La masturbació infantil

Rabietes, gelos, egoisme..

nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

La masturbació infantil

EntradaAutor: nurdeu » dc. ago. 24, 2011 10:14 pm

És un tema que em preocupa i m'agradaria que entre totes en puguessim parlar.

El Nil es passa el dia tocant-se el penis, això ho fa ja des de ben petit però a casa no li hem donat mai importància ni li hem dit que no ho fes, com que sovint va per casa despullat encara li és més fàcil.

Últimament notem que cada vegada que es toca li dóna plaer, o això ens sembla, i va tot el dia amb el penis enlaire, fins i tot alguna vegada ens l'hem trobat fent fregamentes i ha sigut ell mateix que en veure'ns ha deixat de fer-ho.

El problema és que està a punt de començar P3 i a casa li anem dient que no s'ha de tocar el penis ni anar-lo ensenyant, però no ens fa cas!!

Sabeu com podem enfocar aquest tema? Sabem que la masturbació infantil és normal, però no sabem com portar-ho ni parlar-ne amb ell.

M'ajudeu?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
TXETA
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

Re: La masturbació infantil

EntradaAutor: TXETA » dj. ago. 25, 2011 7:14 am

Tema delicat... jo a classe m'hi he trobat cada any, i com tu dius és natural, i part del desenvolupament de les criatures. El millor? el que sepre hefet a la classa? no donar importància, i si veus que està molt "emocionat" encarregali tasques que es distregui, ves a la cuina i porta'm... i moolta paciència! Un petó reina! :-()-)
Imatge
Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dj. ago. 25, 2011 7:40 am

Gràcies per respondre guapa!! Això ho fem, sovint li diem que faci alguna altra cosa i que no hi pensi, però a la que ens descuidem hi torna.

A mi el que em fa patir és quan comenci al cole, perquè a casa ja li anirem explicant que això no es fa quan hi ha gent, o que si vol tocar-se el penis ho ha de fer al lavabo, però a l'escola no sé com ho enfocaran. Espero que estigui tan entretingut fent coses que no tingui temps de pensar-hi!!
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dj. ago. 25, 2011 12:02 pm

Hola Nurdeu,
Gràcies per obrir aquest post és molt interessant, el nostre nen ara comença a tocar-se molt, i quan li entra "trempera" de moment li dona per "renyar" el penis i li parla, li diu "baixa, penis, baixa!" a mí em fa gràcia, i bé, no sé, no li donc més importància, però suposo que això cada vegada anirà a més.
En fi, prenc nota de la "disuació per distracció" per tal d´evitar "l´acte" a llocs públics ;-)
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dj. ago. 25, 2011 12:28 pm

Que bo maruxa!! El Nil té una mica de fimosi, i la cirurgiana li va dir que s'havia d'anar baixant la pelleta per veure el secret, doncs ara li ensenya a tot el món el secret!!!!
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

EntradaAutor: Odolly » dj. ago. 25, 2011 1:03 pm

NURDEU bonica! si si delicat és el tema, però no deixa de ser natural. Jo a l'escola també intento demanar tasques perque es distreguin, el més interessant seria que observessis quan ho fa si saps que en moments determinats sempre ho fa, avançat a la situació i no deixis que aquell moment arribi manant una tasca per això. No se si m'explico. Per exemple si mentre està jugant a la seva habitació es toca intenta dir-li que agafi joguines i jugui en un altre lloc, si ho fa a taula mentre espera el dinar, fes-lo parar taula. M'entens el que vull dir? Si ho fa per aborriment no deixis que s'aborreixi.
Probablement, vol captar la vostra atenció, per tant intenta que no la capti per això.

Un petonet i ja ens diràs com va la cosa! :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dj. ago. 25, 2011 9:37 pm

Merci pel consell guapi!! Intentaré fer això que em dieu, a veure si millorem. Amb el nurdeuman hem decidit que ara per casa anirà amb calçotets enlloc de despullat, a veure si així li queda una mica més complicat i no es toca tant.
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. set. 07, 2011 10:33 pm

Hola Nurdeu! Jo tinc comprovat que si va despullat les mans se li en van cap allà o-o:) així que ara , com tu,intento que vagi sempre en calçotets, ja només perquè no m'agrada que es toqui i es posi les mans a la boca o per la cara després :-:)
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dj. set. 08, 2011 6:10 am

Si Laure, sembla que si va amb calçotets se li oblida una mica més!!
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. oct. 07, 2011 4:39 pm

Les meves nenes es restregaven amb els ninots jejejejeje, es relaxaven i es dormien, mai els hi deiem res, pero les dues amb dos anys ho van deixar de fer (per sort)
nimfadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. juny 21, 2011 11:39 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimfadora » dv. feb. 17, 2012 9:30 am

Això la meva filla també ho fa, sobretot quan té son, es frega amb els ninos o amb les mans, jo no li dono importància i suposo que ja se li passarà... Al principi pensava que li picava la patatona, però mai ha tingut coïssor...
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. feb. 17, 2012 10:43 am

El meu fil de quasi tres anys no és toca massa de moment perquè encara porta bolqué però si està despullat de vegades sí que té curiositat i se l'estira o se'l mira. De moment mai s'ha masturbat.

El que sempre li dic, perquè ho sento així, és que el penis no es toca quan està brut de pipí. Si el vol tocar primer s'ha de rentar. Com tampoc toquem el culet quan està brut de caca.
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dg. feb. 19, 2012 9:43 am

Ostres, no rebia les notificacions!! Doncs el Nil se segueix tocant molt, però tinc la sensació que hi ha molts moments que ho fa perque s'aburreix, però a casa estem tot el dia dient-li que es tregui les mans!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. feb. 19, 2012 11:16 am

A vegades, els nens/es es masturben per evadir-se (nurdeu no ho dic pel teu cas, que no el conec, eh), es a dir, quan senten massa responsabilitat, o que una situació, pel motiu que sigui, els supera, o pq es senten frustrats....
També cal dir que, com va dir la txeta, és una manera de descobrir el seu cos i les seves possibiliats.
Però si són actituds freqüents, o que podeu endevinar que hi ha alguna cosa més enllà, cal estar atents i fer una mica de reflexió de tot el que e nvolta al nen :ok:
Imatge

Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dg. feb. 19, 2012 11:22 am

Ell de fet masturbar-se no ho fa, però si que té la mà allí ficada molt sovint. Ho podria atribuir als gelos que sent pel Bernat, però això ja ho feia abans.
Nora2007
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Nora2007 » dl. feb. 27, 2012 10:18 am

hola, la meva també ho ha fet. Aquesta setmana, a sabadell, vaig a un taller sobre aquest tema que impartirà una psicóloga i sexóloga, si voleu us paso info. com ho fem? no sé penjar cap doc aquí
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dv. març 16, 2012 4:57 pm

Nora2007 ha escrit:hola, la meva també ho ha fet. Aquesta setmana, a sabadell, vaig a un taller sobre aquest tema que impartirà una psicóloga i sexóloga, si voleu us paso info. com ho fem? no sé penjar cap doc aquí

Nora, no havia vist el teu missatge!!! Com va anar el curset?? Va ser interessant?
Nora2007
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Nora2007 » dv. març 23, 2012 1:39 pm

perdo el retard!! atac lumbago...
Va estar super interessant i segurament en farem més, la noia genial, us aniré informant. És interessant el que ens va comentar i com fer bé les coses. Ens va recomanar un llibre, que ara no tinc, us el pasaré!!
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dv. març 23, 2012 1:44 pm

Gràcies Nora!!
Laure