Novata i buscant ginecòleg i hospital
Novata i buscant ginecòleg i hospital
Hola a totes!!Sóc nova al forum ... Estem pensant en tindre un fill i ja m'he apuntat a una mutua, Nectar, del grup HNA.
Ara hauria de buscar un ginecòleg i triar un hospital, que sigui el millor, però no sé quin ni res de res...
Em podeu ajudar? Sóc de Barcelona.
Gracies
Ara hauria de buscar un ginecòleg i triar un hospital, que sigui el millor, però no sé quin ni res de res...
Em podeu ajudar? Sóc de Barcelona.
Gracies
Re: Novata i buscant ginecòleg i hospital
bienvenida!! pues yo aun no estoy
pero más o menos tengo "decidido" mi futura clinica...es La Corachan en Barcelona estoy por Asisa, y de ginecologos...aun estoy mirando/informandome
pero más o menos tengo "decidido" mi futura clinica...es La Corachan en Barcelona estoy por Asisa, y de ginecologos...aun estoy mirando/informandome- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs jo soc d'hna també i per recomanació d'una amiga gine vaig començar a visitar-me amb la dra. Mayte Avilés de la Quirón ja de cara a quan em quedi prenyi (esperem no trigar gaire) ;)
Nime ha escrit:Doncs jo soc d'hna també i per recomanació d'una amiga gine vaig començar a visitar-me amb la dra. Mayte Avilés de la Quirón ja de cara a quan em quedi prenyi (esperem no trigar gaire) ;)
Hola Nime, quisiera saber sobre esta Dra. Mayte Aviles, si solo visita en la quiron o también en otro consultorio y si sabes de que mutua,yo soy de Sanitas
Jaqui ha escrit:Nime ha escrit:Doncs jo soc d'hna també i per recomanació d'una amiga gine vaig començar a visitar-me amb la dra. Mayte Avilés de la Quirón ja de cara a quan em quedi prenyi (esperem no trigar gaire) ;)
Hola Nime, quisiera saber sobre esta Dra. Mayte Aviles, si solo visita en la quiron o también en otro consultorio y si sabes de que mutua,yo soy de Sanitas
Yo tambén soy de sanitas y esta Dra diria que no me entra.. que rabia, todos los gines de la Quirón que recomiendan en el foro, no me entran!!!
Yo soy de Tarragona, pero me estaba planteando r a la Quirón... pero no tengo referencias de los gines que me entran

Cuca84 ha escrit:Jaqui ha escrit:Nime ha escrit:Doncs jo soc d'hna també i per recomanació d'una amiga gine vaig començar a visitar-me amb la dra. Mayte Avilés de la Quirón ja de cara a quan em quedi prenyi (esperem no trigar gaire) ;)
Yo tambén soy de sanitas y esta Dra diria que no me entra.. que rabia, todos los gines de la Quirón que recomiendan en el foro, no me entran!!!
Yo soy de Tarragona, pero me estaba planteando r a la Quirón... pero no tengo referencias de los gines que me entran![]()
Hola Cuca84, mira en web de sanitas, alli veras los médicos de la Quiron, he visto que entra el equipo del Dr. Amoros, dicen que van muy bién,pero yo no tengo ni idea. También tienes la Teknon igual os viene mejor venir desde Tarragona, alli tenemos muchos más que en la Quiron por Sanitas, suerte

Jaqui, por dónde lo miras? xq llevo varios días mirando y me salen muy pocos gines.. creo que no lo busco bien, xq tampoco me sale el Dr. Amorós que comentas 

- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola, pues no, Mayte solo visita en la Quirón como consulta privada, pertenece al equipo del Dr. Cabero 
Nime ha escrit:Hola, pues no, Mayte solo visita en la Quirón como consulta privada, pertenece al equipo del Dr. Cabero
A vale muchas gracias, este no me entra a mi
Cuca84 ha escrit:Jaqui, por dónde lo miras? xq llevo varios días mirando y me salen muy pocos gines.. creo que no lo busco bien, xq tampoco me sale el Dr. Amorós que comentas
Mira Cuca, tienes que entrar en la web www.sanitas.es y despues donde pone
Medicos y centros lo pinchas y te sale el Cuadro de Sanitas donde te pide el D.N.I. lo pones despues te pide Provincia,Población y Especialidad, solo con que pongas ginecologos y Obstetras vas mirando y Clínica Quirón, Plaza Alfonso Comin, 5-7, tienes que ir mirando todos los ginecologos pero ves mirando la direccion que te he puesto, porque no pone el nombre Cinica Quiron ya me diras si lo has encontrado

gracies. Pero no se quin ginec triar, ara no tinc cap de confi i voldria q despres estigui al part, quin em recomeneu? Preferiria q fos una dona pero accepto recomanacions.
Els hospitals q tinc son teknon, quiron, dexeus, corachan, sagrat cor, quin es el millor?
Els hospitals q tinc son teknon, quiron, dexeus, corachan, sagrat cor, quin es el millor?
NURIS ha escrit:gracies. Pero no se quin ginec triar, ara no tinc cap de confi i voldria q despres estigui al part, quin em recomeneu? Preferiria q fos una dona pero accepto recomanacions.
Hola NURIS, para mi los mejores hospitales de Barcelona de los que has mencionado son la Teknon, Dexeus, La Corachan no te puedo ayudar no la conozco, me refiero que no tengo amigas de que hayan ido, el sagrat cor no te lo aconsejo para parir
Nuris a mi em visita la Dra Elena Castellanos a la Teknon, m'agrada molt, però no tinc experiencia en parts encara
La meva germana va tenir a la seva nena a La Corachan i tambe va quedar molt contenta, tambe te doctora però no se el nom, l'hi puc preguntar 
La meva germana va tenir a la seva nena a La Corachan i tambe va quedar molt contenta, tambe te doctora però no se el nom, l'hi puc preguntar Martí i Emma els meus petits
He demanat 1a visita a la corachan amb el dr Adelantado, a veure q tal. Alguna el coneix? Sino m'agrada sempre puc canviar no?
Jaqui ha escrit:Cuca84 ha escrit:Jaqui, por dónde lo miras? xq llevo varios días mirando y me salen muy pocos gines.. creo que no lo busco bien, xq tampoco me sale el Dr. Amorós que comentas
Mira Cuca, tienes que entrar en la web http://www.sanitas.es y despues donde pone
Medicos y centros lo pinchas y te sale el Cuadro de Sanitas donde te pide el D.N.I. lo pones despues te pide Provincia,Población y Especialidad, solo con que pongas ginecologos y Obstetras vas mirando y Clínica Quirón, Plaza Alfonso Comin, 5-7, tienes que ir mirando todos los ginecologos pero ves mirando la direccion que te he puesto, porque no pone el nombre Cinica Quiron ya me diras si lo has encontrado
Gracias Jaqui!!
Ahora lo miraré, lo que como soy de Tarragona no se si irme hasta la Quirón para revisiones y todo allí o quedarme con el gine que estaba hasta ahora que son un equipo muy bueno y parir en un hospital público (donde ellos atienden los partos). A todo esto si consigo quedarme embarazada!
No se que hacer, que dilema!!!

Jo em visito amb la dra. Sonia Baulies a la Dexeus. La veritat es que no me la van recomanar ningú, vaig trucar per demanar hora pero tinc l'hospital molt a prop de la feina i em van donar amb ella. Despres vaig llegir per aqui opinions positives d'ella i la veritat es que la realitat es molt millor. Es bona doctora, amable, t'ho explica tot molt be i es bantant jove.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |