**GRAFIQUERES DE FEBRER!! EL MeS DE L'AMoR**!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Naral
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: **GRAFIQUERES DE FEBRER!! EL MeS DE L'AMoR**!!

EntradaAutor: Naral » dc. feb. 29, 2012 11:39 am

Ariadniita!! ja veuràs com anirà tot molt be!! aqui estarem totes animant!!! moolts petons!!!
xulleta30
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dc. feb. 29, 2012 12:49 pm

AlBel, compi de pacte jo també em vaig casar al juliol!!! Aisss si és que això ens ha de portar bona sort sí o sí :ok: :ok: :ok: Nosaltres també vam estar mirant per fer Maldives i Sri Lanka però a l'agost no era la millor època per viatjar allí. De totes maneres, espero que d'aquí a no massa anys hi puguem anar per que ha de ser espectacular!!! Suposo que la panxeta no serà un inconvenient, diuen que es pot volar fins al tercer trimestre, tampoc és plan que deixem de fer coses "per si de cas ens embarassem" així que gaudeix dels preparatius i fes-nos moltes dentetes!
Tenim ganes de tu

Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 29, 2012 1:10 pm

Hello my ladies!

Avui estic una mica xof... ja que després de la meva alegría del TO+... no va servir per a res... no vam poder fer deures. Aquest mes l'he cagat... mai li dic al Gisso quan ovulo pq sino el pressiono, però aquest mes li vaig haver de dir pq volia portar la mostra per al semino dilluns, i és clar, li vaig dir que no podia ser pq ovulava en breu... cagada! :ufs:
En fi... espero que amb la xinxeta de dilluns n'hi hagi prou, com els teus amics zoui... però vamos, que no ho crec. En fi, què hi farem. Tinc bastant clar que acabrem a RA.

Zoui, avui és el teu últim dia de jefaza... i com no sé si podré tornar a entrar avui em despedeixo d'aquest post. Has estat una jefa genial, sempre pendent de totes nosaltres. Gràcies per tot. M'han encantat les teves aportacions diàries sobre els afrodisíacs, hem après moltes cosetes. Un petonet molt fort i desitjar-te molta sort pel proper cicle. Ens veiem al Març guapa!

Al&bel, a les Maldives??? uoooooo quina enveja nena, no hi cabré a la maleta??? jijiji Passat-ho molt bé i disfruta, no pensis en si hi ha panxu o no, pots viatjar igual sense problemes.
Em preguntes per la histero... si em ve la regla, que sé que si... he de trucar per demanar hora per la fer-me-la.

Nime, sento molt lo de la teva "tata". Ànims bonica.

Ventur, què bé que puguessis fer feineta ahir! Jo res de res :ufs:

Ariadnita, guapíssima! m'alegra veure't per aquí però no vull tornar a sentir que dius això de que no ets cercadora! Carinyet, estar a RA no vol dir no ser cercadora amore! Jo segurament també hi vagi de cap, però jo seguiré sent cercadora i grafiquera! i tu també bonica. Aquí estem pel que et calgui. Ja explicaràs com ha anat. Muaks!

Vesnà, com m'agrada el teu ticker!!! >.-<: jo també en vull!!! com et trobes guapa? ja ens aniràs explicant cosetes

Maria77, bonica, què bé veure't per aquí amb les piles carregades! Molta sort pel proper cicle guapa!

A les demés, muakas!!! Ens veiem al Març!!!!!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
Ventureta
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dc. feb. 29, 2012 3:40 pm

Reines, jo entro a despedir-me del post de Febrer que em sembla que després ja no em podré conectar...

Doncs això, Zoui, que et vull super felicitar per com has portat el post, sempre pendent de totes matí, tarda i nit, sempre amb la Tina amb la veu afinada per quan s'havia de cantar un nou positiu! I els afrodisíacs, ostres, no m'imaginava que n'hi hagués tants!!! De debò, que ho has fet molt i molt bé, i te'n pots anar més que satisfeta amb aquests peasso 6 positius cantats! Chapó carinyet! <:-)
Espero de tot cor que tantes hores dedicades a les teves grafis se't siguin retornades en forma de panxeta! I la Nime-Adelle te la cantarà!

Un aplauso per la Zoui!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Ventureta
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dc. feb. 29, 2012 3:43 pm

Giss ha escrit:Hello my ladies!

Avui estic una mica xof... ja que després de la meva alegría del TO+... no va servir per a res... no vam poder fer deures. Aquest mes l'he cagat... mai li dic al Gisso quan ovulo pq sino el pressiono, però aquest mes li vaig haver de dir pq volia portar la mostra per al semino dilluns, i és clar, li vaig dir que no podia ser pq ovulava en breu... cagada! :ufs:
En fi... espero que amb la xinxeta de dilluns n'hi hagi prou, com els teus amics zoui... però vamos, que no ho crec. En fi, què hi farem. Tinc bastant clar que acabrem a RA.

Giss, amunt aquests ànims eh!! Que la cosa encara no està perduda! Per què no ho toneu a intentar aquesta nit? Em sembla que va ser la Nime que va dir que érem fèrtils fins 3 dies post ovulació... No sé cuca, per provar no perdeu res...

Una abraçada gegant preciosa! :-()-)
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
mimi82
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dc. feb. 29, 2012 3:48 pm

Bona tarda cuques!!!

Tot i que no he estat massa participativa aquest mes, no podia no passar a felicitar a la SUPER BOSS ZOUI per lo inceïblement increïble que ha portat el post!!! >.-<: >.-<: >.-<: 6 positivazos, no són moco de pavo!!!! :-D :-D :-D :-D Espero que et doni sort i aquest nou cicle aconsegueixis la :-()) !!!!

I dir-vos que si, avui ha vingut la :sogra: , però ja m'ho esperava per la baixada de tempe de fa 3 dies... Així que encetem un nou cicle, el qual he decidit sortir de la banqueta!!! No crec que estigui massa activa al foro, però torno a les gràfiques i al món de les cercadores!!! Fins que no tinguem les proves fetes, i ens confirmin que esta tot bé, no vull deixar de la mà de la natura la :-()) , pq si després resulta que tenim algun problemilla, em doldrà en l'anima haver perdut el temps, així que m'hen vaig de cap cap al març a que la Nime m'apunti!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. feb. 29, 2012 3:50 pm

Bones noietes, gràcies pels ànims, l'operació de la mama ha sortit molt bé, pobreta l'han operat d'hemorroides i m'ha tret les ganes per un moment de tenir nens, pq se les van provocar l'embaràs i per acabar-ho d'adobar, estava ple de noies que anàven a fer-se cessàries programades totes amb unes mega-panxes...

Perdoneu que no personalitzi, però em vaig a fer una mica el penques, que estic morta i demà encara toca l'enterrament de la tata...

Giss: som fèrtils fins a dos dies desprès d'ovul·lar i, en ocasions, fins a la nit del tercer dia, encara tens possibilitats d'enganxar-lo aquest mes.

Zoui, noieta, volia donar-te les gràcies pel mega post de febrer i per ser la millor companya de desespero que he pogut tenir, a veure si el mes de març ho tornem a ser però amb resultat diferent :cnena: :cnen:
Imatge
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dc. feb. 29, 2012 3:51 pm

Giss, carinyeta, amb una xinxeta n'hi ha prou, i sino que li preguintin a la Merisc!!! Va animat reina!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ariadnita, la Giss te raó!!! Et volem aqui lluitant fins al final!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Nena
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dv. des. 16, 2011 12:00 am

EntradaAutor: Nena » dc. feb. 29, 2012 5:33 pm

nenas vendo varios test de embarazo por si os interesa :ok:
viewtopic.php?f=29&t=27872&p=1398845#p1398845
kaoru
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dc. feb. 29, 2012 6:05 pm

Passo per acomiadar i donar-vos les gràcies tietes grafiqueres per passar pel post... :-()-) :-()-)

zoui em fa mooolta pena acomiadar el post...ha sigut un mes especial...la meva primera gràfica completa amb una gran sorpresa al final, el mes del meu aniversari amb regalet especial aquest any...has sigut una gran jefa tant pendent sempre de totes, les teves aportacions diaries han agradat molt i sempre són interessants per tenir-ho present...aixxx que acabré plorant...

Desitjo que el teu positiu no trigui en arribar i que totes ho poguem veure!!!
Maria77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 11:38 am

EntradaAutor: Maria77 » dc. feb. 29, 2012 7:18 pm

Nenes. moltes gracies per tot!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Zoui, has estat una jefa genial, llastima que no he pogut estar més participativa...però molts felicitats per ser una jefa espectacular!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gracies!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77Imatge-IshtarImatge-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Imatge
Abril78
Entrades: 811
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:47 pm

EntradaAutor: Abril78 » dc. feb. 29, 2012 7:41 pm

Bona nit a totes!!

Entro un momentet per acomiadar aquest febrer!

Zoui, ho has fet genial!

Totes cap al març, a veure que ens prepara!
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dc. feb. 29, 2012 7:47 pm

Bé, maques, no em dóna molt de temps a personalitzar ni res... només vull dir que Zoui, has estat una jefa genial i volia acomiadar aquest post donant-te les gràcies per tot.
Molts ànims, Nime, ja veuràs com d'aquí a uns dies ho veuràs tot diferent, ara estàs immersa en un foradet amb tantes coses desagradables... :-()-) T'esperem al març, bonica, però tu vine quan et sentis millor i preparada, una abraçada molt forta.
Duna81
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 6:38 pm
Ubicació: Canet de Mar

EntradaAutor: Duna81 » dc. feb. 29, 2012 7:49 pm

últim vistassu al post del febrer... Au revoire!!!! Un plaer!

Ha estat genial començar així.

>.-<: >.-<: >.-<:
LA GRÀFICA http://www.fertilityfriend.com/home/3b653a

Imatge

PaNxUs dE PrImAvErA--->Sarins-Nena-Boop-CRIS86-PetitPrincep79-Witchy-Judy* :-()) -Lexi-clarivcl-Duna81
Duna81

EntradaAutor: Duna81 » dc. feb. 29, 2012 7:50 pm

Nena ha escrit:nenas vendo varios test de embarazo por si os interesa :ok:

Hablemos de negocios! jajajaja cuántos son? cuánto pides?

Imatge

PaNxUs dE PrImAvErA--->Sarins-Nena-Boop-CRIS86-PetitPrincep79-Witchy-Judy* :-()) -Lexi-clarivcl-Duna81
zoui81
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dc. feb. 29, 2012 8:10 pm

BON VESPRE CARINYETS!!! Avui és el meu últim dia com a boss, aixi que vaig a fer la l'última super mega personalització del mes de febrer!

Començo per les meves ESCALFADORES DE MOTORS:
Nime guapíssima!! compi de desesperooo!! què dir-te, doncs que moltíssimes gràcies per les teves paraules, que estic segura que aquest mes de març seràs una jefassa estupenda! i que segur que cantaràs moltíssims positius!!! espero i desitjo que entre ells estiguin els nostres!!!! Molts ànims per aquesta setmaneta tant dura!!!! i sí lo de les hemorroides és fotut però tenir un bebè teu entre els braços bé ho ha de valer!!!! :-()-)
Lexi molt benvinguda al món grafiquer! has estat una de les noves incorporacions i et desitjo una cerca ben curteta i que els gràfiques t'ajudin moollt!!!! :-()-)
Bruixeta d'or Reina, mira que estava convençuda que cantaria el teu positiu la Tina!!! la teva grafi pintava genial! llàstima! espero que el proper cicle ja sigui el bo!! i que l'Adele pugui quedar-se ben afònica!!! :-()-)
Eni molt rebenviguda al món grafiquer! tu ja n'ets una experta! espero que aquesta segona cerca et sigui ben curteta!!! :-()-)
Falca una cercadora que vol unir-se al món grafiquer! ja veuràs que t'encantarà!! i vigila que enganxa!!! et desitjo que sigui una cerca ben curta i que aprenguis moltes coses del teu cos juntament amb la NIme!! :-()-)
Duna81 Compi d'any! molt benvinguda al món de les gràfiques! i que tinguis una cerca rapideta!!! ja veuràs quina ilu fa tenir la propia grafica acabada!! i amb linia vermella!! :-()-)
Xulleta30 Carinyet, ja veuràs que el mes de març serà el nostre mes!!! Et desitjo una panxulina cantada per l'Adele!!! :-()-)
Naraleta compi de pacte, vam començar juntes a fer gràfiques, tinc tantes ganes de que surti el teu ovulet naralero de passeig!! creuarem els dits perquè sant ovusitol faci efecte!!! i puguem cantar juntes els nostres positius!!! Una mega abraçada virtual!!! Ets un solet :***: :-()-)

Ara les que esteu en SEXY WEEK...
Petitprincep79 espero i desitjo que aquest ovulet que ja has deixat anar, tot i que no tinguis encara la linia vermella sigui atrapat per un ..::·· valent!! Aquest cop segur que anirà bé! :-()-)
Ventureta moltes gràcies per les teves paraules reineta!!! espero que l'Adele pugui començar a cantar positius ben aviat, entre ells el teu!! t'ho mereixes!! i espero que les analítiques hormonals surtin bé!, jo tinc hora demà perquè me les interpreti el gine :-()-)
Abril78 Carinyet com vas d'anims? ben amunt ehh!!! que ja veuràs que ben aviat l'Adele cantarà el nostre positiu!!! :-()-)
Giss reina, no estiguis trista per no haver pogut rematar ahir, al zouiman li passa el mateix, per això intento no dir-li, però ja veus i a casos en que amb un sol kiki es fa diana! Molta sort!!! :-()-)
Al&bel veig que ja estàs en ple desespero!!! molta sort en aquest cicle! i espero que l'Adele es pugui estrenar amb tu! :-()-)
Morty compi boss de febrer! quin megacicle mes raro que has tingut! amb aquests tacats.. a vere què et diu el gine! molta sort reina!Ho has fet genial! :-()-)

ara continuo...
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dc. feb. 29, 2012 8:24 pm

Ara toca el torn als meus DESESPEROS..
annetta estàs a 7DPO, i amb la tempe a dalt de tot!! lo teu pinta molt i molt bé! tant de bo l'Adele es pugui estrenar amb tu! Tot i que m'hagués encantat que ho hagués pogut cantar la Tina! Sort! :-()-)
Danu estàs a 6DPO, és la teva primera gràfica! et desitjo molta sort i que puguis arribar i moldre com se sol dir!! :-()-)
Ishtar carinyet, la nostra grafiquera sueca, et desitjo tota la sort de món en aquest cicle, estàs a 5DPO! Vas molt bé!!! :-()-)
Maneta reina, portes molt de temps per aquí, et mereixes moltíssim aquest positiu!!! No sé on ets? estàs a 12DPO!!! si és positiu m'encantaria poder-lo cantar jo!!!! estaré pendent de les teves notícies! sigui qui sigui espeero que sigui un super positiu!!! :-()-)
Brossi on t'has ficat?? estàs a 16DPO si no m'equivoco oi? perquè la grafi que valia era la de proyecto bebe!! aixx, digues algo!! que si és positiu vull cantar-lo jo!!!! :-()-)
Maria77 estàs a 7DPO, tot i que dius que aquest mes no hi ha possibilitats tant de bo sigui que si!!! Molta sort guapa!!! espero que ben aviat aconsegueixis el teu somni!! i m'alegro que tornis a estar per aquí!!! :-()-)
StR estàs a 3DPO!! Aquest és el teu primer desespero oi?? tant de bo tinguis sort i encertis a la primera!!! :-()-)

I ara les meves BANQUETERES:

Mimi82 al final t'ha vingut la marranota :ufs: M'hagués encantat poguer cantar el teu positiu!!! Així que tornes a les grafis!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) , jo la veritat és que m'ho estic pensant, em sembla que aquest mes seré jo la banquetera... no sé no se.. m'ho he d'acabar de pensar.... Potser m'anirà bé una mica de desconnexió...
Fancy, Laura28, Queralbert, Bruixeta85, Liona, Tot i que no us passeu per aquí us tenim presents i esperem que ben aviat aconseguiu el vostre somni! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Yuyu tens el post de cercadores revolucionat! fes-te un TE!! Que volem saber si estàs embarassada!!! hehehe, fins el teu gos ho ha predit no?
Ariadnitaa27 Espero i desitjo que et passi com a la Vesnà i et quedis a les portes de RA amb una bona panxu! :-()) :-()-)
Nenea Que aconsegueixis ben aviat la teva :-()) !!!!! :-()-)
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dc. feb. 29, 2012 8:35 pm

NENES HA ESTAT UN PLAER PER MI I PER LA TINA PODER CANTAR TOTS AQUESTS 6 POSITIUS MERAVELLOSOS!!!!!

**LA LLISTA DE POSITIUS!** :panxeta: :panxeta: :panxeta: :panxeta: :panxeta: :panxeta:

Kaoru 1r Positiu
Lluneta2011 2n Positiu
MYE 3r Positiu
Vesnà 4rt Positiu
Nightygt 5è Positiu
Laia29 6è positiu

Espero que aquest estiu totes 6 pogueu lluir la vostra panxulina a la platja o a la piscina, com a 6 mamis sexys:
sexy pregnant2.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Nena
Entrades: 235
Membre des de: dv. des. 16, 2011 12:00 am

EntradaAutor: Nena » dc. feb. 29, 2012 8:38 pm

Duna81 ha escrit:

Duna81 he puesto el link con los que por el momento tengo, si te interesa dime algo :ok:
Duna81

EntradaAutor: Duna81 » dc. feb. 29, 2012 8:41 pm

Nena ha escrit:
Duna81 ha escrit:

Duna81 he puesto el link con los que por el momento tengo, si te interesa dime algo :ok:

Estupendo te digo algo!!! Merci!!!

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::