Escoles Poblenou
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Escoles Poblenou
Hola!
Em podrieu donar opinions sobre escoles del Poblenou, les que em queden més aprop són:
- fluvià: m'han dit que és una escola poc tradicional, que no utilitzen llibres.
- pere Iv.
- àcacies:
- grèvol (concertada).
Ja començo estar una mica estressada amb el tema d'anar a mirar escoles i patir per veure si entra a la que volem!
Em podrieu donar opinions sobre escoles del Poblenou, les que em queden més aprop són:
- fluvià: m'han dit que és una escola poc tradicional, que no utilitzen llibres.
- pere Iv.
- àcacies:
- grèvol (concertada).
Ja començo estar una mica estressada amb el tema d'anar a mirar escoles i patir per veure si entra a la que volem!
Re: Escoles Poblenou
Fluvià i pere iv treballen per projectes i estan donant molt bons resultats, però com tu dius són escoles poc convencionals i has d'estar convençuda que és el tipus d'educació que tu vols. Jo te les recomano!!
M'interessa el tema...de cara l'any q ve, vull tenir clar el tema. Roseta, tu portes el nen a la ,jupiter, no?a mi m'han parlat molt be del nou projecte d'acacies.
- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm
molt bon dia noies!!!
Roseta curiosament són tambés les escoles que jo estic mirant.
Jo porto a la nena a la guarderia Jupiter i estic molt contenta.
M'agradaria saber si algú te refrencies de l'escola Acacies (jo en tenia de quan era Lope de Vega,....ya fa uns quants anys, i crec q a cambiat per a millor) i també de l'escola Arenal del Llevant (que tot just avui aniré a la visita de portes obertes).
Roseta curiosament són tambés les escoles que jo estic mirant.
Jo porto a la nena a la guarderia Jupiter i estic molt contenta.
M'agradaria saber si algú te refrencies de l'escola Acacies (jo en tenia de quan era Lope de Vega,....ya fa uns quants anys, i crec q a cambiat per a millor) i també de l'escola Arenal del Llevant (que tot just avui aniré a la visita de portes obertes).
- roseta1977

Hola, conec a mares que van a l'acàcies i n'estan molt contentes, a mi no m'acaba de convèncer. De l'arenal també m'han parlat molt bé, ja sé que avui hi ha les portes obertes, però no hi podrem anar, coincideix amb una reunió del grèvol, i de moment és la que més ens agrada. Demà vaig a les portes obertes de fluvià, a veure que tal. D'una altra que també en parlen bé és el col.legi montseny, és concertat, però el trobo una mica apartat, en fin quin estrès això de mirar escoles. Així que també a la júpiter, encara aniran a la mateixa classe, el biel va a la zeppelin.
- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm
Jo sòc del barri de tot la vida i vaig estudiar al Grèvol però últimament no m'han parlat molt bé e imagino que els preus potser també deuen de ser una mica elevats. demà també em toca anar al Fluvià.
Pel que fa al Montseny també m'han parlat molt bé, però està una mica lluny i jo amb dos aniria una mica de bòlid,
Per cert, la Lucía va a la classe del parapent ( encara no fa un mes que hi va pero està encantada).
Pel que fa al Montseny també m'han parlat molt bé, però està una mica lluny i jo amb dos aniria una mica de bòlid,
Per cert, la Lucía va a la classe del parapent ( encara no fa un mes que hi va pero està encantada).
- roseta1977

Hola, en quin sentit no te n'han parlat bé? Al Grèvol Tema preus, l'escolaritat surt per uns 132,95, el menjador uns 145 i si utilitzes l'acollida uns 50 e al mes, a part si fas alguna extraescolar puja més.
A veure que expliquen demà al de Fluvià, a mi primer era el que més m'agradava, però ara ja no ho tinc clar.
A veure que expliquen demà al de Fluvià, a mi primer era el que més m'agradava, però ara ja no ho tinc clar.
hola
a veure si algú em pot ajudar.
l any pròxim hauré de mirar escola per la meva filla, ara va al xalet de la paperera, algú em pots dir quelcom de les escoles de Poble nou?, tb sobre els preus ?
ESCOLA GRÈVOL
ESCOAL VORAMAR
ESCOLA ARENAL-PUBLICA
estic feta un lio, la vertiat, m agraden escoles amb bones intal.lcacions, que incentivin el esport i tb. el tema dels idiomes, en particular el anglés-
no sé qè fer...
si algu em pot orientar?
gràcies!!!
a veure si algú em pot ajudar.
l any pròxim hauré de mirar escola per la meva filla, ara va al xalet de la paperera, algú em pots dir quelcom de les escoles de Poble nou?, tb sobre els preus ?
ESCOLA GRÈVOL
ESCOAL VORAMAR
ESCOLA ARENAL-PUBLICA
estic feta un lio, la vertiat, m agraden escoles amb bones intal.lcacions, que incentivin el esport i tb. el tema dels idiomes, en particular el anglés-
no sé qè fer...
si algu em pot orientar?
gràcies!!!
Bon dia mares,
Pujo aquest post per veure si podeu anar compartint opinions les mares que porteu els peques a les escoles de Poblenou, que ens aniria molt bé per poder contrastar.
Mil gràcies!!
Pujo aquest post per veure si podeu anar compartint opinions les mares que porteu els peques a les escoles de Poblenou, que ens aniria molt bé per poder contrastar.
Mil gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |