POLLS

Alèrgies, otitis, problemes..

patri28
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

POLLS

EntradaAutor: patri28 » dc. març 21, 2012 2:02 pm

La meva nena té 15 mesos i torna a tenir polls!!!
Ja en va tenir fa 1 mes, i quan vaig anar a la farmàcia a comprar tractament, em van dir que no s'aconsellava a menors de 2 anys, i que fes servir vinagre o bé alcohol de 70º. Vaig estar uns dies amb vinagre i alcohol i quan li passava la pinta especial, ja no en veia cap i vaig acabar el tractament. El cas és que ahir vaig vore que se tocava molt el cap i un altre cop li he vist algun poll!!!

Com ho feu vosaltres??? li he rentat tota la roba, esterilitzat, va super néta i polida i emfa molta ràbia!!!!!
Va a la guarde i també els ho vaig dir...

Què feu vosaltres en aquests casos????

GRÀCIES!!!
Somiatruites.
Entrades: 135
Membre des de: dt. març 02, 2010 1:14 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Somiatruites. » dc. març 21, 2012 2:06 pm

Patri, jo gairebé tinc un màster en polls i et puc dir que el remei que millor m'ha anat tant per prevenir com per fer-los fora i que al ser natural no fa cap mal a la criatura és l'oli de l'arbre del tè. Quan li rentis el cap en barreges unes gotetes amb el xampú i si vols al matí n'hi poses una goteta darrera les orelles i el clatell, és infalible!!! :ok:
nacom
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 5:04 pm

EntradaAutor: nacom » dc. març 21, 2012 2:25 pm

Ara sí que m'heu matat! JO pensava que el tema polls venia quan eren més grandets.. la meva peke te 13m i ni m'hi he fixat... on es compra l'oli d'arbre de te????
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: JOMAX » dc. març 21, 2012 3:52 pm

n'havia sentit a parlar d'aquest oli!!!!
Una noia a la piscina a la seva filla li posava.
A on es compre? ara és l'època?
jomax
Imatge

Imatge
nunu
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

EntradaAutor: nunu » dc. març 21, 2012 3:53 pm

Hola,

Jo t'anava a recomenar el mateix, és un potet petitó d'oli i jo el vaig comprar a una herboristeria. Funciona! :ok:
patri28

EntradaAutor: patri28 » dc. març 21, 2012 3:56 pm

Ostres aquesta tarde mateix en compraré!!!
Quina ràbia, és molt petitona per començar ja amb polls :-(( :-(( :-(( :-(( !!!
Apart, la meva nena té un cabell molt bonic amb molts rissos i tirabussons i clar, allí deuen anidar la mar de bé....

Gràcies avui mateix en compro i jo mateixa m'hi posaré, pq ja pico tota!!!!
nunu
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

EntradaAutor: nunu » dc. març 21, 2012 4:26 pm

Això sí no en posis massa que fa moltíssima olor sobretot quan l'acabes de posar però barrejat amb el xampú, només unes gotetes, i desprès un cop eixut el cabell ja no es nota.

Jo va haver-hi un temps que enlloc de barrejar-lo amb el xampú ho vaig fer amb colònia i quina pudor! :pqetvola: jeje.

A mi els polls també em fan molta angúnia i només de pensar-hi quan arriba la circular del cole ja em comença a picar tot :-D
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. març 21, 2012 4:29 pm

Heu fet vosaltres també el tractament? ho dic perquè com que sempre els tenim a sobre el més fàcil és que nosaltres també ens infectem i si no ens desparasitem al mateix temps li podem transmetre nosaltres mateixos a casa :ufs:

El meu peque ha agafat polls i me'ls va transmetre a mi. Hem hagut de fer el mateix tractament.
Era a base d'olis d'anís estrellat i de coco (crec). No és insecticida. Els asfixia i moren tant els polls com les larves. L'hem de repetir en 10 dies per asseguranr-nos-en.
La veritat no sé si és adient per menys de dos anys.... no ho he mirat.

Desprès el xampú i condicionador que he comprat son a base d'oli de l'arbre del té. L'Olor no els hi agrada i actua com a repel•lent. Per tant si li poses una goteta d'oli essencial no es voldran instal•lar al seu cap :ok:

El que t'han recomanat per menors com funciona? Primer alcohol per matar-los i desprès vinagre per treure les larves?
patufa
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » dc. març 21, 2012 5:21 pm

Hi ha tractaments per nens a partir d´un any que no porten insecticides i alguns amb una sola aplicació és suficient. Que ho mirin bé a la farmàcia que de productes n´hi ha de molts tipus!!!

Pensa que els polls es transmeten per contacte directe i que si dorm amb tu o (en el cas de les nenes) juguen a pentinar-te.........podria ser que també en tinguessis. Que algú t´ho miri i si no en tens no cal que et facis el tractament perquè és temps i diners que hauràs gastat inutilment

Oli de l´arbre del tè com a repelent va molt bé!!!

Molta sort amb la caçera de polls!!!
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dc. març 21, 2012 8:11 pm

Nosaltres, i quan dic nosaltres és tots els de casa també ne'm agafat ja un parell de vegades!!
Fem això de mullar el cap amb vinagre als nens i posar-los un gorro de natació dels de silicona durant una horeta, després dutxa i la pinta aquesta de polls. Per assegurar-nos la jugada a la setmana més o menys ho repetim.
I després tb arbre de té. De moment ho anem salvant.
Nosaltres fem el mateix amb alcohol, als nens els pica massa.
Diuen que els polls com més net els cabells més hi van i tenen predilecció pels rossos!!
Ànims caçadores de polls que jo no n'habia agafat mai fins que vaig tenir fills :-D
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dc. març 21, 2012 8:55 pm

Entrerius em pots dir el nom d'aquest que dius que és a base d'olis siusplau ?
L'Estela ja és la sisena vegada desde el novembre que en té .....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. març 21, 2012 9:10 pm

Sobretot, no us quedeu només en fer-vos el tractament i esperar una setmana o deu dies per repetir-lo!! heu de passar la pinta llemenera CADA DIA, una mitja hora com a mínim i anar treient les llèmenes que estiguin enganxades a la base del cabell. Aquest pas, per mi, és fundamental per assegurar-nos que els polls van marxant, jo vaig passar la pinta cada dia uns quinze dies, fins que vaig veure que no treia res.
Nosaltres en vam passar el passat novembre i tota la família en vam tenir. La qui ho va descobrir vaig ser jo que em mentre em dutxava vaig trobar un poll al meu hombro :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: . Tant ella com jo n'estavam infestades, el meu home no tant, algún pollet petit i prou, ja l'estaven començant a colonitzar el pobre!. :-D
Va ser una bona excusa per anar a la pelu i fer-nos un tallat de cabell més curtet i més modern.
L'oli d'essència d'arbre de te va francament bé, es compra a les herboristeries i val uns 6 o 7 euros. Es possa un parell o tres de gotes a tots els xampús de casa i també es pot possar unes gotes amb alcohol i vaportizar el cabell mentre es pentina com a repel.lent en èpoques de polls al cole (fa molta pudor, però pitjor és la pudor dels repel.lents de polls de la farmàcia). El vinagre va molt bé perquè el que fa es estovar la pega amb que estàn unides les llèmenes al cabell i així es poden treure millor.

Uff... ara em pica tot.
aral
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dc. març 21, 2012 9:13 pm

Hola, jo als meus fills, també els hi poso oli de l'arbre de te, i de moment, va perfecte. L'Alba l'any passat, me'n va agafar molt cops i per contrapartida el seu germà, i jo també. Quan em varen dir que proves aquest oli, va ser oli en un llum, ni mai millor dit, toco fusta, però no n'ha agafat més, ara cada cop que li rento el cabell, li poso unes gotetes amb el xampú, sobretot a l'època de més polls.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dj. març 22, 2012 9:33 am

montpra ha escrit:Entrerius em pots dir el nom d'aquest que dius que és a base d'olis siusplau ?
L'Estela ja és la sisena vegada desde el novembre que en té .....

aquest migdia ho miro i t'ho dic :ok:

Neuetes, sí, sí, passar-se el pinte es veu que és el més important per fer net.. i mira que és una bona M... A la farmàcia ja m'ho van dir... més que tots els productes, que també, és passar-se el pinte per treure els ous.

Una pregunta, el vinagre el poseu desprès del rentat i com? quina dosi? vinagre sols o diluït amb aigua? es que he estat mirant per webs i a cada lloc posa una cosa diferent. Fins i tot una deia que s'havia d'escalfar....????? com ho veu vosaltres?
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. març 22, 2012 12:43 pm

Jo el vinagre el barrejo amb aigua, mullo tot el cabell i el deixo actuar una hora (hi ha gent que el deixa més) tapat amb el gorro. Després l'esbandeixo i passo la pinta. No vegis la merdada que treus!!
patri28

EntradaAutor: patri28 » dj. març 22, 2012 1:44 pm

NOIES MIL GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Oli en unllum!! ahir vaig comprar l'oli d'arbre de te, en essència i també xampu, tot!! primer vaig posar-li vinagre al cap una estoneta, i després el xampú d'arbre de te una bona estona. I per últim la pinta dels polls (vaja merdada vaig treure...) i ha DORMI TOTA LA NIT!!! cosa que no feia des de fa més de 3 setmanes!! pobretaaa igual no podia dormir dels picors!!!

Aixxxx i jo sense adonar-me'n!! quina ràbia!! però ja no em passarà més. Ara a continuar amb el tractament i a la caça i captura dels polls ditxosos!!!
il·lusionada
:: gosset
Entrades: 417
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: il·lusionada » dj. març 22, 2012 2:21 pm

Noies! De llegir-vos tb em pica tot, jo ja fa setmanes que per prevenir he comprat l oli arbre de te, però, no se com ho haig de barrejar amb el xampu. Quantes vegades a la setmana li haig de posar? El teniu sempre barrejat amb el xampu? Quantes gotes per 100 ml de xampu? Gracieeeeees!
ImatgeImatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. març 22, 2012 2:28 pm

Jo posso a ull unes 4 o 5 gotes a dins del pot quan l'enceto i el barrejo possant-lo cap per amunt i cap per avall. I ja en tens més que prou fins que s'acabi el pot de xampú.

Una cosa que em va dir una mare (quan vaig tenir l'infestació de polls) és que fem servir, com a acondicionador, una barreja de vinagre i aigua a meitats, després del xampú. Dona brillo al cabell, és un acondicionador barat i a més, el vinagre fa un ambient hostil pels polls per fer-hi niu, preferiràn anar a al cap d'un altre nen que al del teu fill.

Ah! aixó que diuen als cabells tenyits no hi van no és veritat, jo tinc els cabells tintats i deunidó la fauna que hi tenia! Hi estaven ben instal.lats!!!
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dj. març 22, 2012 3:25 pm

Montpra, el producte que vaig comprar jo a la farmacia és Paranix. Em van oferir aquest o un insecticida i vaig triar aquest. Segur que n'hi ha molts al mercat i tampoc puc recomanar-te'l ja que no tinc cap referència anterior, ni n'he provat cap altre......... Aquest em va costar uns 21€. Hi posa que és de 2 a 8 aplicacions depenent de quant cabells tinguis, curt, mitjà, llarg. Jo el tinc llarg i ens el vam posar els 3 i quasi ja no en queda....

Ara he mirat la seva web i he vist que hi ha una presentació de com fer net amb el pinte, com seccionar el cabell i moltes recomanacions. No tinc cap interès en vendre el producte, que quedi clar... a més a més he vist que era d'un laboratori Israelí :-:) i segur que en tenim de similars aquí a la bora..... però la presentació m'ha semblat entenidora....

http://www.paranix.eu/site/schoolzone/_ ... 82,23,Para más información:
il·lusionada
Entrades: 417
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: il·lusionada » dv. març 23, 2012 8:25 am

Gràcies neuetes! Doncs ja ho he fet, he posat 4 o 5 gotes a l'ampolla de xampú que és de 200ml. Ara el què faré és rentar-li un dia si un dia no...té 18 mesos la meva filla i no vull rentar-li cada dia que em sembla massa...és que la setmana passada em van dir que una nena de la seva classe en tenia i llavors ja es van disparar totes les alarmes a casa...jejejeje. Això del vinagre que dius, per nens tan petits també va bé? Jo acondicionador no n'hi poso i de fet la meva filla no té molt cabell...però bueno mai se sap on van els polls!

gràcies a totes pels consells!
ImatgeImatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::