Nadons i gossets

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cuca84
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Nadons i gossets

EntradaAutor: Cuca84 » ds. març 17, 2012 11:36 am

Hola a totes!

No sé si aquest tema l'hauria d'obrir aquí o que.. però bé, el cas és que ens han ofert un cadellet de golden retriever (de fet, encara no han nascut però estan a punt) i nosaltres teniem pensat de començar a cercar el bebè a partir del maig. Evidentment, no sabem lo que trigarem en quedar-nos embarassats (si ho aconsguim, clar) però m'agradaria saber com veieu el tema de tenir un gosset i, esperem, un nadó.

Ens hem informat sobre la raça i sembla ser que no hi ha problema amb aquests gossets i els nens, en principi, evidentment s'hauran d'educar a tots dos per tal de que el gosset respecti al nadó-nen i a la inversa.. però voldria saber les opinions de foreres amb nens i que també tinguin animals de companyia, ja siguin gossets o gatets (que ja en tenim 3, lo que de moment els està cuidant la meva mare que té molt de jardí mentres ens acabem d'arreglar la casa i quan fem la mudança només ens endurem 1 dels tres mixos, jeje).

Ens fa una mica de por que sigui massa feina, en realitat més que sigui massa feina, que se'ns pugui descontrolar massa la situació..

Em podrieu explicar les vostres experiències? no ens voldriem equivocar volent tenir-ho tot massa de cop..

Gràcies boniques!!
Imatge
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: Nadons i gossets

EntradaAutor: msi251 » ds. març 17, 2012 1:25 pm

hola!!
jo tinc una gosseta i a la meva princesa, i cap problema. per mi no és més feina. trec a la gossa igual que abans, amb la diferència que ara surt més, ja que quan porto a la peque a donar una volta (si no he d'entrar a cap botiga) també porto a la gossa.
amb l'únic que he hagut de vigilar és amb la peque, que no controla massa la força i de tant en tant alguna patada o estirada de pel de la gossa hi és.
la gossa amb la nena, genial. la respecta, no agafa mai les seves coses i quan vol estar tranquila, va a on pugui estar sola
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Antonia78
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

EntradaAutor: Antonia78 » ds. març 17, 2012 1:52 pm

HoLa!

Jo tinc un nadó (ara ja té 13 mesos) i un gosset (que té 3 anys) i és lo millor que he pogut fer a la vida: que tant un com l'altre puguin gaudir de l'experiència. Ells ho passen genial junts (tot i que el Dustin, el gos, al principi va tenir una mica de gelos). Es revolquen, es llepen, comparteixen, juguen... I hauries de veure com riu el Max quan aquest li olora els peus, o li vol agafar una galeta! Jo crec que és genial que un nen pugui créixer amb un gos perquè aprenen a respectar i a estimar els animals. I és una manera de que mai tinguin por a un gos però si que aprenguin a conviure amb ells, sabent què se'ls pot fer i què no, i ensenyant-los a que un animal no és una joguina, sinó que se l'ha de cuidar, donar de menjar, jugar amb ell i mimar-lo quan es posa malaltó. D'aquesta manera l'animal sempre sempre estimarà la criatura. Moltes famílies que tenen gos i després tenen un fill acaben oblidant-se d'ell i estant només pendent del nen/a i això és un error molt greu. S'ha de treballar des del dia 0 i tot i que es té menys temps quan hi ha un nadó a casa, s'han de buscar les estones que l'animal necessita. Suposo que això és una opinió personal, però sóc de les que considero que qui estima de veritat els animals estima també de veritat a les persones. Jo ho recomano 100%!
Imatge
suyoscar
:: zebra
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » ds. març 17, 2012 2:51 pm

Bon dia!!!
Yo tinc una nena de 14 mesos y una bulldog francés que fara 4 anys al Juny...per mi l'experiencia es totalment positiva ya que tant la nena com la gossa s'accepten i es respecten.La Judith sempre vol gafar-li les potes a la Noa i la Noa vol agafar-li els peluixos a la Judith pero elles saben on esta el espai de cada una. Maíz em deixat que la nena li pegui a la gossa pero si les de ídem que es donin petonets o abraçades.
Heu de teñir em compte que heu de educar al gos amb previsions de tenir un nado...i que cuan arribi el bebito no deixat-lo de costat ni tratar-ho malament...perque la meva cosina te un gosset precios que va estar amb ella durant tot l'embaraç i ara sel vol treure de sobre...pobret.
Les costums han de ser sempre les mateixes avanç o despres de l' arribada del bebito. :ok: :ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. març 17, 2012 3:32 pm

Hola!

Jo tinc 2 gossets i, quan va néixer l'Arnau no vaig tenir cap problema ni tampoc em va representar més feina. Ara, que el nen ja és més grandet i interactua més, se'ls estima amb bogeria i els gossets a ell també.
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » ds. març 17, 2012 9:12 pm

jo tinc dos gossassos, són dos boxers. Un mascle de 42 kilos i una femella de 34. I cap problema. El meu fill té casi dos anys i els mana. Ells passen bastant de tema. només desitjen que no s'acabi el menjar i els hi donem les sobres.

lo únic és que els gossos embruten força. el tema pels ha d'estar molt controlat perquè els nens juguen pel terra.

Els goldens retriever són una molt bona raça per estar amb els crios.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dg. març 18, 2012 11:08 am

Bon dia noies!!

Moltes moltes gràcies per les vostres opinions, em deixeu més tranquil·la! la veritat és que nosaltres no hem tingut mai cap gos (gats si, en tenim tres que de moment cuida la meva mare ja que estem en un piset molt petit i la idea és emportar-nos a un dels tres a casa quan fem la mudança) per això els nostres dubtes, xq ni idea de com educar un gos!

msi251, jo tb porto la idea de que a l'hora de sortir a passejar, si ens quedem embarassats i un cop nasqués la criatura, sortir a passejar tb amb la gosseta :)

Antonia78, moltes gràcies per la teva aportació, la veritat és que en part el que busco és això, que si tenim un fill o filla creixi amb animals per tal de que aprengui a respectar-los, sempre he cregut que ha de ser molt bo per les criatures <:-< jo no en vaig tenir mai de gos de petita, de fet aquest serà el primer, així que suposo que per això tb em fa una mica de cosa, però suposo que a base de paciència tot s'aconseguieix!

suyoscar, téns tota la raó en lo d'educar al gos en previsions de tenir un bebè, no se com ho farem xq no tenim experiència, però tenim un amic que tota la vida n'ha tingut de gossos i segur que ens dóna un cop de mà. Jolin amb la teva cosina, jo penso que és una cosa q no se m'acudiria mai, en el moment que tingui el gosset serà un membre més de la família, igual que ho van ser i ho seran els 3 gatets :)

Takita, dos gossets! i jo amb un ja tinc por, jajajaja :-()-)

dinser, ostres 2 boxers!! per lo que dius són ben eixerits, jeje. El tema de la neteja no és el que més em preocupa, tot i que és algo a tenir molt molt en compte, m'he estat informant una mica sobre la raça i he llegit que se'ls ha de pentinar cada dia ja que perden bastant de pel.. ja li he dit al meu marit que haurem d'estalviar per comprar la roomba pet, aquest que és especial pels pels dels animals! jajaja :ok:

pitisu, veig que tu vas estar en la meva situació, que tp havies tingut mai cap gos i tenies tants dubtes com jo! lo dels gelos ho havia sentit, tinc uns coneguts que m'ho van explicar, però ho van acabar solucionant i ara ja ténen dos nens i la gossa i tot genial, ja veuràs com tu tb ho aconseguiràs! els moments de caos, jo crec que són inevitables de tant en tant! jejeje

De veritat, gràcies a totes, crec que ho tenim ja casi decidit del tot que emprendrem aquesta aventura del gosset! bé, jo prefereixo gosseta que no creixen tant! jejeje!

Petons a totes!!!
Imatge
vicky1983
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dt. març 20, 2012 11:50 am

ostres nosaltres tenim 1 gat i una gossa i amb la nena cap problema, és més, el gat passava de la nena (ara li comença a fer una mica més de cas) i la gossa es desviu per la nena. L'únic que vol es donar-li "petons" jejeje. Aixó si, té una mica de gelós de la nena perque no podem jugar tant amb la gossa com abans però vamos que qui juga amb ella ara és la nena!!! Ah! i a sobre és moooooolt protectora!!! sempre que anem de passeig ha d'anar al costat del cotxet i si la nena va caminant la vigila com si fós filla seva!!! jejeje

a vegades la nena fins i tot li estirà els cabells o els figotis i la pobre gossa MAI li ha fet cap intent de mossegar ni similar!! ni tan se vols li grunyeix!!!!!

Ah!! la gossa és de raça petita, pessara potser uns 5-6kg
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
caliope
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: caliope » dt. març 20, 2012 11:59 am

Jo sempre he tingut gossos i ara tinc dos gossos que son els reis de la casa, i no em preocupa gens el tema del nadó quan arribi. Nomes es qüestio de seguir unes pautes perque no agafin gelos i ja està. Anirem al vete perque ens digui que hem de fer i com fer-lis la introducció del baby als gossos i ja. Segur que el futur petitó serà molt feliç de creixer amb ells i els gossos l'estimaran molt. :love: :love:

Sempre he pensat que quan algu abandona el seu gos perque tindrà un nadò, es perque en realitat ho volia abandonar i amb això troba l'excusa perfecte per netejar la seva conciencia. :ufs:
ImatgeImatgeImatge Imatge
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dt. març 20, 2012 2:29 pm

vicky1983 ha escrit:ostres nosaltres tenim 1 gat i una gossa i amb la nena cap problema, és més, el gat passava de la nena (ara li comença a fer una mica més de cas) i la gossa es desviu per la nena. L'únic que vol es donar-li "petons" jejeje. Aixó si, té una mica de gelós de la nena perque no podem jugar tant amb la gossa com abans però vamos que qui juga amb ella ara és la nena!!! Ah! i a sobre és moooooolt protectora!!! sempre que anem de passeig ha d'anar al costat del cotxet i si la nena va caminant la vigila com si fós filla seva!!! jejeje

a vegades la nena fins i tot li estirà els cabells o els figotis i la pobre gossa MAI li ha fet cap intent de mossegar ni similar!! ni tan se vols li grunyeix!!!!!

Ah!! la gossa és de raça petita, pessara potser uns 5-6kg

Aix, si és que el meu marit i jo creiem que és super bo per les criatures de creixer amb animals. Nosaltres a la pràctica tindrem una gateta que ara cuida la meva mare junt amb altres 2 mininos, i si tot va bé la gosseta. Hi veig més problema entre la gata i la gossa que entre ells i el (esperem) futur nadó.

Gràcies per la opinió!!

Petons!
Imatge
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dt. març 20, 2012 2:32 pm

caliope ha escrit:Jo sempre he tingut gossos i ara tinc dos gossos que son els reis de la casa, i no em preocupa gens el tema del nadó quan arribi. Nomes es qüestio de seguir unes pautes perque no agafin gelos i ja està. Anirem al vete perque ens digui que hem de fer i com fer-lis la introducció del baby als gossos i ja. Segur que el futur petitó serà molt feliç de creixer amb ells i els gossos l'estimaran molt. :love: :love:

Sempre he pensat que quan algu abandona el seu gos perque tindrà un nadò, es perque en realitat ho volia abandonar i amb això troba l'excusa perfecte per netejar la seva conciencia. :ufs:

Jo també suposo que no hi haurà problema, només ens fa una mica de respecte ja que mai hem tingut cap gos, ni el meu marit ni jo, però suposo que amb paciència i seguint unes pautes com tu molt bé dius, ens ensortirem!

I lo d'abandonar als animals de companyia.. no ho he pogut entendre mai.. si es que jo pateixo pels meus gats com si fossin fills meus! quan algun s'ha posat malalt o s'ha fet mal, sempre els he estat cuidant i amb un en concret que és un "pupas" he patit molt.. una vegada casi se'ns mor el pobre, però al final se'n va sortir! per això no entenc la gent que els pot abandonar, jo no podria!!

Petons bonica!
Imatge
vicky1983
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dt. març 20, 2012 2:57 pm

Cuca84 ha escrit:Aix, si és que el meu marit i jo creiem que és super bo per les criatures de creixer amb animals. Nosaltres a la pràctica tindrem una gateta que ara cuida la meva mare junt amb altres 2 mininos, i si tot va bé la gosseta. Hi veig més problema entre la gata i la gossa que entre ells i el (esperem) futur nadó.

Gràcies per la opinió!!

Petons!

tu tranquila!! per aquest tema no et preocupis!! nosaltres quan vam agafar la gossa (tenia 5 setmanes) el gat tenia uns 2 anys i al principi si que és veritat que va ser dur però ara juguen junts i tot!!! juguen a barallar-se (sense ungles ni dents eh!!) i es tiren un a sobre l'altre i es fan sustos, una passada veure'ls!
el nostre gat no li agraden els canvis i tan quan va arribar la gossa com quan va arribar la nena es va possar moooooolt nerviós, fins al punt que quan els olorava o s'acostava per olisquejar la gossa (i més tard la nena) vomitava!!!!!!!!!!!!!!! :ufs:
la solució (per si tens el mateix problema d'acceptació) va ser agafar una manta o tovallola amb la olor del gat i "frotar" la gossa amb ella, d'aquesta manera agafa la olor del gat i s'acostava i mica en mica se li va passar lo de vomitar (aixóho vaig fer amb la gossa, amb la nena no eh!!! jejeje)
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dt. març 20, 2012 3:41 pm

jajajaja, molt bona!

la gateta que ens volem portar a casa té 6 anyets ja i és molt seva.. a l'altra gateta l'espanta o li fot un miau! quan li passa pel costat, a l'altre gat que és el seu fill, el tolera una mica més, a vegades dormen a la mateixa butaca i tot, però és molt gelosa ella. Si arribo a casa de ma mare i em trobo a algun dels altres dos i els hi estic dient coses de seguida bé miolant en plan "aquí estoy yo eh!", vol ser la reina de la casa la pobra i no pot ser! q jo els estimo a tots 3 per igual!

És curiós, xq entre ells no s'asemblen en res de caràcter! i l'altra gateta i el gatet es porten molt bé i juguen i es llepen, jeje. Com me'ls estimo als meus mixos!!!
Imatge
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dg. maig 06, 2012 10:26 pm

Bonica, no hi ha cap problema en tenir un gosset o un gat quan es té un nadó, sobre tot si s'ensenya al nen que l'ha de tractar amb delicadesa. Mira, et posaré dos vídeos que m'encanten perquè et quedis més tranquil.la :ok:

http://www.youtube.com/watch?v=N4857mcrByU
http://www.youtube.com/watch?v=tpYyTeQhX48&feature=player_embedded

EDITO: Ja sé que ho preguntaves més per la feina que poden donar, etc., però és que m'encanten aquests vídeos i volia compartir-los z2:-)
yuyu
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. maig 17, 2012 4:40 pm

noies una imatge val mes que mil paraules :ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dj. maig 17, 2012 5:19 pm

Danu, ara veig els vídeos!! jaja, que bo el primer, com es pixa de riure el nen!!

yuyu, que monos tits dos, tant el Jofre com el gosset!!!

Demà ja ens donen a la gosseta.. a veure com va!!!!
Imatge
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dj. maig 17, 2012 5:22 pm

Gracies cuca!! jeje pero la veritat es que el meu gos e spreciós...i amb en Jofre, un encant!! ara comencen a jugar i a interactuar ells sols, em pixo!!!!! :-D :-D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dj. maig 17, 2012 5:40 pm

Preciós!!! aquesta raça és taaaaan elegant!
Imatge
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dj. maig 17, 2012 5:41 pm

Gracies cuca...ja posaras fotos quan tinguis la teva petitona!!! :ok: : lasito :

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::