Ara quin body porten?

Més qüestions.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Ara quin body porten?

EntradaAutor: catalanna » dc. maig 02, 2012 4:09 pm

No sé si us heu fixat que no és la primera vegada que obro un post sobre la roba que li he de posar al meu petit... i és que tot i que no sóc gens patidora, no sé ben bé com l'he de dur! El body és una peça de roba que em descol.loca una mica :-D :-D
Els vostres petits (3 mesos) porten ja body de màniga curta/tirants a Barcelona? Jo el porto amb samarreta de cotó de màniga llarga i body llarg i no li poso jaqueta fins que no marxa el sol, però no sé si l'hauria de dur ja amb el body curt?? La veritat és que no sé ni com vestir-me jo mateixa ;-))) Ah! normalment anem amb la motxila.
Com sempre, gràciessss!
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Ara quin body porten?

EntradaAutor: vicky1983 » dc. maig 02, 2012 4:14 pm

Hola!!!
La meva encara que és una mica més gran fa mesos que porta body de maniga curta, de fet ara que hi penso durant tot l'hivern ha portat maniga curta i a sobre la samarreta de maniga llarga, jersei o el que calgui...
Per mi el body simplement serveix per aguantar el bolquer, que no li balli gaire vamos, per aixó tirem sempre de maniga curta.

D'aqui res per aixó passarem a tirants (quan faci més calor i porti samarretes de maniga curta) i després ja sense body... :ok:

Espero haver-te ajudat!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. maig 02, 2012 5:35 pm

Hola catalanna! Jo a barna el vesteixo igual que tú, bodi maniga llarga i samarreta m/ll, a la tarda jaqueta de fil o la del xandall.. Per la nit si hem passat al de m/c perque amb el nordic ja fa calor! A la motxileta ahir el vaig portar amb el bodi y pantaló i va suar!! Va fer bastanta calor!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. maig 02, 2012 5:45 pm

Hola jo tinc un bebe de 3 mesos i li vaig començar a posar bodys de maniga curta al entrar la primavera.
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dc. maig 02, 2012 6:28 pm

La meva té 14 mesos i avui li he posat per primer cop el body de màniga curta a sota.
Imatge

Imatge

Imatge
Ninuka84
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

EntradaAutor: Ninuka84 » dc. maig 02, 2012 8:14 pm

Als meus nens ahir els hi vaig posar body de màniga curta per primer cop i samarreta-pijama de cotó i màniga llarga. També els hi he tret el nòrdic, igual que nosaltres, que em sembla que ja teníen calor a la nit. Ara els hi posem un llençol amb una manteta, com us ho feu vosaltres? A mi també em porta de curcoll això dels bodys i la roba d'abric...
TE +: 21/05/2011

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. maig 02, 2012 8:27 pm

La meva petita ahir va ser el primer dia amb body de màniga curta-samarreta de màniga llarga i la gran ja sense samarreta interior... no em feu dir per què... :-:)

A mi també em costa molt saber què posar-los-hi... cada vespre miro el temps a veure si m'inspiro!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Pekenyita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

EntradaAutor: Pekenyita » dj. maig 03, 2012 2:15 pm

La Bruna avui fa tres mesos i ja fa uns quants dies que la porto, o bé amb body màniga llarga i samarreta màniga curta a sobre o body màniga curta i samarreta màniga llarga a sobre.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
firelag
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

EntradaAutor: firelag » dj. maig 03, 2012 2:31 pm

Hola noies! Aquest post em va de perles perquè jo amb la roba tampoc m'aclareixo gaire :-D.
La meva peque sempre té les mans fredes, així que em sembla que no deu ser molt calurosa. Jo fins ara la portava amb màniga llarga, però potser ja ha arribat l'hora se la màniga curta.
Per cert, potser no faig bé de preguntar-ho aqui, però les que heu tret el nòrdic, què li posseu ara? Només llançol?
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. maig 03, 2012 2:58 pm

Els meus van amb bodi i samarreta de màniga llarga, sense jaqueta (fins el vespre). Per a dormir, ja vaig treure els nòrdics i ara dormen amb un edredó d'entretemps.
Ninuka84
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

EntradaAutor: Ninuka84 » dv. maig 04, 2012 8:45 pm

Jo com que no tinc edredó els hi poso una manteta fineta i un llençol.
TE +: 21/05/2011

Imatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. maig 05, 2012 8:11 am

El meu farà 2 anys al agost i fa un mes aprox. que ja el porto amb body màniga curta, jersey de cotó màniga llarga i jaqueta fineta. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::