La meva filla no vol bibe!!!
La meva filla no vol bibe!!!
Bon día! Doncs aixo ting una nena de dos messos i per raons personals tenim que passar al bibe o no vol... He probat el calma de medela, els medela normals o el tome tippe i tampoc es posa a Plorar i no hi ha manera... Alguna li ha passat? Que Heu fet? Com ho Heu solucionat? Gracies!
Re: La meva filla no vol bibe!!!
Jo no et puc ajudar gaire, jo li donava pit i per raons que el nen és quedava amb gana al produir poca llet o que el nen al mamar es quedava adormit vaig passar a treure'm llet amb el llevallets i donar-li amb el bibero, i se'l pren bè.
Jo li comentaria al pediatra a veure que et diu.
Sort wapa!!!
Jo li comentaria al pediatra a veure que et diu.
Sort wapa!!!
A mi em passa el mateix.. no et puc ajudar.....
Tutty un dels problemes es que s'adorm i demana cada mitja hora i hem poso nerviosa perque crec que no menja! Quina marca de bibe fas servir? Amb el meu altre fill no vaig tenir problema!!! Adá wapa que tinguis sort tu tambe!
Sandy, el meu petit també s'adormia, però anava agafant pes, aixi que amb paciencia hem arribat fins als 15 mesos i encara mama, però ara només 3 cops al dia, mica en mica es van regulant sols, això si, a dia d'avui casi sempre s'adorm al pit. Tingues en compte també que cap al mes i mig i tambe cap als 3 mesos tenen crisis i demanen mes sovint, es ben normal.
Si de tota manera vols donar-li bibe, prova a no donar-li tu (al principi, fins que s'acostumi), inclòs he llegit que millor que no hi siguis a casa, perquè tu ets la lleteta calenta, tobeta suau, on es relaxa... i si te això a ma, pq voler un bibi de plastic?
El calma de medela va fatal, jo el tinc nou, no va agafar-lo ni un cop, els tomee tampoc li agradaven, la tercera opció eren els dr brown, però vaig provar un bibe normal del mercadona, donant-li la meva mare la llet que m'he tret jo i perfecte, nomes li dona al matí quan jo marxo a treballar, la resta teta directa.
Si de tota manera vols donar-li bibe, prova a no donar-li tu (al principi, fins que s'acostumi), inclòs he llegit que millor que no hi siguis a casa, perquè tu ets la lleteta calenta, tobeta suau, on es relaxa... i si te això a ma, pq voler un bibi de plastic?
El calma de medela va fatal, jo el tinc nou, no va agafar-lo ni un cop, els tomee tampoc li agradaven, la tercera opció eren els dr brown, però vaig provar un bibe normal del mercadona, donant-li la meva mare la llet que m'he tret jo i perfecte, nomes li dona al matí quan jo marxo a treballar, la resta teta directa.

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Gracies xaia, pot se si que te la crisis del mes i mig perque dins ara era cada tres hores, inclus a la nit 5 hores, pero ara... Encara que si dos crisis jo tindria menys llet i no es el cas!!! Probare que li doni el meu home el bibe!!!
Els primers dies l'hi donava pit i tambè s'adormia, tot el dia estava mamant i jo em posava nerviosa perque no podia fer res, el nen va perdre pes perque jo no tenia prou llet i per aixo ara me la trec amb el llevallets i controlo la quantitat que es pren, anat super bè perque ja pesa 3900, tambe pren suplement.
Els primers dies tambe demanava cada hora, ara ja demana cada 2o 3 hores, ja el tinc controlat, je je!!!
Els biberons que faig servir es de la marca suavinex.
Els primers dies tambe demanava cada hora, ara ja demana cada 2o 3 hores, ja el tinc controlat, je je!!!
Els biberons que faig servir es de la marca suavinex.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
I si en comptes de passar a bibe, intentes anar a un grup de lactància, o preguntar a alguna assessora, a veure si pots continuar amb la lm?
Bones,
Jo només li he donat dos cops per provar, el primer ho va provar el meu home, després la sogra i no hi havia manera, tothom deia que jo m'estigués en una altra lloc perquè no m'olorés, al final el bibi li vaig donar jo, i se'l va jalar amb un moment, ell sap que jo soc la seva central lechera, o la seva font d'aliment, i per tant amb mi es eva relaxar i va mamar.
La segona, en canvi ho vaig provar jo directament i no en va voler, ho va provar el meu home i si que va funcionar.
Jo crec que si tenen gana se l'acaben menjant, jo ara haurè de començar a acostumar-lo al bibe perquè d'aquí a 1 mes i mig he d'anar a treballar i em fa un pal!!!!!
LA veritat es que m'encanta donar-li el pit, fins i tot a les 5 de la matinada, quan acaba i fa aquella rialleta de satisfet!!!!! M'encanta!!!
Jo només li he donat dos cops per provar, el primer ho va provar el meu home, després la sogra i no hi havia manera, tothom deia que jo m'estigués en una altra lloc perquè no m'olorés, al final el bibi li vaig donar jo, i se'l va jalar amb un moment, ell sap que jo soc la seva central lechera, o la seva font d'aliment, i per tant amb mi es eva relaxar i va mamar.
La segona, en canvi ho vaig provar jo directament i no en va voler, ho va provar el meu home i si que va funcionar.
Jo crec que si tenen gana se l'acaben menjant, jo ara haurè de començar a acostumar-lo al bibe perquè d'aquí a 1 mes i mig he d'anar a treballar i em fa un pal!!!!!
LA veritat es que m'encanta donar-li el pit, fins i tot a les 5 de la matinada, quan acaba i fa aquella rialleta de satisfet!!!!! M'encanta!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |