HISTEROSALPINGOGRAFIA
kitiara ha escrit:
Daniela, yo he perdido el mes! A mi me vino la regla el día 3 y hasta el día 31 no me hacen la prueba! Asi que lo he perdido completamente! Es más creo que he ovulado esta semana.
Yo tengo que esperar a que me venga la próxima regla (dentro de 10 días), y entonces me haran la histero (me dijeron que la pidiera entre el día 8 y 14 del ciclo, antes de ovular). Todavía no he pedido hora, pero espero que me la den para los días que quiero, pq sinó vaya rollo. Yo me la hago en Dexeus. Alguien se la ha hecho allí? Tú dónde te la haces?
dreilha ha escrit:Daniela, jo me la vaig fer a la Quiron i em van donar hora per la mateixa setmana que vaig trucar!! Molt ràpid tot plegat!!
I no patiu que a mi no em va fer gairebé mal!!
jo trucaré demà sense falta, a veure si me la donen pel dia que vull (12 de novembre). Encara falta una mica, espero que pugui ser.
Clar, que jo encara contemplo la possibilitat de quedar-me preñi aquest mes i no haver de fer-me proves ni res....
Sortiré de dubtes el 3/10. Ja us diré!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Daniela yo voy por la SS y pedí hora el dia 3 de septiembre y me dieron para el 31 de octubre, así que yo no pude exigir, pero no me quejo.
Lo malo de ser una persona con problemas de salud es que no te quieren en las mutuas y aprendes a tener paciencia!
Lo malo de ser una persona con problemas de salud es que no te quieren en las mutuas y aprendes a tener paciencia!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno dentro de lo malo no me puedo quejar!!!
Gracias a mi ginecologa, tenia primera visita con estirilidad en febrero 2008, y consiguió que me la dieran en julio 2007,por lo que ahora mismo me siento como si fuera con tiempo de adelanto!!
Además bueno, pues ahora mismo en el trabajo tampoco tengo un momento demasiado tanquilo, porque tengo demasiado stress!!!Así que creo que ahora tampoco es mi momento.
Gracias a mi ginecologa, tenia primera visita con estirilidad en febrero 2008, y consiguió que me la dieran en julio 2007,por lo que ahora mismo me siento como si fuera con tiempo de adelanto!!
Además bueno, pues ahora mismo en el trabajo tampoco tengo un momento demasiado tanquilo, porque tengo demasiado stress!!!Así que creo que ahora tampoco es mi momento.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
kitiara no et pensis que hi ha gaire diferència. Aquest matí he trucat a la Dexeus i m'han dit que pel novembre ja no tenen hores, em donaven hora pel desembre (i estem a l'octubre!), així que més o menys com tu.
Llavors he agafat i he trucat a altres centres que m'entren per la mútua (Teknon i Sagrada Família), i als dos llocs m'han dit que no podia demanar hora fins que em vingués la regla, però que em garantitzaven que em donarien hora per la setmana següent, que tenien moltes hores lliures.
Així que em faré la prova a la teknon, i després aniré amb els resultats a la meva ginecòloga de la dexeus. No vull perdre un mes més.
ja us explicaré com acava la història....
Llavors he agafat i he trucat a altres centres que m'entren per la mútua (Teknon i Sagrada Família), i als dos llocs m'han dit que no podia demanar hora fins que em vingués la regla, però que em garantitzaven que em donarien hora per la setmana següent, que tenien moltes hores lliures.
Així que em faré la prova a la teknon, i després aniré amb els resultats a la meva ginecòloga de la dexeus. No vull perdre un mes més.
ja us explicaré com acava la història....
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Carai Daniela, que estrany que trigun tant.
A mi la gine em va dir el dia exate que me l'havia de fer (mirava el dia del cicle addient per fer-la), no recordo en quin moment del cicle.
Però vaig trucar a un lloc que es diu CREP al carrer Provença crec que m'entrava per la mútua i el dia que jo vaig dir me la van donar, crec que també era la mateixa setmana.
Ànims a totes, no fa gens de mal! Jo no vaig tenir pèrdues, simplement quan vaig anar al WC després de la prova, va caure tot el liquid que t'injecten de cop, i resulta que el líquid és rosat per el contrast que té al fer la radiografia, semblava regla, però no ho era! I només va baixar un cop, no vaig tornar a tacar més!
A mi la gine em va dir el dia exate que me l'havia de fer (mirava el dia del cicle addient per fer-la), no recordo en quin moment del cicle.
Però vaig trucar a un lloc que es diu CREP al carrer Provença crec que m'entrava per la mútua i el dia que jo vaig dir me la van donar, crec que també era la mateixa setmana.
Ànims a totes, no fa gens de mal! Jo no vaig tenir pèrdues, simplement quan vaig anar al WC després de la prova, va caure tot el liquid que t'injecten de cop, i resulta que el líquid és rosat per el contrast que té al fer la radiografia, semblava regla, però no ho era! I només va baixar un cop, no vaig tornar a tacar més!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno, Daniela, me consuela saber que la SS no es tan lenta!
Pero de todos modos Daniela, a ver si con un poco de suerte no te viene la regla, porque has acertado este mes, y así te libras de hacertela!

Pero de todos modos Daniela, a ver si con un poco de suerte no te viene la regla, porque has acertado este mes, y así te libras de hacertela!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Mañana os cuento!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
EGR, ja ho he dit altres vegades, no has de patir gens per el mal! Més que mal fa angunia perquè notes que t'entra alguna coseta... quan han accabat tens sensació de regla, però no fa gens de mal! estigues tranquil.la! a mi la gine em va dir que feia molt mal i quan vaig sortir una mica més i me la carrego per el que m'havia fet patir! jejejej
I quan vaig arribar a casa vaig anar a fer un pipi i va baixar tot de cop!
I res més! Pregunta tot el que vulguis amb tota la confiança, no et quedis ni amb el mínim dubte possible, okis?
I quan vaig arribar a casa vaig anar a fer un pipi i va baixar tot de cop!
I res més! Pregunta tot el que vulguis amb tota la confiança, no et quedis ni amb el mínim dubte possible, okis?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











