Activitas nadons a BALAGUER
Activitas nadons a BALAGUER
Hola,
He estat mirant pel forum, però em sembla que no hi ha res obert sobre el tema.
Bé, visc a prop de Balaguer, i tinc una filla de gairebé 3 mesos. M'agradaria fer alguna activitat amb ella, tipus massatge infantil, musicoterapia, natació, ioga amb nadons...a Balaguer, però no he trobat gairebé res.
Només un curset trimestral a la piscina de l'Escola Vedruna...
HI ha algú de Balaguer o rodalies que conegui quines activitats fan a la població, o voltants.
Mil gràcies!
He estat mirant pel forum, però em sembla que no hi ha res obert sobre el tema.
Bé, visc a prop de Balaguer, i tinc una filla de gairebé 3 mesos. M'agradaria fer alguna activitat amb ella, tipus massatge infantil, musicoterapia, natació, ioga amb nadons...a Balaguer, però no he trobat gairebé res.
Només un curset trimestral a la piscina de l'Escola Vedruna...
HI ha algú de Balaguer o rodalies que conegui quines activitats fan a la població, o voltants.
Mil gràcies!
Re: Activitas nadons a BALAGUER
Jo a Balaguer no ho sé, però a Mollerussa pots fer natació a la piscina coberta a partir que el nadó te sis mesos.
La resta de coses que has dit potser hauries de mirar per fer-les a Lleida...
La resta de coses que has dit potser hauries de mirar per fer-les a Lleida...

Gràcies nona! Ho miraré tb.
Ja havia pensat en mirar i anar tambe a Lleida, ja que hi treballo, i hi deixare uns dies la nena alla amb els padrins, pero em resulta força mes comode i practic a Balaguer, per coneixer altres mares amb nadons, per si s'acaba mes tard a la tarda, i sobretot per proximitat i no anAR tant amunt i avall amb la nena...
A veure si hi ha sort i a Balaguer o a prop hi trobo algo! A més, m'agradaria pensar que no es necessari anar a Lleida per gairebé tot! Com mes a prop, millor!

Ja havia pensat en mirar i anar tambe a Lleida, ja que hi treballo, i hi deixare uns dies la nena alla amb els padrins, pero em resulta força mes comode i practic a Balaguer, per coneixer altres mares amb nadons, per si s'acaba mes tard a la tarda, i sobretot per proximitat i no anAR tant amunt i avall amb la nena...
A veure si hi ha sort i a Balaguer o a prop hi trobo algo! A més, m'agradaria pensar que no es necessari anar a Lleida per gairebé tot! Com mes a prop, millor!

Hola ele83, jo tinc un nado de tres mesos i avui comencem massatge infantil a Tarrega, tambe hi ha picina per anar amb el nen a partir dels sis mesos
Gracies broc!
Ho mirarem.
Ho mirarem.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |