Infussions i gats
Infussions i gats
Bona tarda,
M’ha sorgit un dubte i és que l’altre dia parlant amb ma germana em va comentar que hi ha infussions com el poleo-menta que son abortives. Jo sóc molt de les herbotes i a casa en tinc de tot tipus, de fet havia pensat que durant l’embaràs em servirien per substituïr el cafè al matí, i sobretot per beure molt de líquid, pero ara m’ha agafat por… vosaltres sabeu quines son les infussions que puc prendre i quines no? El té normal (verd, negre, vermell..o millor el roiboos? ) i els condiments? Tipus canyella, currys etc…
Moltes gràcies per la vostra ajuda, no fos cas que fem diana i jo aquí prenent herbes avortives o que afectin el meu cigronet.
Ahhhh i una altra cosa, jo tinc un gat de 13 anys, no està malalt ni res, perfectament vacunat i no surt de casa per tant no té cap paràsit ni res extrany. La questió és que m’adora i el tinc tot el dia a sobre, jo li netejo la sorra i li dono de menjar etc. vaig llegir fa temps que durant l’embaràç s’ha d’estar lluny dels gats i aixó m’angoixa molt perque és el meu petit pelut i no vull haver de desfer-me’n ni ignorar-lo durant tot aquest procés, perque és un més de la familia.. Alguna de vosaltres s’ha trobat en aquest cas? Què s’ha de fer?
M’ha sorgit un dubte i és que l’altre dia parlant amb ma germana em va comentar que hi ha infussions com el poleo-menta que son abortives. Jo sóc molt de les herbotes i a casa en tinc de tot tipus, de fet havia pensat que durant l’embaràs em servirien per substituïr el cafè al matí, i sobretot per beure molt de líquid, pero ara m’ha agafat por… vosaltres sabeu quines son les infussions que puc prendre i quines no? El té normal (verd, negre, vermell..o millor el roiboos? ) i els condiments? Tipus canyella, currys etc…
Moltes gràcies per la vostra ajuda, no fos cas que fem diana i jo aquí prenent herbes avortives o que afectin el meu cigronet.
Ahhhh i una altra cosa, jo tinc un gat de 13 anys, no està malalt ni res, perfectament vacunat i no surt de casa per tant no té cap paràsit ni res extrany. La questió és que m’adora i el tinc tot el dia a sobre, jo li netejo la sorra i li dono de menjar etc. vaig llegir fa temps que durant l’embaràç s’ha d’estar lluny dels gats i aixó m’angoixa molt perque és el meu petit pelut i no vull haver de desfer-me’n ni ignorar-lo durant tot aquest procés, perque és un més de la familia.. Alguna de vosaltres s’ha trobat en aquest cas? Què s’ha de fer?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
Re: Infussions i gats
ara així de memòria crec que la ruda i la corona de rei. De les habituals de fer infusions, camamilla, til·la, menta,... si alguna és lleugerament abortiva que ho desconec no crec que en les dosis normals puguin ser perilloses, sinó ens previndrien quan quedem embarassades.
Pel què fa als gats jo tinc gats de sempre i quan vaig quedar embarassada i em van fer les proves resulta que no havia passat la toxoplasmosi ( malaltia que diuen que es pot transmetre a traves de les femtes dels gats entre altres i que es perillosa si estas embarassada ) l'únic que vaig fer va ser no netejar jo les caques dels gats i mirar de no tocar-los massa, però els gats van continuar i encara són a casa, es clar que jo visc a pagés i per dintre casa tampoc és que hi siguin gaire...
Pel què fa als gats jo tinc gats de sempre i quan vaig quedar embarassada i em van fer les proves resulta que no havia passat la toxoplasmosi ( malaltia que diuen que es pot transmetre a traves de les femtes dels gats entre altres i que es perillosa si estas embarassada ) l'únic que vaig fer va ser no netejar jo les caques dels gats i mirar de no tocar-los massa, però els gats van continuar i encara són a casa, es clar que jo visc a pagés i per dintre casa tampoc és que hi siguin gaire...
guilla l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 31, 2012 4:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo no havia escoltat mai això de les infusions... A aquest pas no podrem pendre res i mejar res!! jopé!! Jajajajajaja!!
Lo dels gats em van dir que s'havia d'evitar de netejar els pipis i les caquetes i res més
Lo dels gats em van dir que s'havia d'evitar de netejar els pipis i les caquetes i res més
Ja que estem en el tema... volia preguntar que dels gats ho tenia clar, però dels gossos hi ha alguna precaució amb les caques i pipis o només els gats?? Jo tinc un gosset
No havia tingut mai un gos, així que no tinc aquesta informació, jeje!
Merci guapes!!
Merci guapes!!
Doncs jo del tema dels gossos no us puc ajudar, us diria que únicament el contagia si te'l menjes, doncs el Gat és l'hoste últim de la toxo i és el que ho pot contagiar a través dels excrement. De tota manera no em feu cas. Si us serveix la meva cunyada es Veterinària i no havia passat la toxoplasmosi. I toca gats, gossos, gats de carrer...jo crec que si ets rigurós amb l'higiene (rentar-se les mans molt sovint) el risc es redueix considerablement.
Jo també tinc una gateta d'11 anys i també he sentit històries mil, des d'embarassades que no volen venir a casa (molt respectable, aquí no hi entro) a doctors que m'han dit que durant 9 mesos ni la toqui
...La nostra no surt de casa, no menja carn crua i és improbable que tingui o hagi tingut la toxoplasmosi. Jo estic molt tranquila, la veritat. A més a més, si no vaig equivocada (que pot ser que si) un gat que s'hagi contagiat únicament elimina el paràsit un cop a la vida, no és contagiós a perpetuitat. Hi ha molta literatura per internet, així que no és una informació difícil de trobar...això si...si és fiable o no...és una altra cosa.
La meva germana té gats que estan tot el dia pel carrer i curiosament ella si que ha passat la toxo. Jo si els toco els seus gats em rento bé les mans després i miro de no posar-les a la boca, per exemple.
I ja que hi som, tema infusions a mi m'han dit que en prengui, però que no n'abusi per què com herbes, tenen les seves propietats "medicinals". Jo prenc 1 té verd al dia, 1 Rooibos, Tila a manta i alguna camamilla quan em trobo molt, molt necessitada, però no n'abuso.
Jo també tinc una gateta d'11 anys i també he sentit històries mil, des d'embarassades que no volen venir a casa (molt respectable, aquí no hi entro) a doctors que m'han dit que durant 9 mesos ni la toqui
...La nostra no surt de casa, no menja carn crua i és improbable que tingui o hagi tingut la toxoplasmosi. Jo estic molt tranquila, la veritat. A més a més, si no vaig equivocada (que pot ser que si) un gat que s'hagi contagiat únicament elimina el paràsit un cop a la vida, no és contagiós a perpetuitat. Hi ha molta literatura per internet, així que no és una informació difícil de trobar...això si...si és fiable o no...és una altra cosa.La meva germana té gats que estan tot el dia pel carrer i curiosament ella si que ha passat la toxo. Jo si els toco els seus gats em rento bé les mans després i miro de no posar-les a la boca, per exemple.
I ja que hi som, tema infusions a mi m'han dit que en prengui, però que no n'abusi per què com herbes, tenen les seves propietats "medicinals". Jo prenc 1 té verd al dia, 1 Rooibos, Tila a manta i alguna camamilla quan em trobo molt, molt necessitada, però no n'abuso.
De infusiones yo tambien habia oido sobre el poleo-menta como abortiva pero dicen que es en grandes cantidades, no te pasara nada si tomas uno al dia, aunque si se puede ir evitando( nunca esta de más) mejor! y respecto a los gatos...aixxx tambien lo he oido y he buscado por internet tambien referente a la toxoplasmosi y estan de acuerdo en que se tiene que evitar cambiar la tierra del gato para no estar en contacto con las caquitas, pero en cambio tambien he oido hablar y tambien leido...que mejor no estar en casa en contacto con ningún gato!!! y eso ami como que me da algo! porque tengo dos gatitas persas que no salen de casa y como que no quiero ni deshacerme de ellas ni no tocarlas durante 9 meses!!
cada gine tambien te dira una cosa...veremos que me dirá el mio
Això del "bulo" de les infusions ha sorgit des de fa poc... Quan em vaig quedar embarassada fa 6 anys, prenia tot tipus d'infusions i cap em va perjudicar, de fet tinc una nena preciosa que a finals de febrer farà 6 anyets.
En quant als gats, l'únic que no hauries d'agafar les caques per si no has passat la toxo, però de totes maneres.... no crec que n'hagis de prendre més mesures. Jo també he tingut gats estant embarassada i res de res.
En quant als gats, l'únic que no hauries d'agafar les caques per si no has passat la toxo, però de totes maneres.... no crec que n'hagis de prendre més mesures. Jo també he tingut gats estant embarassada i res de res.
Nena ha escrit:De infusiones yo tambien habia oido sobre el poleo-menta como abortiva pero dicen que es en grandes cantidades, no te pasara nada si tomas uno al dia, aunque si se puede ir evitando( nunca esta de más) mejor! y respecto a los gatos...aixxx tambien lo he oido y he buscado por internet tambien referente a la toxoplasmosi y estan de acuerdo en que se tiene que evitar cambiar la tierra del gato para no estar en contacto con las caquitas, pero en cambio tambien he oido hablar y tambien leido...que mejor no estar en casa en contacto con ningún gato!!! y eso ami como que me da algo! porque tengo dos gatitas persas que no salen de casa y como que no quiero ni deshacerme de ellas ni no tocarlas durante 9 meses!!cada gine tambien te dira una cosa...veremos que me dirá el mio
Nena, lo único que no puedes hacer es cogerle las cacas i recoger la arena, por lo demás todo ok. Además es muy probable que si las tienes desde hace tiempo ya hayas pasado la toxo.
Las tengo desde hace 7 años, y encima es que son caseras, NUNCA han tocado la calle, así que no creo ni que la tengan ellas porque no han estado expuestas. Luego tengo otro gato en casa de mis papas desde hace casi 12 años y ese si sale al jardin y anda por alli y vuelve y con el pues habre convivido 5 años a parte de verlo continuamente y estar yo por alli. Así que creo que viene a ser el el que lo pueda tener y yo haberla tenido (ojala y asi nos evitamos dolores de cabeza) jeje pero bueno que si no la he pasado simplemente no cambiare tierra ni estar en contacto con caquitas, pero dejar de tocarlas? UFFFFFFF NOOOOOOOOOOOO
Teniu raó, hi ha molta desinformació i moltes versions, cada metge/llevadora ens diu la seva. és com el tema embotit-congelació...jejejejeje...millor no entrar-hi per què trobaríem tantes versions i protocols a seguir com metges i llevadores hi ha al país...jejejejeje
Jo netejo el calaix del gat (i no he passat la toxo) i la única precaució que prenc és netejar-me bé les mans en acabar-ho. I estic ben tranquila. Això si, no em demaneu que netegi el calaix dels gats de ma germana, que estan tot el dia al carrer. Però pel que fa a la meva estic molt tranquila, és un sol i està "estupenda"
Si algú que té gats i s'ha de quedar més tranquil, també li podeu demanar al veterinari que li faci la prova al gat per saber si és portador o no...jo havia pensat fer-ho per què la gent que vulgui venir a casa pugui venir amb tranquilitat i seguretat...però després m'ho vaig pensar millor i vaig arribar a la conclusió que "Qui no vulgui, que no vingui", no és el meu problema.
Però això que dius Goga, és una realitat...amb l'arribada d'un embaràs moltes famílies amb gat l'abandonen, regalen...el que sigui, però la gent li té una por ferotge. Però és clar, amb tantes versions, quina et creus?
Al final, cadascú fem la nostra i com millor ens sembla. Al cap i a la fi, si algú s'equivoca, les conseqüències van per un mateix, així que jo sempre he pensat que el millor és que cadascú faci el que cregui convenient.
Que tingueu un bon dia guapes,
Jo netejo el calaix del gat (i no he passat la toxo) i la única precaució que prenc és netejar-me bé les mans en acabar-ho. I estic ben tranquila. Això si, no em demaneu que netegi el calaix dels gats de ma germana, que estan tot el dia al carrer. Però pel que fa a la meva estic molt tranquila, és un sol i està "estupenda"
Si algú que té gats i s'ha de quedar més tranquil, també li podeu demanar al veterinari que li faci la prova al gat per saber si és portador o no...jo havia pensat fer-ho per què la gent que vulgui venir a casa pugui venir amb tranquilitat i seguretat...però després m'ho vaig pensar millor i vaig arribar a la conclusió que "Qui no vulgui, que no vingui", no és el meu problema.
Però això que dius Goga, és una realitat...amb l'arribada d'un embaràs moltes famílies amb gat l'abandonen, regalen...el que sigui, però la gent li té una por ferotge. Però és clar, amb tantes versions, quina et creus?
Al final, cadascú fem la nostra i com millor ens sembla. Al cap i a la fi, si algú s'equivoca, les conseqüències van per un mateix, així que jo sempre he pensat que el millor és que cadascú faci el que cregui convenient.
Que tingueu un bon dia guapes,
Ufff em deixeu molt més tranquila!!!
Era un tema que de debó em preocupaba molt perque me l’estimo moltíssim, de fet abans de conviure amb el meu company, dormía amb mi al llit i el tinc acostumat a estar sempre a sobre meu (el sofà es nostre!!!) pero com molt bé heu comentat conec gent que només quedar-se embarassats han regalat el gat cosa que jo ni em podia arribar a plantejar, i ja estaba pensant com m’ho faria per conviure amb el pobre gat i no deixar-lo acostar-se’m (mare quin patir per tots dos!!)
El meu tampoc surt al carrer, ni menja carn crua (només pinso) així que li poden donar molt pel sac a les pors i a la toxo… Amés jo vull que el meu fill tingui contacte amb els animals des de ben petit perque considero molt important que aprengui el respecte a la natura i els animals.
De les infussions, he sentit mil coses, i el poleo-menta em va fer por precisament pel tema de ser o no ser avortiu… preguntaré al meu metge i ja us mantindré informades del que em digui.
Moltes gràcies!
Era un tema que de debó em preocupaba molt perque me l’estimo moltíssim, de fet abans de conviure amb el meu company, dormía amb mi al llit i el tinc acostumat a estar sempre a sobre meu (el sofà es nostre!!!) pero com molt bé heu comentat conec gent que només quedar-se embarassats han regalat el gat cosa que jo ni em podia arribar a plantejar, i ja estaba pensant com m’ho faria per conviure amb el pobre gat i no deixar-lo acostar-se’m (mare quin patir per tots dos!!)
El meu tampoc surt al carrer, ni menja carn crua (només pinso) així que li poden donar molt pel sac a les pors i a la toxo… Amés jo vull que el meu fill tingui contacte amb els animals des de ben petit perque considero molt important que aprengui el respecte a la natura i els animals.
De les infussions, he sentit mil coses, i el poleo-menta em va fer por precisament pel tema de ser o no ser avortiu… preguntaré al meu metge i ja us mantindré informades del que em digui.
Moltes gràcies!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
Hola a totes, el tema de les infusions el desconec, pero el tema gats... teniu raó, segons quí diu cada cosa que tela. Jo en tinc dos, i tot i que a casa n'hi ha hagut tota la vida no havia passat la toxo, d'aixó fa 10 anys, ara no ho sé, si aconsegueixo la panxu ja m'ho miraràn. El metge de medicina general em va dir que jo mateixa, que si no volia tenir problemes em desfés dels gats. Evidentment no ho vaig fer, a més, la gine em va dir que no els hi canviés jo la sorra i ja està, i que era més fàcil agafar-la per menjar verdura mal rentada que per culpa dels gats.
O sigui que no patiu les que tingueu gat, i menys si no surten de casa.
Petons i molta sort a totes!!
O sigui que no patiu les que tingueu gat, i menys si no surten de casa.
Petons i molta sort a totes!!
Berta, estic d'acord amb tu. A mi em fa mes por menjar-me una amanida fora de casa que no pas altres coses. Amb aixo si que vigilo a casa quan pelo les verdures o faig amanida, aqui es on hem d'insistir pero mira tu, els gats han passat a ser els mes dolents de la peli jejejeje
Perdoneu, m'he sortit una mica del tema del post. Goga i la camamilla tambe provoca/facilita la dilatacio, no ho sabies? ;) o alguna cosa per l'estil, ja no ho recordo.
Jo crec ue les herbes tenen les seves propietats pero tampoc cal fer-ne un gra massa, no cal beure 2 litres diaris pero infusions normaletes individuals...no se...jo en prenc.
Perdoneu, m'he sortit una mica del tema del post. Goga i la camamilla tambe provoca/facilita la dilatacio, no ho sabies? ;) o alguna cosa per l'estil, ja no ho recordo.
Jo crec ue les herbes tenen les seves propietats pero tampoc cal fer-ne un gra massa, no cal beure 2 litres diaris pero infusions normaletes individuals...no se...jo en prenc.
sobre els gats si tinguessin la toxo seria xq han caçat algun bitxo infectat i expulsen els ous durant tres setmanes despres ja se l'hi va, en principi tindries q tocar una caca amb la ma i portarte la ma a la boa xq t'ho transmitis cosa que no faries!!! Aixi q no et preocupis jo al meu gat l'hi nateixo la sorra i no pasa res!! No surt de casa com a molt es podria menjar unamosca jejejeje
- martavila
- :: dragona

- Entrades: 4888
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
- Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants
Al·lucino amb la gent que ha donat els gats per estar embarassada! quanta desinformació! i tela amb els metges que aconsellen desfer-se dels animals.
com diu la Yaiza, us haurieu de menjar la caca del gat per contraure la toxo, cosa que no farem! en el meu primer embaràs tenia dos gats i vaig seguir fent la vida de sempre amb ells, lo únic és que si canviava jo les caques em posava guants, ara en tinc un, l'altre pobret es va morir, i segueix estant amb mi com sempre.
I de les infusions, crec que també s'exagera ! tinguem senit comú!
com diu la Yaiza, us haurieu de menjar la caca del gat per contraure la toxo, cosa que no farem! en el meu primer embaràs tenia dos gats i vaig seguir fent la vida de sempre amb ells, lo únic és que si canviava jo les caques em posava guants, ara en tinc un, l'altre pobret es va morir, i segueix estant amb mi com sempre.
I de les infusions, crec que també s'exagera ! tinguem senit comú!
és més fàcil agafar-ho amb la carn o embutit que no pas amb els gats!!
Bona tarda wapes!!!
Ma encantat veure aquest post per aqui ja que jo també és un tema pel qual vaig patir al seu moment, quan vaig plantejar-me anar a buscar l'embaràs, i la meva ignorància em va mig plantejar el dubte que que podria fer amb els meus 2 peluts de casa, (que evidenment abandonar o donar o deixar, no entrava dins les possibilitats) i llavors vaig trobar aquesta pàgina que vaig trobar super interessant i ben explicada, espero que us agradi!!
http://www.anaaweb.org/images/stories/c ... ygatos.pdf
Així que fora prejudicis!!! és més, ma cunyada que està embarassadissima (parei d'aqui un mes) que també te 2 gats, quan va anar al gine per primer cop li van dir: No as passat la toxo, els gats mata'ls o fes el que vulguis, pero fora de casa. Evidenment ella no ho va fer, es va limitar a fer-los uns anàlisis i en veure que ells tampoc l'havien passada, els te una mica recluit a casa i prou!! I l'ultim cop em contava que quan va començar a tenir panxu, els gats es barallaven per posar-se sobre!!!
Així que fora pors i a tracta'ls com el que son, UN MES DE CASA!!!

Ma encantat veure aquest post per aqui ja que jo també és un tema pel qual vaig patir al seu moment, quan vaig plantejar-me anar a buscar l'embaràs, i la meva ignorància em va mig plantejar el dubte que que podria fer amb els meus 2 peluts de casa, (que evidenment abandonar o donar o deixar, no entrava dins les possibilitats) i llavors vaig trobar aquesta pàgina que vaig trobar super interessant i ben explicada, espero que us agradi!!
http://www.anaaweb.org/images/stories/c ... ygatos.pdf
Així que fora prejudicis!!! és més, ma cunyada que està embarassadissima (parei d'aqui un mes) que també te 2 gats, quan va anar al gine per primer cop li van dir: No as passat la toxo, els gats mata'ls o fes el que vulguis, pero fora de casa. Evidenment ella no ho va fer, es va limitar a fer-los uns anàlisis i en veure que ells tampoc l'havien passada, els te una mica recluit a casa i prou!! I l'ultim cop em contava que quan va començar a tenir panxu, els gats es barallaven per posar-se sobre!!!
Així que fora pors i a tracta'ls com el que son, UN MES DE CASA!!!

mimi82 me ha encantado este relatoooooooooooooooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ si señor¡¡¡¡ una tiene que tener sus precauciones pero con cierta logica 
Em fa gràcia la quantitat de noies que portem un gat a l'avatar!! i totes aquí defensant els gats!!
Són tan dolços... buf, jo és que el meu gat l'estimo amb bogeria
Són tan dolços... buf, jo és que el meu gat l'estimo amb bogeria

reines em sembla que li passaré aquest fil al meu marit. Està més preocupat ell per la gatona i el meu futur embaras que jo mateixa. Jo sé que si no neteixo la seva sorra no hi ha problema (aixó ja ho sol fer ell, que per algo la gata es seva) i jo li poso el menjar i li poso els límits (estic més acostumada a gossos) i la gatona sempre va amb mi, bé acostuma a dormir als meus peus o sobre meu. No crec que els gats siguin un problema mai, es més, crec que es necessari que els nens creixin amb animals al seu costat. Jo vaig creixer amb dos "peaso" gossos i tan feliç, només que s'ha de saber presentar bé el bebe quan arriba a casa. La meva bruixa Shapty no marxarà de casa quan em quedi embarassada, m'hi nego. És part de la nostra familia, quan vaig coneixer al meu marit ella ja estava a casa així que va en el lot familiar.
per cert, parlant dels gats, la famosa toxo té algo que veure amb ho que s'anomena brià? no sé es algo que m'ha vingut al cap ara mateix perque de petita al tocar un gatet del carrer em va sortir. Potser és una tonteria però m'acaba de vindre ara mateix al cap.
i respecte a les infusions, com ha dit alguna de les noies, crec que les que són avortives no són tan fàcils de trobar. Però com tot en la vida, abusar és dolent, pero una bona infusió quan ve de gust, va de vici, és un petit plaer.
per cert, parlant dels gats, la famosa toxo té algo que veure amb ho que s'anomena brià? no sé es algo que m'ha vingut al cap ara mateix perque de petita al tocar un gatet del carrer em va sortir. Potser és una tonteria però m'acaba de vindre ara mateix al cap.
i respecte a les infusions, com ha dit alguna de les noies, crec que les que són avortives no són tan fàcils de trobar. Però com tot en la vida, abusar és dolent, pero una bona infusió quan ve de gust, va de vici, és un petit plaer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 83 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |