La petita no vol bibe i les papilles no l'omplen!

Tria el pit o el biberó.

Mirall
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 6:56 pm

La petita no vol bibe i les papilles no l'omplen!

EntradaAutor: Mirall » dj. abr. 12, 2012 3:20 pm

Hola noies!

la setmana que ve he de tornar a treballar, així que fa uns dies que vam començar a donar-li papilles de verdura (pastanaga, patates i poma). Però encara que se les menja de gust no en té prou i demana pit després. Hem intentat substituir el pit per un bibe i no el vol, ni de LM congelada ni de LA. I això que les hi dona el meu marit i jo surto de l'habitació per a que no em vegi. :-o00m

Les que us heu trobat amb el mateix problema, com l'heu solucionat? Donar-li més papilles? Ja m'imagino que quan tingui molta gana agafarà el bibe, però em sap greu per a ella i pel pare, que ho passaran malament...
Imatge
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: La petita no vol bibe i les papilles no l'omplen!

EntradaAutor: edae » dj. abr. 12, 2012 3:30 pm

La llet amb una cullareta, o amb un got petit i molt de compte, o canviar la tetina, o que esperi que arribis, molts nens ho fan. (el meu el primer dia que vaig anar a treballar no va voler res i el segon, el meu marit va aconseguir que volgués el bibi).
Imatge
Imatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dj. abr. 12, 2012 8:50 pm

Hola,

has probat amb els biberons Tommee Tipee? La meva filla els ha acceptat molt i molt bé, tot i haver pres només pit durant més de 3 mesos. Li donaran mentre jo sigui a treballar i després pit quan jo hi sigui.
Jo crec que primer li hauries d'oferir el biberó (abans que les papilles), i així si té gana serà més fàcil que l'agafi, no?

Molta sort!
Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

EntradaAutor: pandora » dj. abr. 12, 2012 9:27 pm

Hola Mirall,
primer de tot molt ànims amb la tornada a la feina. La meva peque tampoc m'ho va posar gens fàcil, té gairebé 9 mesos i encara pren molta teti, els bibes no els vol ni veure i la papilla de verdures fa una setmana que mig se la menja, jo treballo moltes hores i la nena està amb els meus pares, a mi el que millor em va funcionar va ser la papilla de fruites i els cereals amb llet de fórmula, els cereals van costar una miqueta, però quan jo no hi era va començar a menjar-se'ls molt bé.
I quan arribo a casa s'enganxa a la teti i es posa les botes.
No pateixis ja veuras com mica en mica es va adaptant i agafeu el ritme.
Molts ànims.
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dv. abr. 13, 2012 7:10 pm

Els primers cops que vaig intentar donar-li biberó tampoc el va voler, Vaig deixar passar un temps sense provar-ho i després li vaig deixar uns dies el biberó buit perquè hi jugués. No sé si va ser casualitat però quan li vaig omplir de llet, se'l va menjar. Per provar...
Imatge
Mirall

EntradaAutor: Mirall » ds. abr. 14, 2012 11:56 am

Gràcies per les ajudes. Aniré provant a veure què ens funciona. Dilluns és el gran dia, ja us explicaré com ha funcionat.
Imatge
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. abr. 16, 2012 8:34 am

Espero que li estigui anant bé!!! :-()-)
Imatge
Imatge
Mirall

EntradaAutor: Mirall » dc. abr. 18, 2012 4:43 pm

gràcies edae, de moment ens n'anem sortint prou bé >.-<:
Les farinetes de verdura se les ha menjat molt bé cada dia i deprés ja no demana llet (suposo que el fet que jo no hi sigui hi ajuda). A la tarda vam patir el primer dia una mica més, perquè no volia bibi i va fer una gran plorera. Després es va adormir i al despertar-se es va prendre el bibi sense dir res, pobreta.
És cert però que menja menys del que acostumava a mamar i quan jo arribo recupera :love:

gràcies a totes pels anims i els consells! :-()-)
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::