Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Nosaltres al final ja ho tenim casi decidit!
Si es nena: Noa o Nira
Si es nen: Noah o Noel
AnnaNahia ha escrit:Nosaltres al final ja ho tenim casi decidit!
M'agrada molt Noa!!!
Jo si el meu petitió hagués sigut nena li volia posar Noa!!! i encara m'agrada molt, així que segur que el posaré a la llista per quan tornem a tenir panxeta
!- Marona78
- :: rateta

- Entrades: 175
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
- Ubicació: Baix Penedès, Catalunya
Nima ha escrit:Mira que hi han noms macos eh!! Carai quantes opcions!!
A nosaltres ens agraden els noms una mica llargs però estem fets un embolic... Teniu ideies?
Gràcies!!![]()
Com a nom llarg i no sentit hi ha Amaranta, una de les protagonistes de [i]Cién años de soledad[i] de G.G. Marquez. N'hi ha més: Morgana (germana del mag Merlí), Antaviana (nom inventat de Pere Calders), Aitana (valencià), Aloma (usat per Llull i Mercè Rodoreda), Ginebra, Violant (reina catalana d'origen hongarès que els tenia molt ben posats), Elisenda, Jezabel...
I més que ara no recordo!
Salut!

M'encanta Ginebra i més curtet Margot pero a en Nimo ni parlar-ne !! jajaja...
També Eugènia pero tampoc acaba d'agradar... suposo que un cop feta la morfològica i confirmin que ès nena doncs ho decidirem.
El que sí era clar es si era un nen, el meu fill gran li agrada Jordi
També Eugènia pero tampoc acaba d'agradar... suposo que un cop feta la morfològica i confirmin que ès nena doncs ho decidirem.
El que sí era clar es si era un nen, el meu fill gran li agrada Jordi
Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Hola de ferriols n'hi ha bastants a la garrotxa de fet un municipi porta aquest nom diu la llegenda que ferriol era el capità d'una banda de bandolers "justos" que un cop mort el van enterrar sota una bota de vi en una fonda i aquesta no es va buidar més. i el van fer sant
Hola!
Nosaltres tenim uns amics que han tingut una nena i li han posat ELORA. És un nom original, i molt poc sentit. El van treure d'una pel·licula que es diu "Willow". A mi m'agrada molt INDRA.
Salut!!
Nosaltres tenim uns amics que han tingut una nena i li han posat ELORA. És un nom original, i molt poc sentit. El van treure d'una pel·licula que es diu "Willow". A mi m'agrada molt INDRA.
Salut!!
Més noms!!
La meva nova neboda es diu HEBE (es pronuncia ebe), és una deessa de la mitologia grega, filla de Zeus i Hera. S'encarregava de servir nèctar i ambrosia a les altres divinitats i va ser anomenada patrona de la joventut. El nom significa "jove".
La meva nova neboda es diu HEBE (es pronuncia ebe), és una deessa de la mitologia grega, filla de Zeus i Hera. S'encarregava de servir nèctar i ambrosia a les altres divinitats i va ser anomenada patrona de la joventut. El nom significa "jove".
les meves bessonetes NOA i DAFNE....a la 1ra mltb pk ja es comença a posar...pero dafne lgent no ho enten...i m'ho fan repetir i repetir!!! grrr!!!!! i mes antic no pot ser!!! q es d lantiga grècia!!!
Yaiza202 ha escrit:Ítaca es molt maco, ademes de tindre molta força aquest nom
Hola noies! Just ahir vaig anar a parar a aquest fil remenant pel fòrum i vés per on, aquelles casualitats tant al·lucinants de la vida, avui li deien a una mestra de la llar d'infants on han anat els meus fills , i que alhora estem emparentades (sobrevingudes, hehe) el sexe del bebè que espera.
Doncs és una nena i li diran.... ÍTACA!
no m'he pogut aguantar el riure! una premonició? hahha
que guay!
i no m'he pogut estar de comentar-ho aquí

- papallona81
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 9:22 am
Acabo de descobrir el post!! M'encanta.
M'agrada trobar noms diferents als que tenim més sentits.
La meva aportació:
La meva filla es diu OLIVIA.
Noms de nenes: Abril, Irene, Roma, Àneu
Noms de nen: Ot, Max, Lleó (a la classe de ma filla n'hi ha un, però en castellà, León).
Ara mateix no me'n venen més al cap.
M'agrada trobar noms diferents als que tenim més sentits.
La meva aportació:
La meva filla es diu OLIVIA.
Noms de nenes: Abril, Irene, Roma, Àneu
Noms de nen: Ot, Max, Lleó (a la classe de ma filla n'hi ha un, però en castellà, León).
Ara mateix no me'n venen més al cap.
Algú ha sentit alguna vegada el nom Riel? És que el meu fill ultimament juga molt al parc amb un nen quediu que es diu així, però no sé si soc jo que ho entenc malament...
Momo, he trobat això...: http://www.babynamespedia.com/meaning/Riel
Sibil.la.... La mestra en questio no es dira mireia???
Nom de nena: Ayla
Hola noies.......a mi me gustaria que empezaran por "M" es una tradicion...es que en mi casa somos 4 y empezamos por M y en la de mi marido son $ tambien y empiezan tambien por M asiq ue me haria muchisima gracia....pero han de ser cortitos...tipo max para chico, mia para chica....porque el apellido de mi marido es muy largo....ayudarmeeee..aun no sabemos lo que es....estamos en 10 semanas asi que aun no hablamos mucho del tema aun.....ademas hace 5 meses murio mi suegra y se llamaba maria y a el le haria gracia...
a mi me gusta maria pero no era lo que tenia pensado jamas en el caso de tener niña.....
besitos
a mi me gusta maria pero no era lo que tenia pensado jamas en el caso de tener niña.....
besitos

Hola, Mimi... doncs a mi Maria m'agrada, està com molt vist però és maco, i més si la teva sogra es deia així...
A més de Mia, també tens Maia, Mar, Mercè, Mara, Mila, Mirna/Myrna, Maite, Mayra, Mina, Marta...
A més de Mia, també tens Maia, Mar, Mercè, Mara, Mila, Mirna/Myrna, Maite, Mayra, Mina, Marta...
Hola Danu!!!
Mari me gusta, pero no lo habia pensado nunca poner a mi futura hija (si fuera niña claro)....mia me encanta, mara y maia lo tenia en mi lista...me encantan...ademas pega con el superapellido que tiene mi marido...
Sabeis que pasa, que no me apetece ver en mi nena a mi suegra todos los dias (no es que me llevara mal con ella ni mucho menos), pero teniamos muchas diferencias, y discrepabamos mucho....no es solo eso, sino que tambien sabe que no me gustaba poner nombres de padres, hermanos, ni abuelos....no me gusta la saga familiar....como tradicion por "m" esta bien, pero nada mas....no se teendremos que discutir un poco el tema,....jiji
si fuera niño, me gusta Max, Mael.....tengo mas reducido el campo de los niños porque por M y cortos no se muchos.....
un besito
Mari me gusta, pero no lo habia pensado nunca poner a mi futura hija (si fuera niña claro)....mia me encanta, mara y maia lo tenia en mi lista...me encantan...ademas pega con el superapellido que tiene mi marido...
Sabeis que pasa, que no me apetece ver en mi nena a mi suegra todos los dias (no es que me llevara mal con ella ni mucho menos), pero teniamos muchas diferencias, y discrepabamos mucho....no es solo eso, sino que tambien sabe que no me gustaba poner nombres de padres, hermanos, ni abuelos....no me gusta la saga familiar....como tradicion por "m" esta bien, pero nada mas....no se teendremos que discutir un poco el tema,....jiji
si fuera niño, me gusta Max, Mael.....tengo mas reducido el campo de los niños porque por M y cortos no se muchos.....
un besito

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |