Quant de temps?
Quant de temps?
Hi ha gent que es quede a la primera pero moltissima mes necessita una mica mes de temps.
Des d´aqui llenço l´enquesta i dono MOLTS ANIMS a les que esperen un preciós i desitjat regal.
TOT ARRIBA!!!!
Des d´aqui llenço l´enquesta i dono MOLTS ANIMS a les que esperen un preciós i desitjat regal.
TOT ARRIBA!!!!
Re: Quant de temps?
Ostres, doncs jo veig que sóc una gran afortunada i en els dos embarassos m'hi he quedat a la primera. Molts ànims a les que veieu passar els messos. Tard o d'hora arribarà el vostre ansiat positiu.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
nosaltres vem trigar 11 mesos... i encara sort! 
Doncs jo era de les que pensava que era impossible quedar-s'hi a la primera, perquè amb la meva filla vam trigar 12 mesos i al final amb Omifin, però el nen va venir a la primera i sense tractaments ni res!!
Ara a veure què voto....
Ara a veure què voto....
pukeko, jo tampoc ser què posar,... amb el nen 9 mesos, cicles super irregulars, amb el segon embaràs (que no va anar bé) a la primera, i ara amb la nena tres mesos dp de l'avort què posoooooo,...
Noies, en aquest fil del post d'embarassades hi ha una enquesta semblant per si us interessa
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=22794
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=22794
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: Quant de temps?
Doncs aquí la reina de la regularitat, si és que el nostre problema no es quedar-nos embarassats..
Amb en Pol 3 mesos (però el primer que la sexyweek erem a cas)
amb el segon (abort a les 7set) a la primera
amb el tercer (abort a les 7set) al segon mes
i ara aquest (estic cagada i embarassada de 4+4) al segom mes.
Jo ho he tingut fàcil!!
Amb en Pol 3 mesos (però el primer que la sexyweek erem a cas)
amb el segon (abort a les 7set) a la primera
amb el tercer (abort a les 7set) al segon mes
i ara aquest (estic cagada i embarassada de 4+4) al segom mes.
Jo ho he tingut fàcil!!

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Jo amb la meva filla hem vaig quedar a la primera pero sense planificar massa. Ara li estem buscant un germanet i el primer mes no hi ha hagut sort... així que ja veurem cuan tarda a venir...
Nosaltres a la segona! La veritat és que no ens esperavem tardar tan poquet... Sempre coneixem gent que s'hi ha quedat a la primera però el meu gine ja em va dir que el més normal és tardar d'entre 6 mesos i 1 any. Així que em vaig conscienciar que tardaríem una mica... tant, que no em faig fer el test sis dies després del dia que m'havia de venir la regla perquè no m'ho creia!
Jo també m'hi vaig quedar a la primera per tots dos, i el primer va ser un abort, també va ser a la primera. Jo reconec que també ho he tingut molt fàcil.
Doncs jo també soc de les afortunades que s'han quedat a la primera en els dos embarassos!
Jo a la primera amb el meu fill.
El segon embaràs a la segona, però no ha acabat bé...
Ara estem buscant des del gener, a veure si també fem diana ràpid!
El segon embaràs a la segona, però no ha acabat bé...
Ara estem buscant des del gener, a veure si també fem diana ràpid!
jo amb el meu primer fill 12 mesos i amb el segon al segon cicle però tampoc va acabar bé i ara doncs com tu picassa a l'espera d'encertar!!!
Nosaltres tot just portem un intent... Com m'agradaria que ens hi quedéssim aviat! En tinc unes ganes!!!
Nosaltres hem tingut sort i a la primera aixo si no hem mirat res, jo pensava que trigaria i no hem vaig obsesionar la Meva family quant o hem dit deian que no era cert que estigues prenyi perque no li haviam dit res de la cerca.
Al tercer cicle, encara que el primer no conta gaire vam començar a buscar desprès de la sexy week 

Enhorabona a totes les que l'heu "clavat" a la primera! Us heu estalviat un bon patiment!
Nosaltres passem pel 15è cicle (13 mesos) i encara res de res... :(
A veure, espero poder dir ben aviat que estem embarassats! :D
Nosaltres passem pel 15è cicle (13 mesos) i encara res de res... :(
A veure, espero poder dir ben aviat que estem embarassats! :D
Mimi espero que sigui aviat ja veures el día que menys ho pensis.
en el meu cas, han sigut 2 mesos, pero a la primera!
el primer mes era improbable perquè tot just havia deixat les anticoonceptives, i ha sigut la 2on mes de cerca
estem molt contents i és situació poc habitual, aixi que les que porteu més cicles no us desanimeu que arriben tot just quan no ho esperes!!!

el primer mes era improbable perquè tot just havia deixat les anticoonceptives, i ha sigut la 2on mes de cerca
estem molt contents i és situació poc habitual, aixi que les que porteu més cicles no us desanimeu que arriben tot just quan no ho esperes!!!
trish ha escrit:Mimi espero que sigui aviat ja veures el día que menys ho pensis.
Gràcies Trish, però si te que arribar quan menys ho esperi, malo!! Perque es el que més desitjo en aquest món, i ho espero amb candeletes!!
Aixi que a mi la resposta aquesta no em serveix massa...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**