Comparativa de bolquers segons OCU

Més qüestions.
maza
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Comparativa de bolquers segons OCU

EntradaAutor: maza » dl. feb. 06, 2012 4:01 pm

Us deixo un enllaç que m'ha semblat molt interesant

http://www.bebesymas.com/compras-para-b ... rprendente
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Comparativa de bolquers segons OCU

EntradaAutor: Charliemi » dl. feb. 06, 2012 4:30 pm

Ostres que interessant!! Moltes gràcies per compartir-ho :ok: !!
crisremo
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dv. set. 09, 2011 2:12 pm

EntradaAutor: crisremo » dl. feb. 06, 2012 4:36 pm

I la meva cunyada sempre dien que els dodot,que els dodot,que no hi ha cap mes.
Jo he probat uns cuants per mirar que vagin be.Com que sempre miro les ofertes amb els bolquers no tinc manies dodot,carrefour,o lidl que tambe estan be.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 06, 2012 4:43 pm

Uala!! els del LIDL!! potser si que al final allò de "la calidad no es cara" serà molt més que un slògan...
M'ho apunto si mai tinc un altre <:-< !! gràcies per compartir-lo!!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. feb. 06, 2012 4:44 pm

FA 1 SETMANA QUE HE SIGUT MARE I FAIG SERVIR ELS DE LA MARCA DODOT, AVUI HE ANAT AL MERCADONA I HE COMPRAT ELS DE LA MARCA DELIPLUS, SON MES BARATOS QUE ELS DODOT.
A VEURE QUE TAL QUAN ELS HI POSI AL BABY.
ClaraO.
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dl. feb. 06, 2012 4:48 pm

super interessant!! merci per la info! ja l'he compartit al FB je je je
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Arual83
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dl. feb. 06, 2012 4:54 pm

Jo treballava en una llar d infants i feia molts canvis de bolquers al dia! cada nen portava una marca diferent i cada mare deia que per ells aquells eren els millors.

Jo recordo que els huggies eren bons al tacte i recollien be, però els adhasius amb els que s, enganxen a les bandes es trencàven facilment. Els de les marques blanques eren com mes dusus no tan acolchats com els altres. Els del mercadona aguantàven molt però se que diferents nens van tenir alèrgia. Els millors per mi eren els dodot activity però son els mes cars!!! Seguidament els dodot etapes però no aguanten tan!! ( ho fsn expres pq canvis més sovint el bolquer).

Suposo que el tema és anar provant i tb crec que el culet del nen i la subjecció es diferent amb bebe de 2 mesos que amb un nen de dos anys.

Jo suposo que començare amb els dodot sensitive i mes endavant fare proves...
bagueleta
Entrades: 22
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: bagueleta » dl. feb. 06, 2012 4:57 pm

Llàstima que l'estudi no analitzi bé els bolquers de roba. Sembla que els han volgut incloure sense mirar-s'hi massa i han triat dos models que disten molt del que un bolquer de roba pot oferir (i evidentment, també hi ha diferents talles de bolquers de roba!).

Només volia fer constar que, a part de temes ecològics, els bolquers de roba són MILLORS per la pell dels nens.
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. feb. 06, 2012 5:01 pm

Per mi els Dodot també son de l'ho pitjor, no aguantaven res el pipi, jo sempre soc d'utilitzar els del Carrefour, i no ens han donat problemes, per no comentar els diners que t'estalvies!!
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dt. feb. 07, 2012 9:43 am

Quina sorpresa amb els del Lid'l!!!!! Un dia d'aquests aniré a comprar-los per provar-los!! A banda poca sorpresa, Huggies per mi els millors encara que el pipi fa molta olor..., Dodot per mi els pitjors, no aguantes res i clar acostumada als Huggies que aguantes 4h sense problemes amb aquests sempre acabava amb pèrdues i tenint que canviar roba i tot!!

Ah! uns que no surtes i que a mi em van anar molt bé és la marca blanca de l'sckleker!!! Vaig provar la talla 0 i va perfecte!!!!

Per cert, gràcies per la info!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. feb. 07, 2012 10:25 am

Nosaltres hem fet servir els Dodot Etapas, els Huggies, els del Mercadona i els del Carrefour i, la veritat, no trobo massa diferència entre uns i altres xxo.0.o , a mi m'han anat bé tots. Sí que trobo que els de Mercadona són una mica més gruixuts que la resta però no afecta perquè no resulten incòmodes.
I preu per preu, tirem de marca blanca, ara comprem els del Carrefour perquè és on anem a fer la compra...
Raqueleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 07, 2012 10:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 07, 2012 10:26 am

Nosaltres hem provat vàries marques...
- Dodot, molt de nom, però no vaig trobar res q els diferenciés dels altres més econòmics
- Els del carrefour, no em van acabar d'agradar
- Els de l'Schelecker, ens van anar força bé
- El Huggies, per mi, dels millorets q hem provat
- Els deliplus, són de fet els q més hem utilitzat i no hem tingut cap problema!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dc. feb. 08, 2012 3:39 pm

jo he provat, huggies erosky carrefour els deliplus i tots li feien al.lergia a part dels dodot el tiu però he provat els del slhecker i li van bé tot i que tampoc surten tant tant barats....a 20 centims i els que li poso ara per la nit que són com calces a 39 centims! però fa 1 setmana que els comencem a fer servir
i durant el dia porta dodot activity que sempre agafem ofertes del segon al 50 o 70%....
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. feb. 08, 2012 6:59 pm

Doncs nosaltres amb l'Ona també haviem provat diferents marques, entre les quals LIDL. Ens agradaven per preu i per absorció...però el què no m'acaba de fer el pes (igual que els Delyplus) és que són més groixuts, i no sé si els hi deu ser més incòmode.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Antonia78
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

EntradaAutor: Antonia78 » dc. feb. 08, 2012 8:35 pm

Doncs la veritat, jo no sé qui farà aquestes comparatives, però jo els he provat tots, els del lidl, els del mercadona, els del carrefour, els de moltex, uns de la suavinex, els huggies.... i al final, només ens han anat bé els Dodot. Això si, comprem Dodot bàsic i ens van de perles!
Imatge
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » dj. feb. 09, 2012 3:59 pm

Doncs nosaltres un dia vam comprar els del lidl x emergencia i vam quedar parats de lo be q anaven. Els dodot els trobo petits i de seguida "pesen" la veritat es q no solc comprar al lidl i em cau lluny cim x anar-hi a buscar bolquers, pero de debo q ens van convencer força!!!
ImatgeImatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » ds. feb. 11, 2012 10:46 pm

Jo també volia dir que vam comprar els del lidl fa poc per provar i hem auedat encantats!!! Absorveixen bé i són molt més suaus i tovets que molts de marques blanques com mercadona o eroski, que els trobo molt durs (tot i que eren els que fèiem servir). El tallatge és una mia raro però pel meu fill que pesa 12 kg he comprat la talla 5 que és dels 11 als 20 o alho així i li van bé (pensava que potser li anirien grans)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dt. feb. 14, 2012 10:26 pm

Hola marones

Doncs jo que tinc a la nena amb un mes i mig, després de deixar-me mig ronyo amb els dodot sensitive talla 1 i 2, trobo que els BABYSMILE de l'slecker van d'alló més bé, i surten a la meitat que els dodot!
Imatge
minerva.77
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » dc. feb. 15, 2012 10:53 pm

Jo des de que va neixer la Minerva feia servir els Dodot etapes. Vaig probar els Activity pero sempre se li sortia el pipi. Quan la nena es va anar fer mes gran, vam començar també a veure que se li escapava el pipi a la nit amb els Dodot etapes i vam començar a posar-li els Deliplus per dormir i el Dodot pel dia.
I fa poc també va començar a tenir escapes de pipi a la mitgdiada, asi que al final hem deixat els Dodot i fem servir els de Mercadona a la nit i al dia, perque no li surt el pipi. Bueno, a vegades a la nit si, ens trobem a la nena xopa quan es lleva, i aixó que per dormir porta una talla més (la 5) pero només passa a vegades i a la nit.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Persa75
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 15, 2011 2:16 pm

EntradaAutor: Persa75 » dj. feb. 16, 2012 2:34 pm

Nosaltres vam abandonar els dodot (etapas) perquè estàvem farts de netejar tota la caca que s'escapava i que ho tacava tot.

Ens van recomanar els Deliplus i n'estem encantats. De fora poden semblar rígids però el nen està perfecte i aguanta una pila d'hores!

||*|| </;-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::