Cangur per quan estan malalts
Cangur per quan estan malalts
Hola boniques!
tot i que encara falta, m'estic plantejant com ens organitzarem quan portem el petit a la llar. O més exactament què farem quan estigui malalt i s'hagi de quedar a casa. No tenim ningú que ens pugui donar un cop de mà, ja que tant els pares com els sogres viuen lluny. Les que esteu en la mateixa situació, com us ho munteu? Una cosa que em ronda pel cap és pagar uns diners a alguna estudiant (100 euros?) al mes a fons perdut, és a dir, només per assegurar-me la seva disponibilitat si algun dia la truco a les 7 perquè pugui ser a casa a les 8 (i pagar-li llavors les hores que faci). Us sembla factible/raonable? Creieu que trobaré algú disposat a fer-ho?
Gràcies per les opinions!
tot i que encara falta, m'estic plantejant com ens organitzarem quan portem el petit a la llar. O més exactament què farem quan estigui malalt i s'hagi de quedar a casa. No tenim ningú que ens pugui donar un cop de mà, ja que tant els pares com els sogres viuen lluny. Les que esteu en la mateixa situació, com us ho munteu? Una cosa que em ronda pel cap és pagar uns diners a alguna estudiant (100 euros?) al mes a fons perdut, és a dir, només per assegurar-me la seva disponibilitat si algun dia la truco a les 7 perquè pugui ser a casa a les 8 (i pagar-li llavors les hores que faci). Us sembla factible/raonable? Creieu que trobaré algú disposat a fer-ho?
Gràcies per les opinions!
Re: Cangur per quan estan malalts
jo ho trobo bé però en el cas de que aquest/a estudiant tingui un examen i no pogui faltar o es posi malalta...
un altre recurs és una ama de casa, no?
o alguna veïna?
alguna amiga o amic a l'atur?
un altre recurs és una ama de casa, no?
o alguna veïna?
alguna amiga o amic a l'atur?
catalanna, nosaltres estem igual que tu. Tenim tota la família, amics, etc. a 100 km i ningú de confiança amb qui deixar els nens en situacions d'emergència.
Fins ara ho hem estat trampejant prou bé, perquè el gran no s'ha posat malalt massa sovint. Normalment, si tenim unes hores de marge, vénen els meus sogres o la meva cunyada però, tot i que vénen encantats, també ens sap greu trucar-los.
El tema que comentes d'intentar "assegurar-te" una cangur... no sé. Ho pots provar, però imagino que costarà trobar algú amb disponibilitat 100%... Nosaltres tenim un parell de cangurs, però en les emergències sempre ens han fallat...
Recordo un dissabte al matí que jo havia d'anar a treballar sí o sí (un parell d'hores) i es va llevar el meu home amb unes angines de cavall i a 38º de febre. Evidentment, a les 9 del dissabte al matí cap de les cangurs va contestar el telèfon, i encara que algú de la família hagués pogut venir, avisant tan just gairebé haurien arribat a l'hora que jo sortiria de la feina. Total, que paracetamol i a aguantar com va poder.
Molts cops, el que acabem fent és que el meu home s'agafa el dia de festa, directament. És una M anar gastant les vacances així, però a vegades no tenim més opció.
Jo, és possible que de cara al curs que ve canviï de feina (arriscat, però ho provarem..) i la intenció és treballar des de casa. Serà més avorrit, però amb aquest tema anirem més tranquils, la veritat...
Uf, em sembla que t'he fotut el rotllo i no t'he ajudat massa...
Fins ara ho hem estat trampejant prou bé, perquè el gran no s'ha posat malalt massa sovint. Normalment, si tenim unes hores de marge, vénen els meus sogres o la meva cunyada però, tot i que vénen encantats, també ens sap greu trucar-los.
El tema que comentes d'intentar "assegurar-te" una cangur... no sé. Ho pots provar, però imagino que costarà trobar algú amb disponibilitat 100%... Nosaltres tenim un parell de cangurs, però en les emergències sempre ens han fallat...
Recordo un dissabte al matí que jo havia d'anar a treballar sí o sí (un parell d'hores) i es va llevar el meu home amb unes angines de cavall i a 38º de febre. Evidentment, a les 9 del dissabte al matí cap de les cangurs va contestar el telèfon, i encara que algú de la família hagués pogut venir, avisant tan just gairebé haurien arribat a l'hora que jo sortiria de la feina. Total, que paracetamol i a aguantar com va poder.
Molts cops, el que acabem fent és que el meu home s'agafa el dia de festa, directament. És una M anar gastant les vacances així, però a vegades no tenim més opció.
Jo, és possible que de cara al curs que ve canviï de feina (arriscat, però ho provarem..) i la intenció és treballar des de casa. Serà més avorrit, però amb aquest tema anirem més tranquils, la veritat...
Uf, em sembla que t'he fotut el rotllo i no t'he ajudat massa...

Nosaltres vam "solucionar el problema" fent que vingui cada dia a donar-li l'esmorzar i a portar-lo a la guarderia. Així, el dia que està malalt ja es queda amb ell. És una senyora jubilada (però d'esperit jove!) i per fer-li més lligadet el sou i que no em marxi li faig dur-me la part de la roba (cosir, plegar, planxar).
Tambe hi han empreses de serveis a domicili que ofereixen serveis les 24 h. Aquestes et vindran segur sigui l'hora que sigui.
Gràcies per les idees!
Laetitia, a què et refereixes amb ama de casa? esclar que l'estudiant algun dia et pot fallar.. però també la veïna o qui sigui.. si és un cas molt puntual, suposo que el meu home pot agafar-se un dia de vacances, però com diu la nunus, quina mèeeee haver de tirar de vacances així! (jo sóc mestra i no ho puc fer, les tinc fixes).
Una empresa t'ho soluciona segur, però deixar el nen amb algú que no coneix/coneixes i a sobre quan està malalt... ostres, se'm fa un món!! M'ha agradat molt la opció de la Muntcat, però té la pega que justament el nen anirà a la llar al costat de la meva feina per no haver-lo de deixar a acollida.. i seria molt còmic anar amb la cangur a l'autobus
Més idees? Hi ha algú que faci el que jo proposo? I si no ho feu, a banda que pugui ser difícil trobar algú, us sembla un tracte just?
Laetitia, a què et refereixes amb ama de casa? esclar que l'estudiant algun dia et pot fallar.. però també la veïna o qui sigui.. si és un cas molt puntual, suposo que el meu home pot agafar-se un dia de vacances, però com diu la nunus, quina mèeeee haver de tirar de vacances així! (jo sóc mestra i no ho puc fer, les tinc fixes).
Una empresa t'ho soluciona segur, però deixar el nen amb algú que no coneix/coneixes i a sobre quan està malalt... ostres, se'm fa un món!! M'ha agradat molt la opció de la Muntcat, però té la pega que justament el nen anirà a la llar al costat de la meva feina per no haver-lo de deixar a acollida.. i seria molt còmic anar amb la cangur a l'autobus
Més idees? Hi ha algú que faci el que jo proposo? I si no ho feu, a banda que pugui ser difícil trobar algú, us sembla un tracte just?
catalanna ha escrit:el nen anirà a la llar al costat de la meva feina per no haver-lo de deixar a acollida.. i seria molt còmic anar amb la cangur a l'autobus![]()
Ai! M'has fet riure un munt!
Jo conec gent que ha fet el que proposes i no sempre amb bons resultats. I si la tens i no cal que et porti el nen a la llar, però que li doni l'esmorzar, el vesteixi i quan marxis et faci el dinar o el sopar per quan tornis?
- papalloneta
- :: zebra

- Entrades: 1097
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am
Hola! Jo tinc a una noia que si tot va be, arriba a casa a les 7.30h, vesteix al petit i el porta a la llar.... Els dies que està malalt es queda amb ell tot el dia. Li pago un fixe cada mes i a part els dies que està malalt.
Personalment, crec que la millor opció és buscar alguna senyora del barri que no treballi fora de casa, el que jo dic una "àvia d'emergència....". Es clar que algún dia pot fallar (com tothom), però normalment son les persones que tenen mes disponibilitat... Jo ho tinc clar, si la noia que tenim ara algun dia ens deixa (és educadora infantil, i se que si troba feina de lo seu ens deixarà), serà la opció que mirarè, ja que en principi son persones que no busquen altres feines.....
Personalment, crec que la millor opció és buscar alguna senyora del barri que no treballi fora de casa, el que jo dic una "àvia d'emergència....". Es clar que algún dia pot fallar (com tothom), però normalment son les persones que tenen mes disponibilitat... Jo ho tinc clar, si la noia que tenim ara algun dia ens deixa (és educadora infantil, i se que si troba feina de lo seu ens deixarà), serà la opció que mirarè, ja que en principi son persones que no busquen altres feines.....
Jo també hi he pensat i el que em fa més pes és el que anomeneu "avia d'emergència"; al matí la portaré jo, llavors seria perqué la reculli a la tarda i es quedi amb ella fins que jo torni de la feina, a més pactar la disponibilitat si es posa malalta.
A la farmàcia del barri vaig veure un anunci d'una senyora de mitjana edat que s'oferia, la farmacèutica la coneix, es una veina del barri de tota la vida, té fills grans ja casats i no treballa.... encara que jo no la conec, em sembla que és la millor opció, suposo que un dia d'aquests la trucaré.
A la farmàcia del barri vaig veure un anunci d'una senyora de mitjana edat que s'oferia, la farmacèutica la coneix, es una veina del barri de tota la vida, té fills grans ja casats i no treballa.... encara que jo no la conec, em sembla que és la millor opció, suposo que un dia d'aquests la trucaré.
- il·lusionada
- :: gosset

- Entrades: 417
- Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm
Hola noies!
He estat llegint el què escriviu i a mi em passa el mateix que a la majoria de vosaltres. El meu marit i jo vivim a 50 i 100 km dels avis de la nostra filla. Els meus pares són joves i treballen i els meus sogres són massa grans per fer-se'n càrrec i venir ràpid. Així que quan es posa malalta (té 18 mesos) ens ho combinem el meu marit i jo, però, hi ha dies que passem molts nervis perquè depenem de què la meva cap em doni festa, etc. Total que estem buscant algú, tenim una cangur però estudia i ens ha passat auixò que dieu que quan l'hem necessitat tenia classe o exàmens i l'altra cangur de confiança que tenim ha marxat a Irlanda a treballar de llevadora. No sé on podem buscar algú? Això d'una senyora gran i jove d'esperit que no treballi està molt bé...però no tinc ni idea de per on començar a buscar. Hi ha algun lloc al socpetit on hi ha ofertes i demandes de feina?
He estat llegint el què escriviu i a mi em passa el mateix que a la majoria de vosaltres. El meu marit i jo vivim a 50 i 100 km dels avis de la nostra filla. Els meus pares són joves i treballen i els meus sogres són massa grans per fer-se'n càrrec i venir ràpid. Així que quan es posa malalta (té 18 mesos) ens ho combinem el meu marit i jo, però, hi ha dies que passem molts nervis perquè depenem de què la meva cap em doni festa, etc. Total que estem buscant algú, tenim una cangur però estudia i ens ha passat auixò que dieu que quan l'hem necessitat tenia classe o exàmens i l'altra cangur de confiança que tenim ha marxat a Irlanda a treballar de llevadora. No sé on podem buscar algú? Això d'una senyora gran i jove d'esperit que no treballi està molt bé...però no tinc ni idea de per on començar a buscar. Hi ha algun lloc al socpetit on hi ha ofertes i demandes de feina?
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Estic buscant feina de matins o tardes (horari a convenir) de dilluns a diumenge i festius inclossos. M'ofereixo per fer tasques domèstiques i fer de cangur de nens, nenes i mascotes. Tinc molta experiència tant de fer neteja com de tenir cura dels petits i dels animalons. Tinc 29 anys, soc mami de 2 nens petitets i de plena confiança. Estic buscant per Barcelona, Badalona, Sant Adrià i L'Hospitalet. Estic disponible de dilluns a diumenge, festius inclossos. Preu hora 9€ Si algu/na està interessat privi o mail: heaven20@msn.com i parlem. MERCI
heaven25baby l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 5:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola, la meva germana (24 anyets) està estudiant en TORN DE TARDA el CFGS d'educació infantil i a part és monitora de l'esplai del poble, actualment està fent de cangur a uns bessons de 4 mesos, d'una marona d'aquí del SP, però els pekes el proper mes ja van a la Llar així que estarà disponible tots els matins. Si voleu el seu mòvil envieu-me privat i us el passo 
Nini, per on busca feina?
Heaven25, gràcies per l'oferta, tu què estàs al sector, què et sembla la meva proposta, la veus factible?
Heaven25, gràcies per l'oferta, tu què estàs al sector, què et sembla la meva proposta, la veus factible?
Holaaaa t'he enviat privat. Penso que el que proposes és una bona proposta 
- heaven25baby

- Contacta:
Jo soc "ama de casa" i ara mateix no trobo feina així que estic fent això, feines domèstiques i cangurs. Ara mateix estic treballant amb 2 noies d'aquí del SP i la veritat que estic superbé, sóc de plena confiança. Ja podeu comptar amb mi si us fa falta alguna, podeu enviar-me privi o mail: heaven20@msn.com. 
- heaven25baby

- Contacta:
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Nosaltres també vivim a 100 km de Barcelona i el que fem quan es posen malalts és venir a Bcn a buscar la meva sogra que vingui a viure uns dies a casa mentre el nen es recupera.
Jo no vaig trobar ningú de confiança que vulgués venir només pels dies que es posaven malalts.
Jo no vaig trobar ningú de confiança que vulgués venir només pels dies que es posaven malalts.
- il·lusionada
- :: gosset

- Entrades: 417
- Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm
Maretameua, jo tinc els pares i sogres a 100 km però no poden venir...els meus pares tenen la seva feina (són avis joves) i els meus sogres són massa grans i s'atabalen quan es queden sols amb la peque...així que haig de buscar algú de confiança si o si...el tema és que com que ara ens canviem de pis, necessitarem algú que també vingui a fer unes hores de neteja...i estem mirant si la mateixa persona ens pot fer les dues coses o què...és molt complicat noies! uffff
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |