Els hi canvieu la robeta cada dia??Nadons de 9-12 mesos.
Els hi canvieu la robeta cada dia??Nadons de 9-12 mesos.
Hola, em direu tonta però voldria saber si els hi poseu roba neta a cada nou dia, i si el pijama d'anar a dormir també el canvieu cada nit. Em refereixo a nadons de 8-12 mesos. També això..si quan s'acosta la nit els hi canvieu la roba o els poseu a dormir amb la roba que han portat durant el dia i al dia següent ja els hi canviareu. Els nens suen força .. però no sé si cal canviar o és bò de fer-ho si es pot cada dia o no. Moltes gràcies!!
Re: Els hi canvieu la robeta cada dia??Nadons de 9-12 mesos.
Hola,
Yo sí lo cambio cada día. No siempre se mancha, pero entre las babas y el olor que puede coger la ropa dependiendo de donde vayas... pues prefiero cambiarlo a diario.
Lo único que aguanto un par de dias es el pijama, siepre que no se lo manche claro...
Salu2
Yo sí lo cambio cada día. No siempre se mancha, pero entre las babas y el olor que puede coger la ropa dependiendo de donde vayas... pues prefiero cambiarlo a diario.
Lo único que aguanto un par de dias es el pijama, siepre que no se lo manche claro...
Salu2
DENÍS
Jo també la canvio cada dia. Com han dit, per net que sigui el terra gatejant els genolls acaven negres segur. El pijama també l'allargo 2 díes o 3.
Jo a la meva li canviava de roba inclús dos cops al dia perquè tot i posar-li pitet s'embrutava molt... De pijama li aguantava dos o tres dies com a màxim.
hola!
jo per estar per casa, sempre porta un pijama, per sortir al carrer, roba normal. el pijama normalment l'hi he de canviar dos cops el dia pq és tant golafre que encara que porti pitet per menjar, s'acaba embrutant.
jo per estar per casa, sempre porta un pijama, per sortir al carrer, roba normal. el pijama normalment l'hi he de canviar dos cops el dia pq és tant golafre que encara que porti pitet per menjar, s'acaba embrutant.
Jo també el canvio cada dia, l'unic el pijama com t'han dit que aguanto 2 dies, sempre que no vagi pel terra amb ell.
si jo també el canvio cada dia, i quan tenia 9 mesos també!
el pijama també el canvio quasi cada dia ja que se li escapa molts cops el pipi del bolquer!
el pijama també el canvio quasi cada dia ja que se li escapa molts cops el pipi del bolquer!
hola noies!!El dia 21 em toca tenir el meu baby i he estat llegint el tema sobre la roba, vosaltres que feu, durant el dia porta un pijamet, pel sortir l'hi canvieu i per anar a dormir l'hi poseu un altre, o és massa pel nen?
Jo gairebé com totes.
La roba de dia cada dia i el pijama 2-3 dies.
Jo per casa pot ser allargo una mica el pijama al matí però li poso conjunt i a l'hora d'anar a dormir doncs pijama. Com un adult, vaja. Jo em poso com nerviosa tot el dia amb el pijama...encara que només sigui passar a xandall, ho faig.
La roba de dia cada dia i el pijama 2-3 dies.
Jo per casa pot ser allargo una mica el pijama al matí però li poso conjunt i a l'hora d'anar a dormir doncs pijama. Com un adult, vaja. Jo em poso com nerviosa tot el dia amb el pijama...encara que només sigui passar a xandall, ho faig.
Tutty29:
Veig que estàs apuntt de ser mare, felicitats
Jo sempre l'he vestida al matí amb robeta i porta el mateix tot el dia, sortim o no (Excepte si s'embruta perquè treu glopades, pipi,...llavors clar que l'haig de canviar). A la nit, li poso un pijama que canvio cada 2 o 3 nits.
Acabada de néixer de vagades la vestia amb pijama perquè dormia gairebé tot el dia però no era el mateix de dormir. Són pràctics i n'hi ha de moníssims, a mi no m'importava treure la nena amb pijama.
Espero que et vagi tot molt bé!
Veig que estàs apuntt de ser mare, felicitats
Jo sempre l'he vestida al matí amb robeta i porta el mateix tot el dia, sortim o no (Excepte si s'embruta perquè treu glopades, pipi,...llavors clar que l'haig de canviar). A la nit, li poso un pijama que canvio cada 2 o 3 nits.
Acabada de néixer de vagades la vestia amb pijama perquè dormia gairebé tot el dia però no era el mateix de dormir. Són pràctics i n'hi ha de moníssims, a mi no m'importava treure la nena amb pijama.
Espero que et vagi tot molt bé!

Doncs jo no el canvio cada dia!!!
Depen del que faci, la roba no s'embruta. I per exemple ara a l'hivern que porta sempre body a sota, si la samarreta o els pantalosn estan nets (que no passa gaire sovint) els aprofito per l'endemà.
I el pijama em dura 3 o 4 dies, a no ser que se l'embruti, que se li escapi el pipí...
Tot això ara i de sempre!
Sobre la roba de recent nascuts, jo crec que han de dur roba còmode! Que sí que hi ha roba moníssima i molt graciosa, però els peques han d'estar còmodes i poder-se moure amb facilitat, a part de que ha de ser fàcil de canviar. Jo personalment li posava una roba de dia i un pijama de nit. I la roba durant el dia era tipus body +pantalons de xandall o aquests de punt amb peus incorporats.
Depen del que faci, la roba no s'embruta. I per exemple ara a l'hivern que porta sempre body a sota, si la samarreta o els pantalosn estan nets (que no passa gaire sovint) els aprofito per l'endemà.
I el pijama em dura 3 o 4 dies, a no ser que se l'embruti, que se li escapi el pipí...
Sobre la roba de recent nascuts, jo crec que han de dur roba còmode! Que sí que hi ha roba moníssima i molt graciosa, però els peques han d'estar còmodes i poder-se moure amb facilitat, a part de que ha de ser fàcil de canviar. Jo personalment li posava una roba de dia i un pijama de nit. I la roba durant el dia era tipus body +pantalons de xandall o aquests de punt amb peus incorporats.
Gràcies pilareta!!!Si disabte ja sorto de comptes!!!quins nervis!!!
Jo tambe el cambio cada dia i el pijama tambe ja que ara comenca a gatejar i em fa cosa ficar-lo al llit amb el mateix pijama
remença ha escrit:Hola, em direu tonta però voldria saber si els hi poseu roba neta a cada nou dia, i si el pijama d'anar a dormir també el canvieu cada nit. Em refereixo a nadons de 8-12 mesos. També això..si quan s'acosta la nit els hi canvieu la roba o els poseu a dormir amb la roba que han portat durant el dia i al dia següent ja els hi canviareu. Els nens suen força .. però no sé si cal canviar o és bò de fer-ho si es pot cada dia o no. Moltes gràcies!!
jo tinc bessones de 10 mesos, els hi cambio cada dia pijama, body mitjons!!!
Ponioleta ha escrit:Doncs jo no el canvio cada dia!!!
Estic amb tu, Ponioleta. Em sembla molt coherent i pràctic, sobretot pel tema de la roba còmode. Mai he comprat texans al meu petit, que ara té 21 mesos. Li he comprat diversos xandalls perquè trobo que és la roba més còmode per als petits. I de fet, fins que no va començar a caminar, sempre va anar descalç sense sabates, a casa vull dir perquè crec que amb els peus nuus els beneficia el contacte directe del peu al terra i així els va millor per caminar. És clar que vam tenir la sort de que va coincidir a finals de la primavera i tot l'estiu fins el setembre.
De totes maneres, em sembla que cada mare ho fa lo millor que sap i totes tenen la seva raó. Així que des d'aquí tots els meus respectes!
Tutty29 ha escrit:hola noies!!El dia 21 em toca tenir el meu baby i he estat llegint el tema sobre la roba, vosaltres que feu, durant el dia porta un pijamet, pel sortir l'hi canvieu i per anar a dormir l'hi poseu un altre, o és massa pel nen?
felicitats pel teu futur fill,
de recent nascut no cal diferenciar roba de dia/nit, anirà amb pijama o robeta ben còmode tot el dia. pensa que dormirà gairebé tot el dia i amb pijamet o conjunts de cotó amb polaines és com estarà millor ell i tu per canviar-la. jo la vaig començar a vestir de dia i pijama per la nit quan va fer un mes.
jo sí que la canvio cada dia, perquè la meva nena fa moltes glopades encara i de fet he arribat a canviar-li la samarreta 4 cops en un dia, però els pantalons si no estan bruts els utilitzo dos dies seguits
Felicitats futura mare!!
Moltes gràcies ja m'he pogut fer una idea..jo també acostumo a fer durar el pijama de dormir 2 o 3 dies però sovint li poso una samarreta de cotó neta a sota després de banyar-la. De dia m'agrada posar-li monos sencers pq les peces són un pal per agafar la nena,sempre se li aixequen els gerseiets etc i els pantalons li deixen mitja cama enlaire, els pijamets van de conya pel dia i ara a l'hivern li poso un mono a sobre del pijama, però procuro canviar el pijama de nit per un de dia, encara que em sap greu perquè s'enfada molt cada vegada que la canvio i pensava en deixar-li el mateix pijama de la nit durant el dia i ja canviar-la després del bany per un de net i així anar fent, però és veritat que si nosaltres ens agoviem amb el pijama circul.lant de dia potser a ells també els hi passi. Gràcies!
Moltes gràcies ja m'he pogut fer una idea..jo també acostumo a fer durar el pijama de dormir 2 o 3 dies però sovint li poso una samarreta de cotó neta a sota després de banyar-la. De dia m'agrada posar-li monos sencers pq les peces són un pal per agafar la nena,sempre se li aixequen els gerseiets etc i els pantalons li deixen mitja cama enlaire, els pijamets van de conya pel dia i ara a l'hivern li poso un mono a sobre del pijama, però procuro canviar el pijama de nit per un de dia, encara que em sap greu perquè s'enfada molt cada vegada que la canvio i pensava en deixar-li el mateix pijama de la nit durant el dia i ja canviar-la després del bany per un de net i així anar fent, però és veritat que si nosaltres ens agoviem amb el pijama circul.lant de dia potser a ells també els hi passi. Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |