Dolor al pit

Tria el pit o el biberó.

inspiracio
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

Dolor al pit

EntradaAutor: inspiracio » dv. març 09, 2012 4:55 pm

Hola noies,

Aquesta nit m´he despertat amb dolor al pit esquerre, l´última presa l´havia fet d´aquest pit i al tocar-lo me l´he notat ple. A la zona que em feia mal hi he notat com un bulto, he intentat que la nena mamés a veure si així em passava el dolor, després de més de mitja hora mamant, estàvem igual...he agafat l´extractora i amb prou feines m´han sortit quatre gotes. He buscat informacio i m´ha semblat que podria ser una obstrucció dels conductes, així que m´he estirat i he anat fent massatge al pit fins que m´he adormit.

Aquest matí em feia menys mal i quan li he ofert el pit a la petitona l´ha buidat bastant i sembla que s´ha quedat satisfeta perquè quan li he ofert l´altre pit de seguida l´ha deixat.

Ara tinc tot el pit adolorit però comparat amb aquesta nit el mal és més que suportable. Em fa por que em torni a passar perquè he llegit que si s´infecta pot causar mastitis i que es passa malament. Algun consell?

Gràcies!
Imatge
Maroa
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Dolor al pit

EntradaAutor: Maroa » dv. març 09, 2012 7:25 pm

Has fet molt bé. Que mami, que mami i que buidi. Si tens febre... a veure el ginecòleg :ufs:
inspiracio

EntradaAutor: inspiracio » dv. març 09, 2012 8:39 pm

Gràcies, noies! Em quedo més tranquil.la de saber que estic fent el que s´ha de fer. Cada vegada que mama em molesta una mica menys. Això sí, si veig que hi ha febre, cap al gine!
Imatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dv. març 09, 2012 9:24 pm

a mi em va passar algun cop. I, efectivament, em va passar donant de mamar. També em calmava el dolor, quan em dutxava, passar-m'hi aigua calentona amb la dutxa, fent una mica de frega :ok:
Imatge

Imatge
inspiracio

EntradaAutor: inspiracio » ds. març 10, 2012 12:16 am

No ho havia pensat això de la dutxa, ho posaré en pràctica!

Gràcies!
Imatge
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » ds. març 10, 2012 5:27 am

Mira't aquest enllaç... http://albalactanciamaterna.org/lactancia/obstruccion-mastitis-y-abceso és el que diuen les nenes. Jo vaig tenir molts problemes amb un pit i gràcies a les asessores d'Alba lactància he continuat amb l'alletament i sense el dolor :ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Maroa
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » ds. març 10, 2012 10:03 pm

Va molt bé fer: CALOR - DONAR PIT - FRED. La calor amb dutxa, per exemple, i el fred amb una tovallola molla, si vols. Et quedes molt a gust! A mi m'ho va recomanar la llevadora i :ok:
inspiracio

EntradaAutor: inspiracio » dg. març 11, 2012 2:01 am

Gràcies per l´enllaç i per les recomenacions, ho posaré en pràctica!
Imatge
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dg. març 11, 2012 4:50 pm

Noies, jo tb estic amb un bulto al pit, ja aplico calor, he fet lo de la dutxa, massatges, li he donat de mamar en la posició de la loba, però el bulto està intacte...hem fa força mal, de moment, no tinc febre, m'ho he notat avui al migdia, estic bastant espantada...
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dg. març 11, 2012 10:21 pm

Giuliette, en primer lloc és important anar control.lant el tema de la febre, que tu ja fas. Sobre la postura de la lon! Suposo que sí però la mandibula del bebé quedava sobre o en la direcció d'on tens el bulto?
Si et fa força mal i fent tot el que ja fas veus que no millora jo intentaria anar a un grup de lactància on una assessora m'ho pogués mirar, i sinó al CAP (tot i que segons quin professional et toqui potser no hi entén gaire d'aquestes coses).
Si t'ho has vist avui al migdia, de totes maneres, penso que és encara una mica aviat... Segueix insistint amb la posició del nen, que et buidi bé el pit, escalfor abans de la toma i fred quan et faci mal. Segons com evolucioni, a veure si demà ho tens igual, millor o pitjor.

Ànims bonica!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
inspiracio

EntradaAutor: inspiracio » dl. març 12, 2012 4:05 pm

Giulette, ànims! Jo també em vaig espantar molt i al final la cosa va quedar en res.
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::