Part a la Teknon
Re: Part a la Teknon
Tu tranquila y pregunta lo que te haga falta!!!!
A mi marido no le entró ninguna de las comidas, el bajaba al bar a desayunar pero por 5,50 le traían el desayuno conmigo si le apetecía. Las comidas pagando también se las traían eran uno 20 euros, a ese precio cogimos la cena del 2o día que yo estaba más apuradilla por la cesarea. El sábado comió menú en la clínica 17 euros o así pero claro era festivo. Supongo que entre semana ha de ser más económico pero él salía fuera. Lo que si puedo decirte es que en la misma calle de urgencias de la clínica un poco más arriba al otro lado de la acera hay un gimnasio que hacen menú buffet de 13 a 16 por 9,10 euros y según me dijo él y mi madre que fueron algún día está bastante bién. Ya no es la clavada de la tecknon y así tb les dió el aire
Si tienes alguna duda más pregunta sin ningún problema guapa!
A mi marido no le entró ninguna de las comidas, el bajaba al bar a desayunar pero por 5,50 le traían el desayuno conmigo si le apetecía. Las comidas pagando también se las traían eran uno 20 euros, a ese precio cogimos la cena del 2o día que yo estaba más apuradilla por la cesarea. El sábado comió menú en la clínica 17 euros o así pero claro era festivo. Supongo que entre semana ha de ser más económico pero él salía fuera. Lo que si puedo decirte es que en la misma calle de urgencias de la clínica un poco más arriba al otro lado de la acera hay un gimnasio que hacen menú buffet de 13 a 16 por 9,10 euros y según me dijo él y mi madre que fueron algún día está bastante bién. Ya no es la clavada de la tecknon y así tb les dió el aire
Si tienes alguna duda más pregunta sin ningún problema guapa!
NINI77, muchas gracias por toda la información que me estas dando, tenemos suerte de que hayan foros así, nos enteramos de muchas cosas.
Tú eres de Barcelona capital o no, porque tengo entendido que cuando nace tu hijo si no eres de Barcelona y no quieres que te lo inscrivan aqui, tienes que pedir un papel que la clinica te hace porque se ve que si no dices nada se tiene que inscribir aqui en Barcelona, ¿ que sabes tu de todo esto ? que ya veras la lata que te ire dando a preguntas
Gracias
Tú eres de Barcelona capital o no, porque tengo entendido que cuando nace tu hijo si no eres de Barcelona y no quieres que te lo inscrivan aqui, tienes que pedir un papel que la clinica te hace porque se ve que si no dices nada se tiene que inscribir aqui en Barcelona, ¿ que sabes tu de todo esto ? que ya veras la lata que te ire dando a preguntas
Gracias
Si que tenim sort si d'aquests foros jijiijiji per què són un piló de dubtes que no vegis.
Nosaltres som de fora de Barcelona, i hem incrit al nen al registre d'aquí del poble. No vam demanar res de res. La llevadora al neixer l'Oriol ja ens va donar els papers que ens calien pel registre i no ens va preguntar pas si viviem o no a Barcelona. Era un paper groc i uns documents estadístics del govern. Pensa que has de firmar tu també el paper groc, per què nosaltres no ho vam veure i vam haver de fer un segon viatge
Si ho firmes i esteu casats ho pot fet el teu marit i no cal que tu vagis al registre 
Nosaltres som de fora de Barcelona, i hem incrit al nen al registre d'aquí del poble. No vam demanar res de res. La llevadora al neixer l'Oriol ja ens va donar els papers que ens calien pel registre i no ens va preguntar pas si viviem o no a Barcelona. Era un paper groc i uns documents estadístics del govern. Pensa que has de firmar tu també el paper groc, per què nosaltres no ho vam veure i vam haver de fer un segon viatge
Si ho firmes i esteu casats ho pot fet el teu marit i no cal que tu vagis al registre Re: Part a la Teknon
Nini m'alegro molt que tot hagi anat bé!!! Jo d'aqui a una setmaneta ja sabré el sexe del bebé, tot i que estic casi segura que serà bebito! Explica'm com et va anar la cesaria i tot plegat amb el doctor!Quants dies hi vas estar al final? 5?
Un petonàs per tu i l'Oriol! jejje
Un petonàs per tu i l'Oriol! jejje
Bona tarda noies,
Avui hem queden 20 dies per la dpp!!! ja ho tinc tot preparat i dimecres tinc visita a la teknon x fer corretges amb el dr Flores.
Us deixo la llista de la canasteta x portar a la teknon, ok? així si a alguna li fa falta ho pot mirar d'aqui.
Aviat us contaré que tal m'ha anat! jejej tinc unes ganes bojes de veure al meu petit Gerard!!
Avui hem queden 20 dies per la dpp!!! ja ho tinc tot preparat i dimecres tinc visita a la teknon x fer corretges amb el dr Flores.
Us deixo la llista de la canasteta x portar a la teknon, ok? així si a alguna li fa falta ho pot mirar d'aqui.
Aviat us contaré que tal m'ha anat! jejej tinc unes ganes bojes de veure al meu petit Gerard!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hola xikaa
nena no et queda res!!! quina ilusió!!! Aviam si puc veure la llista en 20 entrades que em queden per poder veure i penjar fotus!
Ahh per cert això de les corretges en que consisteix?
nena no et queda res!!! quina ilusió!!! Aviam si puc veure la llista en 20 entrades que em queden per poder veure i penjar fotus!
Ahh per cert això de les corretges en que consisteix?
Jo també l'he de tenir a la Teknon al maig. El primer part va ser a un altre hospital i la llista era força diferent...
Una pregunta per a les expertes... Les calcetes que ens demanen per a nosaltres com han de ser? Vaig veure a la web que diuen que han de ser de cotó... però les normals de cotó??? O han de ser algunes especials????
Encara em queda un temps, però ja començo a posar-me nerviosa...
Gràcies guapes!!
Una pregunta per a les expertes... Les calcetes que ens demanen per a nosaltres com han de ser? Vaig veure a la web que diuen que han de ser de cotó... però les normals de cotó??? O han de ser algunes especials????
Encara em queda un temps, però ja començo a posar-me nerviosa...
Gràcies guapes!!
pitita et donen calces de reixa, per poder possar les compreses, súper sexy. Però x si de cas, jo porto calces de paper, x no embrutar les meves. Ara bé, si vols, pots portar les de cotó, unes velles o que siguin molt econòmiques pq normalment s'embruten i ja no les pots utilitzar més. A més han de ser una micona més grans per poder possar les compreses.
Jo he fet la canastreta ja i porto pel nen: 5 mudes x si de cas, 3 arrullos, una pinta i un xumet (jo no li donare pit).
Per mi: 3 camisoles de dormir, unes sabatilles, dos sostenidors, les calces de paper, 4 parells de mitjons i el meu necesser. I pel meu home: un pijama i roba interior per la primera nit.
connie les corretges es propiament això et possen unes corretges al voltant de la panxu, per escoltar el cor del petit. Llavors veuen si tens contraccions i tal... a més tb et fan un tacte per veure com tens el tema de preparat.
Espero que us hagi servit d'ajuda, de tota manera dimecres us informo del que m'han dit a la teknon.
Muacks
Jo he fet la canastreta ja i porto pel nen: 5 mudes x si de cas, 3 arrullos, una pinta i un xumet (jo no li donare pit).
Per mi: 3 camisoles de dormir, unes sabatilles, dos sostenidors, les calces de paper, 4 parells de mitjons i el meu necesser. I pel meu home: un pijama i roba interior per la primera nit.
connie les corretges es propiament això et possen unes corretges al voltant de la panxu, per escoltar el cor del petit. Llavors veuen si tens contraccions i tal... a més tb et fan un tacte per veure com tens el tema de preparat.
Espero que us hagi servit d'ajuda, de tota manera dimecres us informo del que m'han dit a la teknon.
Muacks
Hola noies!
Tinc previst parir al hospital general de catalunya si el meu gine m'aten el part. Ell visita a una consulta privada però els parts durant el seu horari els aten a hgc. El meu 1er embaràs vaig tenir la sort de posar-me de part dins de l'horari q té consulta i va venir. Però no vaig quedar conforme amb el tracte del personal i no em vaig sentir agust els dies de l'ingrés. Si em poso de part i se q no vindrà ell tinc pensat anar a la teknon ja q tb m'entra per mutua.
Suposo q els parts els atenen els equips mèdics q hi ha de ginecologia, no? És a dir, els ginecolegs q normalment visiten allà deuen fer les guardies d'urgencies i per tant atenen els parts?
Tota la informació que em faciliteu és benvinguda. Gràcies!
Tinc previst parir al hospital general de catalunya si el meu gine m'aten el part. Ell visita a una consulta privada però els parts durant el seu horari els aten a hgc. El meu 1er embaràs vaig tenir la sort de posar-me de part dins de l'horari q té consulta i va venir. Però no vaig quedar conforme amb el tracte del personal i no em vaig sentir agust els dies de l'ingrés. Si em poso de part i se q no vindrà ell tinc pensat anar a la teknon ja q tb m'entra per mutua.
Suposo q els parts els atenen els equips mèdics q hi ha de ginecologia, no? És a dir, els ginecolegs q normalment visiten allà deuen fer les guardies d'urgencies i per tant atenen els parts?
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Betth ha escrit:Hola noies!
Diria que a la Teknon, si el teu ginecòleg de referència no és d'allà i et fa el seguiment durant l'embaràs, NO t'atendran el part, com a mínim l'equip de ginecòlegs que em porta a mi no n'atèn a menys que siguis pacient seva i crec que es així per tots. Quan arribes a urgències i dius que vas de part, el primer que el pregunten es qui és el teu gine perquè els gines no estan de guàrdia físicament a l'hospital, t'aten la llevadora de guàrdia del teu gine i quan ja estas a punt truquen el teu gine i ve per l'expulsiu, jo de tu no m'arriscaria a fer això de presentar-te al moment del part, truca abans i pregunta-ho

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola noies!
una pregunta a les que heu sigut mares de més d´un fill, la canatreta que et demanan a la clínica és la mateixa quan és hivern i estiu?
us han tocat a l´hora de donar llum diferents ginecólegs les que heu tingut més d´un part?
gràcies!
una pregunta a les que heu sigut mares de més d´un fill, la canatreta que et demanan a la clínica és la mateixa quan és hivern i estiu?
us han tocat a l´hora de donar llum diferents ginecólegs les que heu tingut més d´un part?
gràcies!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Bona nit!
Una pregunta a les que heu sigut mares a la Teknon recentement i per cessàrea.... el pare ha pogut entrar a quiròfan? es que havia sentit algun cas de fa un any que sí, però no sé si continua essent igual.
Merci!!
Una pregunta a les que heu sigut mares a la Teknon recentement i per cessàrea.... el pare ha pogut entrar a quiròfan? es que havia sentit algun cas de fa un any que sí, però no sé si continua essent igual.
Merci!!
- cuqueta

- Contacta:
marina32 ha escrit:Hola noies!
gràcies!
Hola marina32!!
Sí, la canastreta és la mateixa per hivern que per estiu. El que passa és que els teixits són diferents, en els dos casos recomanen vestir el nadó amb roba de màniga llarga i de cotó 100% sempre, el que passa és que per exemple el meu fill gran que va nèixer a l'octubre li vaig comprar conjuntets més dobles, tipus "terciopelo", en canvi pel petit, que va nèixer al juny, la robeta era molt fineta, però també de màniga llarga. Ara un cop a casa sí que ja els vaig vestir d'acord amb l'època de l'any de cadascú.
A la Teknon al teu part t'atén el teu ginecòleg, el que et porta durant l'embaras, o com a mínim a mi les dues vegades m'ha atés la meva ginecòloga i sabia un 100% segur que seria ella. Si vas a un ginecòleg que són un equip mèdic, et pot tocar qualsevol de l'equip, el que estigui de guardia. Jo t'aconsello que ho preguntis al teu i així ho sabras segur.

- cuqueta

- Contacta:
ninetapetita ha escrit:Bona nit!
Merci!!
Això ho decideix el teu ginecòleg, no depén de la clínica, millor pregunta-li a ell i així sortiras de dubtes. Jo sé que la meva ginecóloga deixa entrar al pare en cas de cessària perquè ens ho va comentar un dia (els meus parts han estat els dos vaginals) però depén de cada metge.

- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
cuqueta ha escrit:Això ho decideix el teu ginecòleg, no depén de la clínica, millor pregunta-li a ell i així sortiras de dubtes. Jo sé que la meva ginecóloga deixa entrar al pare en cas de cessària perquè ens ho va comentar un dia (els meus parts han estat els dos vaginals) però depén de cada metge.
Gràcies cuqueta! el dia 7 de maig tinc visita, li demanaré al meu metge!
Gràcies cuqueta!! Ara ja ho tinc més clar.
respecte a lo dels ginecòlegs ho dic perque quan va néixer la meva nena, em va atendre el meu ginecòleg però crec que va ser casualitat (ja que no havia pagat el canon que demanaven per atendre´m ell amb seguretat) Aquesta vegada ja veure´m quin metge m´atèn (encara que confio en que són tots molt bons professionals) per això volia saber alguna experiència a la Tecknon d´algú que haguès tingut dos ginecòlegs si hi havia molta diferència d´actuació.
Tinc una coneguda que li van assegurar plaça a la Teknon i el dia abans la van derivar al Pilar (tenia una cessària induïda i se l´ananven a fer en la Tecknon). A algú més li ha passat? això depèn del ginecòleg o de la mútua?
a mi m´han assegurat plaça a la Tecknon i no m´agradaria que em derivessin a un altre clínica...
gràcies noies per explicar-nos les vostres experiències i per resoldre els nostres dubtes!
respecte a lo dels ginecòlegs ho dic perque quan va néixer la meva nena, em va atendre el meu ginecòleg però crec que va ser casualitat (ja que no havia pagat el canon que demanaven per atendre´m ell amb seguretat) Aquesta vegada ja veure´m quin metge m´atèn (encara que confio en que són tots molt bons professionals) per això volia saber alguna experiència a la Tecknon d´algú que haguès tingut dos ginecòlegs si hi havia molta diferència d´actuació.
Tinc una coneguda que li van assegurar plaça a la Teknon i el dia abans la van derivar al Pilar (tenia una cessària induïda i se l´ananven a fer en la Tecknon). A algú més li ha passat? això depèn del ginecòleg o de la mútua?
a mi m´han assegurat plaça a la Tecknon i no m´agradaria que em derivessin a un altre clínica...
gràcies noies per explicar-nos les vostres experiències i per resoldre els nostres dubtes!
Nosaltres vam tenir el Marçal a la Teknon per cessària programada, i jo -el pare- vaig poder entrar. Però s'ha de parlar abans, per sortir de dubtes, perquè dependrà del metge, tot i que no crec que hi posin problemes...
ànims!
ànims!
ninetapetita ha escrit:Bona nit!
Merci!!
ninetapetita ha escrit:
Bona nit!
Merci!!
hola!
ninapetita, el meu ginecòleg també va permetre que el meu marit estigués en la cessària...jo crec que depèn el metge, però també crec que la majoria (almenys en aquesta clínica) ja deixen que el pare hi sigui...
Bona nit!
Merci!!
hola!
ninapetita, el meu ginecòleg també va permetre que el meu marit estigués en la cessària...jo crec que depèn el metge, però també crec que la majoria (almenys en aquesta clínica) ja deixen que el pare hi sigui...
- cuqueta

- Contacta:
marina32 el gine que et porta a tu és un de sol o és un equip mèdic? si és equip mèdic i et poses de part suposo que tot es qüestió de sort, a mi em porta l'equip del Dr Flores i sé que ell atèn tots els parts si són diurns i entre setmana, de nits i caps de setmana s'ho turnen entre els altres 3 que també formen part de l'equip. De totes maneres a mi pel primer part em va atendre una ginecòloga de l'equip i ara pel segon he pagat perquè tornés a ser ella, i no el ginecòleg que dóna nom al grup, perquè n'estic encantada i m'inspira confiança 100%, amb tot això vull dir que potser no et toca el teu però el que t'atèn t'agrada igual o més

Cuqueta, és un equip de tres metges, en teoria quasevol dels tres em poden assistir al part, encara que totes les visites les he fet amb el mateix ginecòleg...ojala em toqués aquest que és el que coneixo!
gràcies de nou per tota la informació, m´ajuda molt!

gràcies de nou per tota la informació, m´ajuda molt!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie