Fals Part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Janira
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dg. gen. 29, 2012 7:46 pm

Fals Part

EntradaAutor: Janira » dg. març 25, 2012 1:10 pm

Bon dia boniques!!

Ja fa molts dies que us llegeixo però per una cosa o l'altre no he escrit.

Jo sóc primerenca i aquestes ultimes setmanes s'he m'estan fent eteeernes!

Dilluns passat vaig haver d'anar a la mutua de terrassa que es on tindré el Saül perque desde l'altre divendres tenia dolors menstruals i algunes contraccions però no gaire doloroses ni ritmiques.Doncs dilluns cap a les 18h em vaig adonar que tot i que no eren doloroses ni ritmiques en tenia unes 8 o 9 per hora durant dues hores.

Per no fer el tonto anant allà i que no fos res vaig trucar a sanitat respon(061),per si no ho sabeu es un servei on pots parlar amb un metge i que et guii sobre el que has de fer sobre qualsevol consulta medica,medicaments,ginecologia etc...em va semblar molt útil!!

Doncs em van recomanar anar a l'hospital per si podia desencadenar en el part.U ncop alla en van posr les corretges i vaig tenir contraccions molt fluixetes,pero 5 o 6.

Em van dir que tenia el coll de l'uter totalemtn format i que era un "fals part"és a dir,el cos vol provocar el part però no li surt be.volia saber si a alguna de vosaltrs us havia passat i com va anar.

Jo desde aquests dia no paro amb les contraccions i punxades a la vulva i cada cop estic mes nerviosa perque el ginecoleg de la mutua em va dir que si ja començava aixi no arribaria a la DPP que és el 18 d'abril i que en qualsevol moment podia anar de part.
D e tant en tant trec un fluxe blanc pastos i d'altres vegades es com transparent i gelatinos i ja no se si es cosa meva o tinc contraccions petites o no.....

Em van dir que el protocol de la mutua es no dona-me cap medicament per parar el part despres de la setmana 35 perque ja no es prematur no corre cap risc,pero per altres llocs he llegit que el bebe es prematur fins la setmana 37!!em va dir que fes viuda normal...

aixx!!!quina parrafada us eh fotut!!pero es que estic fetas un lio i ja no se que es normal i que no i si tinc moltes contraccions en una hora pero son tan fluixes no se si he d'anar al hospital o esperar que siguin doloroses per preparar el part i wue no m'enviin cap a casa un altre cop i pecar de primerenca!!!

que opineu volsatres??us heu trobat en un cas similar??ç

moltes gracies!
Imatge
Imatge
Betth
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Re: Fals Part

EntradaAutor: Betth » dg. març 25, 2012 2:31 pm

Hola Janira guapa!

Hem parlat un parell de cops i veig q l'arribada del Saul s'està apropant! A mi m'ha passat algo semblant però estic de una mica menys q tu. Cada centre hospitalari té el seu protocol, a partir de la 36 ja es considera correcte si s'activa un part.
Et posso l'enllaç del q vaig escriure xo pensa q jo el dia q jo estava de 34 i 4 dies i per això m'ho van parar.

viewtopic.php?nomobile=1&f=11&t=28434

Q vagi molt rebé!
Imatge
Imatge
Janira

EntradaAutor: Janira » dg. març 25, 2012 4:26 pm

Gracies Beth!!

Si que recordo que vam parlar,moltes gracies pel post ja que vaig una mica perduda!!

ara ja estas millor???espero que si,els nostres petotons sortiran ben grandots i forts!!jejejeje

tu ho deus tenir mes dificil pel repos amb l'altre petitona per aqui i per alla,pero per sort ara ja ha passat el perill!!!

a veure si algun dia ens coneixem i ens presentem els petitons.

una abraçada!
Imatge
Imatge
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. març 25, 2012 7:29 pm

hola.

Pues jo no habia sentit lo de fals part, pero jo amb la segona em vaig posar de part tenia contraccions cada 5min i tenia sang...vam anar d'urgencies i teoricament estaba de part ja anava dilatada de 2cm, a les 4h un Gine em va dir q feia alla si no estaba de part!!! Total va acabar en cesarea. Ojala m'haguessin dit q no estaba de part abans de ferme allo...

Pensa q el cos es prepara, i fa les Contraccions de Braxton, jo estic ara de 28 i ja porto unes setmanes notan les contraccions, sense molesties en la majoria de vegades, tu tranquila q el cos com te dit s'esta preparant, i si no ho veus clar sempre pots trucar a la teva llevadora habeure si et pot mirar.

Un petonet
Janira

EntradaAutor: Janira » dg. març 25, 2012 7:40 pm

gracies Yaiza202!

no son cotraccions doloroses,nomes amb mals com de la mesntruacio,pero eren 7 o 8 per hora i em vaig espantar!!

ara no son tan seguides pero duren mes i molesten mes,pero no pas amb molt de dolor.dema vaig al ginecoleg i a veure que m'explica!

gracies,una abraçada!
Imatge
Imatge
Boluña
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. abr. 05, 2011 12:05 pm

EntradaAutor: Boluña » dg. març 25, 2012 10:01 pm

Janira, el que expliques és el que em va passar a mi. Jo treballava de peus tot al dia i vaig començar amb contraccions i punxades a la setmana 30. Vaig arribar a tenir 16 contraccions en 1 hora però el gine només em va fer fer repòs. Al agafar la baixa i estar més descansada es van calmar una mica.
Fent repòs vaig arribar a la setmana 42 i vaig acabar amb un part induït!!!
Imatge
ImatgeImatge
Janira

EntradaAutor: Janira » dl. març 26, 2012 5:44 pm

gracies Boluña!!

he estat al ginecoleg i m'ha dit que a partir d'ara no hi ha cap tipus de problema encara que em poses de part perque el petito esta molt be i ja esta ben format.

m'ha fet els cultius per tal que si s'adelantes ja estessin llestos i aixi no deixar cap cosa pendent!!

moltes gracies pels vostres missatges!!
Imatge
Imatge
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dt. abr. 03, 2012 9:26 pm

Janira, jo amb la Núria vaig estar des del 18 fins el 23 d'octubre amb contraccions doloroses. El dia 20 tenia visita i corretges i estava dil·latada de 2 cm, vaig seguir amb contraccions...El 22 a la tarda vaig anar a urgències perquè les sentia més fortes, i estava encara de 2 cm!! El dia 23 a les 4:17 de la matinada trencava aigües i tot va seguir endavant. A les 10 del matí, encara de 4cm, em van posar oxitocina i a les 13 neixia la Núria.
Cada cas és un món, però ja veus que pots estar diiiies sentint contraccions. Ah! Jo estava de 38+6!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. abr. 05, 2012 11:38 am

Janira m'alegro que tot estigui be guapa, ja et queda no res!!!! Petonetssss
piruleta
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dj. abr. 05, 2012 3:34 pm

Tranquila, jo ara ja estic de 36, sense patir, xo vaig tenin contraccions des de la setmana 26!!!
És qüestió d'intentar fer una mica més de bondat, procurar estirar-te estonetes durant el dia, no agafar pesos.... I si tens algun problema a l'hospital a que et revisin una mica.
Jo vaig tenir la Rita a terme i l'Albert prematut (8mesó), i ara esperant l'Emma, que encara que ens està fent patir molt ja està fora de perill.
Ja us podeu imaginar el meu super repos, la Rita té 4 anys i l'Albert 2!!
xinxineta
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

EntradaAutor: xinxineta » dj. abr. 05, 2012 3:59 pm

janira, cada part es un mon com diuen, pero el que se que me repetia la meva llevadora, amb la que tenia molt fe, es que quant son contraccions de part, tu tranquila que ja t'enteraras que son de part, jajja volia dir que feien mal mal. Jo en vaig tenir dos dies abans que neixes en guillem i vaig pasar la nit a la clinica, tot i que ja me van dir que no eren de part, pero com era per la famosa nevada del 8 de març, van dir que millor estigues alla i no hagues d'agafar el cotxe d'urgenia a la nit. Jo li deia al meu marit i a la llevadora, si son aixi les contraccions de part o aguanto super be eh. El dia seguent em van deixar marxar perque deien que encara no estava de part, total que vaig començar amb les contraccions bones el dimecres a les 7 de la tarda i en peque va neixer el dijous a les 10 de la nit!! Ja te dic jo que es coneixen les de part.....pero ho meu va ser part de ronyons que ja son aixi llargs, pero no te que pasar a tothom, ara no vull espantarte!!
Imatge

Imatge
Janira

EntradaAutor: Janira » ds. abr. 07, 2012 9:02 pm

moltes gracies pels vostres consells!!ara porto un parell de dies amb contraccions pero ja no em preocupa peruqe a aquestes alçades es normal!!
ja tinc ganes de veure-li la carona al meu SaÜl!!

gracies a totes
Imatge
Imatge
piruleta
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » ds. abr. 14, 2012 8:55 pm

Si et serveix m'he passat tota la nit amb contraccions i sense dormir. Al matí els he fet la bossa als nens i cap a casa els avis.
I al final tot s'ha parat.
Té tela, serà el meu tercer part i us asseguro que tenia clar que l'emma naixeria avui, a veure quan es decideix!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::