Vacuna Varicel.la
Vacuna Varicel.la
Hola, teniu informació de quan es recomana posar la dosis de recordatori de la vacuna de la varicel.la?
Al meu fill li han posat la 1a dosis als 15 mesos i la infermera ens ha dit que el recordatori es posa al mes. Algú té aquesta informació??
He buscat informació per internet i a tot arreu veig que es posa la 1a dosis als 15 mesos i la 2a passats 3 o 4 mesos, inclús als 4 anys.
gracies
Al meu fill li han posat la 1a dosis als 15 mesos i la infermera ens ha dit que el recordatori es posa al mes. Algú té aquesta informació??
He buscat informació per internet i a tot arreu veig que es posa la 1a dosis als 15 mesos i la 2a passats 3 o 4 mesos, inclús als 4 anys.
gracies
Re: Vacuna Varicel.la
a ma filla li van posar a partir de l'any, no recordo quan i no li han posat cap mes recordatori i la setmana vinent fa 3 anys... no ho posa en el llibret de seguiment del peque, a la part on posa les vacunes que toquen cada mes??
Si que hi surt al llibre de salut però és obligatòria a partir dels 14 anys, crec... el que passa que la Seguretat Social la recomanen entre els 12 i 15 mesos.
He buscat més informació i dins la web de l'Asociación de Pediatria Española he trobat el seguent: Vacuna frente a la varicela (Var).- 2 dosis: la primera a los 12-15 meses, preferentemente a los 12 meses, y la segunda a los 2-3 años de edad, preferentemente a los 2 años. En pacientes susceptibles fuera de las edades anteriores, vacunación con 2 dosis con un intervalo entre ellas de, al menos, un mes.
A mi m'han dit que haig de posar el recordatori al mes, però no estic segura de fer-ho pq el peque no va a la guarderia i no trobo que sigui un pacient susceptible. Estic feta un embolit i per això volia veure que heu fet totes vosaltres...
He buscat més informació i dins la web de l'Asociación de Pediatria Española he trobat el seguent: Vacuna frente a la varicela (Var).- 2 dosis: la primera a los 12-15 meses, preferentemente a los 12 meses, y la segunda a los 2-3 años de edad, preferentemente a los 2 años. En pacientes susceptibles fuera de las edades anteriores, vacunación con 2 dosis con un intervalo entre ellas de, al menos, un mes.
A mi m'han dit que haig de posar el recordatori al mes, però no estic segura de fer-ho pq el peque no va a la guarderia i no trobo que sigui un pacient susceptible. Estic feta un embolit i per això volia veure que heu fet totes vosaltres...
Hola!!
justament ho vaig comentar la setmana passada amb la nostra infermera del CAP. Al meu petit li vam posar al 18 mesos, aproximadament.. i em va comentar que la segona, la de recordatori li he de posar entre els 3-4 anys.
Que vagi bé!
Isa s.f.
justament ho vaig comentar la setmana passada amb la nostra infermera del CAP. Al meu petit li vam posar al 18 mesos, aproximadament.. i em va comentar que la segona, la de recordatori li he de posar entre els 3-4 anys.
Que vagi bé!
Isa s.f.
Nosaltres li vam posar als 18 mesos i, a la revisió dels 2 anys, la infermera ens va dir que el recordatori li haurem de posar als 3 anys.
67 euros!!!!!! barata.....
I té efectes secundaris(febre...)??????
el Jan li posarem la setmana que ve, a la revisio dels 15 mesos
el Jan li posarem la setmana que ve, a la revisio dels 15 mesos
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |