congestió i mal de cap?
- baby Victoria
- Entrades: 2
- Membre des de: dt. març 20, 2012 10:23 am
congestió i mal de cap?
Hola,
us escric perque tinc un dubte.
Porto molt de temps prenent pastilles anticonceptives, aquest mes he tingut pèrdues durant uns dies, i ara a una setmana de la regla tinc una congestió forta al nas i no puc dormir per la nit del que em molesta. I a sobre tinc mal de cap i es acotxarme i s´aguditza.
Tinc l´estòmac regirat. I acostipada no hu estic perque sol es mocositat i congestió.
Com ho veieu?
P.D. no m´he deixat cap pastilla, pero pot caber la opció d´estar embarassada? he llegit per internet i coincideix amb la rinitis de l´embaràs... que n´opineu? alguna li ha passat?
gràcies
us escric perque tinc un dubte.
Porto molt de temps prenent pastilles anticonceptives, aquest mes he tingut pèrdues durant uns dies, i ara a una setmana de la regla tinc una congestió forta al nas i no puc dormir per la nit del que em molesta. I a sobre tinc mal de cap i es acotxarme i s´aguditza.
Tinc l´estòmac regirat. I acostipada no hu estic perque sol es mocositat i congestió.
Com ho veieu?
P.D. no m´he deixat cap pastilla, pero pot caber la opció d´estar embarassada? he llegit per internet i coincideix amb la rinitis de l´embaràs... que n´opineu? alguna li ha passat?
gràcies
Re: congestió i mal de cap?
Dius que et falta una setmana per la regla? I sense deixar-te cap pastilla anticonceptiva?
Fa tota la pinta de ser un encostipat o una mica d'alèrgia...
Fa tota la pinta de ser un encostipat o una mica d'alèrgia...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Penso com la neuetes... un refredat, q amb aquest temps, és el q hi ha a la majoria de llars!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
- baby Victoria
- Entrades: 2
- Membre des de: dt. març 20, 2012 10:23 am
gràcies per les respostes.
He tingut un munt de refredats pero als 2 dies curats. I ara porto desde dijous aixi i no sem destapa de cap manera.
Per fer un test d´embaràs crec que es aviat perque fins divendres hi ha temps. (que hu conto i de dimarts a divendres no es una setmana, sino 3 dies que me colat però com em passa desde dijous.)
Els pits tambe els tinc mes grans i la panxa em molesta.
He tingut un munt de refredats pero als 2 dies curats. I ara porto desde dijous aixi i no sem destapa de cap manera.
Per fer un test d´embaràs crec que es aviat perque fins divendres hi ha temps. (que hu conto i de dimarts a divendres no es una setmana, sino 3 dies que me colat però com em passa desde dijous.)
Els pits tambe els tinc mes grans i la panxa em molesta.
Quant prens pastilles anticonceptives durant molt de temps pot passar el que es diu spotting, vol dir que les pastilles són fluixes. A mi m'ha passat sovint.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |