MAL GUST DE BOCA CONSTANT... què puc fer???

Salut, dubtes i preparatius.
Faluga
:: zebra
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

MAL GUST DE BOCA CONSTANT... què puc fer???

EntradaAutor: Faluga » dc. març 21, 2012 12:55 pm

Hola noies!!

Aquest és el meu segon embaràs, i el porto fatal. Amb el primer em vaig trobar de conya, i amb aquest... tinc molts malestars, nàusees, vòmits... però crec que he arribat a la conclusió que moltes de les nàusees que acaben amb vòmit són pel mal gust de boca que tinc tooooot el dia. Quan estic millor és quan menjo, perquè així em desapareix una estona el mal gust i tinc el gust de l'aliment, però al cap de res, patam! altre cop aquest mal gust i aquesta salivació constant que em fa venir tots els mals...
He llegit per algun lloc que no és massa recomanable menjar xiclet.. per tant, descartat.... Rentar-me les dents sovint tampoc ho soluciona, dura màxim 5 minuts de benestar, com el menjar... i no és qüestió d'anar menjant caramelets tot el dia....
Alguna solució???? Algú més li passa???? És molt desagradable!!!!
Gràcies boniques!!!
Imatge
Imatge
Luni57
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: MAL GUST DE BOCA CONSTANT... què puc fer???

EntradaAutor: Luni57 » dc. març 21, 2012 1:09 pm

Felicitats Faluga!!! A mi em va passar en el meu embaràs... i això va anar lligat amb el terrible malestar que vaig tenir en tot ell.. Vaig està de baixa tot l'embaràs... uff, que malament em trobava... Em sap greu dir-te que no tinc cap solució per això.. Em passava com tu, menjava una miqueta i marxava, però en res tornava a tenir-lo... acccs... Paciencia maca, :-o00m i veuràs com poc a poc no el notes tant.
Sort!!!!! :***:
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. març 21, 2012 1:17 pm

Si, jo també ho recordo, ho vaig passar realment malament els tres primers mesos, amb aquella salivera, aquell mal gust, aquella acidesa... no vaig aconseguir trobar-hi cap remei per alleugerir-lo. Cap als tres mesos em va marxar i em vaig començar a trobar una mica millor.
Sort!
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dc. març 21, 2012 2:29 pm

Jo també recordo aquesta sensació de mal gust a la boca horrible.

Vaig demanar al ginecòleg si hi havia algun problema en mastegar xiclets i com em va dir que no em vaig tornar en una mastegadora de xiclet durant hores durant els dos embarassos!!
Les pastilles juanoles també m'anaven bé però clar a la que s'acabava la pastilla vinga una altre i tampoc era plan, en canvi amb els xiclets aguantava més estona.

No sé si t'he ajudat massa,a si i moooooooooolta paciència :ok:
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
RedVelvet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 11:23 am

EntradaAutor: RedVelvet » dc. març 21, 2012 2:37 pm

Faluga, a mi també em passa... veig que estàs de 8 setmanes.. és més o menys quan jo vaig començar a notar-ho lo del mal gust de boca. Ara ja estic una mica millor, però realment va a dies.

Solució no en tinc.. paciència?? jejeje suposo que ja t'anirà passant a mida que vagis cumplint setmanes.. ànims!! :-()-)
Imatge

11-1:+
10-2: 8+4 - ja fas 2cm!! et sentim el cor... // 24-2: 10+4 - Tot ok! ens saludes!!
7-3: 12+2 - ECO 12set. PN + TS: OK // 18-4: 18+2 - Ets una Júlia!
10-5: 21+3 - MORFO. OK!
1-6: 24+4 - 660gr
29-6: 28+4 - 1.200gr
1-8: 33+2 - 2.200gr
16-8: 35+3 - 2.550gr
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. març 21, 2012 2:48 pm

I si menjes smint?
Son sense sucre no crec que passi res
Imatge

Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. març 21, 2012 3:49 pm

Postres faluga, estic com tu... El pitjo de tot el mal gust de boca toooot el Sant dia.

Jo vaig a paciència absoluta, xiclets (per que no son bons?) i a vegades em menjo una pastilles de xocolata i tot i que no dura massa estona tinc el gust de xocolata i la cosa m'anima una mica. Demà tinc Gine i li comentare, ja t'explicare.

T'estas prenent Cariban?

Petons reina, cuida't i mooooolta paciència.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. març 21, 2012 4:00 pm

Jo el vaig patir des de la setmana 9 fins la 38, el meu petit va neixer a la 39 jejeje no sé d'on has tret que els xiclets no són bons... A mi em van fer clienta d'honor a la trident!! Per cert, no els he tornat a probar!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dc. març 21, 2012 5:51 pm

Jo als primers mesos també ho vaig patir i també ho vaig anar trampejant amb els xiclets, ningú em va dir mai que no en pogués menjar. També em vaig aficionar a menjar olives i llavors m'estava força estona amb el pinyol a la boca i al anar salivant semblava que marxava una mica. Menjant també s'hi troba, però clar no t'hi pots passar el dia tampoc. TAmbé t'he de dir que quan em va marxar això vaig començar amb la cremor d'estomac i això si que no he aconseguit fer-ho marxar amb res! a veure si el peque es decideix a sortir i desapareixen tots els mals!! Ànims i felicitats per l'embaràs! :-()-)
Imatge Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. març 21, 2012 8:34 pm

Shyla jo tb ho vaig patir i m'ho va mig treure la ranitidina, ho vaig passar força malament filla.. Sempre dic que pariria cada mes durant l'embaraç si em puc estalviar el mal gust, marejos, vòmits, olors, pèrdues constants, cremor, ciàtica, diabetes, segueixo?? Ho vaig tenir tot!!! Sort que veure la carona del meu petit compensa i MOLT!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. març 22, 2012 7:09 am

A mi tambe em va passar, però més endavant, des de la setmana 12 fins ben be la 20 o més.
Ho solucionava a base de Halls i aigua amb gas, molta! De vegades li posava una mica de llimona per variar el gust, o canviava de marca... La veritat es q va ser el millor remei. El aelmax,.. no em feien absolutament res.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
aseret
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » dc. abr. 20, 2016 8:51 am

OStres, aquest post sembla escrit per mi... al primer embaràs de conya, no vaig notar reeeees, em vaig trobar genial durant tot l'embaràs, i en aquest.... quin horror, no he arribat a vomitar, però em trobo fatal tot el dia i amb un mal de gust de boca horrorós, no havia pensat això dels xiclets, com que ja de per si no m'agraden, però crec que acabaré comprant-ne.

Algú altre amb aquest problema? espero que marxi aviat... em paso el dia menjant i a aquest pas agafaré molt de pes!
Imatge
Imatge
picara79
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: picara79 » dc. abr. 20, 2016 9:07 am

bon dia aseret

doncs jo tot el contrari jajaja començo a tenir una teoria

jo ara tinc una nena de 20 mesos i va ser horroros l'embaraç vaig estar de baixa desde el tercer mes per nausees, vomits, mal gust, tensio pels nubols, marejos, tot ho vomitaba ... en fi ! un cristo
i va ser aixi fins el dia que la vaig parir !!!

Ara torno a estar embaraçada d emoment ho dic fluixet que nomes estic de 5+4 pero no noto res de res algun petit fastic pero mooooolt lleu , doloret petit de regla, maslestar als mugrons pero vamos que me rio !!!

TEORIA NO CIENTIFICA : si et trobes malament sera nena i sino nene jajajajajaja

es conya no se q pot ser pero a mi ni cariban per les nausees ni res de res nomes paciencia.
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dc. abr. 20, 2016 9:42 am

Hahaha, Picara79, aquí vinc jo a aixafar-te la teva teoria no científica. Jo m'he passat les primeres 20 setmanes d'embaràs amb nàusees vespre sí, vespre també, vòmits, fàstics al rentar-me les dents, pèrdua de pes, marejos, etc. El cariban m'ho va alleujar força i com a mínim em va tornar la gana, però igualment déu n'hi do. Un cromo. La gent m'anava dient que tant de malestar era perquè portava una nena, i jo CONVENÇUDÍSSIMA del mateix. Doncs a la eco del 2n trimestre... un nen com un sol de bonic! Hahahaha. O sigui que ja ho veus, hi ha de tot en aquest món :miko:

Anant al tema del mal gust de boca... Les que en patiu, aneu bé al bany? Buideu bé? Perquè jo si he tingut algun episodi de restrenyiment, tant durant l'embaràs com abans, acabo sempre amb mal gust de boca. Tot el que tenim als budells fermenta, i ja la tenim liada. Si és el cas, us recomano que ataqueu el restrenyiment, a veure si hi noteu millora. Jo el que faig cada matí és: en dejú, got d'aigua tèbia amb mitja llimona acabada d'esprémer, i al cap de 30' esmorzo flocs de civada (avena) cuita en aigua amb una mica de pernil dolç i formatge, o fruits secs. També es pot coure en llet o liquats vegetals i posar-hi fruita o mermelada si sou més d'esmorzar dolç. A mi és lo únic que m'ha ajudat durant l'embaràs, oli en un llum! :ok:

Per l'acidesa, que per sort no he patit encara, hi ha gent que recomana el kuzu, una pols blanca que es barreja amb aigua. És natural, i es veu que súper efectiu. No sé si us podria ajudar amb el mal gust de boca.

En tot cas, ànims, que ha de ser ben empipador :ufs:
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dc. abr. 20, 2016 11:02 am

Hola! Jo estic embarassada de 28 setmanes del meu segon fill i desde les 6 setmanes que estic amb nàusees que encara no han marxat! A mi els xiclets m'ajuden a anar passant el dia! Per què no son bons???

Ah! Jo també desmonto la teoria no científica jejejeje és un nen!!!
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 20, 2016 11:13 am

Ooh quin pal aixo del mal de gust de boca... Jo vaig tenir moltes nausees al principi fins la setmana 14 o aixi, i tot l'embaras amb l'ale molt fort, molta sed...

El caribban em va ajudar amb les nausees, i veure molta aigua aico si freda... Prova potser amb les aigues de sabors, llimona, poma, potser et refrescant una miquetona.

Les tuc van molt be per les nausees per cert XD!!

Tema malestar si es nena, be jo he passat el tipic embaras torecollons, es a dir sense risc (be amb una placenta previa asimptomatica que ara es marginal) pero patint tooot el que es pot patir de simptomes menors que dic jo... Porto una nena, si... Pero conec noies amb nens que estan com jo. Fa un dies em van explicar que podia estar vinculat al sistema imnulogic de cadascuna, quan mes fort es pitjor es l'embaras perque el nostre sistema lluita mes per aquet bitxet extrany que portem dins... No sé quina veracitat te pero em va resultar bastant raonable... Es mes, estic de 37+3 i tinc les defenses bastant baixes ara i es quan em trobo millor... XD Potser nomes coincidencia ejejejejej!

Anim noies!
Ashra
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 4:22 pm

EntradaAutor: Ashra » dl. abr. 25, 2016 3:56 pm

Hola boniques!!
Jo estic en el mateix cas... tinc náuseas totes les tardes i mal d'estómac tot el dia i el Cariban no em fa res, al contrari, he deixat de prendre'l perquè marxava amb el menjar WC avall constantment... ara la llevadora m'ha recomanat Amavel (que es natural i fet a base de Gingebre que diuen que ajuda amb la digestió i les náuseas).. alguna ho ha provat o el coneix??

També m'ha recomanat que mengés alguna cosa cada 2 hores per evitar la cremor, una peça de fuita o un iogurt...

Pensaba que jo era una mica era rara perquè no puc amb la pasta de dents i veig que a tu també et pasa siberiana!!! el meu dentista em va recomanar que provés a rentar-me-les amb Licor del Polo en comptes de pasta de dents i funciona!!!! potser també et serveix... espero que si!!

Ánims a totes i si m'assabento de res mes ho poso!!! :)
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dl. abr. 25, 2016 11:02 pm

Gràcies pel consell, Ashra! Ara ja no em fa tanta angúnia lo de les dents, però ho vaig passar ben malament fins la setmana 21. Demà compleixo ja la 25, i des d'aleshores fins avui només he tingut nàusees i vòmits un cop... Tan de bo segueixi així!
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 27, 2016 6:07 pm

Oh la pasta de dents... QUIN HORROR... Jo fin i tot ara, estic a la 38, em dona arcades, per sort no tots els dies sino ja apaga y vamonos... XD

Una abraçada i anims!
nic
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

EntradaAutor: nic » dl. maig 02, 2016 7:21 pm

Ostres quin post! sembla fet a mida, a mi també em passa i és suuuper molest. Prenc nota dels consells!
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::