Règim abans de buscar la panxu
Règim abans de buscar la panxu
Bones a totes,
se suposa que el mes de Juny ens posem a la busca i captura d'una panxu i des de fa cosa d'1 mes he començat a fer dieta -sobretot evitar "guarrejar" i menjar de tot el que és sa, però menys- i més esport (que en el meu cas no era molt difícil perquè a penes podia fer res...però ha calgut fer un esforç i trobar temps).
Des que em vaig casar, fa any i mig, he guanyat 6 kilos i la veritat, potser estic massa emparanoiada però no vull arrossegar-los quan em quedi en estat. De la mateixa manera que voldria intentar, arribat el moment, guanyar el mínim pes, ja no per mi sinó per un bon embaràs en general, i una millor recuperació post-part.
Alguna més li passa el mateix o està en la mateixa situació? Sé que després del part el cos necessita el seu temps, ho assumeixo, però vaja...
Una abraçada
se suposa que el mes de Juny ens posem a la busca i captura d'una panxu i des de fa cosa d'1 mes he començat a fer dieta -sobretot evitar "guarrejar" i menjar de tot el que és sa, però menys- i més esport (que en el meu cas no era molt difícil perquè a penes podia fer res...però ha calgut fer un esforç i trobar temps).
Des que em vaig casar, fa any i mig, he guanyat 6 kilos i la veritat, potser estic massa emparanoiada però no vull arrossegar-los quan em quedi en estat. De la mateixa manera que voldria intentar, arribat el moment, guanyar el mínim pes, ja no per mi sinó per un bon embaràs en general, i una millor recuperació post-part.
Alguna més li passa el mateix o està en la mateixa situació? Sé que després del part el cos necessita el seu temps, ho assumeixo, però vaja...
Una abraçada

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
- Marona78
- :: rateta

- Entrades: 175
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
- Ubicació: Baix Penedès, Catalunya
Re: Règim abans de buscar la panxu
Hola Petita!
Jo abans del meu segon embaràs vaig fer uns mesos de dieta.
En el meu primer embaràs em vaig engreixar 10 quilos. Després de parir els vaig perdre. nou mesos després de parir m'havia engreixat 9 quilos! La doctora em va dir que tenia la tiroides una mica alterada, però no liva donar importància. vaig fer dieta però sense resultat.
Abans d'anar a buscar el 2n fill, vaig fer uns mesos de dieta, però em vaig quedar embarassada de seguida... Tot i així, durant els primers mesos d'embaràs vaig perdre uns quants quilos. Després del segon fill vaig tornar a guanyar pes, i així estic, guanyo pes després de l'embaràs, tot i que faig lactància materna prolongada.
Ara tinc hora un altre cop per veure si realment tinc un problema greu a nivell hormonal, ja que des que em vaig quedar embarassada del primer fill, m'he engreixat més de 20 quilos!
Tot i així, es bo prendre mesures abans:controlar el pes, prendre àcid fòlic i anar a veure el metge per una revisió general.
Molta sort!
Salut!
En el meu primer embaràs em vaig engreixar 10 quilos. Després de parir els vaig perdre. nou mesos després de parir m'havia engreixat 9 quilos! La doctora em va dir que tenia la tiroides una mica alterada, però no liva donar importància. vaig fer dieta però sense resultat.
Abans d'anar a buscar el 2n fill, vaig fer uns mesos de dieta, però em vaig quedar embarassada de seguida... Tot i així, durant els primers mesos d'embaràs vaig perdre uns quants quilos. Després del segon fill vaig tornar a guanyar pes, i així estic, guanyo pes després de l'embaràs, tot i que faig lactància materna prolongada.
Ara tinc hora un altre cop per veure si realment tinc un problema greu a nivell hormonal, ja que des que em vaig quedar embarassada del primer fill, m'he engreixat més de 20 quilos!
Tot i així, es bo prendre mesures abans:controlar el pes, prendre àcid fòlic i anar a veure el metge per una revisió general.
Molta sort!
Salut!

Marona78 ha escrit:Hola Petita!
Ara tinc hora un altre cop per veure si realment tinc un problema greu a nivell hormonal, ja que des que em vaig quedar embarassada del primer fill, m'he engreixat més de 20 quilos!![]()
Molta sort!
Salut!
Gràcies! Esperem que hi hagi sort amb la "feina". El que és una passada com et fa ballar el cap aquests canvis de pes, no? A més, que és el que dius, si un cop has parit els has perdut...PER QUÈ DESPRÉS ELS HAS DE RECUPERAR SENSE MÉS I A SOBRE AMB LA LACTÀNCIA!?
Se suposa que no és molt el que he de perdre però ho vull fer de manera progressiva fins al Juny perquè per experiència sé que el que ràpid baixa més ràpid puja...i no vull que em torni a passar i fer dieta amb productes dietètics si després no els puc seguir prenent em fa por...no fos cas que recuperi tot el perdut U_U
A veure què tal :)

- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Bones!
Jo vaig començar dieta al setembre, una mica abans de posar-me a buscar
En el meu cas, estic en el meu pes, però un xic per sobre del que sempre he pesat, així q vaig decidir posar-me a perdre uns kilets mentre començava la recerca.
En el moment que em quedi, doncs ja canviaré els hàbits, però preferia quedar-me amb menys pes.
Sort!
Jo vaig començar dieta al setembre, una mica abans de posar-me a buscar
En el meu cas, estic en el meu pes, però un xic per sobre del que sempre he pesat, així q vaig decidir posar-me a perdre uns kilets mentre començava la recerca.
En el moment que em quedi, doncs ja canviaré els hàbits, però preferia quedar-me amb menys pes.
Sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Hola boniques!!
En el nostre cas, volem començar a cercar si tot va bé a paritr del maig (ja va quedant menys!!) i també m'havia proposat fer una mica de dieta.. el problema és que amb l'estrès que porto a sobre per culpa de la feina i qua molts dies dino fora de casa difícil... de fet, no estic molt per sobre del meu pes, el meu principal problema és que em passo el dia asseguda i em fa molta però que molta mandra fer exercici... en resum, que estic fofa!!! i em fa molta ràbia perquè sé com colucionar-ho però la mandra em pot.. a veure si ara amb el bon temps m'animo i em poso a una bici estàtica que tinc a casa ni que sigui 15 minutets cada dia, que algo faran dic jo, jejeje.
Tema alimentació, més que dieta estricta el que intento és no menjar moltes porcades i portar una vida més sana de cara al possible embaràs. Pe`ro amb lo bona que està la xocolataaaaaaaaaaaaaaa, mmmmmmmmmmmm, jejejeje.
Molts ànims a totes en la dieta i molta sort en la cerca del bebè!!!!
Petonets!!!!!!!!
En el nostre cas, volem començar a cercar si tot va bé a paritr del maig (ja va quedant menys!!) i també m'havia proposat fer una mica de dieta.. el problema és que amb l'estrès que porto a sobre per culpa de la feina i qua molts dies dino fora de casa difícil... de fet, no estic molt per sobre del meu pes, el meu principal problema és que em passo el dia asseguda i em fa molta però que molta mandra fer exercici... en resum, que estic fofa!!! i em fa molta ràbia perquè sé com colucionar-ho però la mandra em pot.. a veure si ara amb el bon temps m'animo i em poso a una bici estàtica que tinc a casa ni que sigui 15 minutets cada dia, que algo faran dic jo, jejeje.
Tema alimentació, més que dieta estricta el que intento és no menjar moltes porcades i portar una vida més sana de cara al possible embaràs. Pe`ro amb lo bona que està la xocolataaaaaaaaaaaaaaa, mmmmmmmmmmmm, jejejeje.
Petonets!!!!!!!!

PetitPrincep79 ha escrit:Bones!
Jo vaig començar dieta al setembre, una mica abans de posar-me a buscar![]()
Sort!
Hola wapa!
Jo m'he volgut posar abans perquè pensava que durant l'embaràs l'única cosa és la dieta per evitar guanyar més pes del compte, però clar, tampoc pot ser una dieta dieta de perdre pes...més aviat de no guanyar-ne, pot ser? De fet suposo que fins Juny no ens hi posarem...així que tinc temps per anar fent bondat...encara que ahir van venir unes amigues a casa i em vaig permetre el "luxe" de la setmana amb unes crêppes (U_U) Però prometo no tornar a caure en la temptació fins la propera setmana.
Un petó

Cuca84 ha escrit:Hola boniques!!
Petonets!!!!!!!!
Woles Cuca!!!
A mi em passa el mateix, no estic massa per sobre del meu pes (al límit del pes ideal, però en el pes ideal en essència :P) el que estic com tu, tot i que puc menjar alguns dies a casa, la meva feina comporta moltes hores fora (la meva jornada pot anar de les 8 a les 15h) i a més amb el cul enganxat a una cadira així que encara fa més pal quan plego a les mil anar al gimnàs. La cosa està en intentar fer una mica de WiiSport i Wiifit i aprofitar la bici estàtica del meu marit i les seves màquines, per deixar d'estar fofa i perdre amb l'exercici i la dieta.
A veure què tal us va a vosaltres la recerca de la panxu ^^ (serà un èxit segur :D)
Un petó

Papagaya ha escrit:Hola maques!
Nosaltres ens hem posat a cercar aquest mes i jo volia intentar fer dieta ..aviam no es que tingui que perdre pes però si que tinc algo de panxeta de no cuidar-me...i clar si després allò ha de créixer no hi haurà qui la tregui! El que passa que he passat un dies amb molt de estres i no paro de menjar marranades bffff es el que em passa quan estic molt nerviosa. Però bueno poc a poc i bona lletra, també el tema de l'excercici es important i com no tinc gaire temps agafo i en un moment que veig que tinc deu minuts em poso a fer abdominals o sentadilles algo es algo jajaja![]()
... o bé pujo les escales de la feina o el que trobi que pugui excitar els músculs ajjajaja pensareu que estic boja però a vegades se’m fa complicat trobar un moment!
![]()
![]()
Un petóo!
Jajajajajajajajajja Papagaya com entenc això de menjar marranades per culpa de l'estrés!!! I en el meu cas si és xoco o dolç ja ni t'explico XDDDDD Però he de dir que en 2 setmanes només he entrat en contacte amb la xoco 1 dia...ahir amb unes amigues, però ja està! I per mi té un mèrit que no veas jjajajajajajaaj que a casa meva la xoco durava un dia...i ara no s'acaba

Papagaya...m'has fet pensar en unes crêppes de nocilla calentonetes i recent fetes...O_O Què cruel! XDDDD
Reconec que fa dies que a penes toco la xocolata i m'estic conentint prou bé...
A veure quan dura aquesta voluntat de ¿ferro? XDDD
Reconec que fa dies que a penes toco la xocolata i m'estic conentint prou bé...

petita83 ha escrit:Cuca84 ha escrit:Hola boniques!!
Petonets!!!!!!!!
Woles Cuca!!!
A mi em passa el mateix, no estic massa per sobre del meu pes (al límit del pes ideal, però en el pes ideal en essència :P) el que estic com tu, tot i que puc menjar alguns dies a casa, la meva feina comporta moltes hores fora (la meva jornada pot anar de les 8 a les 15h) i a més amb el cul enganxat a una cadira així que encara fa més pal quan plego a les mil anar al gimnàs. La cosa està en intentar fer una mica de WiiSport i Wiifit i aprofitar la bici estàtica del meu marit i les seves màquines, per deixar d'estar fofa i perdre amb l'exercici i la dieta.
A veure què tal us va a vosaltres la recerca de la panxu ^^ (serà un èxit segur :D)
Un petó
Jo igual bonica, el meu horari és de 8 a 15h però algunes tardes treballo per avançar feina (i xq si no t'hi quedes, l'empresa considera que no t'impliques prou.. en fi), també tot el sant dia a la cadira, només m'aixeco per agafar papers de la impressora.. jajaja. I això és lo que em fa estar tan fofa, el no fer res!! nosaltres també tenim la wiifit, però no la faig servir gaire per no dir gens últimament.. També tenim una bici estàtica i a vegades pujoa fer-ne una micona però em canso i em fa mandra.. sóc una dropa!!!
En quant a la cerca, la veritat és que ja tinc ganes de que sigui maig per començar.. ara el dia 12 visit a la ginecòloga, esperant que tot estigui ok i ens doni llum verda.. xq sinó em donarà algo!! no vull tenir que esperar més per començar
Gràcies pels ànims preciosa!!!
Petonarrus!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |