Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?
Hola,
A aquestes alçades, l'any passat ja se sabien dates de preinscripció i matrícula de centres, així com les àrees territorials de proximitat i altres barems.
Teniu idea de quan es publicarà, enguany?
Entre que ho estan endarrerint i que s'acosta la meva DPP... m'estic posant nerviosa... I és que em fa por no poder assistir a les jornades de portes obertes de les escoles públiques del barri.
També m'han dit que aquest any canvien lleugerament les àrees territorials de proximitat. En sabeu alguna cosa? Coneixeu d'algun lloc on es puguin consultar? (el lloc web habitual encara no està disponible).
Moltes gràcies!
A aquestes alçades, l'any passat ja se sabien dates de preinscripció i matrícula de centres, així com les àrees territorials de proximitat i altres barems.
Teniu idea de quan es publicarà, enguany?
Entre que ho estan endarrerint i que s'acosta la meva DPP... m'estic posant nerviosa... I és que em fa por no poder assistir a les jornades de portes obertes de les escoles públiques del barri.
També m'han dit que aquest any canvien lleugerament les àrees territorials de proximitat. En sabeu alguna cosa? Coneixeu d'algun lloc on es puguin consultar? (el lloc web habitual encara no està disponible).
Moltes gràcies!
Re: Sabeu quan es publicarà el calendari 2012-2013?
A mi també m'interessa molt el tema, a veure si aquesta setmana ja se sap alguna cosa quan tothom torni de les merescudes vacances de Nadal.
Tranquila que tindràs temps! no pateixis!
Tranquila que tindràs temps! no pateixis!
Normalment les portes obertes les fan a finals de gener i les preinscripcions a principis de febrer. Jo l'any passat no vam poder assistir a les jornades de portes obertes (estavam tots malalts) i vam demanar cita a les escoles que ens interessaven (públiques i concertades) i les vam anar a veure amb tranquil.litat. No ens van possar pegues per a res.
A més, tranquil.la que aviat us enviaràn una carta a casa amb tota la informació.
Edito: tombarella, pasa't per aqui viewtopic.php?f=73&t=20323, el vaig obrir jo l'any passat per les preinscripcions de P3 de l'any passat, potser hi trobaràs alguna cosa que t'interessi.
A més, tranquil.la que aviat us enviaràn una carta a casa amb tota la informació.
Edito: tombarella, pasa't per aqui viewtopic.php?f=73&t=20323, el vaig obrir jo l'any passat per les preinscripcions de P3 de l'any passat, potser hi trobaràs alguna cosa que t'interessi.
- tombarella

Neuetes, moltes gràcies!
Veig que en aquest post hi vaig participar i tot... hehe! Si és que ja fa temps que "m'obsessiona" el tema...
El que passa que aquest any ho han endarrerit una mica, ja que a aquestes alçades almenys ja estava publicat el calendari... Deu ser que la senyora Rigau encara està de vacances... (merescudes???????
)
ClaraO, estic una mica intranquil·la perquè tinc números perquè se m'avanci una mica el part... i ja estic veient que m'enganxarà de ple amb el tema...
El que passa que aquest any ho han endarrerit una mica, ja que a aquestes alçades almenys ja estava publicat el calendari... Deu ser que la senyora Rigau encara està de vacances... (merescudes???????
)ClaraO, estic una mica intranquil·la perquè tinc números perquè se m'avanci una mica el part... i ja estic veient que m'enganxarà de ple amb el tema...

A mi també m'interessa el tema, a veure si algú en sap alguna cosa.
De totes maneres, el que t'ha dit la neuetes és una bona opció: demanar cita per visitar les escoles que t'interessin...
De totes maneres, el que t'ha dit la neuetes és una bona opció: demanar cita per visitar les escoles que t'interessin...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- tombarella

lila ha escrit:A mi també m'interessa el tema, a veure si algú en sap alguna cosa.
Sí, sé que amb les concertades es pot fer. Hauré de preguntar a les públiques (que són les que haurem de valorar, ja que per una concertada no tenim calerons...
A mi l'any passat em va enganxar de ple!!! A algunes no hi vaig poder anar, i a altres hi vaig anar amb el Bernat amb 5 o 6 dies!! Avui torno al cole, si en sé alguna cosa t'informo. Jo crec que serà al febrer.
tombarella ha escrit:lila ha escrit:A mi també m'interessa el tema, a veure si algú en sap alguna cosa.
Sí, sé que amb les concertades es pot fer. Hauré de preguntar a les públiques (que són les que haurem de valorar, ja que per una concertada no tenim calerons...), a veure si ens donen cita ja.
Nosaltres ens van atendre en privat tant a les públiques com a les concertades que ho vam demanar i recordo que l'escola que va ara mateix la nena (pública), ens va atendre el director un divendres a la tarda i vam estar dues hores donant tombs pel col.legi, inclús quan vam veure la cuina li van oferir galetes i un suc a la nena.

- tombarella

nurdeu ha escrit:A mi l'any passat em va enganxar de ple!!! A algunes no hi vaig poder anar, i a altres hi vaig anar amb el Bernat amb 5 o 6 dies!! Avui torno al cole, si en sé alguna cosa t'informo. Jo crec que serà al febrer.
La vostra escola ja la tinc controlada.. hehe!
Gràcies, guapíssima!
Hola,
a mi també m'interessa!!!! he mirat i a la web del consorsi d'educació de barcelona posa que a partir del dia 10, aixi que suposo que dema surt tota la info.
alguna recomenació de escoles al baix guinardo???
seguim informant-nos!!!
SORT!!!!
a mi també m'interessa!!!! he mirat i a la web del consorsi d'educació de barcelona posa que a partir del dia 10, aixi que suposo que dema surt tota la info.
alguna recomenació de escoles al baix guinardo???
seguim informant-nos!!!
SORT!!!!
tombarella ha escrit:nurdeu ha escrit:A mi l'any passat em va enganxar de ple!!! A algunes no hi vaig poder anar, i a altres hi vaig anar amb el Bernat amb 5 o 6 dies!! Avui torno al cole, si en sé alguna cosa t'informo. Jo crec que serà al febrer.
La vostra escola ja la tinc controlada.. hehe!![]()
Gràcies, guapíssima!
Em referia a si sé alguna cosa del procés en general, jejejeje. Avui sé que el dire del meu cole ha tingut reunió per parlar d'això però encara no han dit res.
- tombarella

Nurdeu, el director de l'escola em va xivar la data de la jornada de portes obertes.
Per això et dic que la tinc controlada... hehe!
De totes maneres, qualsevol info serà benvinguda! Moltes gràcies, guapa!
Això no obstant, farem el que diu la neuetes: trucar i concertar cita particular, que no sé com estaré jo d'aquí a unes setmanes...
Per això et dic que la tinc controlada... hehe!
De totes maneres, qualsevol info serà benvinguda! Moltes gràcies, guapa!
Això no obstant, farem el que diu la neuetes: trucar i concertar cita particular, que no sé com estaré jo d'aquí a unes setmanes...
- tombarella

neuetes ha escrit:tombarella ha escrit:lila ha escrit:A mi també m'interessa el tema, a veure si algú en sap alguna cosa.
Sí, sé que amb les concertades es pot fer. Hauré de preguntar a les públiques (que són les que haurem de valorar, ja que per una concertada no tenim calerons...), a veure si ens donen cita ja.
Nosaltres ens van atendre en privat tant a les públiques com a les concertades que ho vam demanar i recordo que l'escola que va ara mateix la nena (pública), ens va atendre el director un divendres a la tarda i vam estar dues hores donant tombs pel col.legi, inclús quan vam veure la cuina li van oferir galetes i un suc a la nena.

A mi també és un tema que em preocupa; per aquí, que no sé si es regeixen pel mateix calendari, crec que les jornades de portes obertes són al Febrer, perquè ens agradaria poder anar a tots dos (al Takito i a mi).
- tombarella

Takita, com que és una cosa que depèn de la Generalitat, síq ue és el mateix calendari. O sigui que ja estarem al cas, que tu i jo anem de la maneta!
A nosaltres també ens preocupa ja de fa un any... sé que em capfico massa però és que serà una cosa que marcarà els propers anys de la vida del peque.
Jo he començat a trucar als coles que m'agraden i ja m'han donat les dates de portes obertes que tenen, fins i tot els públics ja tenen dates, tot i que encara no ha sortit publicat enlloc. Totes son entre el 27/01 i el 04/02. Pot ser el procès de preinscripció començarà el 6/02...
Però no tinc ni idea del tema zona d'influències ni del vàrem. Alguna de vosaltres sap si serà igual que l'any passat o bé faran canvis???
Jo he començat a trucar als coles que m'agraden i ja m'han donat les dates de portes obertes que tenen, fins i tot els públics ja tenen dates, tot i que encara no ha sortit publicat enlloc. Totes son entre el 27/01 i el 04/02. Pot ser el procès de preinscripció començarà el 6/02...
Però no tinc ni idea del tema zona d'influències ni del vàrem. Alguna de vosaltres sap si serà igual que l'any passat o bé faran canvis???
hola
a mi també m'interessa però per saber quin dia començarà el curs al setembre!
a la feina no podem agafar vacances en tot el juliol fins al 15 d'agost, i les setmanes de juny, finals d'agost i setembre són prioritàries pels qui tenen fills en edat escolar
i els meus companys (jo controlo el tema vacances) ja m'estan acrivillant per poder-les demanar
a mi també m'interessa però per saber quin dia començarà el curs al setembre!
a la feina no podem agafar vacances en tot el juliol fins al 15 d'agost, i les setmanes de juny, finals d'agost i setembre són prioritàries pels qui tenen fills en edat escolar
i els meus companys (jo controlo el tema vacances) ja m'estan acrivillant per poder-les demanar
Tombarella!
Estic com tu! i com la Takita, de fet...busco i busco i no sé veure cap info, tot és del curs passat...i m'estic mosquejant, perquè m'agrada tenir les coses organitzades i no anar a toc de pito...
Estic com tu! i com la Takita, de fet...busco i busco i no sé veure cap info, tot és del curs passat...i m'estic mosquejant, perquè m'agrada tenir les coses organitzades i no anar a toc de pito...

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

- montpra

- Entrades: 2118
- Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
- Ubicació: Figueres
- Contacta:
Jo tb tinc ganes que surti ja el ditxós calendari i sobretot els barems de puntuació
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ahir va anar l'itaco a l'ajuntament a preguntar (encara estem esperant la suposada carta q ha d'enviar l'ajuntament...) i li van dir textualment q no tenen ni idea de quan seran les dates de pre-inscripció. Que la generalitat ho ha endarrerit tot, pq diuen q passa massa temps des del febrer fins al juny, i q ho volen posar més endavant. Però q encara no tenen ni idea de res...
Sols li van donar un full amb el calendari de les portes obertes de les escoles públiques, i d'una concertada q va demanar per demanar (i q fan les portes obertes aquest dissabte ja...
)
Sols li van donar un full amb el calendari de les portes obertes de les escoles públiques, i d'una concertada q va demanar per demanar (i q fan les portes obertes aquest dissabte ja...
)Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |