DES DE SETEMBRE I RES DE RES
DES DE SETEMBRE I RES DE RES
BONA NIT A TOTES!
SEMPRE DEIA QUE JO NO M'AMOINARIA, SEMPRE DEIA
QUE GAUDIRIA IJA ESTÀ,QUE ESPERARIA PACIENTMENT PERÒ....NOOOO. NO HO ESTIC FENT. NOMÉS VEIG EMBARASSADES, NOMÉS SENTO SÍMPTOMES QUE EN REALITAT NO TINC....ÉS BASTANT DESCONCERTANT. SUPOSO QUE NO SÓC LA ÚNICA PERÒ EM SENTO UN POC SOLA AMB ELS MEUS PENSAMENTS.NO POTS ESTAR PARLANT D'AIXÓ TOTTA L'ESTONA AMB LA PARELLA NI AMB LES AMIGUES...QUE PUC FER?? ARRIBARÀ O ÉS PERQUÈ NO DEIXO DE PENSAR???
CONSELL SI US PLAU..
SEMPRE DEIA QUE JO NO M'AMOINARIA, SEMPRE DEIA
QUE GAUDIRIA IJA ESTÀ,QUE ESPERARIA PACIENTMENT PERÒ....NOOOO. NO HO ESTIC FENT. NOMÉS VEIG EMBARASSADES, NOMÉS SENTO SÍMPTOMES QUE EN REALITAT NO TINC....ÉS BASTANT DESCONCERTANT. SUPOSO QUE NO SÓC LA ÚNICA PERÒ EM SENTO UN POC SOLA AMB ELS MEUS PENSAMENTS.NO POTS ESTAR PARLANT D'AIXÓ TOTTA L'ESTONA AMB LA PARELLA NI AMB LES AMIGUES...QUE PUC FER?? ARRIBARÀ O ÉS PERQUÈ NO DEIXO DE PENSAR???CONSELL SI US PLAU..
Re: DES DE SETEMBRE I RES DE RES
Esvedra jo nomes et recomano paciencia!! Ningu va dir que dur al mon una nova vida fos cosa facil!! Passat pel post de buscadores i et sentiras acollida i recolsada, jo tambe porto desde setembre, pero hi ha noies que porten fins a 2 anys de busqueda..... Sort!:)
Hola maca!
Jo encara no he començat, ho faré al mes de maig i tb penso en que no m'amoinaré, que m'ho prendré amb calma... però en el fons sé que si triguem molt al final acabré dels nervis.. i tb sé que això serà molt pitjor!
Consells.. és fàcil de dir, però intentar no pensar en el tema excessivament penso que ha de ser la clau (tot i que complicat, jo hi penso i encara ni he començat!), opino que els nervis juguen molt en contra nostra i que hauriem d'intentar disfrutar de la cerca.. ja veus, coses molt fàcils de dir i més complicades de fer..
En fi molts d'ànims, que diuen que un any de cerca és el més normal del món i per aquí hi ha moltes veteranes que fa masses cicles que esperen la panxolina, però estic segura que tard o d'hora i d'una manera o una altra totes acabarem aconseguint el nostres somni: SER MARES!!!
Molts petons bonica i molta sort en la teva cerca segur que arribarà aviat!
Jo encara no he començat, ho faré al mes de maig i tb penso en que no m'amoinaré, que m'ho prendré amb calma... però en el fons sé que si triguem molt al final acabré dels nervis.. i tb sé que això serà molt pitjor!
Consells.. és fàcil de dir, però intentar no pensar en el tema excessivament penso que ha de ser la clau (tot i que complicat, jo hi penso i encara ni he començat!), opino que els nervis juguen molt en contra nostra i que hauriem d'intentar disfrutar de la cerca.. ja veus, coses molt fàcils de dir i més complicades de fer..
En fi molts d'ànims, que diuen que un any de cerca és el més normal del món i per aquí hi ha moltes veteranes que fa masses cicles que esperen la panxolina, però estic segura que tard o d'hora i d'una manera o una altra totes acabarem aconseguint el nostres somni: SER MARES!!!
Molts petons bonica i molta sort en la teva cerca segur que arribarà aviat!

És molt fàcil dir que no t'has d'amoinar, però en realitat ha d'èsser així
! Jo sempre he sigut molt irregular i quan vaig començar a pensar en tenir un fill, també vaig penssar que mai no ho aconseguiria, no podria calcular els meus dies fèrtils i aquestes coses que es fan... De fet vaig haver de fer un tractament perquè els ovaris es van tornar mandrosos
després de tants any prenent anticonceptius... Aixó va ser al maig de 2010. El dia 6 de Gener de 2011 ens vam enterar que esperavem el nostre fill!
Sense càlculs, sense capficar-me... en uns 8 mesos va arribar caigut del cel, així que no desesperis, que tot arriba i de ben segur abans del que et penses.
Molts ànims i a intentar-ho molt!!!!
! Jo sempre he sigut molt irregular i quan vaig començar a pensar en tenir un fill, també vaig penssar que mai no ho aconseguiria, no podria calcular els meus dies fèrtils i aquestes coses que es fan... De fet vaig haver de fer un tractament perquè els ovaris es van tornar mandrosos
després de tants any prenent anticonceptius... Aixó va ser al maig de 2010. El dia 6 de Gener de 2011 ens vam enterar que esperavem el nostre fill!
Sense càlculs, sense capficar-me... en uns 8 mesos va arribar caigut del cel, així que no desesperis, que tot arriba i de ben segur abans del que et penses.
Molts ànims i a intentar-ho molt!!!!
gracies a totes per les vostres prontes respostes
- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Reina, com et deia la Yuyu pots passar-te per buscadores, i almenys et sentiràs més acompanyada. Jo porto des de juliol, ara inicio el 10è cicle... Segur que ens arribarà a totes, bonica!!

Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

ESVEDRA, jo et recomano que t'apuntis al post de grafiqueres. Fer gràfiques t'ajudarà a enxampar l'ovulació 
...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Estic d'acord amb la Monty, jo em faria una revisió ginecològica i una analítica complerta. A part de prendre l'àcid fòlic.
És important sobretot comprovar que les tiroides estan regulades. Inclús fer Test d'ovulació per saber quin dia ovules del cicle. Així també sabràs que ovules.
Al post de buscadores veuràs a gent en la mateixa situació que tu i que sent el mateix que tu. Jo ja tinc un nen però quan buscava quedar-me embarassada em va passar el mateix. Tota la vida posant impediments per no quedar-te embarassada i sense voler creiem que quan no els posem ens hi quedarem. Però la realitat és que la mitja és d'un any.
Els nostres homes es cansen de sentir parlar sempre de nens, embarassos i psicosímptomes. Ells només pateixen per veure'ns patir. I els amics que no han passant per això no ho poden entendre. T'aniria bé passar pel post de cercadores i ja veuràs que et sentiràs molt recolsada ja que totes les noies estan en la mateixa situació que tu.
Molta sort en la recerca.
És important sobretot comprovar que les tiroides estan regulades. Inclús fer Test d'ovulació per saber quin dia ovules del cicle. Així també sabràs que ovules.
Al post de buscadores veuràs a gent en la mateixa situació que tu i que sent el mateix que tu. Jo ja tinc un nen però quan buscava quedar-me embarassada em va passar el mateix. Tota la vida posant impediments per no quedar-te embarassada i sense voler creiem que quan no els posem ens hi quedarem. Però la realitat és que la mitja és d'un any.
Els nostres homes es cansen de sentir parlar sempre de nens, embarassos i psicosímptomes. Ells només pateixen per veure'ns patir. I els amics que no han passant per això no ho poden entendre. T'aniria bé passar pel post de cercadores i ja veuràs que et sentiràs molt recolsada ja que totes les noies estan en la mateixa situació que tu.
Molta sort en la recerca.
Esvedra, per animar-te una mica dir-te que jo m hi vaig quedar al cinquè cicle!! Potser aquest es el teu!!
Els metges deien que em costaria molt pq tinc sobrepes i ovaris poliquístics, però vam decidir estar un any buscant senae angoixar-nos. Fent-ho quan ens venia de gust.
Per nadal vaig tenir el meu positiu!!! Tanta por que tenia i mira... ho vaig aconseguir! El meus metges van flipar!!
Així que no t agobis abans de temps i deixa't aconsellar per les cercadores i grafiqueres que en saben un munt i tenen uns forums molt macos i currats!!!
ànims!
Els metges deien que em costaria molt pq tinc sobrepes i ovaris poliquístics, però vam decidir estar un any buscant senae angoixar-nos. Fent-ho quan ens venia de gust.
Per nadal vaig tenir el meu positiu!!! Tanta por que tenia i mira... ho vaig aconseguir! El meus metges van flipar!!
Així que no t agobis abans de temps i deixa't aconsellar per les cercadores i grafiqueres que en saben un munt i tenen uns forums molt macos i currats!!!
ànims!
Anims jo tb vaig dir que no m¡hi amoinaria i quan portava 8 mesos buscant i res clar comence a pensar pero abans dels 8 mesos cada dia uqe havia de venir la recla pensava que no que no que no aixo vol dir que i estas pensant sempre dp i va haver unmes que no i vaig pensar pq tenir altres problemes el cap pos que va passar que aquell mes vas ser em semble ue ja portava 12 mesos i vaig dir res ja tindras algu mira el mes que ve i aniras i aquell mes vaig pensar ara quan et vingui la recla aniras el gine a mirar is tot esta be ja tenia l'hora demanada pos i vaig anar pero sabent ja que estava embarassada i ames que em van dir que de DOS! i doc jope tardo 12 mesos o 13 a quedar-m'hi i ara de dos que soc rara!!!
AIXI QUE L'UNIC QUE ET PUCC DIR QUE NO T'HI CAPFIQUIS QUE QUAN MENYS HO ESPERIS VINDRA JA VERAS!
AIXI QUE L'UNIC QUE ET PUCC DIR QUE NO T'HI CAPFIQUIS QUE QUAN MENYS HO ESPERIS VINDRA JA VERAS!
Nosaltres vam tardar 6 mesos, però conec una parella que als 3 anys, quan s'anaven a fer FIV es van quedar, jo també em vaig obsessionar i ens vam fer algunes proves, deien que l'esperma d'ell era un pel baix però no gaire. En tot el temps em vaig rallar molt, perquè creia que era matemàtic, ara vec que no, que va com va...
Si et serveix d'alguna cosa el meu nen es producte d'una nit de borratxera de carnaval, després d'haver currat tota la tarda, per la nit m'ho vaig passar tant bé amb la colla, vaig riure molt, i tot i que quan ho vam fer em rondava pel cap un dels perquès ho feia, vaig disfrutar molt de la meva parella.
Ja se que ara estàs en un pou, però segur que d'aquí un temps te'n faràs un fart de riure, com jo.
ÀNIMS
Si et serveix d'alguna cosa el meu nen es producte d'una nit de borratxera de carnaval, després d'haver currat tota la tarda, per la nit m'ho vaig passar tant bé amb la colla, vaig riure molt, i tot i que quan ho vam fer em rondava pel cap un dels perquès ho feia, vaig disfrutar molt de la meva parella.
Ja se que ara estàs en un pou, però segur que d'aquí un temps te'n faràs un fart de riure, com jo.
ÀNIMS
Mira... aquí una de les que porten més de 2 anys. No hem de perdre l'esperança ni posar-nos tan nervioses (sé per propia experiència que és difícil ). Encara portes molt poc temps buscant, dona. Això si.. si veus que trigues uns mesos més doncs comença a demanar proves. jo em vaig esperar i fins al maig no començo amb el procès
Però ja veuràs com tot va bé iben aviat pots gaudir de panxulina. Molta sort en la cerca!
Però ja veuràs com tot va bé iben aviat pots gaudir de panxulina. Molta sort en la cerca!
bONA NIT A TOTES!!
COM COMPTAVA A LES NOSTRES AMIGUES GRAFIQUERES, AHIR VAIG ANAR A LA GINECÒLOGA. PENSAVA QUE EM FOTRIA LA BRONCA PER OBSESIONAR-ME TAN AVIAT PERÒ NO VA SER AIXÍ.
EM VA COMENTAR QUE EL MILLOR QUE PODIA FER ERA COMPRAR-ME UN CLEARBLUE, TEST D'OVULACIÓI SEGUIR-LO DE TOTES TOTES. PERÒ TAMBÉ EMVA DEMANAR UN SEMIOGRAMA PELMEU HOME.
D'UNA BANDA, ESTIC CONTENTA PERQUÈ JA COMENCEM A FER-NOS PROBES PERÒ D'ALTRA BANDA, PENSEU QUE ÉS MASSA D'HORA?? ESTÀ BÉ?? ALGUNA HA PASSAT PEL MATEIX???
DIGUEU-ME COSES. UN PETÓ A TOTES IMERCI PER LA COMPLICITAT..

COM COMPTAVA A LES NOSTRES AMIGUES GRAFIQUERES, AHIR VAIG ANAR A LA GINECÒLOGA. PENSAVA QUE EM FOTRIA LA BRONCA PER OBSESIONAR-ME TAN AVIAT PERÒ NO VA SER AIXÍ.
EM VA COMENTAR QUE EL MILLOR QUE PODIA FER ERA COMPRAR-ME UN CLEARBLUE, TEST D'OVULACIÓI SEGUIR-LO DE TOTES TOTES. PERÒ TAMBÉ EMVA DEMANAR UN SEMIOGRAMA PELMEU HOME.
D'UNA BANDA, ESTIC CONTENTA PERQUÈ JA COMENCEM A FER-NOS PROBES PERÒ D'ALTRA BANDA, PENSEU QUE ÉS MASSA D'HORA?? ESTÀ BÉ?? ALGUNA HA PASSAT PEL MATEIX???
DIGUEU-ME COSES. UN PETÓ A TOTES IMERCI PER LA COMPLICITAT..

Esvedra Nosaltres portem 13 mesos buscant i fa 2 mesos que ens han dit que el problema el té el meu home (Poquíssims bitxets) Total que hem de fer una invitro. Jo penso que feu bé de començar a fer proves. Després de tot el què he passat, ara penso que ojalá haguéssim fet proves abans per no perdre el temps...Però clar, això només ho saps quan ja ho has passat jejeje
Jo penso que ho esteu fent genial! Si surt tot bé (que espero que sí) doncs podreu seguir buscant tranquilament sabent que ja arribarà, i si surt alguna coseta malament doncs li podreu posar solució ben aviat.
Passa pel post de cercadores de març! allà trobaràs gent en la mateixa situació i t'hi trobaràs molt a gust!
Jo penso que ho esteu fent genial! Si surt tot bé (que espero que sí) doncs podreu seguir buscant tranquilament sabent que ja arribarà, i si surt alguna coseta malament doncs li podreu posar solució ben aviat.
Passa pel post de cercadores de març! allà trobaràs gent en la mateixa situació i t'hi trobaràs molt a gust!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Hola, nomes volia fer la meva petita aportació de que estic com tu k portem desde
septembre i res de res sembla mentida que m'hagi passat 9 anys prenent anticonceptius i
evitar quedar embarassada per ara passar aquests mesos tan dificils, no participo gaire pero
vaig llegint cuan puc pero veig que tampoc em senta gaire be perque m'en alegro moltisim per
totes pero a la vegada em quedo molt xafada....... esperem que a totes ens arribi aquesta
panxeta tan i tan desitjada
septembre i res de res sembla mentida que m'hagi passat 9 anys prenent anticonceptius i
evitar quedar embarassada per ara passar aquests mesos tan dificils, no participo gaire pero
vaig llegint cuan puc pero veig que tampoc em senta gaire be perque m'en alegro moltisim per
totes pero a la vegada em quedo molt xafada....... esperem que a totes ens arribi aquesta
panxeta tan i tan desitjada

Hola a totes!
espero que totes aquelles que us heu interessat per mi, tingueu els positius que necessiteu. dilluns entregarem el semiograma. a veure que tal surt?? la veritat és que estic tranquila des que vaig anar a la ginecòloga...crec que saber que estem posant medis quedar-me embarassada em fa sentir més relaxadai convençuda que tot anirà bé.
una altra cosa que em fa sentir molt especial, és que el meu home està posant tot de la seva part, està molt receptiu i positiu...això m'ajuda moltíssim.
aixó és la guerrraaaaaaa!!! jejeje
espero que totes aquelles que us heu interessat per mi, tingueu els positius que necessiteu. dilluns entregarem el semiograma. a veure que tal surt?? la veritat és que estic tranquila des que vaig anar a la ginecòloga...crec que saber que estem posant medis quedar-me embarassada em fa sentir més relaxadai convençuda que tot anirà bé.
una altra cosa que em fa sentir molt especial, és que el meu home està posant tot de la seva part, està molt receptiu i positiu...això m'ajuda moltíssim.
aixó és la guerrraaaaaaa!!! jejejeQui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |