ginecolegs de mataro o de la clinica del pilar de bcn
ginecolegs de mataro o de la clinica del pilar de bcn
Hola!!!
A partir de gener hem decidit que deixare les pastilles per començar a buscar, pero abans m'agradaria anar al ginecoleg per ferme una revisio, el que passa es que ara tinc una mutua i no conec gaires metges, si algu em pogues ajudar...
Gracies!!!! i sort a totes les que esteu buscant!!!!
A partir de gener hem decidit que deixare les pastilles per començar a buscar, pero abans m'agradaria anar al ginecoleg per ferme una revisio, el que passa es que ara tinc una mutua i no conec gaires metges, si algu em pogues ajudar...
Gracies!!!! i sort a totes les que esteu buscant!!!!
mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Mon, jo no et puc ajudar però per aquí hi ha noies de Mataró que segur et sabran dir alguna cosa.
Ànims que el gener ja és aqui!!
ah!!! i molt benvinguda!!
Ànims que el gener ja és aqui!!
ah!!! i molt benvinguda!!
socpetitona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 04, 2007 8:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
jo vaig parir a l'hospital de Mataró, i no se ni com es deia la meva llevadora... o sigui que ni idea de ginecolegs.
Entre que allà són una colla, i que vaig parir abans de que ningú es pogues presentar... Ja preguntaré a veure si algú sap algun nom. Ara per ara només em sona un tal Dr Roca, amb fama de fer bessons... no se si et convé!
Entre que allà són una colla, i que vaig parir abans de que ningú es pogues presentar... Ja preguntaré a veure si algú sap algun nom. Ara per ara només em sona un tal Dr Roca, amb fama de fer bessons... no se si et convé!
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
HOLA MON! TAMBÉ ETS DE MATARO?...JO VAIG TREBALLAR DURANT CASI 5 ANYS A INSTITUCIO FONT SASTRE...I SENSE CAB DUBTE ET RECOMANO A TÚ I A TOTHOM A LA DRA CARRERAS. VAIG TREBALLAR AMB ELLA I ES UNA GRAN PROFESSIONAL...JO SENSE CAB DUBTE NO CANVIARIA MAI...SI TÍNTERESSA ET DONO EL TELEFON OK? A MES TREBALLA AMB CASI TOTES LES MUTUES...
- anabelen2007

- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Noies, com podreu veure estic ben perduda......
Com que no m'en surto amb això de trobar nou ginecòleg a Granollers (les que em vau recomenar no tenen hora fins........), ara veient aquest post he pensat que també puc anar a Mataró (sóc a 30 min.+ o-). Els que m'entren per la mútua són: Centre Mèdic Font Sastre, Centre Mèdic Gema, Centre Mèdic Rehastet, i la Dra. Pilar Roca Pérez. Els coneixeu ?
Gràcies !!!!!!
MON: NO ET MOLESTA QUE T'HAGI OKUPAT EL POST, OI ??

Com que no m'en surto amb això de trobar nou ginecòleg a Granollers (les que em vau recomenar no tenen hora fins........), ara veient aquest post he pensat que també puc anar a Mataró (sóc a 30 min.+ o-). Els que m'entren per la mútua són: Centre Mèdic Font Sastre, Centre Mèdic Gema, Centre Mèdic Rehastet, i la Dra. Pilar Roca Pérez. Els coneixeu ?
Gràcies !!!!!!
MON: NO ET MOLESTA QUE T'HAGI OKUPAT EL POST, OI ??

- anabelen2007

mon ha escrit:Moltes gracies guapa!!!
El que passa es que la doctora Carreras no m'entra per la meva mutua, soc d'agrupació mutua....
SI QUE ENTRA LA DOCTORA CARRERAS PER AGRUPACIO MUTUA! LO QUE PASA QUE AL LLUBRE VEURAS QUE ES EL DR.FONT...EL DR FONT ES EL JEFE DE INSTITUCIO FONT SASTRE PERO ELS SEUS COL.LABORADORS QUE NO SURTEN ALS LLIBRES DE LA MUTUA NO HI SURTEN PERO SI QUE ENTRA
Gracies anabelen2007, no ho sabia, pensava que nomes eren els que possava a la llista!!! Saps si tambe treballa amb la Dexeus???
No et preocupis Piuret, no em molesta, tot al contrari, aixi tindrem més ajuda!!!
La veritat es que em fa una mica de por aixo, per mi es molt important trobar algu amb qui confiar...
No et preocupis Piuret, no em molesta, tot al contrari, aixi tindrem més ajuda!!!
La veritat es que em fa una mica de por aixo, per mi es molt important trobar algu amb qui confiar...
- anabelen2007

- anabelen2007

- anabelen2007

je je..encara que sembli mentida ...s´ho monten bastant bé....la veritat es que moltes vegades teniem que canviar visites rapidament, moltes vegades allaragava el seu horari per fer visites que no havia pogut fer el mateix dia ....pero també hi han altres doctors al centre.....suposo que tots els centres funcionen igual...
per mi la veritat es molt important que la mateixa gine que et porta lémbaraç també sigui la mateixa que et faci el part....
per cert dreilha, tú d´on ets??
per mi la veritat es molt important que la mateixa gine que et porta lémbaraç també sigui la mateixa que et faci el part....
per cert dreilha, tú d´on ets??
- anabelen2007

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |