Guarderia Privada...ajuda si us plau!!!!!!

Més qüestions.
AnnaReverte
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 8:00 am

Guarderia Privada...ajuda si us plau!!!!!!

EntradaAutor: AnnaReverte » dc. feb. 22, 2012 8:13 am

Bon dia! El meu nom és Anna i sóc nova en aquest forum. Voldria comentar el meu cas per si algú hem pogués ajudar.
Us comento que actualment estic embarassada i la previsió de part és per al 3 de Juny.
Ahir vaig començar a mirar el tema de les guarderies públiques i hem vaig frustrar totalment perque hem van dir a una EBM que en principi el periode de preinscripció s'acaba al 20 de Maig i que com el nen naixerà després ja no puc fer la preinscripció.
La qüestió és que fa molt poc que estic vivint a Barcelona i a més estic treballant a Reus així és que no tinc ningú que hem pugui donar un cop de mà en aquests temes...
La meva pregunta és si coneixeu alguna guarderia privada que estigui bé i si sabeu quan hem pot costar més o menys al mes...
La zona que visc és Sants-Les Corts però si hem de desplaçar-nos una mica no passa res...

Moltes gràcies!! Una abraçada i salutacions!!
llunàtica
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Guarderia Privada...ajuda si us plau!!!!!!

EntradaAutor: llunàtica » dc. feb. 22, 2012 10:00 am

Hola Anna,
benvinguda al Socpetit!
Sí, si el teu petit neix després de l'abril ja no entres aquest any, és una mala passada i moltes s'hi han trobat. L'altra cosa és que les places estan molt sol·licitades i és complicat entrar-hi, però això ja és una altra història.
La diferència entre les Escoles Bressol Municipals i les privades és molt gran. No només pel que fa al preu, horaris, instal·lacions, sinó també pel que fa a la metodologia. El preu de les privades (les que he vist jo pel barri) ronda entre els 400 - 450 euros amb àpats inclosos, si no es queda a dinar et pot sortir per uns 300 euros i escatx.
Jo porto el meu fill gran i d'aquí poc el meu petit que ara té gairebé 7 mesos a la Llar d'infants Didac, que és a Cardenal Reig i n'estic molt contenta. Tracte molt familiar, s'adapten a les necessitats de cada nen. Si vols més info envia'm un privi i en parlem. No sé on vius, potser et queda molt lluny.
També hi ha l'Escola Montserrat que es veu que també està molt bé. Està a passatge de Xile i tenen des de nadons fins a P-5. Crec que el preu és similar.
Tinc amigues que porten els nens a la Pikin's d'Avinguda Madrid i molt bé. I la que és molt xula i les instal·lacions noves (però no conec per dins) és la Mickey Mouse. També hi ha la Galtufes...
No sé, n'hi ha tantes...i amb tantes ofertes diferents....vull dir que a lo millor el que jo prioritzo no és important per a tu, o a l'inrevés. Jo de tu aniria a unes quantes a veure què hi fan (sobretot en horari lectiu) perquè amb les jornades de portes obertes crec que no n'hi ha prou i s'amaguen coses de cara a la galeria.

D'altra banda, no tiraria la tovallola i l'any que ve provaria d'entrar a la pública. Totes les de Les Corts estan molt bé. La que conec millor és la Bacardí, i me n'han parlat molt i molt bé.

Bé, molta sort i prepara la cartera perquè les privades piquen.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. feb. 22, 2012 10:12 am

Perque no et planteges buscar algu que te'l cuidi (tipus cangur), fins la pre-inscripcio de l'any que ve que ja sera mes grandet?

Perque tan petit potser t'agafara molts costipats etc i igualemnt hauras de contar amb algu per que te'l cuidi quan estigui malalt.
AnnaReverte

EntradaAutor: AnnaReverte » dc. feb. 22, 2012 10:16 am

Hola Llunàtica!! Moltíssimes gràcies per la teva resposta!! M’ha servit molt!! És que vaig molt perduda entre que és el meu primer fill i damunt fa poc que visc a Barcelona…se m’ha ajuntat tot…i clar per a colmo no tinc cap familiar a prop que hem pugui ajudar…

Una coseta!! Com puc enviar un correu en privat? És que és el primer dia que entro en aquest fórum…jijiji :b-)))

Moltes gràcies wapa!! Segur que et faré alguna pregunta més…jijiji
AnnaReverte

EntradaAutor: AnnaReverte » dc. feb. 22, 2012 10:29 am

Hola Pucpuc!! Ja ho he pensat però suposo que és típic que com no coneixo a ningú m’és complicat trobar una persona que hem doni confiança com per a deixar el meu nen sol. Suposo que hem dona més confiança portar-lo a una guardería on van molts altres nens i on puc demanar més referències de gent que els porta o els ha portat…
A més, hem sembla que pel que he sentit, contractar una cangur tot el dia, hem surtiría molt més car que una guardería…

No sé…m’ho he de pensar molt bé tot…ufff això hem comença a estressar una mica!!!jejejee

Un petonet!!
llunàtica
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: llunàtica » dc. feb. 22, 2012 10:54 am

A sota del meu usuari (foto dels aneguets de colors) hi ha una icona que posa "mp", doncs prem-la i des d'allà em pots enviar un missatge privat.
encantada d'ajudar-te! i sí, buscar una persona que et cuidi el nen és per mi la millor opció, el que passa és que és la més cara de totes (depèn de les hores et pot sortir per 800-1000 euros). És molt personal i tot depèn de la butxaca de cadasqú.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dc. feb. 22, 2012 11:05 am

T'he enviat un privat, jo estava igual que tu però per comfiada, vaig arribar tard. Vivim a BCN però som de fora i no tenim aqui família ni algú de comfiança per deixar la nena i ha començat a la llar fa un mes i mig i avui està malalta i jo estic amb ella. Demà vindrà la meva mare (dues hores de tren per venir i dues per tornar) q no treballa fora de casa, divendres festa el meu marit i dilluns i dimarts la meva mare o la meva sogra. No sé com anirà però diria que amb més mal de cap o menys ho passarem com totes.

l'opció cangur a casa em sembla la millor opció sempre i quan la persona sigui molt molt de comfiança, jo no l'he trobat...
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. feb. 22, 2012 5:33 pm

jo ho he fet lo del cangur i al ser forces hores pots pactar el preu

depen la guarderia que el portis si es queda a dinar i tot, et pot sortir mes car

I pensa que hi haura dies que pagues guarderia i cangur perque a la guarderia malalt no se'l queden.
AnnaReverte

EntradaAutor: AnnaReverte » dj. feb. 23, 2012 7:51 am

Moltes gràcies per la vostra ajuda!! m'heu ajudat molt!! espero poder ajudar-vos jo també en qualsevol cosa que necessiteu!!
Un petó enorme!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::