Pits sensibles

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Pits sensibles

EntradaAutor: Tutty29 » dt. feb. 14, 2012 5:53 pm

Hola marones!!!Tinc un bebe de 3 setmanes i faig LM, és normal qu facin mal els mugrons amb un simple roze dels sostens , ...?
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Pits sensibles

EntradaAutor: Nuri g » dt. feb. 14, 2012 6:29 pm

Tutty29 ha escrit:Hola marones!!!Tinc un bebe de 3 setmanes i faig LM, és normal qu facin mal els mugrons amb un simple roze dels sostens , ...?

Hola, felicitats!

En principi no. A veure, per saber que si tens algun problema m'hauries d'explicar alguna cosa més.

Has tingut clivelles? Si si, potser encara li has de deixar més temps al mugrons per recuperar-se; si no, potser estàs patint el sindrome de Raynaud ( http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... de-raynaud )

Llegeix-t'he l'enllaç i si et sembla que et coincideixen els sintomes, intentaré buscar la causa.... que podria ser un tel curt del teu nadó o una mala posició. Contesta'm i seguim parlant.
ImatgeImatgeImatgeImatge
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 14, 2012 8:30 pm

Tutty, el meu nen va néixer més o menys com el teu i a mi em passava fins fa un parell de dies!! Semblava que la samarreta tingués agulles!! Ara ja veig la llum al final del túnel de la lactància! Jeje ànims!!
boira
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:48 am

EntradaAutor: boira » dt. feb. 14, 2012 10:01 pm

Jo vaig anar tota la lactància amb els discos protectors perquè al més mínim "roce" ja em quedaven els mugrons en "punta" i a vegades vessaven. No sé si et refereixes a això... també m'era impossible dormir sense sosténs perquè només de "rosar-me" el pijama també em passava el mateix. Si és mal, ja és un altre tema...
Imatge

Imatge
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 14, 2012 10:26 pm

Jo parlava de mal.. Ara, que també em vessen!! Com que no vull dormir amb sostens (per ventilar una mica) he posat un protector al meu llit i cada matí em canvio la samarreta del pijama perquè la tinc xopa!!
Però vaja, que el dolor m'ha anat passant amb els dies!
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am

EntradaAutor: Nima » dc. feb. 15, 2012 8:34 am

Doncs creieu que es normal que facin molt de mal també els mugrons durant l'embaràs?
En els altres no m'havia molestat tant però ara no soporto res de res, qualsevol cosa que em toqui al mugró, sobretot l'esquerra veig les estrelles!!!
Em fa por per quan neixi que no sigui un problema per la LM.
Que us sembla?

Gràcies !! :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 15, 2012 4:07 pm

els mugrons em fan mal quan fa fred o quan acabo de treure'm llet amb llevallets, no ho faig cada dia!!A les nits em poso sostens amb discos perque els primers dies no me'n posava i em llevaba molla i una sensació de suada.
La pediatra em diu que tinc els pits bè, força llet i vaig tenir una clivella al pit E que es el que em fa més mal, el dret no.
El que passa que el nen s'està molta estona mamant perque es un "vago" xuclant i el tinc que anant espavilant (tocant l'orella, els peus,...)
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm

EntradaAutor: Nuri g » dc. feb. 15, 2012 5:56 pm

Hola Tutty,

La veritat, amb tot el que expliques podrien ser vàries coses...

Et fa mal el pit esquerre i el dret no? O més un que l'altre? Sense que el teu bebe mami, com tens la punta del mugró? Hi tens algun punt blanc o no? sents punxades petites al pit?

El més provable és que no tinguis una bona posició al mamar. Intenta que la boca del bebe estigui ben perpendicular al teu mugró (mira't al mirall i de perfil per veure-ho bé). L'esquena del petit ben alineat amb el seu cap, la boca ben oberta amb els llavis evertits... http://www.albalactanciamaterna.org/index.php?id=77 El millor que podries fer és acostar-te a un grup de lactancia. Si una assessora et veu li serà molt fàcil corretgir-te la posició...
D'on ets?

Del temps oblidat... durant el primer mes de LME mamen constantment, a totes hores, poden fer 30 minuts entre preses...
La questió principal és que segueixis a demanda, sempre... perquè així ell regula la producció de llet.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 15, 2012 6:23 pm

hola NURI g!!!!Pot ser que em faci mal el pit de la mala posició de nen i que no mami bè. No tinc cap punt blanc.
Suposo que es questio de pràctica i agafar be la postura de la mare i el nen.
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. feb. 22, 2012 8:10 pm

hola!
a part de tot el que ha dit la Nuri, q ho subscric completament, si només fos sensibilitat, hidratar-te molt el mugró amb la propia llet. la meva ja té dos mesos, pero quan em noto els mugrons sensibles m'hidrato molt més i millora. al ppi ho feia sempre q es desenganxava delbpit i em va anar molt bé!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::