SINEQUIAS UTERINAS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Piuleta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. set. 20, 2011 12:58 pm

SINEQUIAS UTERINAS

EntradaAutor: Piuleta » dv. feb. 10, 2012 12:00 pm

Bon dia noies, alguna de vosaltres ha estat diagnosticada amb sineques uterinas, també es coneix com a sindrome de Asherman, crec? A mi m'ho van trobar a l'any d'haver donat a llum a la meva filla. Porto ja dues intervencions quirúrgiques. La segona va ser al mes de novembre, una histeroscopia, per tal de treure totes les sinequias. En la mateixa intervenció em van posar un DIU, i ara el dia 20 vaig a que me'l treguin i suposo que em tornaran a demanar una histyerosalpingogradia per veure com ha quedat tot. Algu em pot explicar la seva experiència? us he tornar a quedar embarassades després d'això? Moltes gràcies.
:-())
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: SINEQUIAS UTERINAS

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. feb. 11, 2012 2:28 pm

Que et van fer Cesarea? Normalment no es solen notat les sinequias no? Com t'ho van detectar?¿
Piuleta

EntradaAutor: Piuleta » ds. feb. 11, 2012 8:03 pm

Hola, quan despres de fer un any d'haver tingut la nostre filla, ens vem decidir per anar a pel segon, com que trigavem molt a quedar-nos, em van fer unes proves, i va ser quan m'ho van detectar, em van dir que va ser degut a la cesarea de la meva filla i d'un raspat pisterior que em van fer per treure' m restes que havien quedat del part i que no havien ntejat be. Ara despres de. la histeroscopia i despres de portar un diu durant tres mesos, han de valorar com esta tot i veure si em puc tornar a quedat embarassada. Saps d'slgun cas com el meu? El que em preocupa es no poder tirnar a quedarme, tinc 37 anys i el temps passa! Gracies per resondre!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. feb. 15, 2012 4:37 pm

Hola reina. Personalment no coneixo cap cas, jo ho habia escoltar al Lliber de Nacer por Cesarea.
Alomillor al foro del Enfemenino pots trobar alguna noia que hi hagi passat per tot, al Facebook hi ha un grup que es diu "Por un parto respetado" i segurament trobaras també alguna noia.

Espero que això no t'impideixi de nou una maternitat. Jo tinc dues Cesareas i que jo sapiga no tinc sinequias i m'he pogut quedar a la primera un altre vega, aixi que es el tercer embaraç i tercera cesarea, aixi que no crec que tinguis problemes cuca. As intentat de consultar-ho a altres metges?
Piuleta

EntradaAutor: Piuleta » dj. feb. 16, 2012 9:50 am

Moltes gràcies, guapa, pels teus ànims i per comentar la teva experiència. El dilluns vaig al ginecòleg i em dirá que tal está tot. Espero que tot estigui bé, i poguem anar a pel segon, i que tot quedi en una anècdota. Deu ni do tu també, tenir tres cesàreas!!! Com és? Jo per la meva cessaria ho vaig passar força malament. La recuperació va ser molt lenta i dolorosa, menys mal que com que tens a la teva filla amb tu, ho veus tot diferent! Ja t'explicaré com m'ha anat tot.
Gràcies per tot! :ok:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. feb. 16, 2012 6:08 pm

Piuleta, la primera va ser per inducció fallida i l'altre perq no em van deixar casi res de temps i no em va donar temps a dilatar l'ho necesari, la tercera es obligatoria. Les dues primeres totalment innecesaries i aquesta ultima bueno....que te voy a decir jejejeje. Com tu deies quan tens la nena amb tu et recompensa tot l'ho dolent.

Pues si ja m'explicaras bonica :love: Espero que et diguin q esta tot be

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::