Escoles Poblenou

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

Escoles Poblenou

EntradaAutor: roseta1977 » dj. gen. 19, 2012 10:18 pm

Hola!
Em podrieu donar opinions sobre escoles del Poblenou, les que em queden més aprop són:
- fluvià: m'han dit que és una escola poc tradicional, que no utilitzen llibres.
- pere Iv.
- àcacies:
- grèvol (concertada).

Ja començo estar una mica estressada amb el tema d'anar a mirar escoles i patir per veure si entra a la que volem!
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: nurdeu » dv. gen. 20, 2012 6:32 am

Fluvià i pere iv treballen per projectes i estan donant molt bons resultats, però com tu dius són escoles poc convencionals i has d'estar convençuda que és el tipus d'educació que tu vols. Jo te les recomano!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: LONDONER » dv. gen. 20, 2012 7:53 am

M'interessa el tema...de cara l'any q ve, vull tenir clar el tema. Roseta, tu portes el nen a la ,jupiter, no?a mi m'han parlat molt be del nou projecte d'acacies.
Avatar de l’usuari
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: estefania80 » dl. feb. 13, 2012 11:27 am

molt bon dia noies!!!

Roseta curiosament són tambés les escoles que jo estic mirant.
Jo porto a la nena a la guarderia Jupiter i estic molt contenta.

M'agradaria saber si algú te refrencies de l'escola Acacies (jo en tenia de quan era Lope de Vega,....ya fa uns quants anys, i crec q a cambiat per a millor) i també de l'escola Arenal del Llevant (que tot just avui aniré a la visita de portes obertes).
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: roseta1977 » dl. feb. 13, 2012 12:05 pm

Hola, conec a mares que van a l'acàcies i n'estan molt contentes, a mi no m'acaba de convèncer. De l'arenal també m'han parlat molt bé, ja sé que avui hi ha les portes obertes, però no hi podrem anar, coincideix amb una reunió del grèvol, i de moment és la que més ens agrada. Demà vaig a les portes obertes de fluvià, a veure que tal. D'una altra que també en parlen bé és el col.legi montseny, és concertat, però el trobo una mica apartat, en fin quin estrès això de mirar escoles. Així que també a la júpiter, encara aniran a la mateixa classe, el biel va a la zeppelin.
Avatar de l’usuari
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: estefania80 » dl. feb. 13, 2012 9:12 pm

Jo sòc del barri de tot la vida i vaig estudiar al Grèvol però últimament no m'han parlat molt bé e imagino que els preus potser també deuen de ser una mica elevats. demà també em toca anar al Fluvià.
Pel que fa al Montseny també m'han parlat molt bé, però està una mica lluny i jo amb dos aniria una mica de bòlid,
Per cert, la Lucía va a la classe del parapent ( encara no fa un mes que hi va pero està encantada).
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: roseta1977 » dl. feb. 13, 2012 10:11 pm

Hola, en quin sentit no te n'han parlat bé? Al Grèvol Tema preus, l'escolaritat surt per uns 132,95, el menjador uns 145 i si utilitzes l'acollida uns 50 e al mes, a part si fas alguna extraescolar puja més.
A veure que expliquen demà al de Fluvià, a mi primer era el que més m'agradava, però ara ja no ho tinc clar.
zorbas
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 03, 2014 11:24 am

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: zorbas » dj. jul. 03, 2014 3:13 pm

hola

a veure si algú em pot ajudar.

l any pròxim hauré de mirar escola per la meva filla, ara va al xalet de la paperera, algú em pots dir quelcom de les escoles de Poble nou?, tb sobre els preus ?

ESCOLA GRÈVOL
ESCOAL VORAMAR
ESCOLA ARENAL-PUBLICA

estic feta un lio, la vertiat, m agraden escoles amb bones intal.lcacions, que incentivin el esport i tb. el tema dels idiomes, en particular el anglés-

no sé qè fer...

si algu em pot orientar?

gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou

EntradaAutor: Saris » dv. oct. 16, 2015 9:25 am

Bon dia mares,

Pujo aquest post per veure si podeu anar compartint opinions les mares que porteu els peques a les escoles de Poblenou, que ens aniria molt bé per poder contrastar.

Mil gràcies!!
Imatge Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::