GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!
Re: GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!
Maria77, Falca Les vostres grafis s'estan enfilant mooolt!!!
Ai, que em sembla que aquí tenim dues panxus!!
Volem un Clearblue!!!
Petitprincep Que estrany que hagis deixat de tacar... mmmmm... Potser encara hi ha esperança tot i el TE negatiu... Molta sort bonica!
Naral!!! Nena, me n'alegro molt que ja tinguis hora pel gine!A veure si et dóna l'omifin o alguna cosa per poder ovular. Ja veuràs que amb una ajudeta aviat tindràs l'ovulito naralero de passeig!
Giss guapa!! Ja sé que estàs avorridota reina, però potser us va bé per desconectar i el mes que ve us ho agafeu amb més ganes!! Ja veuràs que aquesta panxona no trigarà en arribar!! Muaks!
Danu, papagaya Vosaltres també esteu en ple desespero, eh!! Us desitjo molta sort boniques!
Doncs jo ahir vaig anar a la gine. Em va dir que les analítiques havien sortit bé, fins i tot la prolactina!! La segueixo tenint alta però ara ja està dins els valors de referència. M'he quedat molt més tranquil·la... I també m'ha dit, mirant l'ecografia, que ella no considera que tingui OP però que estic al límit. I que més... Ah si! Que quan vulgui puc provar l'omifin per que m'ajudi a ovular abans, però de moment li hem dit que ho volem seguir provant uns mesos més abans de començar amb medicació. Bé, i això és tot. Estic molt contenta i molt més relaxada! A veure si així conseguim fer diana!!
Apa, un petonarro per totes!!
Ai, que em sembla que aquí tenim dues panxus!!
Volem un Clearblue!!!
Petitprincep Que estrany que hagis deixat de tacar... mmmmm... Potser encara hi ha esperança tot i el TE negatiu... Molta sort bonica!
Naral!!! Nena, me n'alegro molt que ja tinguis hora pel gine!A veure si et dóna l'omifin o alguna cosa per poder ovular. Ja veuràs que amb una ajudeta aviat tindràs l'ovulito naralero de passeig!
Giss guapa!! Ja sé que estàs avorridota reina, però potser us va bé per desconectar i el mes que ve us ho agafeu amb més ganes!! Ja veuràs que aquesta panxona no trigarà en arribar!! Muaks!
Danu, papagaya Vosaltres també esteu en ple desespero, eh!! Us desitjo molta sort boniques!
Doncs jo ahir vaig anar a la gine. Em va dir que les analítiques havien sortit bé, fins i tot la prolactina!! La segueixo tenint alta però ara ja està dins els valors de referència. M'he quedat molt més tranquil·la... I també m'ha dit, mirant l'ecografia, que ella no considera que tingui OP però que estic al límit. I que més... Ah si! Que quan vulgui puc provar l'omifin per que m'ajudi a ovular abans, però de moment li hem dit que ho volem seguir provant uns mesos més abans de començar amb medicació. Bé, i això és tot. Estic molt contenta i molt més relaxada! A veure si així conseguim fer diana!!
Apa, un petonarro per totes!!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!
Ventureta!!! ja t'ho vaig dir, però me'n alegro moltissim de que ahir et deixessin mes tranquil·la!!! ara a disfrutar molt i espero que ben aviadet puguis donarnos una gran noticia!!! Jo de mentres vaig mirant el post del omifin, perquè suposo que serà el que em diran que prengui! el ovulito naralero s'ha de posar les piles i pobre d'ell que no surti ni amb omifin!! jajaja
lexi!! em sap greu!
molts ànims i a pel nou cicle amb moltes ganes!!
molts ànims i a pel nou cicle amb moltes ganes!!Re: GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!
Uoooooooooooooooooo Maria la teva grafi fa super bona pinta!!!I ja et surt el compte enrere del FF!!!!
a veure si les tempes segueixen igual yujuuuuuuu
a veure si les tempes segueixen igual yujuuuuuuu

http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

-Ishtar
Va Maria que ja pots fer-lo cantar!!!!! El Clearblue ha sortit Embarazada 2-3 semanas!!!!!

Falca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicitats, reina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Ishtar

-Ishtar
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Si es que estava cantat i mai millor dit, felicitats Falca!!!!!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Maria, nena, que acabo de veure la teva tempe, això sí que és tenir-la pels núvols

Moooltes felicitats Falca!!! Per fi hem vist a l'Shrek cantar i ballar, això sí que és començar bé el dia!!!
Maria lo teu està al caure eh

Maria lo teu està al caure eh

Faaaaaaaalca moltes felicitats!!!!!I de 2-3 setmanes yujuuuuuu
Vinga Maria que la següent ets tu!!!!
Vinga Maria que la següent ets tu!!!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
FALCA bonica !!!! Siiiiiiiiii!!!!!!!

Enhorabona!!!!!!
MARIA!!! I tu per quan??? Quina temperatura!!! Continues prenent proge????

Enhorabona!!!!!!
MARIA!!! I tu per quan??? Quina temperatura!!! Continues prenent proge????
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Moltes Felicitats Falca!!!
Maria i Papagaya les vostres grafiques també fan molt bona pinta!!
Petons x tutti!!
Maria i Papagaya les vostres grafiques també fan molt bona pinta!!
Petons x tutti!!

F
E
L
I
C
I
T
A
T
S
F
A
L
C
A!!!
Nena, me n'alegro moltíssim!!! Ara a disfrutar d'aquest moment tan especial!! Molts petons!
E
L
I
C
I
T
A
T
SF
A
L
C
A!!!Nena, me n'alegro moltíssim!!! Ara a disfrutar d'aquest moment tan especial!! Molts petons!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!
Moltes gracies a totes!!! Ara a intentar disfrutar del moment, però amb por perquè tot vagi bé... suposo que fins que no em vegi la gine no estaré tranquila...
Maria i Papagaya presenteixo que amb aquestes tempes em vindreu a fer companyia ben aviat

Maria i Papagaya presenteixo que amb aquestes tempes em vindreu a fer companyia ben aviat

Nenes, que fa dies que intento entrar i em diu q el servidor esta fora trmporalment. A vere si aq missatge es publica.
MOLTES FELICITATS FALCA!!!!!!
MARIA77 La teva grafi tb te pinta de Positiu!!! Quan et faras un Te??
VENTURETA, dema em fan la histero! Estic una mica nervi, pero tot sigui x la nostra panxu!!! M alegro q ek nou gine t hagi tranquilitzat!
MOLTES FELICITATS FALCA!!!!!!
MARIA77 La teva grafi tb te pinta de Positiu!!! Quan et faras un Te??
VENTURETA, dema em fan la histero! Estic una mica nervi, pero tot sigui x la nostra panxu!!! M alegro q ek nou gine t hagi tranquilitzat!
HOLA GUAPES MEVES!!!!
Jo estic mooolt relaxadeta!! m'estan anant de conya aquestes vacancetes... aix! es que he passat un trimestre estressant!
Ventureta Guapi, encara no m'han fet la histero, me la fan demà! estic una mica "nirvi" tot i que una amiga meva m'ha dit que no és res! tinc ganes que passi ja! Tu tb has nat al gine oi? m'alegra que t'hagi deixat més tranquil.la! així que t'ha dic que estàs al límit d'ovaris poliquístics! que bé!!!
doncs ja saps! sex sex sex! i
!!! hehehe
Naraleta així que tu tb tens hora pel gine! i ja t'estas passant pel post d'omifin! hehehe, jo també m'hi passo perquè com que ja m'ha dit que em faràn estimulació ovàrica! que bé ens trobarem per allà doncs! amb la MOrty! hehehe
Gisseta Molts ànims reineta! ha de ser dur haver de parar la cerca després de tant de temps! però ja queda poquet!! ja ho veuràs!!!
Ishtar tu com vas reina? rematant la feina veig! que bé!!!
Molta sort també per tu!
Kaoru i NIme que bé veure-us per aquí! molts petonetsss panxones!!!!!
FALCA MOLTES FELICITATS
!!!!!!!
Maria super boss! Per quan un Te??????
que olores a positiu!!!!
per totes!!!!
Jo estic mooolt relaxadeta!! m'estan anant de conya aquestes vacancetes... aix! es que he passat un trimestre estressant!
Ventureta Guapi, encara no m'han fet la histero, me la fan demà! estic una mica "nirvi" tot i que una amiga meva m'ha dit que no és res! tinc ganes que passi ja! Tu tb has nat al gine oi? m'alegra que t'hagi deixat més tranquil.la! així que t'ha dic que estàs al límit d'ovaris poliquístics! que bé!!!
doncs ja saps! sex sex sex! i
!!! heheheNaraleta així que tu tb tens hora pel gine! i ja t'estas passant pel post d'omifin! hehehe, jo també m'hi passo perquè com que ja m'ha dit que em faràn estimulació ovàrica! que bé ens trobarem per allà doncs! amb la MOrty! hehehe
Gisseta Molts ànims reineta! ha de ser dur haver de parar la cerca després de tant de temps! però ja queda poquet!! ja ho veuràs!!!
Ishtar tu com vas reina? rematant la feina veig! que bé!!!
Molta sort també per tu!
Kaoru i NIme que bé veure-us per aquí! molts petonetsss panxones!!!!!
FALCA MOLTES FELICITATS
!!!!!!! Maria super boss! Per quan un Te??????
que olores a positiu!!!!
per totes!!!!Re: GRAFIQUERES D'ABRIL...A L'ABRIL PANXES MIL!!!
FALCA ENHORABONA REINA!!
Quina alegria per començar el dia!
Quina il.lusio!!!
Maria tu per quan t'animaràs??? La teva tempe es flipant!!
Quina alegria per començar el dia!
Quina il.lusio!!!
Maria tu per quan t'animaràs??? La teva tempe es flipant!!
Martí i Emma els meus petits

Sóc un optimista. No sembla tenir molta utilitat ser qualsevol altra cosa.
Winston Churchill
Bona tarda, grafiqueres!!!!!
Us aviso, al Shrek ara no vol parar de ballar i cantar, aixi que doneu'm feina, si us plau!!!!!
Falca, moltes felicictats de nou!!!!!!!!!!!!!!!!! Ara a gaudir del moment i que tot vagi molt-molt bé!!!!!!
Papagaya, demà estem pendents de tu!!!!!!!!! Aixxx....quins nervis!!!!!!!
Naralet, solet, m'agrada molt que ja tens l'hora amb el gine. Espero que pugui solucionar rapid el problema amb el teu ovulito tan lent i timidot!!!!!!!!! Petons, reina!!!!
Zoui, moltissima sort demà amb la histero!!!!! Estem pendents de tu!!!! Espero que tot vagi molt i molt bé!!!!!
Petitprincep, reina, has deixat de tacar i la tempe es mante ben alteta???!!!!!! Pot ser era un TE negatiu fals??!!!!!!!! Com et trobes??!!!!
Ishtar, solet, veig que ja has ovulat??!!!!! Et poso al desespero?!!!
Xulleta, com et trobes? Estas segur de que encara no has ovulat??!!! O com vas??!!!!
Ventureta, carinyet, encara no has tingut la careta somrient?!!!! Crec que entre demà la tindràs!!!!! Aprofita la SW!!!!!
Lexi, sento moltissim l'arribada de la warry!!!!!! Espero que el proxim cicle tinguis més sort!!!!!!!!!
Danu, com vas? Algun simptoma?!
Eni, solet, com vas? Ja has començat la SW?!!!!!
A mi la tempe m'ha pujat encara més...pero jo esperaré fins divendre, com ja us vaig dir...És que no tinc cap simptoma i això em fa dubtar...A veure
Molts petons, reines, i que sigui la pluja dels positius!!!!!!

-Ishtar

-Ishtar
- ishtar
- :: poltre

- Entrades: 635
- Membre des de: dj. set. 27, 2007 8:36 pm
- Ubicació: Jönköping (Suecia)
Nenes per fi em deixa entrar al SP
Maria guapa posa'm al desespero, uffff que llarg es farà. Fins divendres ens faras esperar??
pinta tant bé la teva grafi...
Zoui que vagi molt bé demà, tot sigui per la panxu. Amb l'histero tens moltes possiblitats de quedar-te
Lexi sento molt l'arribada de la warry!! però a tope pel segûent cicle!! petons
Xulleta quins TO t'has comprat al final??
PetitPrincep com va el desepero?? ja queda menys no??
Papagaya!! mare meva quins nervis, que lo teu també te pinta de
, estic pendent de tu
Ventu el TO positiu està al caure ehhh
molts petons guapa
StR quina alegria que ens visitis guapa, com et trobes???
Naral bonica com vas??
i per últim.... MOLTISSIMES FELICITATS FALCA OEEEEEEEEEEEEEE

Maria guapa posa'm al desespero, uffff que llarg es farà. Fins divendres ens faras esperar??
pinta tant bé la teva grafi...
Zoui que vagi molt bé demà, tot sigui per la panxu. Amb l'histero tens moltes possiblitats de quedar-te
Lexi sento molt l'arribada de la warry!! però a tope pel segûent cicle!! petons
Xulleta quins TO t'has comprat al final??
PetitPrincep com va el desepero?? ja queda menys no??
Papagaya!! mare meva quins nervis, que lo teu també te pinta de
, estic pendent de tuVentu el TO positiu està al caure ehhh
molts petons guapaStR quina alegria que ens visitis guapa, com et trobes???
Naral bonica com vas??
i per últim.... MOLTISSIMES FELICITATS FALCA OEEEEEEEEEEEEEE

-Ishtar
http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |