ACTIVITATS BEBES 2 MESOS
ACTIVITATS BEBES 2 MESOS
Hola marones!!El dilluns el meu angelet farà 2 mesos, ara ja aguanta el cap i comença a fer cosetes.
Quines
activitats podriem fer tots dos junts ? Tinc una manteta amb coses penjants que es posa al terra, ja li puc posar perque s'entretingui? es que estic mig perduda, gràcies!!! 
Quines
activitats podriem fer tots dos junts ? Tinc una manteta amb coses penjants que es posa al terra, ja li puc posar perque s'entretingui? es que estic mig perduda, gràcies!!! 
Re: ACTIVITATS BEBES 2 MESOS
Tutty, com ja saps el meu va néixer un dia després del teu, i jo ja fa un parell de setmanes que el poso boca amunt a la manteta aquesta que dius! Se la va mirant i va escoltant la música que fa.. jo crec que li agrada!
Edito per afegir:
no sé si compta com a activitat però prova de treure-li la llengua uns quants cops estant molt a prop seu.. al final l'acaba traient ell també!!! És molt divertit! I jo per fer, faig qualsevol cosa amb ell, li explico contes, li ensenyo revistes, ballem.. no s'entera de gaire però jo m'ho passo genial!!
Edito per afegir:
no sé si compta com a activitat però prova de treure-li la llengua uns quants cops estant molt a prop seu.. al final l'acaba traient ell també!!! És molt divertit! I jo per fer, faig qualsevol cosa amb ell, li explico contes, li ensenyo revistes, ballem.. no s'entera de gaire però jo m'ho passo genial!!

A quina edat els nens començen a jugar amb joguines ?Tinc un bebe de 2 mesos i no fa gaire cas si li poso algo a les mans, jo crec que encara és petit, oi ?
Jo tinc fotos de la nena agafant el gusiluz als dos mesos i mig, bueno, intentant-ho 
Els hi anava ensenyant i mica en mica anava demostrant interès. Ja veuràs com no et queda gaire

Els hi anava ensenyant i mica en mica anava demostrant interès. Ja veuràs com no et queda gaire
Ara que ho recordo, el dia que la vem vacunar dels dos mesos, jo li tirava petonets i ella intentava imitar-me. Movia els llavis i intentava possar "morritus"

Aix, aquests petitons!!!

Aix, aquests petitons!!!
- elisabetsalie
- :: formigueta

- Entrades: 55
- Membre des de: dc. març 14, 2012 7:08 pm
Hola! Moltes felicitats!
Potser pots trobar idees per fer al meu bloc. Són cosetes senzilles que he fet a casa amb els meus nens i m'ho he passat molt bé. Et recomano els posts "tubs de colors", "taps de llauna", "taps de plàstic", "retalls de teixit","sonalls transparents", "les cintes", "la panera de les olors" i tot el relacionat amb la "panera dels tresors". Espero que hi passeu tan bones estones com nosaltres.
elisabetsalie
http://manetesicosetes.wordpress.com
Potser pots trobar idees per fer al meu bloc. Són cosetes senzilles que he fet a casa amb els meus nens i m'ho he passat molt bé. Et recomano els posts "tubs de colors", "taps de llauna", "taps de plàstic", "retalls de teixit","sonalls transparents", "les cintes", "la panera de les olors" i tot el relacionat amb la "panera dels tresors". Espero que hi passeu tan bones estones com nosaltres.
elisabetsalie
http://manetesicosetes.wordpress.com
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Tutty29 ha escrit:A quina edat els nens començen a jugar amb joguines ?Tinc un bebe de 2 mesos i no fa gaire cas si li poso algo a les mans, jo crec que encara és petit, oi ?
el meu va passar de les joguines fins als 3.5 - 4 mesos. Sí, abans ja les agafava si li donava, però no hi jugava.. vull dir que val, sí, les tenia a les mans, però no interactuava amb elles de cap manera.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |