setmana fertil i test ovulacio

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
clarabelle
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

setmana fertil i test ovulacio

EntradaAutor: clarabelle » dj. abr. 19, 2012 4:11 pm

Hola noies. A veure si em podeu ajudar amb la vostra experiencia. Des de fa uns mesos estem cercant un segon embaras que no arriba. Fins ara hem anat fent sense controlar l'ovulacio estrictament. Durant la setmana fertil hem tingut relacions a dies alterns (mes o menys) ja que ens van dir que era la millor manera d'assegurar la qualitat dels espermatozoos. Tots dos passem dels 35 i tenim una mica de pressa. Jo pateixo per la davallada de la fertilitat. El cas es que he decidit comprar un TO pero tinc cicles que van dels 25 als 29 dies i veig que si inicio la prova per si em ve la regla el 25 i aquell mes ovulo tard no m'arriba el test. Com ho faig? Penseu que es millor tenir relacions a diari durant la sexy week? Com ho heu fet les que no teniu cicles exactes?
Gracies per les vostres respostes i disculpeu la falta d'accents que encara no controlo l'smartphone.
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: setmana fertil i test ovulacio

EntradaAutor: Lexi » dj. abr. 19, 2012 4:39 pm

Benvinguda al foro Clarabelle!
Et faran falta uns quants TO ;-)))
Al foro en general hi ha molta informacio d'aquest tipus, pero et trec del Pla ECO un extracte:

Testejar a partir del dia 10 del cicle
Quan surti + fer deures aquella nit i les dos seguents saltar una nit i tornar un cop mes

Per fer els t.o. a migdia o principi de la tarda, no beure massa liquid i no orinar 4h abans de fer el test.

Si no surt + fer deures dia si dia no

Sort!!!
Martí i Emma els meus petits
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dj. abr. 19, 2012 9:03 pm

clarabelle benvinguda al forum!! primer de tot, no t'agobiis que segur que arribarà!! i l'altra cosa, es que pots comprar els tests d'ovulació per ebay i et sortiran molt be de preu, aixi ni que se t'allargui el cicle, en tindras de sobres! :P
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
clarabelle
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

EntradaAutor: clarabelle » dv. abr. 20, 2012 10:17 pm

Moltes gracies pels consells . Jo havia pensat comprar els TO Clearblue, per allo que no has d'interpretar el resultat pero ja veig que m'arruinare. Si he entes be la dinamica seria fer deures quan et marxi la regla dia si dia no i quan marqui ovulacilo tres seguits, descansar un (per quin motiu?) i un dia mes. El que veig mes difícil es no obssessionar-se planificant tant les relacions, a part de la patacada si no t'hi quudes despres de tota la moguda. En fi ja us anire dient...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::