sacaleches

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

sacaleches

EntradaAutor: Tutty29 » ds. feb. 11, 2012 3:57 pm

Hola marones!!!El meu bebe te dues setmanetes i a perdut una mica de pes, el pediatra diu que el nen quan mama s'adorm, es a dir es un vago, je, je i el tinc que anant despertant. Li dono LM i suplement de 60ml, de vegades em trec llet amb el sacaleches i aixi se la quantitat que menja.
una pregunta: vosaltres cada quan us treieu llet? jo quan vec que tinc la teta plena de llet.
despres de treure la llet amb el sacaleches us fa mal el mugro?
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: sacaleches

EntradaAutor: txikismongetona » ds. feb. 11, 2012 11:08 pm

Enhorabona primer de tot!! Jo vaig anar a un grup de lactància i em van dir que havia de despertar a la nena cada 3h aprox, i k abans de posarmela al pi fes 2 minuts de tira llets, descans de 2 min, altres 2 min de tira llets, descans de 2 min, 2min mes d tira llets, descans d 2 min i llavors nena a la teta i fer compressió malària.quan acabes, donarli el k havia tret del tira llet amb xaringa.segons el k em van explicar la llet k em treia amb el tira llets era la mes liquida, així que lA nena quan començava a mamar extrema la mes greixosa. Molts ànims!!!
Imatge
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dg. feb. 12, 2012 10:11 am

Hola tutty29! Felicitat pel teu nen! Una cosa, si et fa mal el mugró després de treure't llet amb el tirallets, potser és que ho fas massa estona, o potser ho tens a massa pressió. Si pots controlar-la, baixa-la una mica, potser t'ajuda. Podria ser que hi tinguéssis alguna clivella?
I per altra banda, el suplement li dónes de llet artificial o de la que et treus tu? Ho dic perquè si li dónes suplement de llet artificial, com a mínim quan begui de la teva llet que sigui mamant! Vull dir que no t'obsessionis amb la quantitat que beu de llet ( i menys si la que li dónes amb biberó després ja saps quanta és!), i disfruta del fet de donar el pit!

Quan el meu nen va néixer també s'adormia molt al pit, i les de l'hospital (hi va estar ingressat uns dies) em deien que l'anés "molestant" tocant-li el peu o l'orella (però no en plan carícia sinó més fort, perquè es mantingués despert). No és que m'agradés massa... i tampoc és que funcionés gaire... però de vegades sí que s'activava una mica...

Bé, molta sort!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dg. feb. 12, 2012 12:11 pm

QUAN EM TREC LA LLET FAIG PETITS DESCANSOS, NO SABIA QUE PRIMER S'HAVIA DE POSAR AL PIT I DESPRÈS DONAR-LI LA LLET QUE M'HE TRET ANTERIORMENT, GRÀCIES.
L'HI DONO SUPLEMENT DE LLET ARTIFICIAL DESPRÈS DE DONAR-LI EL PIT.
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dg. feb. 12, 2012 12:31 pm

Tutty29 ha escrit:QUAN EM TREC LA LLET FAIG PETITS DESCANSOS, NO SABIA QUE PRIMER S'HAVIA DE POSAR AL PIT I DESPRÈS DONAR-LI LA LLET QUE M'HE TRET ANTERIORMENT, GRÀCIES.
L'HI DONO SUPLEMENT DE LLET ARTIFICIAL DESPRÈS DE DONAR-LI EL PIT.

És que si el teu "problema" no és de producció de llet, si pots treure't prou llet com per donar-li el pit i a sobre donar-li els 60ml més de llet (que t'ha dit la pediatra) que t'hagis tret tu, doncs no cal que el suplement sigui de artificial!!

Quan pren el biberó no s'adorm? i se la beu tota la llet que li hagis posat?? Si és així potser té algun problema amb la succió, que no és capaç de treure't bé la llet i per això s'adorm ( a part de "lo" bé que s'està al pit de la mama!). Apropa't si pots a un grup de suport a la lactància i t'ajudaran segur! Pot fer mandra, però val la pena!!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dg. feb. 12, 2012 3:23 pm

QUAN L'HI DONO EL BIBERO NO S'ADORM, ESTÀ BEN DESPERT. QUAN MAMA ESTA ADORMIT I VA XUCLANT I SI NO EL DESPERTO.
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 15, 2012 4:12 pm

Quina quantitat és la més normal quan s'extreu llet amb el llevallets?
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dc. feb. 15, 2012 10:18 pm

uff, varia molt! A mi em costava molt treure'm llet! Quan el nen tenia 1 mes vaig haver de treure'm llet i potser en vaig aconseguir 50ml.... massa poc... De fet, no ho vaig començar a fer "en sèrio" fins que el nen tenia uns 4 mesos, per començar a fer "rebost" per quan tornés a treballar. Hi havia cops que després de molta estona només me n'havien sortit 20ml!! Jo crec que el màxim que vaig fer eren entre 150 i 180ml entre els dos pits (però això debia ser quan el nen tenia ja uns 7 mesos), i em costava molt. Altra gent amb un tres i no res treien 200ml d'un pit!!

És molt petit el teu nen encara. Jo no m'hi ofuscaria, perquè el que treguis amb el tirallets no té per què tenir a veure amb el que realment treu el nen quan xucla (que és molt més eficient). El que et deia, si el pediatre t'ha dit 60 ml de suplement i te'n pots treure 20, doncs jo faria els 20 que et treguis i la resta d'artificial. Que te'n treus 80 ml? doncs dóna-li el que vulgui! Que te'n treus 200ml??? doncs separa-la en "racions" i dóna-li el que calgui i la resta congela-la o guarda-la a la nevera per la següent presa que hagis de suplementar. No?

Espero haver-te ajudat. Ja aniràs explicant com va!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. feb. 16, 2012 9:14 am

Gràcies soclamarga!!Si puc em trec llet un cop al dia, depèn si els pits em fan mal. El màxim que m'he tret han sigut 60ml, suposo que a mida que el nen creixi produire més llet.
Tinc la sort que quan se'm acabi la baixa de maternitat demanarè 11 mesos d'excedència i podrè dedicar-me al meu fill.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::