La banyera
La banyera
Hola, tenim un petit problema, suposo que molt comú;
El Miquel que aviat farà 5 mesos, ja no hi cap a la banyera, la típica banyera-canviador que ens anava tan bé!
He estat buscant i tenim l'opció de l'hamaqueta dins la nostra banyera, però hi vec molts inconveniets, que és recomanable a partir de sis mesos, que ens haurem d'acotxar molt i que gastarem molta aigua.
No sé què comprar, què heu fet vosaltres?
Gràcies
El Miquel que aviat farà 5 mesos, ja no hi cap a la banyera, la típica banyera-canviador que ens anava tan bé!
He estat buscant i tenim l'opció de l'hamaqueta dins la nostra banyera, però hi vec molts inconveniets, que és recomanable a partir de sis mesos, que ens haurem d'acotxar molt i que gastarem molta aigua.
No sé què comprar, què heu fet vosaltres?
Gràcies
Re: La banyera
jo als 4 mesos la vaig possar en una d'aquestes banyeres que són de plàstic que es poden possar dins la banyera gran. als 7 mesos vaig comprar una aro i també a dins la banyera
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Nosaltres vam fer servir una temporada un aneguet unflable, fins que va punxar (era de segona mà); però ens va anar molt bé!
És una idea, n'he vist de baratetes, ara bé, el acotxar-te no t'ho treu ningú...
És una idea, n'he vist de baratetes, ara bé, el acotxar-te no t'ho treu ningú...

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
jo sé que existeix una cosa de plàstic que poses a on tu vols de la banyera per fer tope i l'aigua no passa d'allà i així només omples d'aigua la part de banyera que vols. però no sé com es diu ni res però el venien a tot arreu. és així blau i el poses en vertical com si fossin comportes d'un estanc, no sé si m'entens. així podries posar el nano a la banyera gran amb l'hamaqueta que va de conya!!! jo l'he tinguda i al ser de tovallola el nen no es mou d'allà i de pas amb poca aigua gràcies a això que t'he dit. vaig a veure si ho trobo per internet.
és això...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ostres quin bon invent no!!?!? encara que per nosaltres una mica tard...
quan vam canviar de la banyera-canviador ho vam fer a la banyera gran, l'únic que la ompliem 4 o 5 dits i llestos... ara amb 16 mesos l'únic que vol és moure's per la banyera per jugar amb l'aigua i els ninos i si li posso aquest reductor penso que li agafaria un bon disgust jejeje
quan vam canviar de la banyera-canviador ho vam fer a la banyera gran, l'únic que la ompliem 4 o 5 dits i llestos... ara amb 16 mesos l'únic que vol és moure's per la banyera per jugar amb l'aigua i els ninos i si li posso aquest reductor penso que li agafaria un bon disgust jejeje
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Hola,
Jo tinc a la venda aquesta banyera, la possava a dins de la banyera gran i m'ha anat molt bè, jo l'hi fet servir fins que era bastant gran perque despres quan ja se sap sentar tambè va bè, aixi no gastes tanta aigua. Més o menys fa 80 de llarg, més gran no crec que la trobis.
viewtopic.php?f=58&t=27287
Jo tinc a la venda aquesta banyera, la possava a dins de la banyera gran i m'ha anat molt bè, jo l'hi fet servir fins que era bastant gran perque despres quan ja se sap sentar tambè va bè, aixi no gastes tanta aigua. Més o menys fa 80 de llarg, més gran no crec que la trobis.
viewtopic.php?f=58&t=27287
La barrera de bany que t'ha explicat la Laetitia es diu BABYDAM, nosaltres la venem a la nostra botiga BETbebe: http://www.betbebe.es/ca/bano/353-badydam.html
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Jo també he fet servir una banyera inflable, que poso dins de la banyera gran. El meu nen farà tres anys a l'abril, i encara la faig servir. També hem serveix per posar-la dins del plat de dutxa, tanquem la mamparà, i mentre jo em dutxo, ell juga. Va bé, és barat (crec que no va arribar a 18 euros), per no gastar tanta aigua, ara, lo de acotxar-te no t'ho estalvies.
La cosa aquesta de plàstic, que fa tope també ho trobo molt bona idea. No ho havia vist mai!
La cosa aquesta de plàstic, que fa tope també ho trobo molt bona idea. No ho havia vist mai!
ginko biloba ha escrit:Jo també he fet servir una banyera inflable, que poso dins de la banyera gran. El meu nen farà tres anys a l'abril, i encara la faig servir. També hem serveix per posar-la dins del plat de dutxa, tanquem la mamparà, i mentre jo em dutxo, ell juga. Va bé, és barat (crec que no va arribar a 18 euros), per no gastar tanta aigua, ara, lo de acotxar-te no t'ho estalvies.
Jo també faig servir una inflable, va bé saber que la podré utilitzar tant temps

Fox, segurament m'interessa la banyera que vens però no me la deixen veure, em surt que no tinc els permisos necessaris, suposo que he d'escriure més per tenir-los?
Pel tema d'ajupir-se i de mals d'esquena, nosaltres, quan l'hem passat a la banyera gran, li hem posat un aro de bany i el que hem fet ha sigut comprar un tamboret del ikea que és blanc i negre, que jo crec que fa uns 30-40 cm i ens asseiem allà per banyar-la, així l'esquena la tens recta 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!