Es desperta per la nit i no vol tornar a domir a la cuneta

Els hàbits de dormir.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Es desperta per la nit i no vol tornar a domir a la cuneta

EntradaAutor: Charliemi » dl. gen. 09, 2012 2:02 pm

Hola noies, us explico el que ens passa. La Judit te 8 mesos, dormia molt bé, s'adormia als braços però assegudes al sofá i força ràpid i a la nit no es despertava quasi mai. Durant un mes ha estat molt refredada, en aquest temps és despertava forces vegades per les nits perquè no respirava bé o per tos... però és tornava a dormir sense gaire problema. Fa unes 3 setmanes va tenir atacs de tos molt forts que li duraven tota la nit i, com que no sabiem que fer, la vam dur al llit amb nosaltres un parell de nits. Ara ja està molt millor del refredat i el cas es que últimament, la nit que per algún motiu es desperta (somnis, mocs, una mica de tos...) es posa a plorar de seguida, l'agafo, s'adorm força ràpidament,però cada cop que provo a deixar-la a la cuna es posa a plorar com una desesperada fins que la tornem a agafar, s'adorm, la intentem deixar i un altre cop igual... Avui al final a les 5:30 de ha acavat al nostre llit perquè necessitavem dormir ni que fos una estona i total, als braços també aconsegui el que ella volia i nosaltres no dormiem. A algú li ha passat? Penseu que el que vol és que la porti al nostre llit? Teniu alguna idea o solució?
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Es desperta per la nit i no vol tornar a domir a la cuneta

EntradaAutor: Ponioleta » dl. gen. 09, 2012 2:17 pm

Charliemi...
A vosaltres us molesta si dorm amb vosaltres? quan finalment l'heu posada al vostre llit, vosaltres heu pogut dormir bé?
Segurament que vol que la portis al vostre llit, o si més no, vol estar amb vosaltres, em sembla normal.
Jo no m'ho pensaria i ho faria: quan es desperti a la nit, l'agafes i la poses a dormir amb vosaltres. Si al vostre llit esteu massa estrets hi ha solucions fàcils com ajuntar un llitet amb sidecar, o un llit individual que quedi a la mateixa alçada...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dl. gen. 09, 2012 8:26 pm

hola Charlemi,
a mi hem va passar igual. quan vaig descobrir que l'hi podia donar el pit les dos estirades al llit, ella es s'adormi i desde llavors, que l'he d'adormir al meu llit. Després la posso a la cuna que la tinc al costat, però a la que es desperta, no dorm si no és amb nosaltres. al principi hem feia por, però ara ens hem acostumat i mira... la mar de feliços tots.
si a vosaltres no us molesta, jo deixaria que dormís amb vosaltres sempre que vulgui
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » ds. gen. 14, 2012 1:54 am

La nostra nena farà 11 mesos la setmana vinent, i fins fa un mes i mig o així, dormia tota la nit d'una tirada... però des d'aleshores, es desperta cap a quarts de tres... i qui és el maco/a que la fa tornar a dormir al seu llitet? jo no, i son pare tampoc! el q volem és dormir pq a les 7 sona el despertador! i com diuen les noies, si vosaltres no esteu massa incòmodes, tots 3 al llit...
quan ho comento amb amics o coneguts sempre dic "a veure, si nosaltres som adults i passem dels 30, i dormim junts i tothom ho veu normal, ella no te ni un any i dorm sola... no és just per ella..." i aixi callo boques de "ui, ja l'heu malacostumat i mai voldrà dormir al seu llit sola...", etc...
com va dir el meu marit fa uns dies... quan sigui més gran ja no voldrà dormir amb nosaltres al llit... voldrà el nostre llit per dormir amb el nòvio... així que aprofitem ara q son petits q creixen mooooolt ràpid!
Imatge
pomaipera
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

EntradaAutor: pomaipera » ds. gen. 14, 2012 9:03 pm

Hola noies!! feia temps que no venia per aquí i avui he entrat per posar una entrada sobre el mateix tema que acabeu de comentar.
En Lluís (ara te 14 mesos) dormia perfectament solet a la seva habitació i des de que es va refredar i amb la tos que tenia a les nits, al final vam obtar per posar-lo al llit amb nosaltres per així poder dormir tranquilament. Ara es desperta a les 2 o a les 3 o a les 4 i només s'adorm si el posem al llit amb nosaltres. La infermera pedatrica ens diu que això ho fan els nens que comencen a caminar, etc, que l'hem de tornar a acostumar a dormir al seu llit.
Hem provat de estar al seu costat fins que s'adorm, però al cap de deu minuts quan es desperta i es veu sol, s'aixeca dret al llit i plora i així podem estar 1 hora fins que al final, acabem dormint tots tres al llit.
A mi no em molesta dormir amb ell al llit i al meu home tampoc, però tinc por que només s'adormi així i quedi com una costum dificil de canviar. Però tampoc el vull traumatitzar obligant a dormir al seu llitet sí o sí (que tampoc ens funciona).
ImatgeImatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. gen. 18, 2012 5:32 pm

Aqui un altre mare desesperada.
El meu petit, al igual que tots els vostres, dormia al seu llitet desde les 10 de la nit fins les 10 del mati.
Per Nadal va estar amb febre molts mocs que no el deixaven respirar i amb molta tos. Quan es despertava l'agafavem i dormiem amb ell al sofá.
Doncs ve, ara desde fa una setmana ben bona es desperta a la nit, ja siguin les 2 ,les 5 l,es 7 i només torna a dormir a si esta a abraços. Si l'adormo a braços i aconsegueixo deixar-lo al llit, al cap de 30 min ja torna a somicar i a plorar.
Just avui hem tingut visita amb el pediatra i li he comentat i la seva resposta ha sigut...
o bé esta aixi perque te 2 queixals apretant...o be t'esta prenent el pél perque s'ha acostumat a que quan es desperta despres dorms a braços. Li he demanat que podia fer i m'ha dit que provi de donarli apiretal avanç d'anar a dormir ja que si son les dents aixo el calmara, i si es que ens pren el pel, que provi de deixar-lo plorar a veure si ell sol es torna a dormir.
Els consells son bons, pero ja veurem aquesta nit quin fem servir, o al final acabem els 3 al llit un altre cop.
Imatge

Imatge

Imatge
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dc. gen. 18, 2012 6:44 pm

uff mamis aixo es molt dificil.... xavi ja te 28 mesos i encara no ha dormit una nit sensera, dorm 4-5 horas el dia que mes dorm, despres cada hora i pico es desperta cridan per somnis o no se que, pero estic desesperada, estic k.o. no puc mes, ´ni perque hem fet el metode estivill ni res no funciona.. així que paciencia
ImatgeImatgeImatge
pomaipera
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

EntradaAutor: pomaipera » dj. març 01, 2012 9:24 pm

En LLuís segueix igual. Ara ja directament el posem a dormir al nostre llit perquè només de veure el seu llitet de baranes plora de forma desesperada i encara que el deixis al seu llit i intentis parlar fluixet o intentar abraçar plora i plora i plora fins que quasi vomita.
Jo ja m'he resignat a que dormi amb nosaltres.
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::