Van bé els bolquers de roba?

Més qüestions.
Calongina
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

Van bé els bolquers de roba?

EntradaAutor: Calongina » dl. maig 28, 2007 1:11 pm

Abans de tenir la Roureta, vaig estar mirant-me una mica el tema dels bolquers de roba. Ho vaig trobar moooolt complicat. N'hi ha de moltes menes, amb peces juntes, peces separades, de roba i amb cobertor, s'han de comprar per internet... total que ho vaig aparcar.

Però ara m'he decidit. He comprat un pack de 3 tipus de bolquers, per provar-los. Això va ser la setmana passada. Encara no us puc dir la valoració final, però crec que poc a poc ho aniré integrant a la vida normal.

M'ho he agafat amb calma. Inicialment m'he proposat que un dels bolquers del dia sigui rentable... al cap de l'any estalvio 365 bolquers que ja no aniran a les escombraries ni hauré de comprar.

Bruna, tu que ho has fet des del començament, segur que ens podràs aclarir molts de dubtes.

Algú més hi té experiència?
Calongina
Mamalaia
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dl. maig 28, 2007 1:23 pm

si si! jo tb vull saber com funciona tot aixo, i aixo q dius q 1 sigui rentable?? a veure si ens ho expliqueu!
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 28, 2007 2:16 pm

jo ja els tenia comprats però com la Cloe va ser tant petita li anaven enormes. SEmblaba una bitlla. quan ja portavem dos setmanetes a casa li anava posant un bolquer al dia, com dieu. un dia li vaig posar per anar a passeig, un altre per dormir... i poc a poc vas agafant confiança i li deixes de posar els altres.
Depén quin tipus de bolquer tingueu els heu de rentar unes quantes vegades abans de fer servir.
Jo ara he començat amb els que en diuen "todo en uno rellenable", en tinc un només i estic esperant un altre d'una altre pàgina...
un cop probats els dos, triaré quin m'agrada més i faré comanda grossa. Aquest sistema el trobo més pràctic que el de bolquer més cobertor.
en fi, jo n'estic contenta. I el meu marit ara ja no hi veu les pegues que hi veia abans.
Els rento sols, o amb tovalloles, o amb draps de cuina... tampoc cal posar una rentadora expressament per bolquers.
això si, res de suavitzant ni de lleixiu.
Calongina

EntradaAutor: Calongina » dt. maig 29, 2007 7:07 am

D'això de rentar els bolquers, al full d'instruccions que vaig rebre també diuen que res de suavitzant. Suggereixen fer servir... vinagre! Diu que deixa la roba suau i sense cap mena d'olor.
Ho heu provat?

Una altra cosa, mentre no es renten no tinc clar si és millor deixar-los en remull o què. Com que només en tinc 3, no em dóna per fer una rentadora cada dia. De moment els rento a mà, però és una mica pal, és clar.

Ai, i no m'he esperat a rentar-los 3 vegades abans de fer-los servir. Això no ho he acabat d'entendre. Perquè no els venen rentats i que ja absorbeixin?
Calongina
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 29, 2007 5:35 pm

no he probat el vinagre, rento amb anous i em deixa larobs molt suau.
jo els deixo en remull xq aixi no fan olor i la kk no s'aseca.
quin tipus tens? et van bé?
Glòria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
Ubicació: Cantallops
Contacta:

EntradaAutor: Glòria » dc. maig 30, 2007 6:53 pm

Hola:
Jo crec que estic provant quasi tots i depèn de l'edat em van millor uns que d'altres. Els combino amb els de celul·losa però poc. La cangur li posa de celul·losa i jo quan no en tinc nets dels altres. Però més per natura que per economia perquè entre les dos comandes que he fet m'han sortit uns 500 o 600 euros. Si no no m'arriben per tota la setmana.
Tinc uns que van en dos peces. Van bé, però els he da canviar molt més aviat. Són els primers que vaig comprar quan era més petita. Després tinc farcibles com dieu i tot en un. Per mi, ara que la Paula és més gran, em funcionen millor els tot en un, m'aguanta tota la nit. Però quan té el cul irritat em van perfecte els re-omplables perquè són molt més suaus. Jo els hi poso dins compreses de cotó, d'aquelles que van en rotllo i s'han de tallar.
Una abraçada
Calongina

EntradaAutor: Calongina » ds. juny 09, 2007 4:40 am

Hola, noies.

Jo vaig comprar un pack de tres tipus de bolquers diferents a la web de Renacuajos. Els models són:

-un bolquer de tot en un. O sigui, és com si fos un bolquer dels que es llencen, però que no es llença, sinó que es renta. Però no s'ha de fer res, ni separar parts, ni muntar, ni res. Va cordat amb uns clips i és molt fàcil de posar.
-un bolquer amb una mena de butxaca per posar les compreses de roba absorbents a dins. De moment aquest m'han agradat molt. Trobo que va bé poder posar més o menys compreses, segons si calcules que la tindràs més o menys estona amb el bolquer posat. I per rentar-ho va bé, ja que realment la part del que és la calceta s'asseca en un no res.
-un bolquer de fibra de bambú + cobertor. El teixit és molt agradable, però un cop posat fa més embalum.

El que no he provat, i en tinc ganes, és de posar una mena de paper absorbent per a les caques. Com va això? On es posa? s'ha d'enganxar en algun lloc? És bo que toqui directament la pell? Ha de ser un paper especial? A mi me'n van enviar unes mostres, diria que són per això, però no n'estic segura...
Calongina
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 10, 2007 8:38 pm

jo a la web de renacuajos he comprat un dels de la butxaca amb velcro. el momy's touch easy noseque...
és fantástic. s'adapta de conya al bebé.

i el paper que comentes també l'he demanat. el poso entre el cul i el bolquer i manté sec el culet (mes o menys) amb el pipi i recull la caca i així no has de fregar. si només hi ha pipi els pots rentar tres cops.
ah! pots fer servir tovalloles com insertables per les nits.
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Van bé els bolquers de roba?

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. abr. 24, 2012 12:36 pm

Hola noies! em podrieu dir webs on poder comprar aquest tipus de bolquers???
Quins van millor els que va tot en un o els que van en 2 parts?
merci!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. abr. 24, 2012 3:33 pm

En aquesta web en pots comprar: http://www.petitesglories.com/ a més, els fa una noia d'aquí al SP
Imatge
Imatge
punxeta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dj. set. 23, 2010 10:23 am
Ubicació: la Terraferma

EntradaAutor: punxeta » dc. maig 02, 2012 12:50 pm

un altre lloc on comprar-ne: http://www.fetambelcor.cat

Els faig jo mateixa ;P :love:
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. maig 02, 2012 2:37 pm

punxeta, els teus els tinc supercontrolats ;) a veure si els decidim :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. maig 03, 2012 11:35 am

Bon dia!! Algú ha provat els bolquers de roba q son per l'aigua?? van bé??
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dj. maig 03, 2012 12:33 pm

Nelly2010 ha escrit:Bon dia!! Algú ha provat els bolquers de roba q son per l'aigua?? van bé??

Hola! Jo en tinc un i el faig servir pel curset de piscina i la veritat és que molt bé!!
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::