Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carme74 » dt. feb. 07, 2012 6:28 am

Momo, conec una família que tenen tres nenes: Cielo, Estrella i Luna.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: gateta10 » dt. feb. 07, 2012 8:53 pm

Carme74 ha escrit:Momo, conec una família que tenen tres nenes: Cielo, Estrella i Luna.

Jeje, quina gràcia!!!! En català també queden força macos ;-))) : Cel, Estel i Lluna...De fet, Estel el tinc entre els meus prefes...
Però què en penseu? A veure, en català és molt dolç, però si es pronuncia tal com sona en castellà, no em convenç tant... sembla "Ester" mal dit...aysssss....
En fi, com es nota que estic en tractament de RA i sommio desperta, tant de bo ja tingués aquests dilemes...
Petonets.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Marona78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Marona78 » dc. feb. 08, 2012 9:50 am

Hola mares i futures mares!

Com algunes heu comentat, també em dedico a l'ensenyament i certs noms em recorden alguns alumnes i no pas per la seva intel·ligència i bon comportament...

Jo tinc dos fills. La nena es diu Aïda Eloísa. Aïda per l'òper de Verdi i Eloísa perquè és la protagonista d'una història d'amor medieval francesa (Abelard i Eloïsa). El nen es diu Yader Samuel. Yader pel seu pare, que se'n diu i és un nom inventat d'inspiració àrab, i Samuel perquè ens agradava als dos (es pot abreujar en Sam o Samu).

Noms de nena que també m'agraden: Maia, Isona, Elisenda, Violant, Violeta, Ailèn (nom maputxe)...

Noms de nen que també m'agraden: Marçal, Guiu, Guerau, Ausiàs...

Bé, espero haver donat idees!
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marona78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Marona78 » dj. feb. 09, 2012 8:56 am

Marona78 ha escrit:Hola mares i futures mares!

Com algunes heu comentat, també em dedico a l'ensenyament i certs noms em recorden alguns alumnes i no pas per la seva intel·ligència i bon comportament...

Jo tinc dos fills. La nena es diu Aïda Eloísa. Aïda per l'òper de Verdi i Eloísa perquè és la protagonista d'una història d'amor medieval francesa (Abelard i Eloïsa). El nen es diu Yader Samuel. Yader pel seu pare, que se'n diu i és un nom inventat d'inspiració àrab, i Samuel perquè ens agradava als dos (es pot abreujar en Sam o Samu).

Noms de nena que també m'agraden: Maia, Isona, Elisenda, Violant, Violeta, Ailèn (nom maputxe)...

Noms de nen que també m'agraden: Marçal, Guiu, Guerau, Ausiàs...

Bé, espero haver donat idees!


Em deixava alguns noms!

Nena: Aloma (molt dolç, però tinc família colombiana i el poden confondre amb Paloma, que no m'agrada gens, no soporto els coloms!), Aina, Isaura, Haidé...

Nen: Biel (o Gabriel), Aram (nom arameu), Otger, Aniol...
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MYE
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dc. des. 07, 2011 8:24 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: MYE » dl. feb. 13, 2012 4:00 pm

Heu posat Maia, tinc una amiga que li ha posat a la seva nena però amb dièresi Maïa, ella és belga. M'encanta aquest nom és molt tendre i la nena més... jeje! :love:
ImatgeImatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Nima » dt. feb. 14, 2012 9:31 am

Mira que hi han noms macos eh!! Carai quantes opcions!!

A nosaltres ens agraden els noms una mica llargs però estem fets un embolic... Teniu ideies?

Gràcies!! :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
MONTY
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: MONTY » dt. feb. 14, 2012 9:52 pm

...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dt. feb. 14, 2012 10:02 pm

Com a noms llargs, depèn del que cerquis... un de bastant rar, encara que a mi no m'agrada gaire: Aurembiaix. Com ha dit la Monty, Ariadna, que és més sentit, però m'agrada molt, i també m'encanta Helena. Després tens Aitana i Nekane (bascs), Queralt, Meritxell, Milena, Arantxa, Adriana, Daniela, Julieta, Caterina, Patrícia... no sé, ja dic, depèn de si cerques noms raros, clàssics, moderns, catalans...
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Nima » dc. feb. 15, 2012 9:06 am

Gràcies!!

Ostres li diguem Aurembiaix i la familia crec que s'hi faria mal per pronunciar-ho jajaja...
Bé de fet voliem un nom català... Adriana no potser perque tenim una neboda i se sembla molt amb Ariadna que per cert m'agrada molt... Al meu home li agrada Valentina pero la nostra nena es diu Martina i es clar sona massa igual jajaja... seguirem pensant ;-)

Gràcies pels suggeriments :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dc. feb. 15, 2012 12:31 pm

Vinga, més noms llargs: Gabriela, Mariona (Iona/Ona), Ainara, Naiara, Elisenda, Carlota, Valèria, Alexandra, Gisela, Griselda, Aloma, Isona, Geneva, Georgina (Gina), Victòria, Yasmina, Candela... els que més m'agraden d'aquesta llista a mi són Mariona, Gisela i potser Georgina...
Uns que no són catalans: Edurne, Magali/Magalí, Abigail...
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dc. feb. 15, 2012 12:33 pm

Valèria tampoc està malament, i quedaria bé amb Martina... i si us agrada Valentina... es semblen una mica, no? <:-)
Avatar de l’usuari
mina2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 943
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 2:31 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mina2010 » dc. feb. 15, 2012 12:50 pm

aix! Jo tinc un dilema amb el nom de nena. ens agradava molt Aina, però uns cosins de la meva cuñada li han posat a una nena que han tingut, y...
Aleshores vaig sentir un dia Valèria i em va agradar molt, però pensant bé.....a la familia hi han varis que es diuen Valeriano, els escurcen el nom i es diuen Vale, i és més no són precisament qel que millor em cauen de la famila....mira que el nom per nene m'agrada, però és un dilema...
Imatge

Imatge

Panxupacte 2011: Atreb+ :-()), Mina2010, Greys
Nunca te olvidaré! Te quiero!
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tombarella » dc. feb. 15, 2012 6:34 pm

Danu ha escrit: Després tens Aitana i Nekane (bascs)


Eps, que Aitana és del País Valencià. Hi ha una serralada que se'n diu. :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dc. feb. 15, 2012 6:43 pm

tombarella ha escrit:
Danu ha escrit: Després tens Aitana i Nekane (bascs)


Eps, que Aitana és del País Valencià. Hi ha una serralada que se'n diu. :ok:


Em sembla que hi ha dues teories respecte a l'origen del nom :ok: Tanmateix, és un nom maco... : lasito :
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: kabbisa » dc. feb. 15, 2012 7:41 pm

Un nom q cada cop m'agrada més per nena es Violeta. Es fi, romàntic i poc posat. Tot i q si et surt una nena "basta", quedaria un tan raro, oi?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 15, 2012 7:56 pm

Ahir em van dir un nom que vaig trobar molt original , EBONY(es pronuncia Éboni) Ve derivat de l'èban.

I la nena que se n'hi diu és mulateta, li queda que ni pintat!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Berta83
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 24, 2011 1:30 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Berta83 » dv. feb. 17, 2012 9:56 am

La meva filla es diu NEIDA (es pronuncia amb la e oberta). El vam escollir perquè la meva parella i jo el trobem molt bonic i, a més, no n'hi ha gaires! La mare d'una amiga li va posar Neida a una de les seves filles i, a partir d'aquí, en el meu poble i rodalies és un nom que s'ha anat posant. Què us sembla?

En hebreu, Neida vol dir 'favor' i en anglès antic, 'guardiana pròspera'. Neida és una variant de Neda. Si voleu saber més coses sobre aquest nom, mireu-vos la pàgina següent:

http://www.babynamespedia.com/meaning/Neida
Berta83 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 28, 2012 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
xulleta30
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: xulleta30 » dv. feb. 17, 2012 5:49 pm

kabbisa ha escrit:Un nom q cada cop m'agrada més per nena es Violeta. Es fi, romàntic i poc posat. Tot i q si et surt una nena "basta", quedaria un tan raro, oi?


Molt xulo! Em recorda a Valentina i Valèria que són dos noms que m'agraden molt!
Tenim ganes de tu

Imatge
Avatar de l’usuari
PITIUSA132
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: PITIUSA132 » ds. feb. 18, 2012 8:10 am

A nosaltres ens agraden poc comuns pero no raros, aixi que ja veieu que la nostra floreta es dirá ELISA, curtet i sense traducció ni en Catalá ni en Castellá (perdoneu els accents, per desgracia el móbil es l'unic que te)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. feb. 18, 2012 7:20 pm

Jo ja vaig dir els de les meves nenes, ja tenim escollit el de la tercera nena i tots tres comencen per "E" jijijiji, no era l'intenció pero quan vam posar els dos primers noms no ens vam fixar fins mes tard, i ara amb la tercera ja a sigut amb intenció: Elektra, Edelweiss, Evelyn.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::