GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Maria77
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 11:38 am

Re: GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!

EntradaAutor: Maria77 » dg. abr. 01, 2012 7:53 am

Imatge
"No permetes que ningú et digui que ets incapaç de fer alguna cosa, ni tan sols jo. Si tens un somni, has de conservar-lo. Si vols alguna cosa, ix a buscar-la, i punt. Saps? La gent que no arriba a aconseguir els seus somnis sol dir-los als altres que tampoc compliran els seus."
La recerca de la felicitat
(A part de la frase en la foto les deixaré escrites per si algú no pot veure les imatges)

Bon dia, nenes meves!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ja som en abril. Serà el nostre mes, tot i que som poques grafiqueres, penso cantar com a minim 6 positius!!!!!! Aixi que les que estan en SW al ataque, les que estan escalfant motors, aponer molta gasolina per la SW i les que ja estan en el desespero - a mentalitzar-se per a que no vingui la warry en los properos 9 meses!!!!!!!!!!!!!!! Molta sort a totes i ja començem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Encara no puc acostumar-me que la Morty i la Giss estan a la banqueta...Per aixo vull dir-vos, solets, que us estem esperant aqui i que espero que tindreu les vostres panxetes només sortir de la banqueta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Petons per vosaltres!!!!!! :-()-) :-()-)

Naral, solet, espero que aquest mes el teu ovulito es decideixi sortir de una p... vegada i ho puguis aprofitar com Deu mana!!!! :-()-) :-()-)

Al&Bel, sé que ara estas molt lluny pero t'envio tota la sort del mon per a que tornis amb la :-()) !!!!!

Ventureta, carinyet, veuràs que l'ovulació no tardarà gaire i amb els deures al maxim ho enganxaràs!!!!! :b-))) :b-)))

Eni, reina, anims amunt i del tot el cor et desitjo que aguest mes sigui el últim mes de la cerca!!!!!! :-()-) :-()-)

Petitprincep, aixxx aquest tacat!!!!! No et desanimis, aixo pot ser un tacat d'implantació!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No pateixis, veuràs com tot sortirà bé!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Lexi, sento molt d'aquest TE negatiu!!!!!!! Pero anims amunt i amb il·lusió per agafar el proper cicle!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Zoui, carinyet, recarga piles per a SW, que ja vull cantar la teva :-()) !!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Falca, compi, a veure que farà la teva grafi tan estable!!!!! Ha de ser un bon senyal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Petons!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Xulleta, reina, ja estas en SW???!!!!!! Vinga, els deures a tope que et vull ja en les mares del desembre!!!!!! :b-))) :b-)))

Danu, no m'has dit res de la teva data de nowarry???!!!!! La grafi pinta bé i espero poder cantar el teu positiu!!!!!!! >.-<: >.-<:

Ishtar, solet, ja tens la careta?!!!!!!!!!!!! Que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ara els deures al maxim, que no s'escapi ningú!!!!!!!!!!!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-)

Papagaya, la tempe es mante ben alteta!!!!!!!!! Espero que amb aquesta unica grafi tindràs prou per fer-me cantar el teu positiu!!!! :b-))) :b-)))

Abril, estaràs amb nosaltres aquest mes?!!!! O per relaxar-te vols desconectar??!!!!! :-()-) :-()-)

Dormilones!!!!! Jo ara vaig a la ultima calçotada d'aquest any i despres si puc entro per mirar les vostres grafis!!!!!!! >.-<: >.-<:
Molts petons a totes i per a començar amb anims amunt us deixo una cançó que sempre em dona molta energia positiva!!!!!! Espero que us agradi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77Imatge-IshtarImatge-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Imatge
xulleta30
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dg. abr. 01, 2012 8:26 am

Bon primer dia de mes reines!!!!! Avui comencem aquest abril que serà nostre, així que ànims a totes que l'aventur comença ja!!!

Maria, sí que estic en sexy week, estic a CD11 així que ja tocaria començar els deures però encara no ho hem fet, diguem que estem una mica en abstinència entre unes coses i altres. Avui tocarà posar-se les piles per que si no els minixullets no valdran per res!!! Passa-ho bé de calçotada guapi!
Tenim ganes de tu

Imatge
Falca
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Falca » dg. abr. 01, 2012 10:10 am

Bon dia guapis!!!!
Maria la teva tempe continua ben amunt!!!! A veure si cantaras el teu positiu, te molt bona pinta!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Papagaya jo pel què tinc entes és que la tempe no puja si ve warry, així que amb les teves temperatures no crec que sigui warry, reina, a veure què fa demà la tempe i a veure si podem cantar ben fort +++!!!
Xulleta vinga a posar-se a fer deures que no s'escapi l'ovulito ..::·· ..::·· ..::··

La meva tempe no es mou de 36.6, tinc una mica de mal de pits i estic com rara, però em fa por que siguin psicosintomes... a veure si es manté aixi tres dies més!!!!!!!!! :-o00m
Imatge

Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. abr. 01, 2012 10:20 am

Bon dia!!!!

Primer dia d'abril!!!

PAPAGAYA, aquest sagnat extrany....aiaiaiaiai :menjadonuts: a veure si ja la mestressa s'estrenarà amb tu!!!

Jo estic molt xof...ahir una amiga ens va anunciar que està :-()) però que no el buscava, que va ser un polvo amb la seva parella i que no varen pendre precaucions!! I clar, ningú sap lo meu i quan va dir "ja sabeu! Preneu precaucions que mireu q m'ha passat a mi, un dia!!" Bufff! Que prengue'm precaucions pq de seguida ens podem quedar??? Vaig cap als 8 mesos sense precaucions i res!!!
I veient el meu tacat característic ja se que la :sogra: està aquí, a més que el meu humor em delata. I el TE blanc nuclear d'avui també.

MARIA77, tu com vas?? Símptomes d'alguna cosa??
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Ventureta
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dg. abr. 01, 2012 11:35 am

Petitprincep, sento molt aquest TE negatiu... Però no és una mica d'hora per fer-te'l? Vinga guapa, que encara tens la tempe pels núvols!! I això del tacat deu ser per que aquest mes no t'has pres la proge, no? Parla amb la gine d'aquest tema, diga-li que la proge et senta fatal i que si no la prens taques, a veure que et diu...

Molts ànims i un petó ben fort! :-()-) :-()-)

PD: Tema "Va venir sense busca-lo fruit d'una "noche loca"" NO COMMENT... Haurien d'estar prohibits aquest tipus de comentaris :ufs:
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Abril78
Entrades: 811
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:47 pm

EntradaAutor: Abril78 » dg. abr. 01, 2012 12:00 pm

Maria, un post xulissim!!!

Mimiiiii, espero que et vagi de conya aquest canvi de rumb!!! Molta sort!!!! Et trobarem a faltar!!!

Petitprincep quina llastima aquest TE-. Encara no esta tot dit!!!

Maria, jo de moment segueixo aqui!!! En teoria ja he ovulat pero encara no ho marca. Aquest mes tinc la tempe una mica mes alta que normalment fins i tot abans d'ovular. Aixi que no tinc clar quin dia vaig ovular. Jo diria que no l'espero per l'11 o el 12. Veurem que marca.

Que tingueu molt bona setmana santa!!!
Lexi
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

EntradaAutor: Lexi » dg. abr. 01, 2012 11:01 pm

Ja estem a l'Abril!!
Maria77 molt bona dita! I la cançó a mi també em dona molta energia.
La teva grafi pinta molt be! ;-)))
PetitPrincep sento molt el resultat del test, potser es una mica aviat encara, no? No et desanimis reina! :-()-)
Ishtar que bé aquesta careta somrient i deures fets!! jjejeej em de fer cantar a la Maria!
Papagaya et veig entregada a les tempes!! ejejje jo no soc gaire experta, però que siguin altetas es bona senyal segur! :ok:

Per la meva part, estic amb gastroenteritis, febrada ahir a la nit, m'he aixecat del llit millers de cops...i total que no m'he pres la tempe avui, però aquesta tarde, he tacat una miqueta el paper desprès de fer pipi...segurament la mala warri m'ha fet patir per res, i demà vindrà... :ufs:

Petonets per totes i molt bona nit! zz:-)
Martí i Emma els meus petits
Maria77

EntradaAutor: Maria77 » dl. abr. 02, 2012 7:26 am

Imatge

"No et donis per vençut abans de ser vençut"
Jorge Bucay

Bon dia, reines!!!!!!

Ahir a la nit no vam poder entrar al SP ii mira que tenia tantes ganes de saber com van les meves grafiqueres :ufs: Espero que avui funcioni millor!!!!!

Lexi, reina, que et milloris!!!!! I si ha de venir la warry que vingui ja i no et faci patir més!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Petitprincep, solet, ja t'he dit parla amb el gine. Pot ser otro tipo de progesterona t'anirà millor!!!!! I ja saps fins que no hi ha warry, n'hi ha esperança!!!!!!!!!!!! Anims!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

Xulleta, carinyet, ja t'has posat les piles???!!!!!!!! Vinga, que has d'aprofitar la SW al maxim per parir en desembre!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Falca, t'ha pujat la tempe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixxx.....quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que aixo serà una :-()) :ok: :ok: :ok: :ok:

Papagaya, com vas avui?! Sigues tacant?!!!! Com va la tempe?!!!!

Abril, ja t'he apuntat!!!!! Sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ventureta, vinga, anims amunt!!!!!! Recorda que et toca parir al ultim catalanet del any!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Naral, que faràs amb aquest cicle sense fin?! QUan aniràs al gine??!!!! :-()-) :-()-)

Zoui, ja t'ha marxat la warry??!!!!! Com tens els anims per la SW??!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ishtar, solet, com va la tempe avui??!!!!! ET toca remuntar avui els deures, aprofita-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo despres de la calçotada d'ahir tinc les piles recargades i una mica més de paciencia!!!!!!! La tempe aguanta, a veure....

Molts petons a totes, solets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Que us vagi tot molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I demà vull cantar el primer positiu del mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77Imatge-IshtarImatge-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Imatge
xulleta30

EntradaAutor: xulleta30 » dl. abr. 02, 2012 8:14 am

Bon dia guapes!

Maria que bé que la tempe segueixi pujant, a veure si pots continuar amb la sort de les jefes i cantar el teu positiu companya de pacte!

Papagaya jo trobo extrany que et vingui la warry amb la tempe alta, segurament devia ser una falsa alarma, així que calma i creuem els dit per que no vingui >.-<:

Petitprincep, també compi de pacte, aquest TE negatiu vols dir que no era molt d'hora? Mira que els símptomes poden ser de warry o de panxeta, no llencis la tovallola tan aviat guapi!!! El tema de l'amiga prenyi sense buscar-lo, ufffff quina ràbia foten, estic amb la Ventureta, aquests comentaris no haurien d'existir!!!

Lexi com va la panxa? Jo ahir després de dinar vaig començar a tenir moltes punxades a l'estòmac i m'anava trobant cada cop més malament, fins que em va pujar la febre. Vaig estar tota la tarda tapada amb mantes al sofà i prenent una mica d'aquarius que tenia per després de l'ovulació :love: Mentre dormia m'ha baixat la febre i he pogut venir a la feina però tinc un mal de panxa terrible. Fa dos diumenges igual, vaig estar amb febre i encara no sé per què... No sé si és la primavera que no m'està sentant massa bé o què!

Nosaltres ja puc dir que hem començat la sexy week però d'una manera bastant especial... Resulta que ahir vaig estar amb febre tota la tarda, però jo sabia que havíem de fer descàrrega de minixullets per que arribessin frescos a l'ovulació, així que vam fer el que vam poder i ara farem abstinència de dos o tres o quatre dies fins que ovuli. A veure si aquesta estratègia ens funciona més que el dia sí-dia no. De vegades penso que m'estic tornant boja calculant, serà deformació professional :love:
Tenim ganes de tu

Imatge
Falca

EntradaAutor: Falca » dl. abr. 02, 2012 9:29 am

Bon dia reines!!!!
Si Maria avui m'ha pujat la tempe!!!!! :miko: I veig que la teva és manté!!! Aiaiaiaiaiai....
Em fan mal els pits, els tinc com més durs, jejejeje.... i ahir vaig caure en la temptació i ahir vaig fer una cosa que no hauria d'haver fet, però.... un TO de tira i la ratlleta del test quasi tan marcada com la de control, i això que només feia 2 horetes que havia fet pipi... però no em vull fer il.lusions que encara em queden un parell de dies... :-o00m :-o00m
Papagaya com vas avui??
Petitprincep sento el TE- però potser si que es massa aviat.... a veure reina tan de bo!!!! I el què diuen les altres, aquests comentaris la gent ja se'ls podria estalviar, però bé, paciència....
Xulleta reina a tope amb la sexy week!!!!!! No deixis escapar cap minixullet >.-<:
Imatge

Imatge
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. abr. 02, 2012 10:48 am

Bon dia!!!
Quina ràbia!! Havia escrit a primera hora del matí un post llarguíssim (i mira q és difícil des del movil) i no se m'ha publicat!!!
Avui baixada de tempe i ja taco força més, així que la :sogra: és aquí.
He parlat amb el meu home i si, tornaré a anar la gine. No és normal els efectes de la proge i si no la prenc es fa complicat q una llentia s'arrapi amb tantes pèrdues i tan aviat en la FL. Em calculo un cicle similar per l'ovusitol, així q me'n vaig a St.Jordi, un desespero més light ja que aquell cap de setmana marxo a Londres de comiat de soltera!! :love:
Per cert, hi ha unes gràfiques amb una punta genial!!!
Després personalitzo!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Lexi

EntradaAutor: Lexi » dl. abr. 02, 2012 10:59 am

Com va el 1er dilluns d'Abril grafis??
Jo tinc baixada de tempe i estic tacant una mica, la warry farà acte de presencia en breu...

Suyoscar i Eleberth gracies per explicar les vostres vivències ens donen ànims per seguir i aconseguir l'objectiu! :-()-)
Ishtar fes deures avui també que encara no marca la pujada!! No deixeu que s'escapi l'ovulito!
xulleta30 tu també malaltona amb la panxa?! Has de treure energies per la SW! Millorat reina :-()-) Avui estic millor, però ara tinc un tap i mal de cap...ara em doparé una mica a veure si marxa...
Ventureta molta energia per aquesta SW!! :miko: :miko:
Falca quina bona pinta fa la teva grafi!! Dits creuats! :ok:
Abril78 molta paciència que ara començara el desespero :-o00m :-o00m
Maria77 quines tempes mes chules, olora a positiu de mestressa!! jejejej Creuarem els dits perquè sigui aixis!! :ok:

Molta paciència a totes amb els desespers, no feu com jo, que he gastat 3TE per res... nota mental fase lutea personal de 15dies no fer cap test abans. :-o00m
I mooooltisima energia per les que esteu en SexyWeek!! No deixeu que s'escapin!! :: orrr:: :: orrr::
Lexi

EntradaAutor: Lexi » dl. abr. 02, 2012 11:04 am

PetitPrincep79 ha escrit:Bon dia!!!
Quina ràbia!! Havia escrit a primera hora del matí un post llarguíssim (i mira q és difícil des del movil) i no se m'ha publicat!!!
Avui baixada de tempe i ja taco força més, així que la :sogra: és aquí.
He parlat amb el meu home i si, tornaré a anar la gine. No és normal els efectes de la proge i si no la prenc es fa complicat q una llentia s'arrapi amb tantes pèrdues i tan aviat en la FL. Em calculo un cicle similar per l'ovusitol, així q me'n vaig a St.Jordi, un desespero més light ja que aquell cap de setmana marxo a Londres de comiat de soltera!! :love:
Per cert, hi ha unes gràfiques amb una punta genial!!!
Després personalitzo!!!

Sento l'arribada cuca, sempre l'opinió de l'expert ajuda MOLT per comprendre els nostres cossos, molts anims :-()-)
Per cert...quin comiat de soltera mes xulo us espera!! :ok:
Falca

EntradaAutor: Falca » dl. abr. 02, 2012 11:29 am

Petitprincep sento que encara estiguis tacant.... però és el què dius millor anar al gine i comentar-li lo de la proge a veure què et diu..., però anims amunt!!!!!
Lexi sento la baixada de la tempe.... :-()-)
Abri molta paciencia.... :-o00m
Imatge

Imatge
Maria77

EntradaAutor: Maria77 » dl. abr. 02, 2012 11:48 am

Petitprincep, solet, sento ho de la warry!!!!! I me n'alegro molt que vaguis al gine, a veure si et donarà una solució!!!!! Ja t'he apuntat per Sant Jordi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sort, bonica!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Aixx, Falca, aixo del TO positiu té molt bona pinta!!!!!!! Creuem els dits!!!!!! :ok: :ok:

Xulleta, solet, que et milloris!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) Que heu d'aprofitar la SW!!!!! Per cert el mes que em vaig quedar :-()) vam fer com tu amb els deures!!!! 2 o 3 dies abans d'ovulació i despres amb TO positiu al maxim!!!!! Aquest mes ho vam fer igual, a veure...

Lexi, sento ho de la baixada de la tempe i tacat...Anims, cuca, que aviat ho tindràs!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Maria77

EntradaAutor: Maria77 » dl. abr. 02, 2012 11:48 am

Ara em publica el post dues vegades... :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dl. abr. 02, 2012 11:56 am

Bon dia guapis!! :***:

Maria77 Quines cites més maques!! Com t'ho curres mestressa!! >.-<: >.-<: Em pots canviar a sexy-week? Aquesta setmana comencem amb el MAMBO!!! :miko: :miko:

Falca Un TO+ a aquestes alçades és molt bona senyal!! Molta sort guapa! :content:

Petitprincep Ja t'ho vaig dir ahir, crec que faràs molt bé de comentar-ho amb el gine, segur que trobeu una solució... Molts ànims bonica!! :-()-)

Lexi Em sap greu aquesta baixada de tempe però ja saps el lema "mentre no hi ha warry..."

Xulleta Quin rollo aquestes febrades... és una mè quan se t'ajunta amb la sexy-week. A mi em va passar el mes passat i em va fer una ràbia... Tot el mes esperant el moment i pam, just el dia d'ovulació i jo amb un gripàs de cavall... Recupera't!!

Zoui Com estàs? Ja t'has fet la histero? Com ha anat? Un petó guapa! neukiss-)

Giss, Morty Com aneu banqueteres? Us envio una abraçada gegant! :content:

Ishtar Ataca al maromo, eh!! Que aquest ha de ser el nostre mes!! >.-<: >.-<:

Un petonàs a totes! :love:
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dl. abr. 02, 2012 11:57 am

Bon dia guapis!! :***:

Maria77 Quines cites més maques!! Com t'ho curres mestressa!! >.-<: >.-<: Em pots canviar a sexy-week? Aquesta setmana comencem amb el MAMBO!!! :miko: :miko:

Falca Un TO+ a aquestes alçades és molt bona senyal!! Molta sort guapa! :content:

Petitprincep Ja t'ho vaig dir ahir, crec que faràs molt bé de comentar-ho amb el gine, segur que trobeu una solució... Molts ànims bonica!! :-()-)

Lexi Em sap greu aquesta baixada de tempe però ja saps el lema "mentre no hi ha warry..."

Xulleta Quin rollo aquestes febrades... és una mè quan se t'ajunta amb la sexy-week. A mi em va passar el mes passat i em va fer una ràbia... Tot el mes esperant el moment i pam, just el dia d'ovulació i jo amb un gripàs de cavall... Recupera't!!

Zoui Com estàs? Ja t'has fet la histero? Com ha anat? Un petó guapa! neukiss-)

Giss, Morty Com aneu banqueteres? Us envio una abraçada gegant! :content:

Ishtar Ataca al maromo, eh!! Que aquest ha de ser el nostre mes!! >.-<: >.-<:

Un petonàs a totes! :love:
Imatge
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dl. abr. 02, 2012 11:59 am

Maria77 ha escrit:Ara em publica el post dues vegades... :ufs: :ufs: :ufs:

A mi també m'ho ha fet... No entenc res... Avui no està gaire fi el SP!
Imatge
xulleta30

EntradaAutor: xulleta30 » dl. abr. 02, 2012 12:27 pm

Maria, quan dius TO positiu al màxim què vols dir? No era un TO de careta somrient? És que jo fa tres cicles que no faig servir TO, des de que vaig començar amb les gràfiques, per allò de no obsessionar-me massa, però estava pensant anar a comprar-ne per aquest cicle, ja que hem canviat de tàctica. Agafo de ralleta doncs? És que això de la careta somrient no ho pillo massa, per que et surt la careta el dia abans d'ovular o el mateix dia? És que amb això de que surt careta dos dies no em quadra...
Tenim ganes de tu

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::