambe penso que han d'estar preparats. D'entrada el que JO faria (i que ho vaig fer amb la meva gran) seria posar-li una caixeta a l'habitacio i que les pipes no poden sortir d'alla. NOMES per dormir, i aixi s'anira acostumant a passar hores sense la pipa, i mes endavant, ja la deixara per dormir...
A mi em va funcionar. La meva no era gens pipera i cap a l'any i mig-dos, va intentar enganxar-se a totes hores, i vam fer aixo. La pipa nomes era PER DORMIR.
La vam regalar als dofins petits del zoo quan tenia 3,5 anys...
A mi em va funcionar. La meva no era gens pipera i cap a l'any i mig-dos, va intentar enganxar-se a totes hores, i vam fer aixo. La pipa nomes era PER DORMIR.
llumer ha escrit:jo tambe penso que han d'estar preparats. D'entrada el que JO faria (i que ho vaig fer amb la meva gran) seria posar-li una caixeta a l'habitacio i que les pipes no poden sortir d'alla. NOMES per dormir, i aixi s'anira acostumant a passar hores sense la pipa, i mes endavant, ja la deixara per dormir...
Al final, ahir les va donar però sen va quedar una per dormir. Crec que farem això de la capseta, m'ha agradat.
Ahir vaig escriure, però se'm va esborrar i no tenia temps de repetir-ho...
En resum, deia que volíem fer lo de la pipa tot i que no el vèiem preparat perquè s'ha acostumat a parlar amb la pipa a la boca i tinc la sensació que li està impedint vocal·litzar bé i està acostumant la llengua a parlar així.
Moltes gràcies a totes, de veritat. Estem més tranquils ara!!
Vaig al pàrking a pujar els Reis jeje
Petons i Bons Reis!
Amaiam
- techary

- Contacta:
hem superat la primera nit! amaiam com t·ha anat? l·unai sha despertat molt cops demanant aigua,el pobre com no pot demanar la pipa perque la tenen els reis............ 

Hola!
Molt bé l'Unai!
A mi el que em feia patir més era el moment d'adormir-se però se'ns va clapar al cotxe jeje
Per la nit l'ha demanat vàries vegades però es tornava a adormir fins que ja no ha pogut ´més, suposo i ha bramat sense parar. Jo no el puc tenir tanta estona plorant i li he donat. I quan s'ha despertat l'hem amagada i en tot el dia no ha dit res sobre això. Esperem que no hi pensi i si de nit la demana, li farem desaparèixer abans no es llevi. Ufff...
Amaiam
Molt bé l'Unai!
A mi el que em feia patir més era el moment d'adormir-se però se'ns va clapar al cotxe jeje
Per la nit l'ha demanat vàries vegades però es tornava a adormir fins que ja no ha pogut ´més, suposo i ha bramat sense parar. Jo no el puc tenir tanta estona plorant i li he donat. I quan s'ha despertat l'hem amagada i en tot el dia no ha dit res sobre això. Esperem que no hi pensi i si de nit la demana, li farem desaparèixer abans no es llevi. Ufff...
Amaiam
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
mooolt bé!!! M'agrada que t'hagi agradat la idea!!!
La pipa es dolenta quan la porten MASSA estona i sobretot quan parlen amb ella a la boca, perque intenten vocalitzar amb la llengua en posicio incorrecta!!!! Un dia parlant amb una logopeda ens va dir que sempre tothom te la llengua en repos tocant al paladar, i en canvi els que han portat pipa massa temps, la tenen abaix de la boca, per la posicio de la pipa...
Si nomes la utilitza per adormir-se (1 o mes vegades a la nit), no patiu.... TOT arribara!!!!! De moment si no surt la pipa de l'habitacio ja es un primer pas!!! Felicoitats!!!
La pipa es dolenta quan la porten MASSA estona i sobretot quan parlen amb ella a la boca, perque intenten vocalitzar amb la llengua en posicio incorrecta!!!! Un dia parlant amb una logopeda ens va dir que sempre tothom te la llengua en repos tocant al paladar, i en canvi els que han portat pipa massa temps, la tenen abaix de la boca, per la posicio de la pipa...
Si nomes la utilitza per adormir-se (1 o mes vegades a la nit), no patiu.... TOT arribara!!!!! De moment si no surt la pipa de l'habitacio ja es un primer pas!!! Felicoitats!!!
A nosaltres el pedi ens va dir que als 24 mesos, xumet fora!
Queden 10 dies pels 24 mesos i "miedo me da"!
La pipa és un apèndix de l'Arnau (per a que veieu el grau de dependència que hi tenim).
Tinc pànic a treure-li, eh? Us ho prometo!
Son pare li vol treure si o si i jo no n'estic gens convençuda!
Queden 10 dies pels 24 mesos i "miedo me da"!
La pipa és un apèndix de l'Arnau (per a que veieu el grau de dependència que hi tenim).
Tinc pànic a treure-li, eh? Us ho prometo!
Son pare li vol treure si o si i jo no n'estic gens convençuda!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!